În cel de-al noulea an de parteneriat, MasterCard a pregătit o serie de activități ce aduc în prim plan experiența oferită de TIFF, powered by MasterCard. Surprizele pregătite anul acesta încep cu întrebarea „Tu când te simți un star?” prin care organizatorii doresc să adune cât mai multe idei inspirate, oferind la schimb  posibilitatea de a păși pe covorul roșu și de a avea o experiență VIP în cadrul festivalului. Mai mult, plata contactless este din nou metoda preferată de plată, ideală pentru spectatorii care doresc mai mult timp pentru a se bucura de filmele și spectacolele pregătite de organizatori.

37134-mastercard.jpg„Anul trecut, am lansat împreună cu TIFF plata cu carduri MasterCard și Maestro contactless, în premieră pentru un festival din  România”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager România, în cadrul MasterCard. „Succesul de care s-a bucurat noua tehnologie în cadrul publicului festivalului, devenind modalitatea preferată de plată, ne-a dus într-un mod natural către comunicarea din acest an: MasterCard Contactless este cardul preferat la TIFF 2015! În plus, anul acesta, vom oferi celui mai inspirat fan al TIFF-ului șansa să se bucure de o experiență exclusivă în cadrul TIFF, de la ținuta de seară, până la limuzină și locuri rezervate de Gala de Premiere”, a completat aceasta.

Vizitatorii TIFF, care dețin un card contactless, MasterCard sau Maestro PayPass, vor putea plăti simplu și rapid atât la casele de bilete din cinematografe, cât și în locațiile de evenimente, precum Casa TIFF și Piața Unirii. Pe lângă confortul și conveniența adusă de tehnologia contactless, organizatorii împreună cu MasterCard vor acorda un voucher bilet la fiecare astfel de plată.

Dedicat pasionaților de film, concursul „Fii un star la TIFF!” se desfășoară în perioada 20 - 25 mai, pe paginile de Facebook și TIFF, iar pentru a participa, utilizatorii trebuie să continue într-un mod original mesajul „Mă simt un star atunci când...” și să lase un comentariu la una dintre postările de pe cele două conturi de socializare sau să trimită un e-mail la adresa [email protected].

Astfel, persoanele înscrise au șansa să câștige, prin intermediul concursului, unul dintre cele 10 premii ce constau în portofele contactless sau o experiență VIP la TIFF. După încheierea campaniei, un juriu format din organizatorii TIFF vor alege un TOP 10 al celor mai bune postări, iar câștigătorul va fi ales în funcție de originalitatea, autenticitatea și emoția transmisă de mesaj.

În plus, MasterCard va acorda și anul acesta una dintre cele mai populare distincții ale festivalului – Premiul Publicului. Devenit unul dintre cele mai așteptate momente TIFF, în anii trecuți, publicul a ales filme precum „Natură moartă” (Uberto Pasolini), „Wadjda” (Haifaa Al-Mansour) sau „Chapiteau Show”, în regia lui Sergei Loban. Ca și la edițiile anterioare, la intrarea la fiecare proiecție, spectatorii vor primi un flyer cu invitația ca, după vizionare, să își voteze filmul preferat. Câștigătorul va fi anunțat în ultima zi de festival.

Și anul acesta, tradiționalul loc de întâlniri, TIFF Lounge revine în Piața Unirii și oferă publicului momentul ideal de a dialoga cu invitații speciali ai festivalului, pe care îi îndrăgesc și îi admiră.  Un alt moment MasterCard este petrecerea ce marchează deschiderea Zilelor Filmului Românesc, dedicat actorilor și regizorilor români, dar și invitațiilor festivalului.

Cea de-a XIV-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania se va desfășura între 29 mai – 7 iunie, în Cluj-Napoca, și va prezenta în deschidere producția Wild Tales, nominalizată la Oscar pentru Cel mai bun film străin.

# # #

Despre MasterCard          

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com,  este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 de țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, administrarea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter @MasterCardNews, participați la discuțiile de pe blogul Cashless Conversations și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri, la Engagement Bureau.

20 May 2015