Magazinul D'S Damat din Plaza România a trecut printr-un proces de reconfigurare. Noul magazin, care s-a deschis pe 1 august, se află în aceeași locație (la parterul mall-ului) și ocupă o suprafață de 190.76 de metri patrati.

37865-ds_damat.jpgDe pe 1 august, clienții Plaza România pot beneficia din nou de gama de produse oferită de retailerul turc D'S Damat. Spațiul magazinului a fost reconfigurat, ocupând acum o suprafață de 190.76 de metri patrati.

D’S Damat, brandul deținut de compania turcă Orka Group, a devenit, în doar patru ani de la intrarea pe piața românească, lider pe segmentul de vestimentație masculină, deținând în prezent zece magazine în cele mai mari centre comerciale din România. Încă din 2010, D’S Damat s-a remarcat prin cel mai bun raport calitate-preț al produselor vestimentare, devenind una din principalele opțiuni pentru consumatorii din România în ceea ce privește achiziționarea hainelor elegante, de tip business sau casual.

Brandul deținut de Orka Group a reușit schimbe în mod pozitiv percepția publicului român despre produsele confecționate în Turcia, prin oferta diversificată, designul și calitatea materialelor, în mare parte realizate în Italia, comparabile cu cele ale marilor branduri vestimentare internaționale. D’S Damat a devenit un etalon pentru bărbații care acordă o deosebită atenție imaginii lor și ținutei vestimentare pe care o poartă.

Printre persoanele publice din România care poartă vestimentațiile brandului se numără prezentatori de știri, prezentatori de emisiuni de divertisment, actori și artiști. În 2015, D’S Damat continuă strategia cu care a debutat pe piața din România, plănuind deschiderea unor noi magazine în locații premium, precum cele mai vizitate mall-uri din țară. Magazinele din România sunt aprovizionate cu aceleași colecții precum magazinele din alte țări, iar colecțiile și conceptele magazinelor din România respectă aceleași standarde precum cele din țările unde brandul turcesc este prezent.

Redeschiderea D'S Damat face parte din strategia de modernizare a Plaza România.

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

4 August 2015