IMOPEDIA vine cu un nou produs de excepţie, menit să susţină activitatea pe piaţa  construcţiilor noi. Astfel, IMOPEDIA lansează cea mai puternică platformă online de ofertare imobiliară a locuinţelor noi. Cei interesaţi pot afla toate informaţiile legate de noul produs în cadrul standului nostru amenajat la Târgul Naţional Imobiliar, în perioada 28-30 septembrie 2012.

26676-locuinte-noi2.jpgIMOPEDIA, cel mai important centru de informare şi de ofertare imobiliară, dedicat agenţiilor imobiliare şi tuturor persoanelor interesate de domeniul imobiliar, ia parte la evenimentul imobiliar al toamnei: Târgul Naţional Imobiliar. Cu această ocazie, IMOPEDIA îşi prezintă cel mai recent produs dedicat pieţei imobiliare.

“Proiecte şi investiţii” oferă posibilitatea de căutare, în timp real, a locuinţelor noi, a spaţiilor de birouri, retail şi a oportunităţilor de investiţii. Toate acestea se pot face numai prin intermediul celui mai accesibil instrument  online, dezvoltat de o echipă deja specializată în crearea de instrumente multi-direcţionale pentru piaţa autohtonă de real-estate.

“Proiecte şi investiţii” este o secţiune dinamică împărţită în trei categorii: ansambluri rezidenţiale, comercial  (birouri, retail, industrial) şi investiţii (proprietăţi atipice, cedare de afaceri, etc.) şi a apărut din dorinţa de a acoperi în mod profesional un segment important al pieţei imobiliare din România.

Apreciam oricum enorm de mult acest portal imobiliar, dar acum, venind cu aceste plusuri, sunt sigur că va acapara o bună parte din piața virtuală a ansamblurilor rezidențiale și cred că va primi un feedback foarte bun în următoarele două săptămâni”, spune Giulio Angheloiu, manager Premier Service.

Principalele beneficii ale noii platforme:

  • acces rapid şi facil la cea mai mare bază de oferte imobiliare ale ansamblurilor rezidenţiale din Bucureşti
  • căutare unei locuinţe, în funcţie de criterii specifice: dimensiune, localizare, preţ

Sunt schimbări foarte necesare pe piață. Atunci când clienții căutau un ansamblu rezidențial în oferte, găseau doar apartamentele din el, nu și datele generale ale proiectului. Acum, odată cu noul produs, IMOPEDIA oferă cumpărătorului posibilitatea să găsească într-un ansamblu exact apartamentul pe care şi l-ar dori”, a declarat Cristi Bucurel, director vânzări Lotus Rezidenţial Sud.

Se evidenţiază astfel conturarea unui instrument online profesionist, pus la dispoziţia dezvoltatorilor, investitorilor, dar şi a celor în căutarea unei locuinţe. Primele informaţii legate de noul produs pot fi aflate în perioada 28-30 septembrie 2012, în cadrul Târgului Naţional Imobiliar, organizat la Palatul Parlamentului.

„Noua aplicaţie se adresează deopotrivă dezvoltatorilor imobiliari, investitorilor şi celor aflaţi în căutarea unei locuinţe. Am ales să lansăm noul produs în cadrul Târgului Naţional Imobiliar şi datorită  numărului mare de vizitatori prezenţi la fiecare ediţie. Numeroşi constructori şi investitori care doresc să ofere servicii premium vor fi atraşi de o serie de avantaje ale acestei aplicaţii, precum listarea preferenţială a proiectelor, oferirea de liduri calificate sau vizibilitatea ridicată” a adăugat Răzvan Muntean, general manager IMOPEDIA.

Standul numărul unu al târgului, standul IMOPEDIA, va oferi tuturor participanţilor la eveniment posibilitatea de a testa gratuit aplicaţia. Aşadar, cei interesaţi vor putea afla, în premieră, la Târgul Naţional Imobiliar informaţii legate de cel mai recent produs marca IMOPEDIA. Totodată, vor putea discuta despre piaţa imobiliară, într-un mediu relaxant, la o cafea oferită de Nescafe Dolce Gusto, în cadrul standului mobilat şi decorat cu sprijinul Evo Horeca şi Casara Showroom and Design.

Utilitatea produsului este de necontestat, iar modul în care este prezentat este la fel de profesionist. Avantajele se referă atât la clienți cât și la dezvoltatori. Pe de o parte, clienții găsesc mai ușor informația pe care o caută dar și datele necesare despre vânzător. El vine deja documentat la întâlnirea cu noi, ceea ce arde multe etape intermediare ale tranzacției”, spune Andrei Rusu, manager Vission House.   

IMOPEDIA oferă astfel ocazia tuturor dezvoltatorilor şi investitorilor interesaţi să cunoască modul de funcţionare, avantajele şi eficienţa platformei, invitându-i în cursul celor trei zile de desfăşurare a târgului în standul numărul unu.


CITEȘTE ȘI: Începe Târgul Naţional Imobiliar, ediţia de toamnă

 

27 September 2012