Mai mult decât imobiliare!!!!!!
 

Previziuni 2010: Apartamente vechi, construcţii noi şi terenuri

Analiştii imobiliari privesc cu optimism anul ce vine şi se aşteaptă ca investiţiile pe piaţa imobiliară să fie reluate în a doua jumătate a lui 2010. Şi tot ei avertizează că reluarea activităţii pe piaţa imobiliară nu înseamnă revenirea la preţurile frenetice cu care am fost obişnuiţi înainte de instalarea crizei imobiliare, ...
Comentarii (69)
#69. vali | 08.03.2010 | 19:00
4 (0/4)   
Sa fim seriosi cine mai cumpara apartamente acum?foarte putini.Cine a avut bani a cumparat de mult.Preturile mai scad,altfel nu se mai vinde nimic.Citi isi mai permit sa mai acceseze un credit,la un salariu de 10-15 milioane?
#68. marius | 27.02.2010 | 18:45
5 (0/5)   
fratiilor toti aveti dreptate.nici unul nu minte(in felul; sau);nu stim nimic;asta e realitatea si daca nu plecam de la asta nu vom realiza nimic;astea cu previunile............mai la toamna ca atunci se numara bobocii fratilor;bafta multa
#67. cosmin | 03.02.2010 | 09:50
2 (0/2)   
comentariul meu anterior a fost adresat vanzatorilor aroganti, care nu ma fac decat sa imi pierd vremea cand caut

daca plafonul de indatorare e 60k atunci ap costa atat, creste plafonul, creste si pretul la 80k, ... pai ce ii asta,
ii chiar cum bate vantul, valoarea banilor sau caracteristicile imobilului de vanzare is detalii filosofice

chiar daca nu ii frumos, cand aud de unii si altii ca au probleme financiare, ca dau faliment sau altii nu pot sa isi plateasca ratele ma simt bine,
ii o confirmare pt intelegerea mea a realitatii, sunt aberanti si mai devreme sau mai tarziu trebuie sa se trezeasca
#66. dariuseduard | 02.02.2010 | 19:46
5 (1/6)   
cosmin, parerea mea este ca un apartament nu se vinde in 1-2 luni,e nevoie de mai mult timp sa obtii pretul pe care tu(ca si vanzator) il vrei.asta in cazul in care nu esti presat(din diferite motive) sa-l vinzi. cineva facea mai jos un calcul cu care sunt perfect de acord doar in conditiile in care cladirea este noua si situata decent(adica nu langa glina),iar alcineva vorbea de o garsoniera in hamburg de 25000 euro.perfect de acord si cu asta dar sunt convins ca acea garsoniera(sau garsonerie cum mai spun unii colorati care intra in biroul bunului meu prieten...notarul)dateaza din al II-lea razboi mondial(cu indulgenta),este undeva la mansarda,si are kkstoarea fix in mijlocul bucatariei pt a prelua uleiul fierbinte din tigaia cu cartofi prajiti. se gasesc si la noi in ferentari dar trebuie sa asteptati sa va plateasca jiji becali lumina...altfel copii vostri vor buchisi slova la led-ul laptopului(achizitionat doar cu buletinul).chiar astazi s-a vandut o gasoniera cf2 sporit(avea geamuri) in crangasi cu 43 mii euro(deci putin peste 53 de mii cu euro la 3,3).intr-adevar este o perioada mai grea dar chiar nu-l vad pe nebunul ala sa-si vanda apartamentul in bucuresti cu 15 mii euro cum isi inchipuie unii baieti...ma rog una peste alta parerea mea este ca preturile vor stagna o perioada(atata timp cat bancile vor imprumuta statul cu dobanzi colosale) dupa care vor avea un curs usor ascendent excluzand boom-urile din anii precedenti(desi as dori sa ma insel sa scap de cutia de 50 mp din bucuresti si sa ma intorc la origini)...si mai e o posibilitate dar deja cred ca aberez...sa urmeze un nou crash financiar(exista unii care il prezic) pe wall street si asta va aduce un nou razbel...asa ca prieteni...LA ARME!...si in momentul acela pana si baietelul meu de 4 ani ne poate previziona ca piata imobiliara este la pamant(in cazul lui la nisip)!imi cer scuze pt mica deviere dar nu m-am putut abtine!va doresc numai bine si vant in termopane!
#65. cosmin | 02.02.2010 | 09:56
1 (0/1)   
serios ... ?
zici asta sa te simti bine, sau chiar crezi ce spui ....

ai tras concluzia asta cu toate ca sunt proprietari ce isi tin apartamentele la vanzare cu lunile, la pretul 'facut' de ei, si ajung sa vanda numai dupa ce umbla la pret

cu 'logicieni' ca tine avem sanse sa transformam sapa in cauciuc in industrie
#64. gigel | 01.02.2010 | 23:56
2 (1/3)   
pentru "STAN CU TEAPA LUATA" sa sti ca acum in febroarie euro e 4.0lei si nu 4.5-4.8 cat ai zis tu.Stiu ca vrei ca preturile sa scada sa iei un apartament, un teren sau ce vrei tu sa iei pe nimik...dar nu se poate pt ca proprietatrul face pretul si nu tu!
#63. red | 01.02.2010 | 17:28
-1 (2/1)   
gogule u ai kalkulat bine dar nu ai luat in kalkul tot ce trebuia
mai iei si salariu pe economie si toate criteriile nu calculezi doar ca asa ai u kef
si daca este sa o luam asa o garsoniera in hamburg costa 25 000 si kiria este de 300 pe luna
deci ce mai zici de asta calculatorule
si sa nu mi zici ca aici suntem in romania ca replica asta o dadeau toti dobitocii acum 2 ani si uite ca abia isi platesc creditele acum
#62. gogu pintenogu | 23.01.2010 | 06:33
-2 (3/1)   
Aveti habar cum se calculeaza pretul unei locuinte ?
Pai simplu... Un imobil isi scoate banii in 20 de ani...
Deci daca aveam un pret al chiriei de 300 de euro pe luna , un apartament valoreaza 3600 de euro pe an , 36 de mii in 10 ani , 72 de mii in 20 de ani...
Deci simplu... Un apartament de 2 camere in medie valoreaza 72 de mii. Daca e o zona mai buna mai mult...

Deci vrei casa de 72 de mii de imprumuti la banca iar cu dobanda pe 25 de ani platesti cam 120 de mii.
Ai bani stai in casa ta , daca nu, chirie sau dormi in shopron....

Lasati visesle cu case pt toti moldovenii veniti la bucuresti...
#61. gogu pintenogu | 23.01.2010 | 06:27
1 (2/3)   
Oriunde in lume , ori traiesti cu chirie ori platesti o viata pt o casa. Asa e si va fi si in romania. Asa ca linistiti-va...
#60. gogu pintenogu | 23.01.2010 | 06:25
-2 (3/1)   
Ia uite ca suntem in ianuarie si nu a ajuns euro la 50 de mii si nici apartamentele n-au ajuns la pret de seminte...
Cum vanzatorii spera sa mai se ajunga la preturile din 2008 , tot asa potentialii cumparatori spera sa-si ia apartamente pe 8 mii de euro ca in 2000 :)
Sunt sigur ca n-ati uitat cum te duceai sa lucrezi pe vapor in 2000 si cu banii pe 8 luni te intorceai si-ti luai casa si masina.... Sperati voi ca or sa scada preturile la apartamente :)
Parintii mei au muncit o viata sa cumpere apartamentul iar voi vreti sa le luati degeaba :)

Sperati , ca speranta moare ultima :)
#59. Mircea | 19.01.2010 | 09:24
-3 (4/1)   
Pt. Marius: Povestea cu ipotecile de 100000 Euro si ''problemele de rambursare a crditului'' mai tine pentru cei care nu stiu ce se intampla in jurul lor. Atat in perioada de timp ce a precedat declansarea acestei crize organizate cat si acum, cei care luau un credit pentru o locuinta de 100000 ''aveau cu ce''si au si in acest moment. Concluzia este sa nu mai incerci sa vinzi gogosi pe piata, iti sugerez sa mergi la plimbare in parc pentru oxigenarea creierului! Singura parte adevarata a spuselor tale este legata de valuarea de piata care poate nu va mai ajunge la valorile din 2007-2008...dar nu se stie!!!...s-au mai vazut profeti care au dat gres..si atunci sa te vad cum poti sustine comentariul!!!
Un argument ce contrazice spusele tale este raportul dintre numarul creditelor ipotecare si numarul ''imens'' de executari silite ale celor ce au luat un credit ipotecar. Peste 90% sunt executari silite urmare a neachitarii creditelor de consum sau de nevoi personale, obtinute cu buletinul. Unde sunt acele nenumarate executari silite la preturi foarte mici? Daca ar fi cu adevarat, ar fi coada pentru ca bani sunt in piata dar se asteapta chilipiruri!!!Concluzia este ca inainte de a ne invita la lectura, mergi si studiaza pentru a incepe sa faci diferenta intre realitate si fictiune!!!
#58. GEORGE | 02.01.2010 | 13:47
3 (0/3)   
Daca euro ajunge la 5-6 lei scaderea va fi inexistenta.Daca luam in euro cu 3.2-3.6 lei /euro apartament la pret mare la pret mic il iau cu 5- 6 lei/euro.Sau daca pot sa iau credit cind apartamentul este scump iar cind scad preturile nu mai se dau credite .Cred ca lucrurile astea prea sunt legate de banci -curs-guvern si "baieti destepti.Casa trebui odata si odata si fiecare dintre noi care isi doreste o cumpara.Case prea ieftine nu cumpara omul de rind care sta in salariu ca asa este soarta ban la ban trage.la multi ani!
#57. Marius | 23.12.2009 | 13:50
2 (1/3)   
Pentru Darius Eduard: Referitor la piata imobiliara din Romania, o sa fii surprins cat de mult pot unii sa lase la pret, si cum vanzatorii de seminte cu banii numerar isi vor cumpara locuinte la pret de nimic, mai ales cele executate silit de la cei care au facut ipoteca sa isi ia un apt. de 100.000 de euro, care acum valoreaza 60.000, si pe care nu mai au cu ce il plati.

Referitor la evolutia preturilo, daca cineva mai crede ca peste 3,4,5,6,7 ani preturile vor atinge apogeul din 2007, se inseala amarnic. Daca veti avea rabdarea sa cititi analizele financiare internationale si raportarile ONU pt. Europa de Est, o sa vedeti ca romania se afla in situatia ingrata in care oferta este muuuult peste cerere (s-a construit haotic) si multi vanzatori vor sa scape de locuinte, asa ca vor lasa mult la pret. Si sa nu uitam de executarile silite, care sunt tot mai multe. Asa ca intr-un final, cei care cred ca vor mai obtine un pret bun pe o locuinta (la un nivel muuult peste pretul actualei oferte) se inseala amarnic.

Numai bine,
Marius
#56. darius eduard | 21.12.2009 | 22:22
-1 (4/3)   
lucrurile sunt simple pt mine! proprietarii vor ca preturile sa creasca si potentialii cumparatori ca ele sa scada...dupa umila mea parere(de proprietar) preturile vor creste putin cate putin in urmatorii 3 ani(exceptand 2010)...iar la preturile din 2008 din pacate(pt proprietari) vom ajunge abia peste 6-7 ani! sper ca pana atunci sa termin micutza casa pe pamant pe care am in plan sa o incep la primavara si sa vand apartamentul din bucuresti(city mall)...tin sa mentionez ca apartamentul nu-l vand la preturile astea nici mort(cu toate ca sunt proaspat somer)...asa ca vanzatorii de semintze care vor sa-si cumpere o casa la pretz de logan pot locui in continuare cu parintii,socrii,sau fostele sotii...sau pot sa-si care masina de spalat marca wirpool cumparata DOAR cu buletinul, prin tramvaie,microbuze,etc...asa ca baietzi sa trecem la munca nu la intins manutzele...doar asa putem evolua si putem uita de ceausism,iliescism,hrebenciucism,prostanacism...etc... ORICE ASEMANARE CU PERSONAJELE REALE ESTE PUR INTAMPLATOARE!
#55. Dan | 02.12.2009 | 09:14
1 (3/4)   
Prin vara lui 2008 analistii imobiliari prevedeau o crestere neintrerupta pentru perioada urmatoare, prin decembrie 2008 prevedeau ca piata imobiliara isi va reveni in martie 2009. Pentru mine parerile lor valoreaza mai putin decat un 1mp in Moldova. Oricum, citind declaratiile din articol, ma bucur sa vad ca oamenii din domeniu sunt mai rezervati si au niste parari plauzibile.
#54. alexandru | 01.12.2009 | 16:52
-10 (11/1)   
cumpara acum,la un pret super avantajos,terenuri,loturi de teren sau casa linga oras,la doar 10 minute de metroul 1 mai!propietar,vind,accept schimburi,loturi de teren 500mp,la doar 6000euro,linga viitorul inel al centurii,linga orasul chitila,in SABARENI!!gaze in localitate,asfalt,internet,accesul se face foarte usor prin chitila si apoi prin DN7 BUC-TIRGOVISTE!SUNT NUMAI 20 KM DE PIATA UNIRII!loturile sunt extravilan!tot in zona aceea,dar intravilan,am 1300mp cu casa veche,la pretul de 30mii,gazele sunt in poarta,la doar 1,5km de padure!mai am o consstructie noua,caramida,lindab,rehau,3 dormitoare,living,2 bai,bucatarie si 1900mp,la doar 70mii!aici are fosa septica,beci,hidrofor,instalatii noi,apa,curent ,cablu,lumina,contrac enel si rebu!sunt preturi foarte bune si cred ca sunt imbatabile,cel putin sunt peste cele care le au firmele care construiesc blocuri,care blocuri nici macar nu esti sigur ca o s aintri in posesia lor!!accept credit,sau programul prima casa!acte,cadastru,intabulari,totul este ok,doar astepat propietarii!!adresa mea de mail,[email protected]
#53. nea dorel | 01.12.2009 | 11:58
-10 (11/1)   
sa ne grabim sa cumparam acum iarna fiindca incepand din primavara preturile vor fi mai mari cu 10-20 de puncte procentuale.
#52. JocK | 30.11.2009 | 16:56
3 (3/6)   
Sperati voi dar sperati degeaba, caci pe speculantii din piata imobiliara nici macar " PUMNUL ELECTORAL " al lui Basescu vad ca nu ii mai sperie (desigur era doar o gluma). La munca cu voi parlitilor
#51. Brigada Diverse | 29.11.2009 | 11:22
-2 (4/2)   
Prieteni, daca aveti/doriti case de vanzare/cumparare in Bucuresti mai aveti sanse si la vanzare si la cumparare. Stati linistiti. Pentru cei mai la vale sau la deal, imi pare rau dar sunteti in pom si pomul in aer. Parloaga si atat! Nu este nimic de oferit, decat peisaj. Mai mult sau mai putin placut..... Bafta
#50. gigi | 28.11.2009 | 22:46
-4 (5/1)   
eu.nu.cred.ca.isi.mai.revine.piata.ptr.ca.si.eu.am.un.teren.de.vinzare
#49. Lou | 28.11.2009 | 19:45
-6 (9/3)   
Dupa cum cresc preturile in ultima vreme, prin primavara apartamentele cu 2 camere vor ajunge la 70-75.000 Euro in cartierele dormitor. Sa speram ca nu vor creste mai mult, ca tare imi e teama.
#48. STAN CU TEAPA LUATA | 25.11.2009 | 19:33
11 (0/11)   
Care scumpiri bai ,fratie?Bai ,voi sunteti sanatosi la cap?In ianuarie ,euro va sari la 4,5-4,7 lei!Transele de la FMI vor veni tocmai in martie.Cine va mai cumpara apartamente in Romania?Ati uitat cum a inceput totul?S-au cumparat de catre cei ce au plecat in Spania.Apoi de fonduri speculative din afara.Apoi cei ce au avut acces la credite.Acum au ramas doar cativa tinerei care nu au o letcaie si care si astia au intrat toti in programul ,,prima casa''!Un apartament de 2 camere va ajunge in iunie la 33000 euro!
#47. Expertul | 25.11.2009 | 18:45
-4 (6/2)   
nea sandule, investitorii aia au venit deja si se bat sa-ti vanda tie cu 12.000E un bloc intreg pe Dorobanti langa televiziune. dar nu cumpara ca vor sa te fraiereasca cu pretul asta. mai asteapta sa vezi la anul cat mai scade. nu glumesc deloc. mai asteapta.
ps-chiar daca am mai multe nume, macar nu scriu de 50 de ori la un articol, ca tine.
#46. pheideas | 25.11.2009 | 13:44
6 (0/6)   
„Speranţele pieţei imobiliare de a-şi reveni sunt legate de evoluţia generală a economiei româneşti. .. Buna gluma !
#45. nea sandu - Expertul | 24.11.2009 | 23:14
4 (2/6)   
stai bai nene la un singur nume ca provoci confuzie :) . vezi ca stau hoarde de investitori la hotare si in citeva ore o sa ajunga sa se bata pe apartamentul tau de vinzare. sa nu-l vinzi fara 1 milion de euroi. te-ai scos, acum esti milionar
#44. Expertul | 24.11.2009 | 19:50
-1 (6/5)   
Ma intreb cu cat vor urca preturile in primavara. Criza politica va lua sfarsit si economia va creste fiindca vin liberalii la putere. Bancile au inceput sa revina cu picioarele pe pamant si alearga dupa tine sa te faca sa iei credit. Concurenta intre ele va duce la dobanzi decente, ca in tarile civilizate.
#43. sirbu mihnea | 24.11.2009 | 17:57
7 (0/7)   
Are dreptate @dulce@ chiar daca a exagerat putin. Eu cred ca astea sunt preturile corecte. Oamenii trebuie adusi cu picioarele pe pamant.
Bucuresti: garsoniera 25-30 mii euro, apt 2 camere 30-40 mii euro, 3 camere 30-50 mii euro, 4 camere 40-60 mii euro. Euro va urca spre 5,0 lei, dupa Anul Nou, cand criza in Romania se va adancii datorita mostenirii guvernului actual si a celor trecute.
Noul guvern ce se va forma va trebui sa ia masuri fiscale drastice pentru supravietuire, mai ales in primul an, ca apoi pe final de mandat sa aiba cu ce sa ne amageasca.
Logic, nu?
Deci, dragi multiproprietari de imobile, puteti sa lasati usor din preturi. ca tot acolo ajungem, nu mai visati.
Romanii de rand si-au luat deodata toti apartamente, si-au facut viloaie, lucruri care nu s-au intamplat pana in 2005-2006, bancile au plusat la conditiile de creditare, fara sa prevada consecintele dezastruoase. Prea era bine pentru tot saracu - vila in Domnesti. Acum terenurile de acolo, nu mai valoreaza nimic, fara utilitati. Fiecare asteapta sa construiasca celalalt, dar cu ce?
Cine nu mai poate, sa plece la tara, dar mai la vale, spre provincie. De munca este!!!
#42. Luiggi bube dulci zice: | 24.11.2009 | 16:58
2 (2/4)   
La anul in martie vor fi aceste preturi:30000 euro la 1 camera,38000-46000 la 2 camere iar la 3 camere 53000 maxim...deoarece euro va ajunge la 46000-48000 lei.
#41. john | 24.11.2009 | 13:56
7 (1/8)   
voi realizati ca inainte de criza, un salariu de 15milioane sa zicem in b (care il gaseai destul de usor) inseamna la un curs de 3.2 ron/euro vreo 470 Euro? acum, acelasi salariu e mult mai greu de gasit chiar si in b, iar raportat la un curs de 4.3 inseamna vreo 350 euro. AUD??? cum va puteti voi imagina ca preturile nu vor mai scadea?
#40. gogu | 23.11.2009 | 17:56
3 (3/6)   
nea sandu si marmota ce facea? plimba ursu!...
#39. mihai | 23.11.2009 | 16:52
5 (1/6)   
D-le Sandu. Am o intrebare? De ce Martie. De de credeti ca fundul prapastiei se va atinge in Martie. Nu ca va contrazic dar personal sunt in somaj in 3 luni, piata muncii si salariile scad (ce putin in mediul privat e grav!) la stat ori scad salariile ori intra altii in somaj, iar puterea de cumparare este in spirala descrescatoare.l Poate aveti drteptate dar ce informatie aveti s-au ce va face sa credeti ca lucrulile se aseaza? Acum va spun si eu un lucru. Nu cred ca piata imobiliara se va stabiliza pana cand solvabilitatea oamenilor nu va fi calculata la venitul mediu pe economie (sau in cel mai bun caz venitul mediu castigat in zona unde se tranzactioneaza) Cum poate cineva cu un venit mediu de 400 Euro sa contracteze apartamente care sunt mai scumpe (unele dintre ele)decat in tari mai dezvolotate ca Romania.
#38. stupid people | 23.11.2009 | 16:51
9 (0/9)   
În prima parte a anului viitor, preţurile apartamentelor vor mai scădea cu 20%, preţurile terenurilor se vor micşora cu până la 50%, iar tranzacţiile din piaţa de retail şi birouri vor fi făcute numai în cazuri de forţă majoră.
#37. STAN CU TEAPA LUATA | 23.11.2009 | 16:47
5 (1/6)   
Daniele,ne-ai lamurit bustean!Esti cel mai tare!Ca adica,zici mata...grabiti-va nene odata,faceti pasul!Ca dupa martie,gata!Preturile or sa sara la loc la 2500 euro/mp.Ca asa crezi matale!Bai nene,iti dau un sfat:DU-TE DE TE CULCA!
#36. Daniel Sandu | 23.11.2009 | 16:25
-9 (13/4)   
Cineva a vrut sa faca trading, ma refer la Daniel Minca de la Total Inter Trading, si acum isi da cu parerea despre imobiliare... Domnilor, nu mai credeti tot ce se spune pe aici, sunt multe pareri care nu au nici ce mai mica inteligenta... preturile nu vor scadea, atentie mare, daca doriti sa cumparati la un pret bun cumaparati inainte de martie 2010. Aceste vor fi cele mai mici preturi care vor mai fi in Romania... In Romania nu a scazut cererea, doar puterea de cumparare... atata timp cat preturile per general nu au scazut in Europa lafel de mult ca la noi, unde cererea este mai scazuta, la noi se vor ridica preturile din nou la nivele apropiate de 2008... preturile pe atunci pentru orasele mari ale Romaniei nu erau chiar exagerate... acelasi tip de apartament in Romania era mai ieftin decat in Europa de Vest, unde cererea era mult mai scazuta. Deci Atentie!
#35. goanga | 23.11.2009 | 02:17
14 (0/14)   
cade cade tot mai cade....
#34. proton | 22.11.2009 | 21:23
3 (1/4)   
anca ispas, vezi daca-i poti da in judecata cat mai rapid, pana nu-si muta banii in alte conturi. desi nu cred ca poti fiindca asta se poate doar cand nu-si respecta contractul, de exemplu termenele de redare. si oricum procesul dureaza cam jumate de an. vezi planorama, unde totusi e in coada de peste... stricat.
#33. STAN CU TEAPA LUATA | 22.11.2009 | 09:26
4 (2/6)   
Anca Ispas stii ce ai facut tu?Ai luat teapa!Asta se cheama!Sunt 3 lucruri ce nu vor disparea niciodata de pe fata pamantului:apa,aerul si fraierul!Ai vrut sa investesti...sa fii si tu capitalista,ce mai!Ei,falimentul tot din capitalism se trage!
#32. luigi **** | 22.11.2009 | 08:11
4 (2/6)   
In 2010 euro va fi 4,7-4,9 lei iar un apartamenta cu 2 camere va fi intre 35000 euro si 50000 euro!Asta prin septembrie,caci propietarii nu prea vor sa se obisnuiasca prea curand cu aceste preturi!Asta, peste faptul ca Romania va intra in dificultate mare fiananciara in primavara!
#31. gogu | 21.11.2009 | 16:17
7 (0/7)   
Anca Ispas,
nu dispera ca nu foloseste la nimic iar maimutoii de dezvoltatori sau bancheri abia asteapta sa cedati voi ca sa-si poata imparti ei ce mai e de impartit. Atita timp cit exista constructia, nu o ia nimeni de acolo si cu siguranta nu o sa dispara ca in dosarele x. Trebuie in schimb sa urmariti in justitie orice pas este facut ca sa puteti contracara alti creditori mai mari (banci sau alte institutii financiare) care au de recuperat creante, pt ca pe ei nu-i intereseaza soarta voastra iar daca nu sinteti pe faza ei deja si-au reglat conturile in justitie peste capul vostru. Cititi contractele, uniti-va intr-o asociatie cu putere juridica si actionati in judecata - sint banii vostri si trebuie sa-i recuperati, aici e un razboi fara mila sau menajamente in care trebuie sa le rupeti capul, legal vorbesc, la toti cei care sint vinovati
mult noroc
#30. anca ispas | 21.11.2009 | 15:17
0 (4/4)   
Nu cred ca o sa si revina nimic!am da avans pentru BRANCUSI RESIDENCE,ap 2 CAMERE.
Trebuia sa ne mutam deja,dar nu este gata,utilitatile nu sunt trase,noaptea te ia groaza.
Se aude ca au intrat in faliment,Dezvoltatorul CONIMPEX COMPANY este deja in executare silita,are 2 peocese pe rol,
am aflat ca nici terenul nu este al lor,SUNTEM DISPERATI!NU STIM CE SA MAI FACEM...AM VREA BANII INAPOI
#29. gogu | 21.11.2009 | 14:38
3 (0/3)   
pt Gogu de mai jos: o rugaminte daca se poate - sa pui un Gogu1 sau ceva asemanator ca sa nu se creeze confuzie, mersi anticipat
#28. Gogu | 21.11.2009 | 12:31
-7 (9/2)   
O gramada de oameni cistiga si in Romania suficienti bani ca sa-si permita sa ia un apartament ( la Metrou SA , cistigurile sunt in jurul a 800 E net ). Unii ca Johny vor sa punem toti bani si sa-si rezolve problema locativa , continuind sa vinda seminte la coltul strazii . Sper ca asa ceva sa nu se intimple niciodata ; si asa avem o gramada de asistati pe nedrept , pensionati de medici ciubucari si de alti functionari inconstienti . Solutia este munca eficienta si luatul gindului de la furtisaguri de tot felul.
#27. STAN CU TEAPA LUATA | 21.11.2009 | 11:53
8 (1/9)   
Care scumpiri bai ,fratie?Bai ,voi sunteti sanatosi la cap?In ianuarie ,euro va sari la 4,5-4,7 lei!Transele de la FMI vor veni tocmai in martie.Cine va mai cumpara apartamente in Romania?Ati uitat cum a inceput totul?S-au cumparat de catre cei ce au plecat in Spania.Apoi de fonduri speculative din afara.Apoi cei ce au avut acces la credite.Acum au ramas doar cativa tinerei care nu au o letcaie si care si astia au intrat toti in programul ,,prima casa''!Un apartament de 2 camere va ajunge in iunie la 33000 euro!
#26. teutu | 21.11.2009 | 10:27
3 (3/6)   
Nu cred ca vor urca preturile semnificativ la imobile din urmatoarele motive : 1 cei care vor o garsoniera sau 2 camere sunt oameni simpli cu salarii medii si efectiv nu au banii necesari fara creditare din banci . iar bancile au inasprit creditarile. .{cei cu bani stau la vile si ptr copii tot vile au cumparat}. 2 cei care au cumparat garsoniere sau 2 camere ptr a le inchiria NU mai cumpara deoarece si chiriile au stagnat sau chiar s-au micsorat in multe locuri , deci nu merita sa bage 40-50 mii euro ca sa scoata 2- 3 mii pe an . 3 NU vor venii strainii sa cumpere apartamente in romania . CONCLUZIE : NU SE VOR SCUMPII SEMNIFICATIV APARTAMENTELE .
#25. sorin | 21.11.2009 | 09:57
0 (3/3)   
Cu toate ca nu sunt un specialist consider ca jonny {cel de sub } are dreptate . Altfel spus : niciodata NU exista interes ptr cetateanul de rand , doar promisiuni in perioada electorala. Nici pe pensii nu ne putem baza asa ca daca castigi 10 lei , 2-3 e bine sa-i investesti sau sa-i aduni . Bineinteles ca-i valabil doar ptr cei care castiga lunar minim 14-15 milioane sau familii unde intra aprox 25-30 milioane.In 6-7 ani poti cumpara un garaj , garsoniera ,spatiu care sa-ti aduca venit . De ex daca ai vre-un spatiu ,imobil inchiriat si-ti vin 6-7 milioane pe care-i pui la cec {de exemplu} in 3-4 ani ajungi sa ai cei 6-7 mil lunar si 200-250 mil la cec care anual mai aduc o dobanda de aprox 20 mil. Asta e valabil in conditile in care a-ti mentii locul de munca si nu intervin alte sinusoide . Daca sa zicem ca fiind in pragul pensiei mai beneficiezi de vre-o mostenire {apartament} in care sa-ti lasi copilul sa stea , atunci poti pastra si sursa care-ti vireaza 6-7 milioane lunar si cu vre-o pensie de 10-11 mil poti traii acceptabil fara sa ai nevoie de ajutorul copiiilor .{sunt de principiul ca nu fac copii ca sa ma tina la batranete } . NICIODATA NU TREBUIE SA NE BAZAM DOAR PE PENSIE .
#24. johny | 21.11.2009 | 03:29
10 (1/11)   
Cel mai important e ca astia scriu **** -uri si noi comunicam pe tema lor, ei sunt platiti sa scrie prostii , noi ii contrazicem.
preturile vor scadea doar daca va dori guvernul, daca guvernul va da bani bancilor , cica asa se ajuta acum tara , dand bani bancilor. intrebare : dc?
raspuns : pentru a stimula creditarea. intrebare: cu ce ne ajuta creditarea?
r: sa devenim sclavi pentru o locuinta.
si acum CEA MAI IMPORTANTA INTREBARE : TU CEL CARE CITESTI ACEST COMENTARIU PREFERI CA STATUL SA CONSTRUIASCA LOCUINTE LA UN PRET SOCIAL, SUBVENTIONAT SAU SA DEA BANI BANCILOR SI SA VA CREDITEZE ?
aici in RO ce vrea cetateanul de rand nu conteaza , conteaza ce doresc cei care invart banii.
cei mai hazlii sunt ministrii si politicienii care lasa impresia ca vad ce se intampla in romania pe piata imobiliara si vin in ajutorul cetateanului de rand.
Romania= o tara bogata cu o conducere de ****. si cu niste cetateni boi.
#23. ANTONESCU | 21.11.2009 | 02:06
3 (2/5)   
FRATILOR, 2010 VA FI DEZASTRUOS PENTRU PIATA IMOBILIARA SI NU NUMAI...! DACA NU VOM REDUCE IMPOZITUL PE PROFIT SI TVA - ul , VOM RAMINE PENTRU MULT TIMP IN AFARA EUROPEI.! PUTINII INVESTITORI CARE MAI SUNT IN ROMANIA AU INCEPUT SA PLECE LA VECINII BULGARI CARE DEJA AU REDUS FISCALITATEA SI AU ANUNTAT CA O VOR MAI REDUCE SI IN 2010 !! INVESTITORII VIN IN MOMENTUL IN CARE AU IMPOZITE SI TAXE MICI, IN ACEST MOD PUTEM DEASEMENEA SA ALBIM SI ECONOMIA NEAGRA - SUBTERANA..!
#22. catalin | 20.11.2009 | 17:41
-2 (3/1)   
@duduie;eu unul,NU AM UITATnimic, nu se poate uita nimic in oglinda!
#21. duduie | 20.11.2009 | 15:36
-2 (3/1)   
@ catalin unde ai uitat, in oglinda si acolo ai vazut?
#20. duduie | 20.11.2009 | 15:33
3 (2/5)   
@gogu va fii super tare ... :)
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SU: 160 mp
Pipera , SC: 500 mp
Bucurestii Noi , SC: 99 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video