Dacă ar fi să găsim un defect Crăciunului, ar fi probabil acela că apare în viața noastră o singură dată pe an. Lowe și Golin au adus însă anul acesta sărbătoarea Crăciunului chiar în luna lui cuptor, în AFI Palace Cotroceni și în AFI Palace Ploiești. Cele două centre comerciale au fost cuprinse de spiritul Crăciunului, iar clienții au fost invitați să colinde magazinele și să se bucure de cadouri și de surprizele pregătite de AFI în timpul Christmas in July.

37939-afi_palace_cotroceni.jpgCampania este o reinterpretare a Crăciunului pentru sezonul estival. Un concept care și-a propus nu să demitizeze o sărbătoare, ci să stârnească curiozitatea clienților AFI Palace Malls, printr-o serie de experiențe unice de shopping și multe premii care să le transforme zilele de vară într-o adevărată sărbătoare. 

Ideea a pornit de la faptul că iubim foarte mult Crăciunul și că nu e niciodată suficient să îl sărbătorim o singură dată pe an. Pentru a marca cel de-al doilea Crăciun al anului, între 15 și 31 iulie, centrele comerciale AFI din București și Ploiești au îmbrăcat straie de sărbătoare, iar clienții au fost întâmpinați cu o promoție ce le-a răsplătit fidelitatea. Clienții care au făcut cumpărături de peste 200 lei în orice magazin din cele două centre comerciale au fost așteptați de Moș Crăciun și Crăciunițe, care le-au oferit un premiu garantat, prin intermediul unei aplicații special create pentru această campanie. Mall-urile au fost străbătute de echipe de Elfi și Crăciunițe care i-au recompensat pe clienți, în baza unui bon de cumpărături de orice valoare, prin extragerea unui talon răzuibil.

 „Crăciunul este unul dintre acele momente ale anului în care dăruim cu drag cadouri celor apropiați, gândindu-ne la ce i-ar putea bucura. Am vrut să insuflăm acest sentiment și în mijlocul verii, recreând atmosfera Crăciunului și invitându-i pe toți cei ce ne calcă pragul atât în București, cât și în Ploiești să se bucure de Christmas in July. Este al doilea an în care facem această campanie, creată împreună cu Golin în vara lui 2014, care se bucură de un mare succes”, a declarat Aura Dinu, Head of Marketing AFI Palace Malls Division.

„Christmas in July e o idee îndrăzneață, un răspuns curajos la provocarea lansată de AFI de a le oferi clienților mereu experiențe unice. Execuțiile creative au transformat aspecte și elemente specifice din cele două mall-uri în elemente simbolice ale Crăciunului. Astfel, atmosfera Crăciunului este la ea acasă în București și în Ploiești”, a declarat Alina Bălan, Client Service Director, Lowe.

37940-afi_palace_ploiesti.jpgCampania a fost promovată prin OOH, radio, în online și în cele două mall-uri.

În total, peste 16.000 de vouchere cadou au fost oferite în cele două centre comerciale pe perioada campaniei, traficul de vizitatori având valori semnificativ crescute față de aceeași perioadă a anului trecut.

Golin este agenția care semnează conceptul campaniei și care se ocupă de activitățile de PR.

Din partea AFI, au participat Aura Dinu (Head of Marketing AFI Palace Malls Division), Roxana Vlad (Deputy Marketing Manager), Raluca Harabagiuc (Marketing Specialist) și Claudia Săvulescu (Marketing Responsible).

Echipa Lowe a fost formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Alexandru Gheorghe (Art Director), Sorana Caracudovici (Copywriter), Nicoleta Grigoriu (DTP), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).

Din echipa Golin fac parte Anca Scarlat (Media Manager), Ioana Țoni (Media Associate), Raluca Duță (Chief of The Bridge™) și Simina Zidaru (Creative Associate).

###

Despre Lowe România

Lowe, companie cu sediul central în Londra, face parte dintr-o rețea care numără peste 90 de agenții în 65 de țări și peste 9.000 de angajați, deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare la nivel mondial. Creativitatea și eficiența campaniilor au plasat Lowe în top 10 Cannes Lions Creative global networks și pe locul patru în Effie Index-Most Effective Agency Network Globally.Mai multe, în WARC 100, un clasament anual al celor mai bune agenții și campanii, realizat pe baza eficienței și a conceptelor strategice, Lowe se clasează pe locul patru.   

În România de 22 de ani, Lowe este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works și Medic One.

Agenția este premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer, Effie, Ad’Or, AdPrint, ADC*RO. 

12 August 2015