În cei 2 ani de existență pe piața din România, Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, înregistrează un coș mediu de cumpărături în valoare de 135 de lei în offline și 240 lei în shop-ul online.

35814-chic_ville_craciun_1.jpg”Piața de decorațiuni este una dinamică, care ne-a permis, în cei doi ani de la inaugurarea primului magazin, să ne extindem la trei magazine,  două în Cluj și unul în București, precum și creșterea investițiilor în shop-ul online”, a declarat Marius Șerbănescu, Director de Achiziții al Chic Ville.

Conform declarațiilor acestuia, în acest moment, valoarea medie a coșului de cumpărături este mai mare în magazinul din București. Astfel, un cumpărător din Capitală cheltuie în medie 185 lei la o vizită în magazin, cu 30% mai mult decât media rețelei, în timp ce în Cluj-Napoca, valoarea se situează la 105 lei.

”Observăm diferențe la nivel de regiuni și în ceea ce privește traficul pe care îl înregistrează magazinul online, din diferite orașe. Astfel, aproximativ 30% din numărul de comenzi provin din București, urmate de Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța”, a adăugat Marius Șerbănescu.

Românii, mai darnici în online

În cazul cumpărăturilor online, românii sunt mai darnici, cheltuind în medie 250 lei la o singură comandă.

”De-a lungul timpului, am observat diferențe semnificative în ceea ce privește comportamentul de consum în offline vs. online. Dacă ne uităm la cifre, observăm că în online românii cheltuie aproape de două ori mai mult decât la o vizită în magazinul offline. Acest lucru se datorează faptului că pot comanda un număr mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care și obiecte de mobilier, și beneficiază de transport gratuit la comenzile care depășesc o anumită sumă. Asta înseamnă că pot aduce aerul Chic acasă, fără să fie descurajați de faptul că nu dispun de o mașină personală care le-ar putea facilita transportul. Mai mult, intimitatea de acasă permite o navigare îndelungată pe site și o căutare targetată a produselor”, a menționat Marius Șerbănescu.

35815-marius_Şerbănescu_director_de_achiziţii_chic.jpgProdusele aparte din sortimentul Chic Ville atrag cumpărătorii

Potrivit reprezentantului companiei, clienții vor putea găsi în cadrul locațiilor din Cluj-Napoca și București, cât și pe site-ul companiei o întreagă gamă de produse, precum obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), decorațiuni din sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, corpuri de iluminat, oglinzi, perne, plante decorative și cadouri.

„Noi ne-am dorit să venim pe piață cu un brand care să se diferențieze, iar Chic Ville face acest lucru cu succes, datorită atât obiectelor în sine, cât și amenajării 100% ambientale menită să inspire clienții, dar și să plaseze produsele într-un context familiar acestora. De asemenea, Chic Ville spune povestea produselor, iar acest lucru contribuie la apropierea clienților față de ele”, a încheiat Marius Șerbănescu.

Toți cei care sunt interesați de produse de amenajare și decorațiuni sunt invitați să acceseze site-ul companiei pentru a avea, la un click distanță, acces la produsele din portofoliul firmei, sau cei care vor să simtă ambientul din magazin, să interacționeze cu texturile și finisajele și să observe asocierea de culori și materiale, sunt invitați să viziteze magazinele Chic Ville din Cluj-Napoca și București.

# # #

Despre Chic Ville

Chic Ville este rețeaua de magazine de decorațiuni interioare ce pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse cu un aer clasic, vintage, până la industrial contemporan.

Printre cele 10.000 de tipuri de produse aflate în stoc se află mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, corpuri de iluminat, oglinzi, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative  și cadouri sau suveniruri.

În acest moment Chic Ville deține un magazin în București și două magazine în Cluj-Napoca. De asemenea, cei pasionați de frumos pot vizita și magazinul online, pentru a vizualiza toată gama de produse. 

# # #

24 November 2014