Cel mai mare tour operator  de vacanțe charter din piața autohtonă a încheiat anul trecut cu vânzări de 52 milioane de euro, față de 45 milioane de euro în 2013, iar în 2015 își propune să ajungă la 63 de milioane de euro.

36472-christian_tour.jpg“În 2014, compania Christian Tour a înregistrat vânzări de 52 milioane de euro. În total, pe plan intern și extern, Christian Tour a trimis în vacanță anul trecut peste 180.000 de amatori de călătorii, înregistrându-se o cheltuială medie per turist de aproximativ 290 - 300 euro (raportat la un sejur de șapte zile, transportul fiind inclus)”, a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Gradul de umplere a curselor – 42 de chartere săptămânale - a fost de 95%.  De asemenea, gradul de ocupare a hotelului Memento Kassioppi Resort 4* a fost peste 95%  pe tot sezonul. Resortul este singurul hotel românesc din Insula Corfu, deținut de Christian Tour, hotel frecventat în principal de turiștii români, britanici, polonezi, cehi și scandinavi. În plus, în 2014, numărul de agenții (branch-uri) Christian Tour a ajuns la 30, odată cu deschiderile sediului nou de la Chișinău și ale altor sedii în Suceava, Piatra Neamț, Buzău, Gara de Nord - București.

“Anul trecut, destinațiile externe preferate de turiștii care au beneficiat de serviciile oferite de Christian Tour au fost: Creta, Corfu, Thassos, Rodos, Zakynthos (Grecia), Antalya (Turcia), Mallorca (Spania) și Dubai”, a precizat Marius Pandel.

Totodată, vacanțele Senior Voyage s-au dovedit foarte populare, aproximativ 12.000 de turiști achiziționând acest pachet. Cât despre destinațiile favorite din perioada de early booking pentru vacanța din 2015, predominante au fost tot cele grecești: Heraklion și Chania (Creta), Rodos, Zakynthos, Corfu, la care se adaugă Antalya (Turcia).

Anul 2014 a însemnat și dezvoltarea companiei în zona de turism online, prin lansarea la finele anului 2014 a unui site de bilete de avion cu vânzare exclusiv online – –, acesta reunind într-un singur loc oferte pentru bilete de avion în toată lumea. Deși proiectul este încă la început, se bucură de interes din partea turiștilor, iar compania își propune să investească în dezvoltarea acestei platforme online și în 2015.

Pentru 2015, Christian Tour își propune să ajungă la vânzări în valoare de 63 de milioane de euro și ca numărul de turiști care beneficiază de serviciile oferite de agenție să se ridice la 230.000. Primele chartere, care au deja un grad de ocupare de 70%, vor pleca din România cu ocazia sărbătorilor pascale (pe șapte aprilie, cele care merg în Corfu și Rodos, iar cele care vor ajunge în Creta pe opt aprilie).

Ca noutăți pentru 2015, Christian Tour  le-a pregătit amatorilor de călătorii produse noi: pachete turistice către Madeira, Egipt și Tunisia, dar și pachete de croaziere cu grupuri organizate pentru Marea Nordului, Marea Baltică sau Marea Arabiei. Totodată, pentru 2015, Christian Tour continuă dezvoltarea conceptului "Family Moments", un program special dedicat familiilor cu copii. Prin intermediul acestuia, sunt disponibile reduceri semnificative pentru copii, costul pentru cele mai multe hoteluri fiind de doar 1 euro. Toate pachetele turistice care poartă simbolul Family Moments includ servicii All Inclusive și o mulțime de activități și facilități destinate celor mici și părinților. Juniorii vor avea la dispoziție (fără costuri suplimentare) programe de animație, personal special format pentru lucrul cu copii, locuri de joacă, parcuri tematice sau acvatice.

O altă noutate pusă la dispoziția clienților de Christian Tour în 2015 o reprezintă cele două chartere care vor pleca din Chișinău către Insula Creta și Insula Mallorca. Creșterea numărului de agenții ale celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă va continua cu deschiderea a încă două sedii în București.

Iar, în ceea ce privește planurile pentru dezvoltarea în zona online, Christian Tour pregătește în 2015 și lansarea unui proiect inedit pentru turism intern. Astfel, agenția își propune promovarea intensă a vacanțelor în România,  “un tărâm spectaculos, cu foarte multe obiective turistice de vizitat și o țară de care merită sa fim mândri și să o promovăm”, a afirmat Marius Pandel.

                                                         ***

Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 18 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 29 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău și 168 de angajați, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și  lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.

25 February 2015