Conform Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, în sezonul rece, o data cu trecerea sărbătorilor de iarnă, românii își mută atenția asupra produselor dedicate artei ceaiului și achiziționează modele specifice atât pentru uz personal, cât și pentru cadouri.

36235-chic_ville_1.jpg„Chic Ville susține arta servirii ceaiului, motiv pentru care gama „” reprezintă o categorie specială în cadrul magazinelor noastre, acestea punând la dispoziția clienților peste 100 de modele de ceainice, cești, căni și cutii de ceai în cele mai diverse culori și modele”, a declarat Marius Șerbănescu, Director de Achiziții al Chic Ville.

Potrivit declarațiilor sale, 12% din volumul produselor vândute fac parte din gama „Ceai și cafea”. Diversitatea produselor și modelele oferite reprezintă unul dintre principalele motive pentru care nivelul de achiziție atinge acest procent. Astfel, doritorii pot alege produse în stil clasic sau rustic cu motive tradiționale, din ceramică ori metal, dar și produse moderne în culori aprinse sau modele tematice de sărbători pentru servit festiv. 

36236-chic_ville_2.jpgChic Ville observă că pasionații de ceai sunt interesați de seturi, compuse din ceainice și cești, însă există o tendință tot mai mare în a completa aceste seturi cu accesorii de servire precum tăvi, cutii de ceai, zaharnițe sau chiar lingurițe cu dichis.

Prețul unui set de ceai, compus din ceainic și 6 pahare, este de 119 lei, sau ceainic cu căniță pornind de la 69,90 lei. Clienții pot achiziționa și separat acest tip de produse, alegându-și ceainicul și paharele din aceeași gama. În materie de accesorii de servire, la Chic Ville se pot găsi inclusiv seturi de cănițe pentru lapte și zahăr la prețul de 49,90 lei.  

„Românii care prezintă o afinitate pentru servirea ceaiului sunt dispuși să cheltuie, în medie, circa 69 lei pentru ceainice, 39 lei pentru seturi de cești și 19 lei pentru o cană, atât în magazine, cât și în mediul online”, a adăugat reprezentantul Chic Ville.

36237-chic_ville_3.jpgÎn ceea ce privește frecvența achizițiilor, Chic Ville remarcă o creștere a volumului de vânzări pentru gama „Ceai și Cafea” în special în perioada iernii, când seturile de ceai sunt printre cele mai căutate cadouri.

„De regulă, săptămânile reci de la începutul unui nou an calendaristic reprezintă un bun prilej pentru achiziționarea acestor produse. În această perioadă, orice iubitor de frumos dorește să se delecteze cu o carte bună și un ceai de calitate, într-un ambient deosebit, în propria casa”, a adăugat reprezentantul Chic Ville.

La polul opus, în sezonul cald, clienții alocă mai multă atenție produselor pentru băuturi reci, precum limonadele sau ceaiurile reci. Aceasta este și perioada în care cei mai mulți își achiziționează, pe lângă diverse tipuri de carafe, cupe sau pahare pentru a se delecta în zilele toride.

# # #

Despre Chic Ville

Chic Ville este rețeaua de magazine de decorațiuni interioare ce pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse cu un aer clasic, vintage, până la industrial contemporan.

Printre cele 9.500 de tipuri de produse aflate în stoc se află de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative și cadouri sau suveniruri.

În acest moment Chic Ville deține două magazine în Cluj-Napoca, iar al treilea este localizat în București. De asemenea, cei pasionați de frumos pot vizita și magazinul online pentru a vizualiza toată gama de produse. 

# # #

 

27 January 2015