Potrivit Chic Ville, cele mai bine vândute produse din oferta conceptului de magazin home&deco 100% ambiental sunt cele de dimensiuni mici, care se schimbă frecvent în funcție de sezon și tendințe. Astfel, pe primele locuri se regăsesc produse pentru servirea mesei, precum boluri, cești, căni, farfurii și tăvi.

38006-chic_ville_1.jpgIndiferent de sezon, topul celor mai cumpărate produse din magazinele Chic Ville este dominat de accesoriile necesare într-o bucătărie obișnuită, pe care românii le schimă frecvent, urmând tendințele în acest domeniu. Astfel, un client cheltuie, în medie, circa 125 lei / persoană în magazin, iar pe lângă produsele din categoria Bucătărie&Masă, coșul este completat și de decorațiuni interioare precum rame și ghivece.

„De regulă, coșul de cumpărături diferă în funcție de scopul final al achiziției. De exemplu, un cumpărător care achiziționează cești, poate alege și un ceainic, o tavă, farfurii, șervețele sau toate acestea la un loc. În acest sens există și de designerii noștri, iar dacă un client dorește să facă un cadou, cu siguranță, pe lângă produsele potrivite ocaziei, va alege ceva și pentru el însuși”, a declarat Marius Șerbănescu, Director de Achiziții al Chic Ville. 

38007-chic_ville_2.jpgAstfel, din cele trei game sortimentale specifice Chic Ville, cea mai mare popularitate în rândul clienților online o reprezintă categoria , în cadrul căreia 25% din vânzări sunt reprezentate de boluri. Colorate, simple sau cu desene sofisticate realizate manual, din ceramică, sticlă ori metal, acestea sunt ușor de asortat oricărui aranjament și nu necesită o investiție financiară semnificativă, întrucât prețurile pentru un bol simplu de ceramică pornesc de la 5 lei. 

Potrivit afirmațiilor reprezentantului companiei, următoarea categorie care se remarcă în topul cumpărăturilor online este Deco&Lifestyle, din care un procent de 10% din vânzări îl generează florile artificiale. Acestea sunt disponibile într-o gamă largă de culori și modele, iar clienții sunt atrași în mod special de atenta confecționare a produselor care le oferă o rezistență îndelungată și un aspect real. 

38008-chic_ville_3.jpg„Nu în ultimul rând, sunt acei clienți care intră în magazinul virtual pentru categoria . În acest caz, cel mai mare procent din vânzări – 30% - este generat de biblioteci. De altfel, având în vedere numeroasele modele disponibile în oferta noastra, clienții sunt dispuși la amenajări inedite, iar bibliotecile depășesc adesea zona livingului fiind folosite cu succes și în bucătării, pe post de spațiu de depozitare pentru veselă”, a completat Marius Șerbănescu. 

De asemenea, raportat la cumpărăturile online, Marius Șerbănescu observă că oamenii preferă să comande micile decorațiuni (vase, suporturi de depozitare, rame sau jucării). Pe de altă parte, pentru piese de mobilier sau vase prețioase, clienții tind în primul rând să vizite magazinele fizice, pentru a analiza produsul în detaliu.

# # #

Despre Chic Ville

Chic Ville este rețeaua de magazine de decorațiuni interioare ce pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse cu un aer clasic, vintage, până la industrial contemporan.

Printre cele 9.500 de tipuri de produse aflate în stoc se află de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative și cadouri sau suveniruri.

În acest moment Chic Ville deține două magazine în Cluj-Napoca, iar al treilea este localizat în București. De asemenea, cei pasionați de frumos pot vizita și magazinul online pentru a vizualiza toată gama de produse.

# # #

20 August 2015