Potrivit Reynaers Aluminium  România, unul dintre liderii europeni pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru sectorul de construcții, proiectele office sunt cele care absorb cea mai mare pondere a produselor vândute pe piața locală pe acest segment. Astfel, în cazul companiei, cca. 60% din vânzări sunt realizate în proiecte de dezvoltare de clădiri de birouri.

„În ceea ce privește tipologia produselor livrate pe piața locală de către Reynaers, 60% din vânzările pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate fațadelor cortină, acestea fiind utilizate cu precădere pe segmentul dezvoltărilor imobiliare office”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.

40078-oregon_park.jpgPotrivit afirmațiilor sale, ponderea nu s-a modificat seminificativ în ultimii ani, clienții office fiind cei care investesc cel mai mult în astfel de sisteme. De altfel, anul trecut, cele mai mari proiecte pe plan local în care Reynaers s-a implicat au fost pe segmentul de birouri. Proiectele Metropol Offices, AFI Park și Oregon Park au însumat produse cu un volum de 37.000 metri pătrați, printre acestea numărându-se soluții standard și personalizate de fațade, panouri de mari dimensiuni, pereți cortină și uși.

„Și anul acesta, încă din primul trimestru, am observat o cerere ridicată pe segmentul construcțiilor office. Astfel, deja am livrat produse sau ne pregătim să livrăm produse în proiecte importante pe acest segment”, a mai spus Daniel Popa.

Acesta a subliniat, de asemenea, că pe plan local Reynaers are o cotă de piață de 15% pe segmentul tâmplăriei de aluminiu destinată dezvoltărilor de clădiri de birouri, fiind planificată o creștere cu câteva procente pentru anul în curs.

Dincolo de proiectele office, 30% din business-ul companiei este susținut de dezvoltările rezidențiale și de constucțiile de locuințe individuale.

„Piața rezidențială, fie că este vorba de cea a proiectelor realizate de dezvoltatori sau de construcțiile individuale, a prins avânt încă de anul trecut. În plus, ne bucurăm să vedem că tot mai mulți dintre constructori sunt interesați de segmentul premium al tâmplăriei din aluminiu, în defavoarea produselor din gama medie”, a mai spus reprezentantul companiei.

Acesta a subliniat că, pentru acest an, compania mizează pe o creștere cu 10% a comenzilor de produse pentru segmentul rezidențial. În acest caz, cele mai multe cereri vizează repere pentru uși și ferestre batante.

Pe lângă aceste categorii de proiecte, 10% din afacerile companiei sunt realizate în vânzarea de produse pentru proiecte comerciale – în special mall-uri, sau alte tipuri de construcții.

# # #

27 April 2016