S-a lansat primul număr al Ziarului de Imobiliare, ediția de București, cu ocazia Târgului Național Imobiliar TNI, găzduit de Sala Palatului din capitală, la sfârșitul lunii septembrie.

35378-promovare_ziar_articol.jpgPublicat în ediție full-color de 10.000 de exemplare și în variantă on-line, www.ziarul-de-imobiliare.ro, periodicul lunar se adresează exclusiv pieței de profil, interesate de proprietățile în reprezentare sau exclusivitate ale agenților imobiliari, ofertele promotorilor imobiliari, de serviciile agențiilor de profil specializate în intermediere și publicitate și anunțurile de mică publicitate publicate de persoanele fizice.

Ziarul de Imobiliare cuprinde informații relevante despre evoluția pieței, medii statistice naționale și marje de cumpărare, oferte promovate de actorii pieței imobiliare și informații utile, destinate publicului mai puțin familiarizat cu derularea unor tranzacții pe domeniul de profil.

Ziarul, care apare lunar, în policriomie, conține anunțuri reale, selectate de partenerii specializați ca fiind cele mai avantajoase din punct de vedere al calității și prețului, pune la dispoziție spațiu pentru publicarea ofertelor tuturor categoriilor de persoane care activează pe piață, constituind astfel o paletă variată de oferte, cu impact național și local, completate de informații statistice și articole utile, destinate persoanelor mai puțin familiarizate cu piața imobiliară.

În acest mod, clienții interesați în promovarea ofertelor complexe, sau la pachet, au posibilitatea să își diversifice gama de clienți, dat fiind publicul-țintă al Ziarului de Imobiliare, strict interesat de acest domeniu de interes.

În paginile periodicului, clienții au deja posibilitatea să ajungă la persoanele interesate de oferte, prin intermediul fotografiilor și a descrierii serviciilor, câștigând astfel în imagine, prestigiu și notorietate.

Dincolo de marea publicitate contractată de dezvoltatori interesați să ajungă la un alt public decât cel intermediat de firme de intermediere și în afara agențiilor de servicii imobiliare, publicația s-a dovedit a fi singura variantă funcțională de mediatizare a ofertelor promovate de agenții imobiliari, care lucrează pe exclusivități.

Ziarul de Imobiliare, difuzat prin ediția de print cât și prin cea electronică, pe site-ul www.ziarul-de-imobiliare.ro, asigură publicitate integrată Print & Web, cu ajutorul portalului imobiliar TopEstate.ro, la preț de ediție tipărită.

Agențiile imobiliare au posibilitatea să publice până la opt anunțuri gratuite, care vor fi publicate atât pe suport de hârtie, în ediția curentă, cât și în varianta on-line.

Difuzarea Ziarului de Imobiliare se face astfel:

-       ediția de București: 10.000 de exemplare lunare se distribuie printr-un lanț de 500 de puncte de distribuție, ce includ centre de afaceri, instituții, hoteluri, restaurante și cafenele, centre medicale, clinici și cabinete, precum și birouri notariale,

-       ediția de Constanța: 4.500 de exemplare lunare distribuite printr-un lanț de 70 de puncte de distribuție, prin 36 de chioșcuri de ziare și distribuție directă către 500 de agenți economici,

Lansat cu doi ani în urmă la Constanța, Ziarul de Imobiliare s-a transformat într-un instrument funcțional, adresat jucătorilor de pe piața imobiliară, aflați în căutarea unui public-țintă strict interesat de tranzacțiile de imobile.

Pentru mai multe detalii, legate de colaborări și parteneriate, vă recomandăm să discutați cu Bogdan Severin (0740.114.931)

9 October 2014