Consecvent în strategia sa de a oferi utilizatorilor servicii de înaltă calitate și câștiguri substanțiale, site-ul Okazii.ro a organizat anul acesta a treia ediție a campaniei Black Friday. Campania a debutat pe 21 noiembrie și a fost extinsă în perioada weekendului, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a achiziționa sute de mii de produse cu reduceri de preț de până la 60%.

35847-bblack_friday_la_okazii.jpgDeși nu este retailer, Okazii.ro a reușit această performanță prin mobilizarea vânzătorilor activi pe site, venind în întâmpinarea dorințelor și interesului cumpărătorilor. Astfel, peste 2800 de magazine online și vânzători independenți din toată țara au avut oferte în această campanie, valoarea totală a reducerilor de preț depășind 3,7 milioane de euro.

Încă din prima zi a campaniei numărul vizitatorilor unici a fost dublu față de o zi obișnuită, 32% din trafic provenind de pe dispozitivele mobile iar valoarea tranzacțiilor realizate pe site a avut o creștere de 132%.

În topul categoriilor care au generat cele mai multe vânzări au fost Fashion& Beauty (27% din totalul tranzacțiilor), Computere si electronice (17% din totalul tranzacțiilor), Librărie (8% din totalul tranzacțiilor), Artă si obiecte de colecție (7% din totalul tranzacțiilor).

Cel mai scump obiect achiziționat de pe Okazii.ro de Black Friday a fost un ceas Panerai Luminor GMT în valoare de 5500 de euro.

Alături de partenerii săi, Okazii.ro va continua campania Black Friday și în perioada 28-30 noiembrie. Cumpărătorii pot alege în continuare dintr-o gamă variată de produse cu reduceri substanțiale de preț, multe dintre ele putând fi achiziționate cu plata în rate sau cu livrare gratuită. Produsele cu discount pot fi comandate atât online, cât și telefonic.

26 November 2014