Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Adrian Mititelu: „Investeai 20.000-30.000 euro şi primeai 80.000-100.000 euro, chiar şi 120.000 euro”

Publicat: 14 mai 2009 | Autor: Cristina Popa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 22018
Dacă acum şapte luni, în 30 de zile aveam unu, doi cumpărători interesaţi să cumpere, de patru luni nu mă întreabă nimeni nimic. Am vândut foarte multe terenuri în intravilanul municipiului Craiova şi mai am terenuri, proprietăţi foarte multe, dar în acest moment piaţa este închisă", mărturiseşte într-un interviu în exclusivitate pentru Imopedia.ro omul de afaceri Adrian Mititelu.

Adrian Mititelu: „Investeai 20.000-30.000 euro şi primeai 80.000-100.000 euro, chiar şi 120.000 euro”IMOPEDIA.ro: Cât de mult aţi fost afectat de criza imobiliară?

Adrian Mititelu: Foarte mult pentru că eu am foarte multe proprietăţi în intravilanul municipiului Craiova şi foarte bine cotate, dar cu destinaţii mai apropiate de zona comercială. Cererea pentru asemenea amplasamente comerciale este zero acum.

 Eu mă gândeam să dezvolt anumite proiecte rezidenţiale, dar acum mi-a trecut această idee. Am nişte proprietăţi foarte bine cotate, însă acum mi-e teamă să iau anumite decizii investiţionale pentru că nu ştiu ce o să se întâmple cu piaţa. Cred că o să mai avem de suferit.

IMOPEDIA.ro: O reducere a preţurilor aţi încercat?

Adrian Mititelu: Dacă nimeni nu te întreabă de nimic, cui să scad preţul? Terenurile pe care le am eu sunt pentru o categorie de firme care vor să dezvolte în domeniul rezidenţial de lux sau comercial pentru că sunt vaduri foarte bune. Ori acei investitori în acest moment sunt blocaţi în proiecte pe care le au în derulare. E puţin probabil ca în acest an sau în următorii doi ani, cineva din acest domeniu să investească în Craiova la nivelul pe care mi-l doresc eu. Aşa că mie nu îmi rămâne decât aşteptarea.

IMOPEDIA.ro: Vă este teamă că veţi pierde prin devalorizarea terenurilor?

Adrian Mititelu: Zonele sunt foarte bune şi cred că vor scădea mult, chiar dacă repet în acest moment situaţia este foarte proastă, pentru că nu există interes pentru asemenea amplasamente. Dar având în vedere că lângă un amplasament al meu, poate nu chiar atât de bun ca al meu, există un centru comercial, o zonă rezidenţială care încă e cotată foarte bine, iar eu având un amplasament superior acelei zone, trăiesc cu speranţa că până la urmă vadul câştigă bătălia. Este un proverb evreiesc care este încă valabil: „vadul, vadul, vadul". 

IMOPEDIA.ro: Cum arată piaţa imobiliară prin ochii Adrian Mititelu?

Adrian Mititelu: Clar este o piaţă blocată din mai multe motive. Unul ar fi situaţia generală a economiei mondiale, de asemenea situaţia specială a României din punct de vedere al creditării, din punct de vedere al investiţiilor în infrastructură care ar fi trebuit să cadă, în special în sarcina primăriilor. Foarte multe dintre terenurile, să zicem disponibile sunt strict legate de infrastrutură, de accesul la utilităţi. În mare parte dintre ele sunt blocate, în imposibilitatea de a fi racordate în viitorul apropiat.

IMOPEDIA.ro: Şi cum va evolua piaţa imobiliară?

Adrian Mititelu: Cred ca piaţa se va mai debloca puţin, însă nu foarte mult, deoarece există o ofertă foarte mare de vânzare, mult mai mare decât interesul de cumpărare. Asta deoarece, în ultimii ani, legile care reglementează proprietatea şi restituirea proprietăţilor confiscate abuziv de către regimul comunist au evoluat foarte mult. Automat în zonele din marile oraşe au apărut mulţi proprietari cărora le-au fost retrocedate terenuri.

Fiind o ofertă foarte mare e greu de crezut că piaţa îşi va reveni. Probabil că vor trece cinci, şase, şapte ani până când se va reglementa acest exces. De aici vor apărea marii cumpărători pentru marile suprafeţe, destinaţia fiind alta decât cea de construcţie şi aceştia într-un fel sau altul vor regla piaţa pentru că în cinci, şase ani de zile nu vor mai fi atât de multe terenuri de vânzare, şi atunci raportul cerere-ofertă se va regla.

IMOPEDIA.ro: Ce credeţi că se va întâmpla în zona apartamentelor vechi?

Adrian Mititelu: La apartamentele vechi preţurile au fost crescute, părerea mea, în mod artificial, mai ales pentru cele construite până în 1990, care nu îşi justificau preţul, acesta fiind mult prea mare pentru ce se oferea.

Liberalizarea accesului la credite şi boom-ul pe care l-au înregistrat băncile şi economia, încât orice român a putut să-şi ia un credit, indiferent de unde lucra, au făcut ca puterea de cumpărare să crească. Şi pentru că la vremea aceea foarte puţine locuinţe noi erau în construcţie, cererea a fost mare pentru locuinţele vechi,  preţurile au cresut.

În timp, însă, situaţia s-a schimbat, au apărut foarte mulţi antreprenori, foarte multe construcţii noi, foarte mulţi au crezut că dacă construiesc locuinţe noi se vor umple de bani, pentru că raportul de câştig era foarte mare, investeai 20.000-30.000 euro şi primeai 80.000-100.000 euro, chiar şi 120.000 euro.

Au apărut foarte mulţi dornici să construiască, să vândă şi dintr-o dată raportul s-a schimbat, mult mai mulţi cei care vor să vândă, decât cei care vor să cumpere. De aceea, zic că în viitor apartamentele, mai ales cele mai vechi vor scădea, vor ajunge la preţuri chiar derizorii. În opinia mea, în 10-12 ani vor fi la preţuri de 10.000-15.000 euro per bucată, dacă nu chiar mai puţin.

IMOPEDIA.ro: În această situaţie băncile ar putea avea probleme cu cei care au cumpărat cu credit la valori foarte mari.

Este o problemă. Este o chestiune mare a economiei româneşti, grea. Se poate spune că se repetă ceea ce s-a întâmplat în anii '97-'98, când foarte multe întreprinderi de stat au luat credite, pentru că guvernele post decembriste în '94-'85 au oferit foarte multe credite întreprinderilor comuniste şi ne-am trezit în anii '97-'98 că sunt toate în faliment.

Au fost lichidate, aşa zic eu. Un mare segment al populaţiei va pierde aceste locuinţe sau va fi în imposibilitatea să le plătească şi probabil că le va elibera, le va ceda într-un fel sua altul. Băncile vor avea foarte multe pierderi, probabil că şi datoria asta în cinci-şase ani se vor prescrie. Eu zic că şi cu un ajutor guvernamental sau un act normativ se vor regla într-un fel. Va fi un procent destul de mare care va rămâne dator şi probabil că statul le va prelua, într-un fel sau altul o parte sau poate chiar toată datoria. Urmând ca în anii următori şi acest segment de populaţie să poată să ajungă să-şi cumpere o locuinţă în alte condiţii şi posibilităţi mai apropiate. Când zic anii următori mă refer, la 10-15 ani de acum îninte.

 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (30)
#30. Darusinho | 20.06.2010 | 08:59
0 (0/0)   
mititelule ati adus... un bulgar????????? sau inca nu la-ti loat?????????????????
#29. rata | 13.03.2010 | 21:08
0 (0/0)   
de pe : Portalul Revolutiei | Discutii generale | Totul despre Revolutie si Revolutionari | NOI CU CINE VOTAM ?, citim 1.)> Sa-ti fie rusine tovarase GADINA CONSTANTIN daca gandesti asa. In primul rand tu mare revolutionar nu esti ,in schimb esti un poponar notoriu care te-a parasit si nevasta-ta Mihaela care te-a prins cand facea-i sex anal cu un tovaras de al tau fost vicepresedinte care intre timp a murit. Dupa ce ca nu iti satisfacea-i fosta nevasta acum ai tupeu de poponar jegos ce esti sa propui sa scoti din lege categoria de 'Luptatori Remarcati prin Fapte Deosebite' . Pai daca nu erau acestia sa ramana in strada ,unul ca tine care a fost arestat putrezea in puscarie la Jilava in cel mai fericit caz sau va lichida pe toti daca REGIMUL NU SE SCHIMBA . Daca pun mana pe tine iti rup gatul ca la porumbei ca si asa abia cantaresti 50 kg. cu tot cu televizor in brate. POPO ai dat de **** ,de acum incolo daca mai scoti capul din vizuina ta de profitor ce ai fost o sa vezi tu... Tu vorbesti de cei care au profitat de pe urma revolutiei? tu care SPATIUL COMERCIAL AL ASOCIATIEI l-ai transformat in PIZZA-IALIA ? TU CARE AI PROMOVAT OAMENI NUMAI PE BANI? Sa iti fie rusine tovarase GADINA C-TIN.;2.)>Cred ca ma confunzi ,ce faci imi dai intalnire la POPOGADINA ? parca pana acum strigai impotriva lui GOGOGURUPEARJA ca are SRL ! Dar POPOGADINA cu Asociatia lui Familiara cu sora-sa marea revolutionara care in timpul evenimentelor era pe la TECUCI ,despre asta ce ai de spus ? ma indoiesc ca nu stiai avand in vedere ca il cunosti pe POPOCOMIOSARUL GADINA Procurator de certificate gen sora-sa GADINA ELENA;3.)>AS.JILAVA SI-A FACUT PIZZERIE. Si la introdus pe nepotul sau in SSPR Gadina Mihai pentru a-si trece dosarele cu spagi . POPOCOMISARUL GADINA este un apropiat al regimului Iliescu implicit al lui Emil Cutean . P.S. nu ma intalnesc cu poponari ,daca va fi nevoie o sa-i rup capul .
#28. crv | 11.03.2010 | 01:25
0 (0/0)   
asteptati ca prostii sa scada preturile ca vanzatorii nu scad ca au dat bani pe imobiliare si nu le vand la astia rupti in fund,doar bancile scot imobile la licitatie dar pentru oamenii lor ca la 6 din 49 daca nu ati uitat.
#27. gadyna | 08.03.2010 | 08:05
0 (0/0)   
ACESTA PARODIE ESTE ADEVARATA.Sunt un revolutionar Gadină Constantin pres Asociatie Jilava i.Am aproape 60 de ani si la 50 m-am casatorit cu o fata de la tara, din Dor Marunt de 20 de ani, Mihaela fosta Dinu.Dupa 8 ani m-a parasit pentru o cunostinta spunand ca A-SI FI IPOTENT si M-ASI MASTURBA sub patura privind-o, pentru ca nu i-am putut practic face ceva, fiind inca vigina.Minte, am aflat ca m-a inselat zilnic cu bucatarul piteriei mele din Dorobanti 56.
Dupa 2 ani a revenit acasa pentru ca a fost mintita ca ar avea 1/2 din averea mea de sta 10 ani casatorita cu mine, avere ce consta din a.) 100 mp in academiei, b.) c-tii s+p+e, 800 mp in Dorobanti 56, c.) 2000 mp in Grivitei 60, d.)-h.) 2,5 ha intravilan in zone de vile, si i.) alte doua spatii avizat de pr. bucuresti, etc,2,5 ha intravilan, zone vile.Eu nu cred ca este adevarat pentru ca au fost primite ca rasplata, fiind revolutionar, fapte inainte casatorie cu peste 10 ani
#26. crv | 20.02.2010 | 19:00
0 (0/0)   
ce a fost de vandut sa vandut ce a fost de cumparat sa cumparat,acum se va da drumul la robinet putin cate putin sa se ajusteze piata la 2007 in cativa ani sa vanda cine a cumparat cand a fost criza.restul sunt povesti.
#25. gradina | 16.02.2010 | 10:47
0 (0/0)   
Ce aveti cu noi revolutionarii. Daca n-am fi fost noi in mod special, erati tot in comunism. Pentru ca v-am eliberat, ne numarati imbucaturile. Lasati-ne in pace. Chiar nu aveti rusine !
#24. RATA AUREL VELICU | 14.02.2010 | 14:18
0 (0/0)   
A , e vorba de domnul COMISAR SEF, d-l GADINA CONSTANTIN, presedinte al ASOCIATIEI JILAVA 89 RANITI SI RETINUTI (curat murdar, musiu, zice nenea CARAGIALE), reprezentantul TUTUROR REVOLUTIONARILOR DIN ROMANIA (cititi domnilor pe internet la COMISARIATUL PENTRU SOCIETATE CIVILA , nu zau domnilor, l-ati facut COMISAR SEF, HALAL), si uite cine REPREZINTA REVOLUTIONARII DIN ROMANIA !
#23. Tataru Victor | 09.02.2010 | 13:27
1 (0/1)   
Garda Revolutiei Romane da in vileag afacerea certificatelor
In vreme ce revolutionarii isi continua greva foamei in fata Guvernului, fondatorul Garzii Revolutiei Romane (GRR), infiintata pe 5.01.1993, Stefan Dumitru Preda, sustine ca statul a scapat din mana controlul asupra certificatelor de revolutionar. "Nu am avut sediu niciodata, deoarece suntem singura organizatie de revolutionari din Romania care nu a fost de acord sa se alieze cu vreo asociatie sau partid, pe motiv ca majoritatea au, printre revolutionari, si falsificatori care si-au insusit averi uriase si importante sume de bani", a spus presedintele GRR. El a oferit ca exemplu Liga Nationala a Luptatorilor din Decembrie 1989, condusa inainte de Adrian Staicu, plecat in S.U.A. in 1994, cu aproximativ 100.000 de dolari, proveniti din vanzarea unor certificate de revolutionar. "Un alt motiv pentru care nu am primit spatiu este acela ca, in 1994, am descoperit in imobilul din Calea Victoriei 133-135, 40.000 de certificate false de revolutionar, in alb. Din ele au fost furate cam 1.000 de bucati. Cei care au cumparat aceste certificate furate au beneficiat de 10.000 de metri patrati de teren, spatii comerciale, case, circulatie gratuita pe transportul in comun", a precizat presedintele Garzii Revolutiei Romane.
#22. trutza valerian | 09.02.2010 | 07:51
0 (0/0)   
De pe internet am copiat anuntul sugestiv : Cu toată campania din presă, d-l. De mai sus, face diligențele de rigoare sa închirieze spatiul proprietate din str. Academiei 39-41, sc. III, ap.6 – bis, a dat anunturi in presa, pentru a se muta in blocul roz, C. Grivitei 60, vizavi de baia Grivita, S+P+1, bloc luat pe Partid , PSD sector 7 Bucuresti (sic!), trecut pe Asociatie apoi pe SRL cu acelasi nume, unde este singur asociat si cumparare mai apoi pe persoana fizica, adica el, spatiu de peste 1.000 mp.Pentru acesta spatiu uriaș plateste o suma simbolica, de 100-150 euro, de pe spatiu din Academiei va lua 1000 euro, 850 euro castig. oricum este al treilea spatiu ca revolutionar si mai are alte doua spatii, avizate de prim. bucuresti. totul se gaseste pe internet la accesare ~Gadina Constantin~ si As.Jilava ~89-R.-R., nu doreste sa piarda nici un leu.
In atasament, in cererea pentru obtinerea celui de-al 5-lea spatiu, ca revolutionar de la pri.Bucuresti,d-l Gadina spune :
> ..2. Gadina Constantin - pozitia 67 - contestatie justificata. O.R. nr. 45/1994, a detinut spatiul cu alta destinatie în Bd. Dorobanti nr. 56, sector 1- revendicat si restituit fostului proprietar (sic !) DAR SPATIU L-A RESTITUIT EFECTIV DUPA 18.01.2010, deci dupa 15 ANI .
#21. radu cristian rata | 06.02.2010 | 08:01
1 (0/1)   
gadina Says:
februarie 4, 2010 at 9:25 am

APEL LA RECUNOSTINTA!
La 20 de ani de la Revoluţia din Decembrie 1989, România este perceputa ca una dintre cele mai corupte ţări din UE, incapabilă să acceseze şi să gestioneze fondurile europene, incapabilă să îşi creeze si sa-si intretina propria infrastructura, incapabilă să îşi educe proprii cetăţeni si incapabilă să asigure sănătatea, accesul la justitie şi sa asigure securitatea propriilor cetateni. Romania este tara in care se moare in spitale sau in ambulante pentru ca nu sunt medicamente, medici, curatenie si omenie. Este ţara în care promisiunile nu se respecta, iar tupeul înlocuieşte legea sau comportamentul civilizat
România in care traim nu a fost capabilă, ca stat, să îşi promoveze propria elită respectată şi urmată în exemplul ei de cetăţenii ţării, si să se impună restului lumii prin acţiuni coerente, concrete, şi corect argumentate. A reusit sa isi creeze, in schimb, o droaie de politicieni care s-au infiltrat in economie si administratie, o asa-zisa clasa politică dominată de persoane care provin din fosta securitate, din fostul PCR, sau din fosta nomenklatură politico-economică, si care in mare parte, se regaseste in top100, de milionari ai Romaniei!
Anul acesta comemoram doua decenii de la sangeroasa zi de 21 Decembrie 1989,cand Ceausescu,inca spera ca Bucurestiul va condamna revolta de la Timisoara. Atunci langa hotelul Intercontinental,fortele represive ale regimului comunist, executand ordinele primite,au deschis focul fara mila, impotriva a sute de romani.In noaptea de 21 spre 22 decembrie, la baricada s-au dat lupte grele,Piata Universitatii devenind ulterior simbol al’’anticomunismului’’. Macelul ordonat a insemnat 51 de morti,598 de raniti si mutilati si peste 900 de oameni arestati si batuti cu bestialitate. Cinism, manipulare, haos dirijat , diversiune,confruntarea structurilor care-şi disputau puterea, avand ca rezultat sacrificarea multor oameni nevinovaţi? Inca nu stim nici acum.
Cercetarile,anchetele,precum si dosarul nr.97/P/1990(Dosarul Revolutiei), au fost tergiversate si muşamalizate in aceste doua decenii . In toti acesti ani irositi, ne-am jucat de-a justitia,am simulat democratia,populatia a saracit, iar peste 2,5 milioane de romani muncesc printre straini.
Fraudele, presiunile şi diversiunile efectuate de reprezentanţii de vârf ai statului român, ai Parchetului si Justitiei, aruncă o pată asupra credibilităţii României ca stat de drept. Am pus la dispoziţia Parchetului militar, de-a lungul anilor, probele,declaratii personale şi date, necesare procesului juridic. Am adus la cunoştinţa opiniei publice, sistematic, prin canalele media la care am avut acces, elementele acestui dosar, informaţii relevante cu privire la cei care se fac vinovaţi. Toate aceste demersuri,precum si apelurile noastre catre toate nivelele de autoritate si decizie ale Statului,au ramas fara raspuns si efect juridic.
In Decembrie 1989 am iesit in strada strigand : ‘’ Alegeri libere ‘’, ‘’Jos comunismul’’, ‘’Timisoara ’’,’’Noi suntem poporul,jos cu dictatorul’’ !
Astazi, cum suntem priviti ?
Nimeni nu intreaba de legea care confera drepturi fostilor luptatori anticomunisti !
Nimeni nu vorbeste de rau, legea care confera drepturi fostilor detinuti politici !
Nimeni nu contesta legea care confera drepturi pentru veteranii de razboi !
Dar pe NOI,cei din Decembrie ‘89,va rugam sa nu ne incadrati in randul autorilor loviturii de stat !
Noi, am dat atunci in Decembrie, o lovitura mortala, celei mai odioase diktaturi, unui sistem criminal, acceptat de parintii, si bunicii nostri !
Am iesit de Craciun,sa ne luam ratia de libertate !
Asociatia Jilava’89,Raniti si Retinuti
Presedinte Costel GADINA
COPIAT DIN PRESA CENTRALA-SE POATE SI ASA
Răspunde

*
gadina Says:
februarie 4, 2010 at 11:45 am

cititi pe ~google~ la apelarea ~gadina constantin sau ~asociatia jilava 89~ cum s-a conformat semnatarul la ceea ce a spus mai sus. Vorba lui Caragiale, ~curat murdar domnilor~ !
#20. racu ion | 26.01.2010 | 14:30
1 (0/1)   
In curand PARTEA a II-a : Cum un Presedinte de asociatie, falsifica, scaneaza, intervine prin trafic de influenta si de familie, pentru a-l rezolva pe un prieten, sa redevina ALB, sa-si faca rost de drepturi ce nu-i apartin lui, sa incalce legislatia din Romania. Cel in cauza nu era in asociatia lui, ci in alta similara. Un serial de multe episoade finalizate in 20.10,”09, cu date probe scrise, inclusiv scanarile de rigoare, activitatea soatei, etc..Oricum dosarul pleca unde trebuie.
#19. costelus | 20.01.2010 | 08:12
1 (0/1)   
ACESTA PARADIE ESTE ADEVARATA, VERIFICARE SE FACE CU UN CALCULATOR LEGAT DE INTERNET, SI O DEPLASARE IN TEREN, PE O RAZA DE 1-1,5 Km, INCLUSIV PRIMARIA BUCURESTIULUI, CARE A FACILITAT ACEST LUCRU SA FIE POSIBIL ------ In anul 1989, fiind angajat langa cinematrograful LUCEAFARUL, am fost arestat si dus la JILAVA pentru ca ma duceam la lucru. Fiind arestat am devenit REVOLUTIONAR, am infiintat Asociatia Jilava 89 raniti si retinuti, in 25.IX.1991, cu sentinta civila nr. 704/03.12.1991, la adresa unde locuiam intr-un ap. in aleea RADASENI nr. 2, bl. 22, sc.III, etaj 4, ap.55, rahova, langa piata. pe baza legii recompensarii revolutionarilor, A.) am ocupa spatiu din str.Academiei nr. 39-41, sc. 3, etaj I, de 80 mp, pentru asociatie, apoi pe nume propriu si l-am cumparat in final. Am facut o noua cerere la primarie pentru un nou spatiu si : B.) am primit spatiu din C.Dorobanti 56, pe numele asociatiei, am infintat S.C. Asociatia Jilava 89 raniti si retinuti S.R.L., si l-am transfereat pe SRL fiind unic asociat si sunt in curs de vanzarea dreptului litigios pentru 1.000.000 euro catre un om cu multi bani din Romania, spatiu actual avand 800 mp functionali ca Restaurant, Piterie, Salon, Terasa, Sala de biliar si jocuri si Bar. Au aparut niste pretendenti ca mostenitori a c-tiei, care au castigat in 1996 la prima instanta, dar au urmat recursurile de rigoare si spatiu e tot al meu, si nu am mai platit la DAFI chiria fiind in litigiu. C.) am primit pentru infiintarea SEDIULUI P.S.D.R. Sector 7 (sic!) un spatiu de 2000 mp S+P+E si S+P si P, in Calea Grivitei 60, blocu roz, vizavi de baia comunala GRIVITA, pe care l-am desfiintat ulterior, trecand spatiu la Asociatia Jilava 89 raniti si retinuti si apoi la SRL-ul cu acelasi nume si sunt in curs de cumparare cu pile la directoare DAFI, prim .Bucuresti D.)- E.)) Pe baza hotararii primei instante in litigiu cu C. Dorobanti 56, in baza Hot.Cons.G-l. al Mun.Bucuresti, la pozitia 67, primesc aprobarea pentru un spatiu de peste 200 mp, cu specificare A DETINUT SPATIU IN B-dul.Dorobanti 56 si l-a RESTITUIT FOSTULUI PRIOPRIETAR (care nu exista) prin Decizia de Prim. G-l. 2667/14.12.1998 si Sentinta Civila 8895/1996, EMISA IN SEDINTA COMISIEI din 24.04.2008, semneaza sef birou MARIAN-BOGDAN DON (spatiu din B-dul Dorobanti 56, este si acum al meu, e drept SRL-ul este suspendat din activitate, eu fiind in curs de vanzarea dreptului litigios, dupa ce in 2006 mi s-a mai repartizat un spatiu pentru mine ca revolutionar F.) – H.) diverse terenuri INTRAVILANE in zone limitrofe Bucurestiului, zone de vile, 2,5 ha, parcelate si vandute la acesta data, pe raza Jud. ILFOV si mun. Bucuresti. Legea spune ca am dreptul la 50 mp spatiu construit SAU 0,4 h teren ARABIL.
GADINA CONSTANTIN
#18. peluza sud | 17.01.2010 | 16:58
0 (0/0)   
iar vorbesti interlopule.. !
#17. adi | 19.07.2009 | 00:42
0 (0/0)   
mititelu isi face propaganda la propietatile lui!
raporul intre cele vechi si noi nu o sa fie asa de mare , pt.ca oricum daca va fi asa el va pierde , pt. ca lumea va fi din ce in ce mai saraca si se se va orienta la cele mai iefine , pt.ca se vor renova si vor fi si in zona buna
in strainatate zonele bune au numai locuinte vechi si renovate si costa o gramada de bani ,eu cred ca de aia se preocupa el mult, ca a investit in alea noi si nu mai arunca nimeni cu banii, ca oamenii au coborat cu picioarele pe pamant !
#16. tm | 01.07.2009 | 00:37
0 (0/0)   
asta e mititelu? :)))
scuze, dar nu cred ca poate fi el dupa inlantuirea frazelor. si de asemenea nu poate faca asemenea previziuni catastrofale in calitate de detinator/vanzator ;)

altfel, si eu cred ca piata mai are de scazut mult. la media europeana a multiplilor pe venit.
#15. Rebel"U" | 27.06.2009 | 23:01
0 (0/0)   
e varza mititelu la preziceri... la cum evolueaza economia cine construieste alea 2 milioane de apartamente necesare populatiei? sau o sa scadem cu 5-6 milioane populatia Romaniei sa nu mai trebuiasca construite apartamentele respective?:D cu siguranta vor scadea preturile avand in vedere criza mondiala... dar poate 10-15.000 euro peste 5-6 ani o sa valoreze k 100.000 acum. nu cred k salariile vor ajunge la mia de euro cum scria anterior cineva. din contra s-ar putea sa scada(criza financiara mondiala e de vina)
#14. ioio | 30.05.2009 | 17:58
0 (0/0)   
tu, borcea si toti care faceti afaceri cu pamanturi sunteti niste hoti si participati in ceva ilegal..legea nu o sa va faca nimic dar fatza de Dumnezeu faceti ceva ilegal....adam a primit pamantul gratis si gratis trebuie sa am si eu acum la 6000 de ani dupa adam....toi insa ati furat, furat si participati in ce este rau in fatza lui Dumnezeu....feicare om are dreptul sa aiba pamantul lui gratis si sa isi creasca o casa acolo fara sa va deie voua bani pe chirii....sa va fie rusine ca va laudati aici cu ce faceti iar majoritatea omanilor traiesc pe rosu .. apoi in iad a-ti vrea voi sa va caiti dar e prea tarziu.
#13. vyb, houston , texas | 19.05.2009 | 08:50
2 (0/2)   
da mititelule stim ,asa-zisi afaceristi ca voi au dus piata imobiliara din romania unde este acum , de un om amarit nu isi mai permite nici macar chiria la un cotet comfort 4. locuiesc aici intr-o casa cu 4 dormitoare , living-room,bucatarie mare , garaj dublu curte decenta . 15 minute de centrul houstonului, zona linistita , scoala , magazine , clinica aproape . stiti cat a costat casa ??? 120.000 $ cam cat un apartament intr-o zona ,, buna'' in bucuresti , sau in fostul meu oras constanta . asa ca alde mititelu si ai lui ar trebui sa se mai gandesca inainte de a cere 100000 de miii de euro pe un teren plin de gunoaie in mahalaua craiovei. sper ca o sa ne desteptam odata ( noi romanii) si sa nu ne mai lasam jecmaniti de toti nespalatii si interlopii europei , care au furat cat au putut iar acum se numesc afaceristi . daca nu ar fii atat de trist si nu ar suferi atata lume nevinovata , imnul nostru ,, desteaptate romane '' ar putea fi considerat o gluma buna o ironie inteligenta:(
#12. Marius | 18.05.2009 | 16:16
1 (0/1)   
Incetati sa mai atacati persoana, care nici mie nu-mi place in mod deosebit! Unele argumente aduse in discutie sunt foarte corecte, chiar daca uneori sunt exprimate la un nivel mai simplist. Dar pentru unii 'comentatori' este exact nivelul care trebuie, asa putand sa mai inteleaga si ei cate ceva. Pentru comentatorul de la no 10: Marius, pari un baiat destept, daca iti revezi rationamentul poate vezi si greseala pe care o faci.
Iar interviul asta nu are nimic de-a face cu echipa de fotbal Universitatea Craiova. Si eu consider demiterea lui Nicolo Napoli o decizie pripita. Pe de alta parte, nici nu cunosc exact toate dedesupturile acestei decizii. Imi pare nespus de rau sa constat ceea ce o sa spun acum: Adrian Mititelu este mai destept (chiar si mai inteligent) decat cel putin 3 sferturi dintre romani. Ca atare nu trebuie sa ma minunez cand privesc politica, societatea, economia, sportul, justitia, spiritul civic sau moralitatea din Romania.
Pentru ca, dragi concetateni, am crezut si eu mai bine de 30 de ani ca progresul are de-a face cu bunul-simt al cetatenilor. EROARE! Are de-a face cu ineligenta fiecaruia. Si orice om inteligent stie ca bunul simt este o conditie necesara (chiar daca insuficienta.)
#11. oltean | 18.05.2009 | 00:56
-8 (9/1)   
ba voi santeti nebuni?bacap mare.in occident in apartament la tara cu butelie a 70 km de orase mari costa in jr de 30 40 mii. pai mititele in 10 15 ani o sa fie si la noi salariul 1000 si ceva si craiova peste 15 ani o sa aibe vreo 700 mii locuitori. craiovita o sa fie zona centrala..... cum **** sa coste sub 20.000 intr un oras asa mare peste 15 ani?din contra preturile in zona periferica de acum o sa coste enorm atunci pt ca orsa fie zone centrale. in occident toate imobilee din zone centrale sant veki, e normal ca nu mai exista teren pt a se construi dar... se restructureaza dupa numite norme. asa va fi si la noi, te obliga statul sa restructurezi ca sa poti vinde s cele veki or sa fie c noi iar cele de risc maxim or sa fie daramate nu sant f multe in craiova. CE ZICI TU MITITELULE E PROPAGANDA SA NU MAI CUMPERE UMEA PT CA TU AI TEREN SI AI IN VIZOR SA-L VINZI LA DEZVOLTATORI DE PROIECTE MOBILIARE. INCA CEVA DRAGI CETATENI APARTAMENTELE DE DUPA 1977 SANT MULT MAI BUNE SI REZISENTE DECAT ACESTEA FCUTE IN ULTIMII ANI.
#10. Marius | 17.05.2009 | 23:10
1 (0/1)   
Interesant...Poate gresesc, dar nu cred ca acesta este nivelul limbei romane vobite de acest individ. Mai curind cred ca este vorba de o analiza de un asa zis specialist al presei.

Acesti indivizi (Mititelu, Becali & company), sustinuti de guvernele corupte, au creat o piata imobiliara artificiala care va provoca o criza profunda in Romania. Ce s-a intimplat pina acum este doar virful 'icebergului'. Au beneficiat de banii muncitorilor la negru plecati in Europa. Citiva ani petrecuti in Vest i-au convins pe romani ca investitiiile in Romania corupta nu vor aduce beneficii.

Este indecent sa ceri preturi mai mari ca in America de Nord si Europa pentru apartamente care pot cadea oricind la primul cutremur major. Din punct de vedere al exporturilor, Romania nu este o tara care sa poata justifica piata imobiliara actuala. Multi milionari au facut avere pe speculatii imobiliare fara sa creeze posturi de munca cu salarii decente. La un moment dat firul trebuia sa se rupa si din pacate efectul negativ sa va simtii in urmatorii ani.
#9. mihai | 17.05.2009 | 22:30
6 (0/6)   
Exista mai multe probleme care vor duce la scaderea pretului apartamentelor construite inainte de 89, apartamente care nu se afla in zone cu adevarat rezidentiale.1. Venitul mediu (pe care INS il transmite este ca in momentul de fata) 370 Euro. Realitatea este ca anul trecut venitul castigat in Bucuresti si specific Bucuresti era de aproximativ 1000 Euro venit cumulat din salariul mediu pe economie la care se adaugau bonificatii si sporuri. Cum economia a cazut rau bonificatiile si sporile aproape ca au disparut si au dus venitul in Bucuresti la mai putin de 500 Euro! 2. Anul trecut avansul necesar pentru achizitionarea unui apartament erade 10%, astazi nici o banca nu acorda credit ipotecar fara un avas de 30%. 4. Evaluarea apartamentelor vechi la banci este la 40% din cat erau evaluate in urma cu 12 -16 luni! Evaluarea se face la ora actuala in limita termenului de garantie a apartamentelot. Apartamentele contruite in anii 60-80 erau garantate 50ani. Daca apartamentul mai are 15 ani pana la expirarea garantiei creditul acordat se face la limita termenului de garantie! 5.Dobanzile la banci pentru valuta sunt de 13-15%, adica prohibitive. 6. Concurenta apartamentelor noi care vor trebui vandute va duce la o flexibilizare a pretului. Cu cat dezvoltatorii vor termina apartamentele si creditele contractate de acestia ajung la scadenta preturile o vor lua in jos sau vor fi executate de banci! 7. Exista o diferenta enorma intre dorinta de cumparare si solvabilitatea individului pentru cumpara un imobil! 8.Pretuirile pe plan European scad si daca nu se trezesc marii dezvoltatori sau speculatori, vor avea surpriza, ca si la preturi de nimic sa nu mai existe DELOC si specific DELOC doritori de astfel de locuinte! 9. Bucurestenii deja au contractat o gramade de credite (sunt in topul restantierilor).10. Ca o ultima intrebare : In cat timp poate o familie sa stranga un avans pentru o locuinta ? (sa zicem 20000 Euro). Dupa aceasta redusa evaluare a situatiei, faceti dumneavo
#8. ionel b | 17.05.2009 | 07:04
1 (0/1)   
Esti un milionar de "carton", dar stai linistit ca viata te va aseza la locul pe care il meriti, te crezi smecher, dar esti vai de capul tau, numai capul tau sec a putut sa-l demita pe Napoli
un antrenor de isprava si daca ai echipa asta, care sincer imi place f. mult, este meritul lui , pacat de tine ca nu ai si creier!
#7. ban marius | 16.05.2009 | 19:23
1 (0/1)   
f corect. piata trebuie sa scada si un pret la apartament vechi nu trebuie sa depaseasca 20.000 , ma refer la unl cu2-3 camere. deci oameni buni asteptati inca un an cine vrea sa cumpere dar si atunci sa va mai ganditi la pret. ca si romanul afacerist nu mai este nimeni. faceti o comparatie cu anii 90 cand bogatii de acum au inceput cu blugii din turcia , sia mers vreo 2 ani , pana cand toti au inceput sa faca afacerea si la urma am avut toti posibilitatea sa ne cumparam o pereche de blugi. asa si cu apartamentele asteptati ca o sa aiba aproape toti posibilitate sasi achizitioneze unul. imi pare rau de cei care siau facut credite in ultimii ani, acuma se afla in posibilitatea ca si daca vand tot mai sant datori la banci. astia suntem noi
#6. stelian | 16.05.2009 | 11:23
5 (0/5)   
preturile care se vantura acum ca ar fi reduse vor fi o avere peste 1 an jumate.....nervi de otel pentru cei care mai spera la cai verzi pe pereti
#5. cos | 16.05.2009 | 02:58
2 (0/2)   
piata imobiliara va mai avea mult de suferit. in america e inca in scadere. multe banci vor cadea in romania. in special cele care au acordat credite fara colateral solid. daca ai oferit imprumut pt un apartament iar proprietarul nu mai poate plati ratele, banca va obtine 20% din valoarea imprumutului cand va vinde. pe de alta parte, cine are bani, va profita din plin de preturile scazute.
#4. theil | 15.05.2009 | 20:55
2 (1/3)   
da,tare,se pricepe putin si asta e realitatea
#3. Andrei | 15.05.2009 | 17:30
-3 (5/2)   
Da...am citit si eu articolul despre care spune gaby...foarte amuzant:))
#2. gaby | 15.05.2009 | 11:26
4 (3/7)   
am citit azi intr-un ziar ca si-a revenit piata imobiliara ba chiar pretul imobiliarelor a inceput sa creasca bineinteles un articol comandat de dezvoltatorii imobiliari care au ajuns la fundul sacului;deci noi citind un astfel de articol ar trebui sa cumparam cat mai repede pentru ca o sa se scumpeasca (vrabia malai viseaza)cinste domnului Mititelu ca e sincer
#1. ANdrei | 15.05.2009 | 11:17
2 (3/5)   
este printre putini care au zis adevarul despre piata imobiliara ....cu toate ca nu il simpatizez felicitari
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Tei , SC: 60 mp, 2 cam.
Berceni , SU: 42 mp, 2 cam.
telefoane mobile
Blog IMOPEDIA
RUN
08 Februarie 2012
Studiile IMOPEDIA.ro au fost preluate de unul dintre cele mai puternice site-uri internaționale din domeniul imobiliar ...
Dragos Dragoteanu
06 Februarie 2012
2012. Un an ca oricare altul? Cui ii mai pasa de real estate-ul romanesc in actuala conjunctura economica ...
Giulio Angheloiu
10 Februarie 2012
Probabil că Rudyard Kipling ar mai fi luat un Premiu Nobel pentru literatură dacă ar fi pus pe hârtie şi conturat ...
Daniel Dobre
08 Ianuarie 2012
A trecut Craciunul, Sf. Stefan, Revelionul, Sf. Vasile, Boboteaza si astazi si Sf. Ion! Banuiesc ca de luni, ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video