De când a fost introdus în septembrie 2014, programul de loializare Fidelicard a acordat clienților București Mall și Plaza România 2.281.888 de puncte, echivalentul a 228.188 de lei. 

36831-fidelicard.jpgAnchor Grup a pus Fidelicardul la dispoziția clienților celor două mall-uri în toamna anului trecut. "Cel mai important proiect de marketing pe care l-am implementat în 2014 a fost Fidelicardul, cel mai mare program de loializare dezvoltat de un mall din România și singurul card care poate fi folosit în două centre comerciale autohtone. A fost conceput pentru a ne atinge principalul obiectiv: nivelul maxim de satisfacție a clientului. Am investit în Fidelicard 250.000 de euro (în primul an) pentru a-i acorda atenția cuvenită și un tratament special fiecărui client al celor două mall-uri. Fidelicardul le oferă clienților noștri extrabeneficii, de pildă, cadouri, vouchere, dar și ocazia de a câștiga multe alte premii, de la mașini BMW până la city break-uri lunare și 1.000 de euro în puncte pe Fidelicard, puncte ce pot fi folosite la cumpărături în cele două centre comerciale", a declarat Atilla Aydemir, Center & Facility Management Director Anchor Grup.

Până acum, Fidelicardul și personajul care locuiește în interiorul lui, Fidelio, le-au oferit clienților 2.281.888 de puncte, echivalentul a 228.188 de lei, în vouchere și cadouri surpriză. Mai mult, posesorii de Fidelicard au primit din septembrie 2014 și până în prezent 6.478 de bilete gratuite la film.  

La Marile Loterii din București Mall și Plaza România, care s-au desfășurat în perioada septembrie 2014 - ianuarie 2015, 10 posesori de Fidelicard au câștigat două mașini BMW seria 1, patru iPad mini, două iPhone 5S și două console PlayStation 4.

Concursurile și loteriile Fidelicard vor continua în decursul acestui an. Organizatorii vor pune la bătaie în fiecare lună un city break pentru două persoane într-o capitală europeană și 1.000 de euro în puncte pe Fidelicard. Clienții celor două mall-uri vor primi un bilet la aceste loterii dacă dețin Fidelicard și efectuează cumpărături în valoare de minimum 100 lei. Loteria se desfășoară în perioada 31 ianuarie – 31 decembrie 2015, astfel fiind oferite în total, în ambele mall-uri, 22 de city break-uri și 22 de premii în valoare de 1.000 de euro puncte pe Fidelicard.Valoarea tuturor premiilor acestei loterii ajunge la 253.000 de lei.

Programul Fidelicard face parte din strategia de dezvoltare și modernizare pentru București Mall și Plaza România. Eliberarea Fidelicardului (fie el Standard, Family sau Junior) este gratuită. Mai multe detalii aflați la Info Desk și pe pagina .

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

21 April 2015