Mai mult decât imobiliare!
 
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Casa de 13.500 de euro

Publicat: 05 feb 2010 | Sursa: Laura CIOCODEICA, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 50719

Sunt cu "picioarele pe pământ," am 38 mp şi cer doar 13.500 de euro!

Atât costă o locuinţă minimală numai bună pentru cei cu bugetele reduse.  Conform proiectantului de constructii, Mood Factory SRL,  deşi este mică, locuinţa conţine toate funcţiunile necesare locuirii unei familii de 2 persoane: vestibul, loc de discuţii, loc de luat masa, bucătărie, dormitor, baie.

Construcţia a fost concepută ergonomic prin crearea unui spaţiu comun pentru toate funcţiunile (excepţie făcând baia), acestea din urmă fiind separate doar prin mobilier. Casa este  practic echivalentul suprafeţei unei garsoniere la bloc, dar alcătuirea ei permite o funcţionalitate dezvoltată, separând funcţiunile zi-noapte.
 
Deasemenea, pentru cineva care dispune de un teren, soluţia propusa poate constitui un început, o primă etapă a casei pe care şi-o doreşte. Pornind de la această casă mică se pot adăuga module care să o completeze în timp (de exemplu cu dormitoare suplimentare sau camere pentru copii).

Costul acesteia este estimat între 13.500 şi 15.000 de euro si nu necesită, conform supselor proiectantului, teren mare pentru amplasare, se poate realiza pe un teren minim construibil, rămânând suficient spaţiu şi pentru grădină.  

 

Delicious Digg Twitter Facebook
Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Daca ti-a placut acest articol,
  introdu mai jos adresa ta de email pentru a primi automat ultimele articole aparute

Numele tau:*  
Email-ul tau:*  
Sau alege formatul RSS
pentru a primi instant noutatile
Comentarii (49)
#49. casa_lemn93 | 10.03.2010 | 20:56
0 (0/0)   
@tyty da-mi add la casa_lemn93 @ yahoo.com daca vrei poze cu casele facute de mine...stima
#48. DANIEL | 10.03.2010 | 19:08
0 (0/0)   
Am o intrebare. Ce se merita sa cumperi .o "cutie" de 38 mp sau o garsoniera de 38 mp?
#47. tyty | 09.03.2010 | 18:26
0 (0/0)   
asi vrea sa vad niste poze si schite la casele care leati construit...mersi .ptr.casalemn93
#46. casa_lemn93@yahoo.com | 23.02.2010 | 10:52
8 (1/9)   
Eu construiesc case de lemn,si am construit una cu 11.000 de euro doar scheletul plus osb p exterior casa are 100 de mp si are mansarda mana de lucru pe care o ofer eu,este printre cele mai mici dupa piata,pentru ca echipa mea este constituita din tata, 2 fii, si 2 unchi....daca aveti schite pt case de lemn sau sa va dau poze cu casele facute de noi intrati pe casa_lemn93 @ yahoo.com sunt din BUCURESTI.detin atelier de tamplarie in Bucuresti,ma ocup si cu foisoare terase pergole jardiniere cotete pt catelusi,tabla zincata pt acoperisuri etc.nu ezitati sa ma contactati va pot aduce materiale de constructii din lemn si fier direct acasa.......
#45. Aswer | 23.02.2010 | 07:29
2 (0/2)   
CASA LA ROSU FACUTA DE'' MINE'' DIN CARAMIDA ACOPERIS 130M2 TABLA DE LA BLACK DOM,S+P+1 (64M2 LA PARTER] ORI 2 = 128 MP2 FAC EXACT 13000 EURO CU MANA DE LUCRU CU TOT
#44. me | 22.02.2010 | 21:50
-2 (3/1)   
da, o rulota costa cam 10 euro si nu iti mai trebuie teren.
in SUA exista adevarate cartier de rulote. Eu cred ca si la noi se va ajunge la asa ceva in cativa ani(din pacate) :-)
#43. rau | 22.02.2010 | 21:14
0 (1/1)   
mai bine imi iau o rulota :)
#42. deea | 19.02.2010 | 11:41
3 (1/4)   
eu stau cu inca 7 persoane intr-un apartament cu 2 camere, nu am nici cea mai mica sansa sa-mi cumpar nici cea mai ieftina garsoniera; ba nu-mi da banca credit, ba n-am avans, ba una ba alta; jale, e jale :(
si stiu inca o gramada de tineri, casatoriti, care se inghesuie cu parinti, frati, unchi, bunici in apartamentele amarate construite de Ceausescu;
si eu as zice saru-mana, chiar daca e mic, dar e al meu si as avea putina intimitate, atat de necesara fiecarui individ;
#41. unintelectual | 18.02.2010 | 20:33
0 (1/1)   
E scumpa sandramaua asta.... Gasiti o varianta si mai ieftina daca va pasioneaza cutiile astea: http://www.containex.ro/ro/office_cabin.aspx
Oricum si una si alta nu sunt bune decat pt. campinguri. Fiti seriosi o casa e o casa, o cutie e o cutie... Cat dai atita face...
#40. ilie domnu | 17.02.2010 | 10:23
2 (0/2)   
La 38 m.p., pretul este exagerat. De exemplu, la 400 euro (maxim) m.p., iti poti construi o casa din lemn, mansarda revenindu-ti gratis. Si totul la cheie! E posibil sa te intelegi cu constructorul si la 350 euro pe m.p.
o casa ti-o poti construi fara sa apelezi la o firma de constructii. Iti trebuie un mester iesit la pensie, caruia sa-i platesti normal si cativa meseriasi, ca, 2-3. Restul, zilieri. Daca stii si de unde sa-ti cumperi materialele, toate odata, din acelasi loc, obtii si discaunt. In aceste conditii, te costa doar 60% din suma pe care ti-o cere o firma de constructii.
#39. bestia | 16.02.2010 | 08:52
1 (2/3)   
eu sunt de acord cu toti.
Pentru cei contra: pana la urma lasati oamenii sa faca reclama (ca doar au investit o groaza pt. articolul asta). Daca as avea cate 1 euro pt. fiecare reclama mincinoasa pe care o aud, as avea bani sa construiesc un oras intreg cu case d'astea si sa-i bag pe toti sarlatanii acolo.
Pentru cei pro: eu am o vorba "nu ar exista smecheri, daca nu ar mai fi fraieri".
Intr-adevar, in loc de o astfel de casa, mai bine o rulota (in plus rulota este mai aerodinamica si nu te trezesti cu patul in curtea vecinului la un vant mai puternic).
Si nu va mai bucurati la lucruri "ieftine". Socoteala lui Dragos este destul de corecta. Poate ca ajungi, totusi, la 450-500eur/mp, dar ai o CASA!
Si nimeni nu ar trebui sa vorbeasca de dimensiuni; tine de "gustul" fiecaruia. Si eu imi fac o casa de 40mp utili (!), si cu siguranta ma voi simti mai confortabil decat cei care stau in blocuri comuniste, in acelasi spatiu, si imi spuneau "cum? atat de mica?". Mda, unii s-ar simti destul de confortabili si in FIAT PANDA, altii n-ar "incapea" nici intr-un BMW SERIA 7. E drept ca difera si dotarile, dar ... "d-ai un ban si stai in fata".
In concluzie faceti precum croitorul: "masurati de 10 ori inainte sa taiati 1 data".
#38. BIA | 15.02.2010 | 17:28
4 (0/4)   
Sunt prea saraca pt. lucruri ieftine!
#37. cata-ct | 14.02.2010 | 05:46
3 (1/4)   
ASTA NU ESTE LOCUINTA ,ESTE O RULOTA SI NICIDECUM UNA PRACTICA !!! CU 8000-10000 DE EURO CUMPERI O RULOTA MULT MAI COMPLEXA DECAT ARATAREA ASTA DE "CASA" !!!
#36. IBC PROJECTS | 13.02.2010 | 16:36
2 (0/2)   
Nu ma vai agitati atata!
E DOAR MARKETIG..E UN "CARLIG"!
OAMENI..ITI POT PROIECTA SI O CASA DE 380 MP ..SAU 3800 MP:)
Au incercat doar sa atraga atentia asupra lor:)

Pana.."ieri" cine stia de ei? NIMENI
ACUM TOATA TARA VORBESTE..UITE POATE FI FACUTA CASA CU 13 .000 EURO:)
#35. DRAGOS | 13.02.2010 | 08:06
0 (2/2)   
Oh ,am uitat sa mentionez usile interioare. Am 3 camere, 2 bai, bucatarie mare. Usile interioare sunt de lemn de tei maro, lacuit, pline frumoase facute la Cluj,. aM 5 USI INTERIOARE , 500 de lei bucata.Mi-a iesit bine casa.
#34. dragos | 13.02.2010 | 08:03
4 (1/5)   
Ce vorbiti fratilor, glumiti sau altceva? De fapt acest cotet de 38 m2 la 13 500 este FOARTE SCUMP. Va mirati, nu? Haideti sa analizam. 13500 /38 m2 este 355 euro/m2. 355 euro /m2 ptr o casa formata din module-PANOURI SANDWISH? Ati inebunit cu totii? Al doilea pret 15 000/ 38 m2 = aproape 395 euro/ m2. Asta-i si mai tare! Ajungi cu casa modulara la pret de casa normala. Iata dovada; am construit acum mai bine de un an o casuta de un 1oo de metri patrati cu urmatoarele materiale INCLUSE. Geamuri termopan maro visiniu (mai scumpe ca cele albe), 2 usi exteriori din termopan, parchet laminat pe jos, IZOLATIE EXTRUDATA DE 2 CM SUB PARCHET, acoperis tigla DUBLU IZOLAT cu ampora de 5 cm si vatelina de 10 cm, 3 ferestre VELUX in acoperis mari, 2 bai, Casa izolata pe exterior, interior facut la cheie plus 20 m2 de placare interioara cu piatra de interior( nenaturala 70 lei m2), tigla lindab, calorifere si termoteca noi, TOTUL NOU. Manopera cu oamenii m-a costat cam 7000 de euro ptr ridicarea si finisarea casei. IN TOTAL COSTURILE MELE AU FOST 40 0000 EURO, DECI 400 EURO /M2!!!!!!!!!!!!!!
Si astia vor 355-395 euro/m2 ptr chichineata asta MODULARA? REVENITI-VA FRATILOR SI PUNETI MANA PE CREION SI HARTIE! Am uitat sa mentionez, casa mea e din BCA, fundatie solida etc. SUCCESS DAR NU VA LASATI INSELATI DE PRETUL APARENT MIC DE MAI SUS!
#33. Vasile | 13.02.2010 | 06:46
1 (0/1)   
Chiar in dec 2009 am terminat casa. P + 1. Oricum vei face la preturile de mai sus nu poti ajunge. Cel putin 300 € se duc pe proiecte, autorizari, bransamente, iar mp construit la negru nu ai cum sa-l scoti sub 350 €. Mai adauga troruare, terase si alte elemente de infrastructura si ajungi la 500 €/ mp caramida buna. Mai jos, sau ce povestesc cei din articol se poate ajunge daca o faci din cartoane sau ceva asemanator. Cel mai mult te costa stoleria si usile. Pe mine m-au costat 8.000 €. Acum vedeti pe cine credeti.
#32. casa_lemn93@yahoo.com | 12.02.2010 | 16:14
2 (0/2)   
Eu construiesc case de lemn,si am construit una cu 11.000 de euro doar scheletul plus osb p exterior casa are 100 de mp si are mansarda mana de lucru pe care o ofer eu,este printre cele mai mici dupa piata,pentru ca echipa mea este constituita din tata, 2 fii, si 2 unchi....daca aveti schite pt case de lemn sau sa va dau poze cu casele facute de noi intrati pe casa_lemn93 @ yahoo.com sunt din BUCURESTI.detin atelier de tamplarie in Bucuresti,ma ocup si cu foisoare terase pergole jardiniere cotete pt catelusi,tabla zincata pt acoperisuri etc.nu ezitati sa ma contactati va pot aduce materiale de constructii din lemn si fier direct acasa.......
#31. red | 12.02.2010 | 13:18
-1 (1/0)   
stefane tata stii tu povestea aia cu daca ...si cu parca....care erau intr o barca
daca ai gasi mana de lucru mai ieftina parca ai construi ceva mai bine decat oferta asta
ai reusit u gasesti mana de lukru mai ieftina si sa construiesti ceva
eu kiar am construit si imi facusem calcule ca ies cam la 10 000 dar de fapt am iesit pe la 15 si inka mai amd e bagat in constructia mea
de pe margine e usor sa faci un calcul...cand te apuci de treaba e cam nasol
#30. stoica adriana | 11.02.2010 | 20:10
-1 (1/0)   
As dori cateva schite de la cristis2003
#29. casa_lemn93 | 11.02.2010 | 20:05
0 (3/3)   
construiesc case pe structura de lemn,din lemn,doar schelet din lemn etc....pt mai multe detalii folositi id casa_lemn93 ....o casa modesta de lemn nu te duce mai mult de 17.000 de euro cu noi...contactati-ne si o sa va convingeti...multumesc
#28. cristi | 11.02.2010 | 17:08
0 (2/2)   
cam aiureala,intre bucatarie si dormitor trebuie neaparat un zid despartitor,doar nu o sa stea omu tot in miros de mancare
#27. stefan2 | 11.02.2010 | 12:26
1 (1/2)   
O casa modulara pe sistem american costa in jur de 300 Eur/mp la cheie.Asta este la 400 si este cat o cocina.la 300 Eur/mp iti faci astazi casa normala,civilizata si locuibila.Daca gasesti mana de lucru mai ieftina, o scoti si la 250.in cazul asta la 15000 Eur iti faci macar cat un apt de 2 camere la 60 mp si potisa traiesti ca un om , fara sa ai WC langa aragaz si aragazul la capul patului.
#26. uraganul | 11.02.2010 | 01:14
1 (0/1)   
Calu lu Decebal poti sa imi lasi niste detalii? Te rog.Mailul meu :uraganul_rosu@yahoo.comMultumesc.
#25. emil | 10.02.2010 | 13:47
1 (0/1)   
Dincolo de unele comentarii mai mult sau mai putin pertinente, trebuie apreciate eforturile si initiativa celor de la http://www.casa.moodfactory.ro/ Cui ii sunt de folos-ok,cui nu-nu!
#24. Calu lu Decebal | 10.02.2010 | 01:54
2 (0/2)   
Cautati pe siteuri italiene sa vedeti acolo oferta variata de case modulare si in plus acolo sunt si pe roti ,deoarece ei au o lege ptr cei care detin terenuri needificabile care spune ca poti amplasa o casa daca nu are fundatie si e pe roti.S atunci baietii inventivi le au montat roti care de fapt sunt la misto, dar toata lumea accepta faza asta fara exces de zel ca dobitocii nostrii spaga ri de la urbanism.In Italia gasesti casa modulara si de 100 mp la 20 25 000 de euro si au finisaje super si mai sunt si garantate 25de ani.
#23. red | 09.02.2010 | 23:08
1 (1/2)   
hai ca aici nu sunt de acord cu astia de nu le convine
deja o dati in nesimtire romaneasca
saraci dar pretentiosi la maxim
case din astea sunt si in sua si locuiesc in ele oameni care castiga mult mai bine decat voi
este bine ca au aparut asemenea oferte
dar sa vedem daca o sa ii lase mafia imobiliara sa intre pe piata
eu unul as cumpara o casa din asta
la banii astia este foarte buna
#22. fydel | 09.02.2010 | 21:41
0 (3/3)   
ba da baaa asta-i o casa frumoasa maicata e o petarda nasoala
#21. Mood Factory | 09.02.2010 | 20:43
3 (0/3)   
pentru doomstar:
costurile de mai sus sint echivalentul a 350-400 eur/mp, in conditiile precizate deja, ceea ce reprezinta o estimare destul de realista. Daca mai punem la socoteala si alcatuirea usoara, spre deosebire de casa prietenului dvs (vezi doomstar) care este de zidarie si evident mai scumpa, ne intrebam cine subestimeaza costurile.
In rest, nu este cazul sa va simtiti ofensat; stirea spune din capul locului ca informatia vine din partea unor proiectanti, nu a unui dezvoltator. Este chiar important, pentru ca prezenta unui dezvoltator la un astfel de proiect nu ar mai face pretul atractiv. Lipsa dezvoltatorului, a unei structuri grele si a altor prejudecati este alternativa propusa de noi. Nu este alternativa fiecaruia si asta garanteaza pina la urma diversitatea constructiilor in care traim.
Celelalte informatii de pe site-ul nostru la care faceti referire (doomstar) sint publice, sint postate chiar de noi si va invitam sa le cititi cu atentie.
#20. radu@a.com | 09.02.2010 | 18:47
0 (1/1)   
asta nu i casa, asta ii o petarda !
#19. Costea Ampilica | 09.02.2010 | 15:08
0 (1/1)   
Multumim, doresc mai multe informatii pe acest E-mail : tel.,date contact firma Mood Factory.srl....................o zi buna
#18. cristis2003 | 09.02.2010 | 12:33
3 (2/5)   
Carcotasi sunt si ...nu au sa dispara niciodata. eu am construit si ..pentru cine este interesat casute mici din CARAMIDA,TERMOPAN,ETC. la 15000 euro ( fara teren). Deci daca vrei se poate, dar sa ocolesti rechinii mari din aceasta INDUSTRIE. cine este interesat , ii pot trimte pe mail cateva schite.
o zi buna si................ GANDITI, ca se pot face lucruri bune si cu bani putini.
#17. dragos | 09.02.2010 | 11:41
1 (0/1)   
Hahahahahahahahaaaaaaaaaa- atat am avut sa spun!
#16. IMOPEDIA.ro | 09.02.2010 | 11:33
6 (1/7)   
@Doomstar, mai jos este postat comentariul anterior.

Doomstar
Haideti ca m-ati dat gata cu "lamuririle"!!! Sincer, eu as fi tacut, pt. ca ati transformat stirea de sus in petarda expirata. Adica voi vreti sa spuneti ca nici macar nu se garanteaza, intr-un fel sau altul, pretul de sus!!! Nici macar nu aveti vreo colaborare cu un dezvoltator care sa va ofere stabilitatea pretului prin eventualul volum de lucru oferit de voi prin intermediul unui proiect fezabil (dovada incredibilei miselii, oare??)! Pentru ca altfel nu stiu cum puteti scrie voi pe un plan ca se va realiza la costurile expuse mai sus. Haideti sa spunem ca sunteti de buna credinta, cine garanteaza preturile materialelor, atat de importante ca pondere in costul final? Cine garanteaza calitatea constructiei, sau va inchipuiti ca oamenii vor putea renunta la iluminatul electric la terminarea bugetului si vor cumpara lumanari? Sau pun tapet de tabla "reciclata" de pe groapa de gunoi pe pereti in locul unei vopsele lavabile, de ex.? Estimari putem face si noi din fata tastaturii (Google, anyone?) dar ar trebui sa stim cu totii ca realitatea difera. Sfaturi poate da oricine, in cazul de fata am un coleg de serviciu care isi construieste casa la marginea Bucurestiului. De ex. se chinuie de 4 luni sa aduca la "rosu" un duplex impartit cu inca o familie, cu niste costuri (totale) estimate pana acum la putin sub 200 Euro/mp in consitiile in care nu a turnat si planseul (expun pretul in euro/mp ca sa se poata face o comparatie, evident ca dimensiunile sunt altele deci si costurile totale diferite); lucrarea se realizeaza in regie (relativa) proprie, constructie este de caramida, in pret nu intra racorduri de vreun fel sau pretul terenului si al proiectui (1000 Euro pt. ca i l-a intocmit un prieten, preturile sunt in realitate mult mai serioase, plus avize care costa si costa si costa si ...). Terenul este in camp, literalmente, a costat 8000 Euro (400 mp), asta pentru cei care se gandesc serios la o investitie in acest sens, deci imaginati-va cat costa racordurile la utilitatile de baza. Probabil ca pana acum totul este discutabil pt. ca vb de alt proiect, de alte dimensiuni, alta tipologie, materiale, santier, mana de lucru, supervizare, etc. DAR ... pt. ca exista un mare dar, a venit frigul, betonul nu mai poate fi turnat la temperaturile si umezeala acumulata, el cheltuie in continuare bani si pe langa casa nu se ridica decat nametii. Pretul betonului fluctueaza, zilierii se muta in alta parte, trebuie sa elibereze apartamentul vandut pentru a ridica constructia si trebuie sa-si gasesca macar o garsoniera sa stea cu chirie inca niste luni (sunt 3 persoane!), este cu mult peste bugetul propus si se roaga la Dumnezeu sa poata racorda casa la utilitati si finisa macar un dormitor inainte sa se goleasca buzunarele si sa-si piarda mintile. ASTA e realitatea unei constructii de criza, oricare ar fi ea, nu iluzii vandute impachetat frumos ca si consiliere. CASA COSTA! VISELE NU, sau cel putin nu ar trebui. Lasati-le, oameni buni, pentru somnul de noapte, nu le platiti si pe astea ... Poate ca cei care locuiesc cate 4 intr-o garsoniera nu vor vedea ca lucrurile stau asa in realitate (si credeti-ma, va inteleg!) dar informatia, in forma ei incipienta nu ar trebui sa te coste salariul pe cativa ani buni. Pentru ca atat veti scoate din suma investita, informatii si un schelet de casa foarte probabil nelocuibila, plus alti bani pentru teren si toate celelalte cheltuieli, plus timpul pierdut si nervii si ... lista e lunga. Este pacat pt. ca argumentele exista la cateva taste distanta, un search pe Google si se va vedea gogomania din spatele "megaofertei" de mai sus. Sincer astept inca o replica sa vad in care picior se mai impusca stimabilii ofertanti.
#15. Doomstar | 09.02.2010 | 11:18
3 (1/4)   
Ma faceti sa rad, sincer nu credeam ca o explicatie cu argumente o sa va determine sa stergeti comentariul meu. Acum imi pare rau ca nu v-am facut hoti direct, eventual si intr-un limbaj demn de dispretul pe care il aveti voi fata de oamenii nevoiasi (a nu se intelege injurios, nu m-ash cobora atat de jos). In schimb am scris frumos si cvilizat si am deranjat. Exact la asta ma refeream cand spuneam ca de-abia astept sa vad in ce picior va mai impuscati. Probabil ca il veti sterge si pe asta asa ca indemnul meu catre oamenii astia care va citesc de a gandi inainte de a inghiti orice savarina umflata lansata "pe net" de diversi "specialisti" o sa mai fie inca o data in zadar. Salutari!
»  IMOPEDIA.ro
1 (2/3)   
Buna ziua, comentariul Dvs nu a fost sters, pentru ca nu avem niciun interes in acest sens. Atata timp cat nu contine cuvinte injurioase si atacuri la persoana, puteti sa va exprimati liber opiniile. Vom verifica dpdv tehnic de ce nu a fost postat, si , in cazul in care indeplineste criteriile de mai sus, il postam de indata. Multumim pentru intelegere!
#14. Daseinpaul | 08.02.2010 | 21:49
3 (1/4)   
Cu putina imaginatie, o casutza ca cea de mai sus poate sa fie o solutie excelenta si in alte conditii. De exemplu daca convingi un bloc sa te lasa sa o faci deasupra lui (ca un soi de mansarda). Oricum, cei 38 de mp, cum remarca aici cineva, sunt foarte buni pentru o prima casa. Daca as avea bani, si as fi dezvoltator, as face o serie de astfel de case pe cateva din blocurile din Bucuresti (n-ar fi probleme asa mari cu racordurile, de exemplu) si le-as inchiria la studenti. Design-ul propus este deja foarte bun si pretul... ce sa mai zicem. Decat o garsoniera cu igrasie intr-un bloc gri, mai bine o casutza mica si colorata si vesela, cocotata pe un bloc de unde sa poti vedea orasul.
#13. Yupy | 08.02.2010 | 18:03
1 (1/2)   
Sa locuiesc intr-un container precum muncitorii ...........????? Gogu are dreptate mai bine o rulota cu care te poti muta daca te-ai plictisit de locul acela (munte) si nici nu iti trebuie teren :))
#12. Mood Factory | 08.02.2010 | 13:15
2 (2/4)   
In calitate de generator al stirii de mai sus, simtim nevoia sa facem lamuriri suplimentare.
In primul rand nu este vorba de o dezvoltare imobiliara, ci este vorba de un concept de casa pe care il propunem in calitate de arhitecti. Prin urmare, casa suporta inflexiuni dupa cerintele fiecarui proprietar, dar se incadreaza in pretul precizat daca isi pastreaza suprafata.
Costurile locuintei afisate reprezinta strict pretul constructiei - fundatiile, suprastructura si finisajele, instalatiile - si sunt fundamentate pe calcule si principii transparente prezentate pe site-ul nostru. Pentru ca terenul reprezinta achizitia independenta a fiecaruia, nici pretul terenului, al bransamentelor si al actelor necesare nu poate fi inclus.
Ce va propunem? In schimbul casei la cheie pe care nu v-o permiteti, o locuinta mica la care sa va aduceti contributia participand la lucrarile usoare si la supervizare. Putine batai de cap, o structura usoara si combinatia inteligenta a materialelor e reteta pe care v-o propunem.
De ce nu puteti fi pacaliti? Pentru ca dumneavoastra gestionati bugetul casei, iar rolul nostru este doar acela de a va consilia.
#11. liliana | 08.02.2010 | 13:08
4 (0/4)   
si cu atat spatiu multi tineri ar spune mii de bogdaproste ,sa stiti ca traiesc oameni si in spatii mai restranse,noi de exemplu stam 4 persoane intr-o camera de 16 mp.
#10. Costel | 08.02.2010 | 08:04
1 (0/1)   
Este f scumpa! In suma aceasta nu este inclusa FUNDATIA, care costa cateva mii de euro bune (vreo 4000 ca sa fiu mai exact), RACORDURILE, care sunt FOARTE costisitoare daca te afli in camp, si TERENUL! Chiar daca este "in camp" tot costa vreo 10.000 Euro. In mare, peste 30.000 Euro o "locuinta" in care nu ai loc sa te invarti!!! A se vizualiza schita: Ai intrat intr-un fel de hol gen cabina telefonica, ai o baie micuta in stanga si apoi "livingul" cu o latime de cca 2m in care este inclusa si o bucatarie... A! Bucataria! Un modul lux cica, are un pret de cateva mii de euro. Sa fiu albastru... Mai bine raman intr-un apartament comunist, ca stiu macar ca este IN BUCURESTI, si imi asgura mai mult confort decat un container. Succesuri!
#9. tatarau002 | 07.02.2010 | 11:21
1 (1/2)   
acea casa minunata se poate realiza si mai eftin am solutia din containere va pot arata si poze cu casa facuta din containere 0744989501
#8. i.asher | 06.02.2010 | 22:25
1 (2/3)   
terenul nostru e langa iasi, are 365 metri patrati.sunt toate utilitoturile afara de calanizare.ma intereseaza propunerea.
»  IMOPEDIA.ro
1 (0/1)   
Buna ziua, datele de contact ale proiectantului le puteti lua de pe site-ul http://www.casa.moodfactory.ro/.
#7. Marx | 06.02.2010 | 17:24
3 (0/3)   
Raspunde Radio Erevan ! Da , daca aveti drum incolo .
#6. VISINOAE ION | 06.02.2010 | 17:20
-1 (2/1)   
BUNA ZIUA ASI DORI SA VA ANTREB DACA ACEASTA LOCUINTA SE POATE CONSTRUI AN AFARA ORASULUI CONSTANTA LA 50 KM CU RESPECT
»  IMOPEDIA.ro
1 (0/1)   
Buna ziua, proiectantii va pot oferi toate informatiile de care aveti nevoie. Datele de contact le puteti lua de pe site-ul http://www.casa.moodfactory.ro/.
#5. Marian | 06.02.2010 | 11:32
1 (1/2)   
Sincer nu cred in acest pret pe care il recomandati.Nu ai cum sa realizezi ,ca investitor imobiliar, la pretul acesta o astfel de locuinta.Numai racordarea la utilitati costa foarte mult si atunci pretul se ridica automat.
Totusi,daca reusiti acest lucru va rog sa ma contactati.
#4. Doomstar | 06.02.2010 | 10:25
-4 (6/2)   
Alta teapa! Nu stiu cum de oamenii nevoiasi din Romania nu au invatat inca lectia ca sunt prea saraci pentru a crede in vise demne de "Alice In tara minunilor". La o rapida cautare pe google poti gasi case construite in Germania, Austria, Anglia, etc. de dimensiuni reduse si cu finisaje interioare si care costa cel putin dublu, fara racordari, hartzogaraie si alte cele. Singura diferenta este ca au un impact minim asupra mediului dar pentru ca sunt construite in fabrica si partial din materiale reciclate pretul ajunge catre acelasi pret pe care romanul ar trebui sa il obtina cu o constructie pe baza de beton si BCA, de ex. De unde tragi concluzia ca, indiferent de preturile de criza la materialele de constructii si mana de lucru si avand in vedere preturile practicate in occident la constructiile noi, comparabile cu ale noastre (ca sa nu intru in polemica cu cei care vor spune ca sunt mai avantajoase si care au partial dreptate), preturile oferite de firma de mai sus sunt derizorii, ireale si isi asteapta viitorii pagubiti. Cand pe piata vor intra (si-au anuntat intentiile de prin 2008) si cei de la IKEEA cu au lor proiect ieftin si bun (adica asa cum ar trebui sa fie o casa) denumit parca BooKlok vom avea un criteriu de comparatie solid iar articole de genul astuia de sus vor insemna fix cat o ceapa degerata pentru cei care casca ochii si tin la banutii, si-asa putini, din buzunar. Sa mai comentez asupra integritatii celui care a publicat gunoiul asta ?
#3. ilona | 05.02.2010 | 18:16
6 (3/9)   
cum puteti spune ca 36 mp. este o suprafata mica? locuiesc de 40 ani intr-un ap. de 2 camere care are 32 mp., am un copil, am incaput perfect.....sunt familii care au cite 3 copii, tot in 32 mp., asa ca.....ce vad aici este extra......
#2. Manole | 05.02.2010 | 12:58
5 (1/6)   
Un cartier la modul asta va arata ca cele de la periferia unor metropole gen Rio de Janeiro . Caracas etc . Cu siguranta ca vor costa mai mult racordurile la utilitati ( doar daca te lasa vre-un vecin sa te instalezi la el in gradina .
#1. gogu | 05.02.2010 | 11:16
5 (1/6)   
si de ce nu mi-as lua o rulota? pot sa mergi la mare sau la munte cu ea are 4 roti :)
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
Newsletter
Cele mai interesante articole in contul tau de mail
VIDEO                       vezi sectiunea video »
ROMANII, ADEMENITI SA CUMPERE CASE ...
Get Adobe Flash Player to be able to see this content
12567-60435850-2.jpg
Romanii, ademeniti sa cumpere case prin creditul cu buletinul
12468-Constanta.FLV
Constanta: Cazare in apartamente de doua camere de la 60 lei/noapte
12472-Eforie_Nord.FLV
Eforie Nord
12340-KidiCoaf.FLV
Afaceri imobiliare si nu numai
12316-Output.jpg
Harta locuintelor din Bucuresti/ Ilfov
12251-Sischin.FLV
Este un moment bun să-ţi cumperi prima casă
12226-Primaverii_1.FLV
Am gasit cartierul perfect: Primaverii!
12186-Aviatorilor_1.FLV
Aviatorilor: zona unde ambasadele dau tonul chiriilor
12142-60429601-2.jpg
Piata imobiliara da semne de revenire, dar preturile raman mici
12083-Calarasi.FLV
Calea Călăraşilor: Vânzări puţine, preţuri mult mai mici decât în 2008

Blog IMOPEDIA
Dragos Dragoteanu
26 Iulie 2010
Toata lumea vorbeste de criza si eu, in viziunea mea primitiva, spun sus si tare: astazi, in Romania, nu este nicio ...
Maria Seder Neda
27 Iulie 2010
La prima vedere, în 2010, totul pare împotriva achiziţiei unui „second home”, aşa cum numesc englezii casele de ...
RUN
30 Iulie 2010
Va mai aduceti aminte de statistica de aici? Dintre proprietarii care ofereau exclusivitate o buna parte o acordau ...
Valentin Ionescu
25 Iulie 2010
Pai va spun eu. Nici macar nu este constatarea mea, ca sa ma banuiti de self promotion, sau, mai rau, de pretentii ...
Adrian Crivii
23 Iulie 2010
Situația economică a României devine din ce în ce mai dramatică, iar următoarele 6-12 luni vor face distrugeri de ...
Daniel Dobre
30 Iulie 2010
1) Pentru vanzator Exista cu siguranta diferente enorme intre cele noua concepte. Mi-am propus sa discutam in prima ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare