Golin a fost desemnată Agenția Anului la Gala Romanian PR Award 2014. Echipa a mai câștigat râvnita distincție și în anul 2010.

35878-golin_la_romanian_pr_award.jpgTitlul Agenția Anului vine la doar o lună după ce Golin a fost numită agenția #1 în  România la BizPR Awards, competiția care analizează și recompensează performanța agențiilor de PR și imaginea pe care acestea o au în rândul companiilor care le angajează.

Este pentru prima dată când o agenție reușește performanța de a se situa pe cea mai înaltă poziție în ambele competiții.

 „Titlul Agenția Anului este ambiția puternică a tuturor oamenilor de PR. Este, a fost și va fi mereu și ambiția noastră. Iar faptul că anul acesta Golin România a reușit eventul – Cupa și Campionatul - se datorează echipei: goliniștilor, cei mai buni oameni din câți există, clienților noștri, care au încredere în visul nostru de a fi cei mai buni împreună, prietenilor și partenerilor noștri Lowe&Partners și Initiative. Titlul Agenția Anului este cea mai frumoasă recunoaștere a valorii acestei echipe minunate de oameni pasionați. #GoAllin!”, a declarat Hortensia Năstase, Managing Partner, Golin România.

Vikingii, după SABRE, au cucerit și Gala PR Award, campania de comunicare a lansării serialului difuzat de HISTORY câștigând Gold la categoria Marketing-Produse și servicii noi și două premii Silver la categoriile Social Media și Media Relations.  Văru’ tocmai.ro a „rezolvat” două premii Gold, la categoriile Digital PR și Marketing – Produse și servicii existente. „Trăiește-ți viața” cu Kruger&Matz a primit două premii Silver, la categoriile Marketing – Produse și servicii noi și Media Relations. Crăciunul în luna Iulie organizat pentru AFI Palace Cotroceni a fost recompensat cu Silver la categoria Marketing – Produse și servicii existente. Campaniile și activările realizate de echipa The Bridge™ pentru KFC în zona digitală au fost răsplătite cu Silver la categoria Digital PR.

Golin a dominat și categoriile dedicate serviciilor financiare, obținând două trofee de aur: la Comunicare Financiară, pentru campania de comunicare a dublei listări Electrica și la categoria Comunicarea produselor și serviciilor financiare, pentru proiectul Shop&Travel cu Bancpost și Wizz Air.

Concursul „Liceul European al Anului”, dezvoltat pentru Biroul de Informare al Parlamentului European în România, a primit Silver la categoria Comunicare în domeniul public, iar comunicarea Festivalului de Film Istoric Râșnov 2014 a fost recompensată cu Gold la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.   

13 a fost cu noroc, acesta fiind numărul total de premii câștigate de echipa Golin la ediția din acest an: șase noi trofee Gold Award for Excellence și șapte titluri Silver Award for Excellence întregesc acum colecția agenției. 

###

Despre Golin România

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală și de Est al companiei americane care deține în total 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works și Medic One și este multiplu premiată și finalistă la festivaluri locale și internaționale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

28 November 2014