La finalul săptămânii trecute a avut loc a doua rundă de jurizare a competiției Antreprenorul anului în România, în urma căreia juriul a desemnat finaliștii competiției. Din cei 40 de antreprenori remarcabili care s-au înscris în competiție, au rămas în cursa finală 12 oameni de afaceri, care conduc companii lider în sectoarele în care activează, cu venituri agregate de aproape 500 milioane de EUR și care au un număr agregat de angajați de aproximativ 8000 de persoane.

35556-juriul_competitiei_ey_antreprenorul_anului.jpgDin 2014, competiția EY Entrepreneur Of The Year, singura competiție antreprenorială care se organizează la nivel global, are loc și în România. EY Entrepreneur of The Year se organizează în 145 de orașe din 60 de țări de aproape 30 de ani și premiază antreprenorii pentru viziunea și direcția strategică cu care își cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personală și, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunității.

Cei 12 finaliști se întrec pentru cele trei titluri care vor fi acordate la nivel național în cadrul ceremoniei de gală ce va avea loc pe 12 noiembrie 2014: Entrepreneur Of The Year, Emerging Entrepreneur Of The Year și Social Entrepreneur Of The Year. Marele câștigător va avea ocazia de a intra în finala mondială pentru titlul World Entrepreneur of The Year, ce se va desfășura în iunie 2015 la Monte Carlo.

Pentru selectarea câștigătorilor competiției în România, juriul a examinat fiecare aplicație pe baza a șase criterii: spiritul antreprenorial, performanța financiară, direcția strategică, impactul asupra comunității, capacitatea de inovare și integritatea personală.

Juriul care a stabilit finaliștii competiției și care va alege câștigătorii competiției Antreprenorul anului în România este alcătuit din antreprenori și profesioniști dedicați antreprenoriatului: Ștefania Eugenia Popp – Director Executiv Junior Achievement Romania, Mihai Marcu – Președinte Medlife, Iulian Stanciu – Director General eMag, Cornel Marian – Managing Partner Oresa Ventures și Omer Tetik – Director General Banca Transilvania.

Competiția Antreprenorul anului s-a lansat în România pe 14 mai 2014. Lansarea a fost urmată de etapa colectării de aplicații, ce s-a încheiat pe 1 august 2014, etapa interviurilor la sediul antreprenorilor desfășurată între 4 august – 15 septembrie 2014 și prima rundă de jurizare, ce s-a desfășurat pe 9 octombrie 2014. Ceremonia de gală în cadrul căreia vor fi desemnați câștigătorii primei ediții a competiției la nivel național va avea loc pe 12 noiembrie 2014, în prezența comunității de business.

35557-bogdan_ion_country_managing_partner_ey_romania.jpg“Vreau să îi felicit pe toți antreprenorii care au avut curajul să se înscrie în competiția Antreprenorul anului încă de la prima ediție organizată în România. Eu și colegii mei am fost încântați să îi cunoaștem în interviurile care s-au desfășurat în lunile august și septembrie și suntem impresionați de afacerile pe care le-au construit cu multă muncă și viziune.

Suntem onorați că au ales să intre în această competiție, prin care ne dorim să ajutăm la recunoașterea realizărilor lor. Ei sunt cei care creează produsele, serviciile și locurile de muncă ce susțin economia noastră și îi inspiră pe cei aflați la început de drum să fie la fel ca ei,” a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

****

Despre EY România

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 190.000 de angajați în peste 700 de birouri din 150 de țări și venituri de aproximativ 27,4 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2014. Rețeaua noastră este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienților servicii prin care să beneficieze de oportunitățile din întreaga lume. În România, EY este unul dintre liderii de pe piața serviciilor profesionale încă de la înființare, în anul 1992. Cei peste 500 angajați din România și Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistență fiscală, asistență în tranzacții și servicii de asistență în afaceri către companii multinaționale și locale. Avem birouri în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Chișinău. De la 1 iulie 2013, Ernst & Young a devenit EY, logo-ul s-a schimbat pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este "Building a better working world". Această redefinire a identității vizuale vine să reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020. Pentru mai multe informații, vizitați pagina noastră de internet.

27 October 2014