Pregătirea profesională, sprijinul oferit și alte facilități pe care agenția ți le pune la dispoziție sunt esențiale pentru a reuși în cariera de agent imobiliar.

41920-francize.jpg

Emile L'Eplattenier, un agent imobiliar de succes din Statele Unite ale Americii (SUA), a analizat și a comparat cele mai importante trei francize naționale - Keller Williams, RE/MAX, și Century 21. Scopul său a fost identificarea celei mai bune agenții imobiliare pentru care un agent poate lucra în 2018.

Keller Williams – cea mai bună alegere în 2018

Keller Williams este cea mai bună agenție imobiliară la care te poți angaja în 2018, crede Emile L'Eplattenier. Această alegere are la bază patru motive esențiale: împărțirea simplă și corectă a comisionului, rata profitului, faptul că oferă cea mai bună pregătire profesională, dar și creșterea dominanței pe piața imobiliară.

Astfel, dacă în cazul multor alte companii, planul de acordare a comisioanelor este un secret bine păzit, Keller Williams publică structura de bază a acestui plan, iar agenții știu de la bun început la ce să se aștepte. Bineînțeles, comisioanele nu sunt bătute în cuie, astfel încât agenții cu experiență și debutanții pot primi oferte diferite. Cu toate acestea, planul celor de la Keller Williams este cel mai simplu și, totodată, cel mai corect, în special pentru agenții noi sau care lucrează part-time și care nu vor să plătească lunar taxe mari pentru birou, dar care vor să obțină câștiguri mari. 

La Keller Williams, agenții primesc commision de 100%, după ce câștigă o anumită sumă, ceea ce îi încurajează să munească mai mult.

Un alt atu important al celor de la Keller Williams este împărțirea profitului. Astfel, angajații care recrutează alți agenți de succes primesc o parte din comisioanele acestora. Ba mai mult: dacă agentul recrutat aduce, la rândul său, un alt agent, cel care l-a adus pe primul primește un mic comision și de pe urma persoanei aduse de acesta.

În plus, Keller Williams este singura agenție în care, după ce ating un anumit nivel, agenții care primesc cote de profit se pot alătura consiliului de conducere. Acolo,  ei au dreptul de a vota deciziile luate pentru întreaga agenție.

În ultimii ani, brandul Keller Williams a devenit sinonim cu pregătirea profesională excepțională. Acesta continuă să fie lider în industria pregătirii profesionale și în 2018. Recent, Training Magazine a clasat Keller Williams pe primul loc în această industrie, nu doar în domeniul imobiliar, ci în toate industriile.

Având în vedere faptul că Keller Williams a început francizarea abia în 1991, putem spune că au avut un succes incredibil în obținerea cotei de piață. În 2017, agenția a ocupat 161 de poziții în Real Trends Top 500 privind tranzacționarea spațiilor de birouri. Astfel, chiar dacă RE/MAX și Century 21 dețin, în prezent, cote de piață mai mari, acestea ocupă mai puține poziții în clasamentul amintit.

RE/MAX – cel mai bun loc pentru agenții cu experiență

Cu toate că mulți agenți cu ani grei de experiență au declarant că sunt foarte mulțumiți să lucreze la Keller Williams, alții, cu o vechime la fel de mare în domeniu, nu vor nimic altceva în afară de un comision mare și un loc în care să își expună licența.

Pentru această categorie a agenților imobiliari, RE/MAX este o alegere excelentă. Aici, un agent cu vechime, care încheie un număr considerabil de tranzacții, poate ajunge cu ușurință la un comision de peste 90%.

Însă, pentru noii angajați, RE/MAX nu este un loc de muncă profitabil, în condițiile  în care un comision mare aduce după sine și taxe mai mari pentru birouri. Iar aceste taxe trebuie plătite chiar dacă nu reușești să închei nici măcar o singură tranzacție. În plus, pregătirea profesională și sprijinul oferite de RE/MAX nu se compară cu nivelul rivalilor de la Keller Williams.

Century 21 – cea mai bună alegere pentru recunoașterea brandului

Dintre toate companiile analizate, Century 21 a avut cea mai mare rată de recunoaștere a brandului – 96% dintre repondenți, față de 91% pentru RE/MAX și doar 44% pentru Keller Williams.

Acest lucru înseamnă, pe de o parte, câștigarea pe loc a încrederii clienților, iar pe de altă parte o credibilitate crescută a agenților care reprezintă Century 21.

Century 21 este liderul recunoașterii brandului încă din 1999.

23 March 2018