Ca răspuns la lumea digitală  aflată în continuă schimbare în ceea ce privește conținutul știrilor și distribuția lor, JLL (NYSE JLL) lansează astăzi  Real Views, site-ul propriu de știri online, axat pe tendințele imobiliare, piețele  și informațiile economice conexe acestui domeniu. Real Views va face astfel accesibile cunoștințele imobiliare ale JLL la nivel global, opiniile și rapoartele de piață, care pot fi accesate prin intermediul computerului, tabletei sau telefonului mobil,  către o audiență la nivel mondial.  

37138-real_views.jpg“Dezvoltarea și distribuția de conținut de știri în sectoare specializate, precum cel imobiliar, sunt în prezent revoluționate de internet  și media digitală ", a declarat Charles Doyle, Chief  Marketing & Communications Officer la JLL. "Segmentul imobiliar joacă un rol critic în economiile naționale, în afaceri și în viața de zi cu zi a oamenilor. Prin crearea unei noi forme de conținut de știri pentru cititorii și publicul nostru, care este accesibilă non-stop, în întreaga lume, sperăm să împărtășim pasiunea noastră pentru domeniul imobiliar și importanta sa extinsă și, de asemenea, sperăm să generăm dezbateri care sunt atât informative cât și antrenante. "

Ca element de noutate pe piața imobiliară comercială, Real Views va cuprinde știri care sunt scrise de specialiștii JLL și se va baza pe analize, expertize și studii de cercetare, atât din partea JLL, cât și din sectorul imobiliar și comunitatea de afaceri în general. Real Views va oferi cititorilor conținut personalizat în funcție de propriile interese și opinii.

Prin intermediul Real Views, cititorii pot accesa o multitudine de relatări, clipuri, informații, grafice dinamice și prezentări care analizează impactul domeniului imobiliar asupra:

industriilor, cum ar fi retailul, ospitalitatea, tehnologia, sectorul bancar, farmaceutice și sănătatea;

piețelor din întreaga lume, cum ar fi orașe, regiuni și țări;

tendințelor, cum ar fi birourile sustenabile, amenajările inteligente, urbanizarea în masă și logistica la nivel mondial;

economiei, cum ar fi comerțul, fluxul de investiții în imobiliare, instrumentele financiare imobiliare, activele și profitul.

Charles Doyle a concluzionat: "În lumea digitală, concomitent cu schimbarea așteptărilor în privința știrilor și luând în calcul varietatea modalităților de a crea și de a parcurge conținut,  site-ul Real Views al JLL va livra știri imobiliare adresate mediului de afaceri, într-un mod flexibil și direct, cu conținut personalizat, formate și acces media la alegerea fiecăruia. "

În curând va fi disponibil un top săptămânal al celor mai importante știri de la Real Views. Pentru a vă abona, vă rugăm să accesați:

Pentru mai multe știri, studii și informații de la JLL, vă rugăm să vizitați site-ul nostru.

Despre JLL

JLL (NYSE: JLL) este o firmă specializată în servicii profesionale și de management al investițiilor, dedicate domeniului imobiliar, servicii oferite clienților care doresc să obțină valoare adăugată prin deținerea, închirierea sau investițiile în proprietăți imobiliare. Înregistrând venituri anuale globale de 5,4 miliarde dolari SUA, JLL activează în 230 de sucursale în 80 de țări și înglobează cca 58.000 de angajați în întreaga lume. Operând în numele clienților săi, compania oferă servicii de management și servicii imobiliare externalizate, având un portofoliu de aproximativ 316 milioane m2 și  un volum total al investițiilor de 118 miliarde de dolari SUA rezultat din vânzări, achiziții și finanțări la nivel global în 2014. Divizia de management al investițiilor- LaSalle Investment Management-administrează active imobiliare de 55.3 miliarde dolari SUA. JLL este marcă înregistrată a Jones Lang LaSalle Incorporated.

20 May 2015