Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, demarează, în parteneriat cu CCR REBAT, programul „Fiecare baterie contează”, un proiect de colectare selectivă a bateriilor și acumulatorilor uzați, și mizează pe strângerea a 6 tone de astfel de produse în următoarea perioadă.

37617-flyer_fata.jpgAstfel, în perioada 1 iulie – 31 decembrie 2015, toți clienții care aduc 6 baterii sau acumulatori portabili de orice tip uzați în oricare dintre cele cinci magazine Hornbach din țară, vor primi în schimb o baterie nouă Varta R6.

„Prin organizarea acestei campanii dorim să ne informăm clienții cu privire la gestionarea ecologică a deșeurilor de baterii și acumulatori portabili. Așa cum bine știm, bateriile conțin substanțe nocive precum mercur, plumb, nichel și litiu care afectează grav sănătatea umană și mediul înconjurător, iar o singură baterie aruncată în mediu otrăvește 4.000 de litri de apă”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al companiei Hornbach România.

Campania este susținută și de un cadrul legal, întrucât, prin această acțiune, Hornbach își propune să asigure colectarea selectivă a unor cantități de deșeuri  de baterii și acumulatori în vederea asigurării ratei anuale de colectare. Potrivit reprezentantului companiei, se estimează că în rețeaua de magazine Hornbach se va colecta, lunar, o tonă de baterii uzate, urmând ca până la finalul campaniei cantitatea să depășească 6 tone.

Cei ce doresc să participe la această acțiune, sunt așteptați în magazinele Hornbach, la Casa Info, unde pot depune bateriile în cutiile speciale de colectare. Pentru a facilita acest proces, afișe informative referitoare la modul de colectare vor fi expuse la intrarea în fiecare magazin Hornbach, la fiecare casă, precum și la punctul de vânzare al bateriilor. De asemenea, mai multe informații despre acest program se pot găsi pe site-ul nostru.

Prin desfășurarea acestui program, Hornbach și CCR REBAT asigură colectarea selectivă și implicit diminuarea volumului de deșeuri și de substanțe nocive care ajung necontrolat în sol, producând astfel poluarea mediului înconjurător.

„Considerăm că această acțiune reprezintă încă un pas în eforturile României de a se alinia la standardele Uniunii Europe, inclusiv în domeniul protecției mediului. În vederea obținerii unor rezultate benefice pe termen lung, implicarea activă a populației în astfel de acțiuni este indispensabilă și sperăm că participarea clienților noștri va fi într-un număr cât mai mare”, a completat Mugurel-Horia Rusu.

# # # 

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 147 magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 5 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 650 activând  în România.

# # #

30 June 2015