Volksbank România vizează consolidarea segmentului corporate, urmărind să-și dubleze cota de piață până în 2018, la 3%, prin deschiderea a 10 centre de business în țară.

35019-volksbank.jpgVolksbank va avea centre de business corporate în Cluj, Timișoara, Oradea, Sibiu, Brașov, Ploiești,  Constanța, Iași și două în București.

Primul centru va fi inaugurat în luna septembrie, în Cluj, unde clienții vor beneficia de consultanță de specialitate și servicii dedicate.

Lansarea celor 10 centre de business din țară se va face în cadrul unor conferințe regionale cu tema „România pe profit”, unde reprezentanții Volksbank alături de oamenii de afaceri locali vor încerca să găsească soluții pentru susținerea companiilor românești.

“Noul Resort de Business dedicat persoanelor juridice urmărește să identifice soluțiile financiare cele mai potrivite pentru contextul macroeconomic actual. Prin dezvoltarea centrelor regionale, ne dorim să creștem gradul de accesibilitate al firmelor la produse specifice, să sprijinim dezvoltarea antreprenorilor și capitalului românesc, dar și consolidarea relației de afaceri cu companiile ce aparțin unor grupuri de investitori străini ”, a declarat Bogdan Neacșu, noul Vicepreședinte Volksbank al segmenului Clienți Corporate și IMM.

Volksbank vizează pentru acest an o creștere cu 20% a business-ului corporate și urmărește să devină “Home bank” pentru o cincime din clienți.

Banca avea la finalul anului trecut cu 12% mai multi clienți corporate față de 2012, gestionând împrumuturi de aproximativ 507 milioane de euro în decembrie 2013, reprezentând 20% din portofoliu.

“Sectorul corporate și IMM începe să se trezească din criză și este foarte important să facilităm accesul la finanțare, care să le permită firmelor să continue să crească.  Anul 2014 are premise să fie anul relansării creditării pe acest segment, având în vedere scăderea succesivă a dobânzilor, până la minime istorice”, a mai spus Neacșu.

Pentru acest an, Volksbank a alocat fonduri de aproximativ 150 milioane de euro pentru finanțarea companiilor, în special IMM-uri, iar până în anul 2018, banca a bugetat active de 940 milioane de euro pentru acest segment.

Despre Volksbank România

Fondată în anul 2000, Volksbank România este o instituție financiară cu origini austriece, care deservește peste 190.000 de clienți, fiind una dintre cele mai importante 10 bănci de pepiața locală, cu active de 3.1 miliarde Euro (Decembrie, 2013).

Banca are 135 de sucursale, acoperind cele mai importante arii ale țării. Ca bancă universală, Volksbank oferăastăzi o gamă completă de produse și servicii, destinate tuturor categoriilor de clienți: personae fizice, companii mici și mijlocii și corporații mari. Volksbank își propune să ofere produse financiare competitive și consiliere clienților săi, acționând ca un partner de încredere al acestora.  

10 September 2014