Cesarom, membru al  grupului Lasselsberger și principalul producător local de plăci ceramice, anunță finalizarea procesului de rebranding și dezvăluie noua sa identitate care promovează flexibilitatea,  creativitatea și profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.

37817-before_and_after.jpg„Decizia rebrandingului a avut la bază dorința obținerii unui brand dinamic, cu o arhitectură nouă, modernă, asociat cu imaginea unui produs fabricat în România care să convingă partenerii că produsele românești Cesarom reprezintă soluția firească pentru amenajările rezidențiale, comerciale sau industriale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări și Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Odată cu rebrandingul, Cesarom își consolidează poziția în fața publicului ca lider inovator într-o piață extrem de dinamică atât din punct de vedere tehnic, al prețului și mai ales estetic. Inspirată din cei peste 50 ani de experiență pe piața locală, noua identitate Cesarom mizează pe creativitate, profesionalism și flexibilitate, atribute distinctive ale acestui brand.

37818-sergiu_apolzan.jpg„Noua identitate dorește să transmită clienților noștri faptul că cei 50 de ani de tradiție au ca rezultat astăzi o înțelegere profundă a necesităților pieței și a tendințelor în amenajare ale românilor”, a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a subliniat, de asemenea, că această experiență stă la baza portofoliului de produse Cesarom, creat în acord cu tendințele internaționale, dar adaptat la exigențele pieței românești în ceea ce privește gama cromatică, finisajele plăcilor, motivele decorurilor.

În plus, prin rebrandingul recent finalizat și viitoarele campanii de promovare își propune să se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci și designerilor și arhitecților care consiliază amenajările rezidențiale.

Cu această ocazie, compania reînnoiește și interfața site-ului , oferind utilizatorilor o experiență online interactivă. Toate materialele de prezentare ale companiei sunt aliniate la noua imagine, astfel încât mesajul transmis să devină unul de impact, ce definește trăsăturile noii imagini de brand – inventivitate, profesionalism și responsabilitate. 

# # #

Despre Cesarom

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiție din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiți producători europeni și mondiali de plăci ceramice (gresie, faianță, decoruri).

În prezent, capacitatea totală de producție din cadrul fabricii Sanex se ridică la peste 6,7 milioane de metri pătrați anual, Lasselsberger Ceramics România comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianță și plăci de decor. Toate colecțiile Cesarom pot fi vizualizate pe site-ul companiei.

27 July 2015