Potrivit Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, orhideele reprezintă prima alegere a românilor care doresc să-și înfrumusețeze casa sau să ofere un cadou ornamental.

38740-hornbach_gradina.jpgAstfel, susține compania, procesul facil de îngrijire al orhideelor, alături de aspectul lor deosebit, sunt principalele motive care atrag iubitorii de plante ornamentale către gama de orhidee, în topul preferințelor lor aflându-se Phalaenopsis, specie disponibilă în mai multe culori.

„Am remarcat, de asemenea, faptul că, în acest sezon, o mare parte dintre clienți își îndreaptă atenția către orhideea Vanda, un soi inedit și rar, care impresionează printr-un albastru puternic și o durată de viață a florilor mai mare de 30 zile”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Totuși, potrivit reprezentantului companiei, majoritatea pasionaților de botanică preferă, în continuare, culorile clasice, alegând deseori orhidee cu flori albe în detrimentul celor viu colorate.

În ceea ce privește îngriijirea orhideelor, acestea trebuie plantate în ghivece transparente și au nevoie de intensitate luminoasă și umiditate potrivită, cel mai bun loc unde pot fi poziționate fiind un pervaz unde există variații de temperatură care induc înflorirea. Udarea florilor, potrivit specialiștilor Hornbach, se realizează în mod diferit în funcție de sezon, însă în mod normal la un interval  de 7 zile, atunci când rădăcinile devin albe, întrucât apa în exces provoacă putrezirea acestora.

Pe parcursul lunii noiembrie, Hornbach continuă tradiția și organizează o expoziție dedicată acestor flori, în toate cele 6 magazine din țară. Astfel, pe lângă gama variată de produse disponibile în cadrul Târgului de Crăciun, pasionații de horticultură și botanică vor putea alege din peste 500 bucăți de orhidee în fiecare magazin, din 10 specii diferite, și vor putea apela cu încredere la sfaturile consilierilor specializați din magazine.

Toate orhideele disponibile sunt provenite din import și beneficiază de garanția creșterii plantelor. Astfel, în cazul reclamațiilor îndreptățite, banii sunt returnați sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni, pentru arbuști, tufe, copaci sau trandafiri. 

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. Odată cu deschiderea magazinului din Sibiu, concernul deține 153 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând  în România.

# # #

19 November 2015