Dezvoltatorul Hercesa reîncepe lucrările de construcție în cadrul ansamblului de pe terenul fostei fabrici de pâine Titan. Grupul spaniol anunță o investiție de 14 milioane de euro, în cea de-a treia fază a acestui ansamblului Vivenda Residencias: două noi blocuri, cu 132 de apartamente. Vândut deja în proporție de 30%, primul bloc va fi dat în folosință în primăvara anului viitor.

39365-vivenda_faza_i_si_ii.jpgGrupul spaniol Hercesa demarează lucrările de construcție a unui nou bloc, în cadrul ansamblului rezidențial Vivenda Residencias. Amplasat în sectorul 2 al Capitalei, pe terenul fostei fabrici de pâine Titan, proiectul spaniolilor conține 420 de apartamente deja vândute și intră în cea de-a treia fază: două noi blocuri, cu 132 de unități, respectiv o investiție de 14 milioane de euro. Finalizarea primului bloc (66 de apartamente) este programată pentru primăvara lui 2017, 30% dintre unități fiind deja achiziționate.

„Piața rezidențială s-a înscris încă de anul trecut într-o tendință ascendentă, iar interesul cumpărătorilor a crescut. Față de perioada de boom imobiliar, însă, tipologia clienților s-a schimbat semnificativ, în sensul că acum vorbim despre cumpărători pe deplin informati, care știu ce vor de la un apartament și își cunosc foarte bine necesitățile în domeniul imobiliar. De aceea, avantajele pe care proiectul Vivenda Residencias le prezintă în raport cu restul ofertei rezidențiale a zonei au contribuit din plin la succesul nostru în vânzări”, declară Mauricio Mesa Gomez, director general pentru România și Bulgaria în cadrul grupului Hercesa.

  • Cumpărătorii au la dispoziție un sistem prin care pot plăti o parte din avansul locuintei, pe perioada construcției, sub forma unor rate direct la dezvoltator
  • Apartamentele cu două camere costă 57.512 euro (fără TVA), locuințele cu trei camere costă 86.213 euro (fără TVA), iar apartamentele cu patru camere au un preț de 99.948 euro (fără TVA). Prețurile includ un loc de parcare și o boxă.

„Serviciile noastre pre și post-vânzare sunt foarte bine văzute de către cumpărători. Astfel, experiența unui client potențial începe în showroom, unde a fost construit un apartament la scară reală, mobilat și decorat, pentru a permite clienților să își dea seama de dimensiunea spațiilor de locuit, să observe calitatea finisajelor și să stabilească modul în care pot amenaja apartamentul. Există trei variante de personalizare, fără costuri suplimentare, a apartamentelor: sunt disponibile trei variante de finisaje la parchet, vopsea lavabilă și uși”, precizează reprezentanții grupului spaniol activ, activ la noi în țară din anul 2004.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

 

26 January 2016