Clientele mall-ului au de acum la îndemână o gamă variată de dresuri, șosete, lenjerie intimă, costume de baie și produse home wear.

37136-magazinul_penti_din_plaza_romania.jpgNoul magazin, inaugurat pe 20 mai, ocupă o suprafață de 113 metri pătrați și se află la parterul Plaza România. Cu ocazia deschiderii, Penti a pus la dispoziția clientelor mall-ului o săptămână de reduceri de 25%, începând din 20 mai.

În anul 1947, frații Kariyo au înființat compania Penti în Istanbul, Turcia. Misiunea lor a fost una precisă, aceea ca Penti să ajungă cea mai cunoscută companie de dresuri de damă, venind în întâmpinarea nevoilor tuturor clientelor. Unul din atuurile Penti este producția complet integrată, de la fabricarea firului până la vânzarea în magazine. În 2015, Penti, un brand de referință în sectorul de dresuri de damă, din care deține o cotă de piață de 75%, înseamnă un lanț de peste 350 de magazine în Turcia, Rusia, Europa, Asia și America.

În România, Penti s-a făcut cunoscut încă de acum patru ani, ajungând să dețină la ora actuală 16 magazine în toată țara.

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

21 May 2015