Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Dan Negulescu: „Proprietatea imobiliară este cea mai bună investiţie”

11 mar 2009 | Autor: IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 4709

Dan Negulescu, vicepreşedinte ARAI afirmă că preţurile de pe piaţa imobiliară au scăzut, dar că, pe termen mediu şi lung, investiţiile imobiliare se vor dovedi cele mai profitabile.

Dan NegulescuMai citeste si ...(VIDEO) Dan Negulescu: Proprietatea imobiliară este cea mai bună investiţieMugur Isarescu: Creditarea se va debloca in primavaraDan Negulescu este împotriva vehiculării unor procente globale privind evoluţia preţurilor, considerând că trebuie făcută o diferenţiere clară între tipurile de proprietăţi.

Într-un (VIDEO) Dan Negulescu: Proprietatea imobiliară este cea mai bună investiţie interviu acordat în exclusivitate pentru Imopedia, Dan Negulescu şi-a exprimat opinia privind tendinţele actuale ale pieţei imobiliare şi efectele crizei asupra acesteia. „Proprietatea imobiliară s-a dovedit a fi de-a lungul timpului cea mai profitabilă investiţie, poate mai profitabilă decât aurul, clar mai profitabilă decât acţiunile. Pe termen mediu şi lung, proprietatea imobiliară este cea mai bună investiţie, este astăzi şi va fi şi peste 100 ani", a declarat Dan Negulescu.

Dan Negulescu crede că, în ciuda faptului că piaţa imobiliară este afectată de criză, totuşi acest lucru nu trebuie să îi sperie pe investitori.

„Dacă vă permiteţi să cumpăraţi o proprietate imobiliară, cumpăraţi acum! Mâine nu se ştie ce se va întâmpla. Există posibilitatea ca pe termen scurt să scadă, precum şi există posibilitatea să crească. După cum ştim, chiar ieri (n.r. - vineri 6 martie) Guvernatorul BNR a afirmat că piaţa imobiliară se va debloca şi creditele se vor relansa din primăvară".

Dan Negulescu nu este de acord cu analiştii care susţin că piaţa a scăzut cu un anume procent, fiind de părere că preţurile au evoluat diferit pe tipuri de imobile şi zone.

„Putem spune că în a doua parte a lui 2008 şi în prima parte a lui 2009 preţurile au scăzut. Sunt diverse valori vehiculate de anumiţi specialişti ai pieţei -cu 30%, cu 40%, dar vă pot spune că nu putem trasa o linie clară a acestor scăderi, decât ţinând cont de tipurile de proprietăţi", afirmă vicepreşedintele ARAI.

În ceea ce priveşte prognozele pe termen scurt, „orice cifră poate fi considerată scoasă din burtă. Nu ştiu dacă e adevărat că preţurile vor mai scădea cu 20% sau cu 30%, cu 5% sau cu 40%. Nu avem date pe care să ne bazăm", a continuat Negulescu. Există însă factori care ar putea influenţa piaţa în bine, printre aceştia Dan Negulescu enumerând declaraţia pozitivă a guvernatorului BNR, conform căreia creditele se vor debloca în această primăvară.

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (25)
#25. dragoteanu dragos | 03.01.2010 | 18:50
1 (0/1)   
In sfirsit a mai declarat cineva in afara de mine ca,preturile imobilelor nu scad la "gramada "ci sunt diferentiate pe segmente de piata.Poate ne mai aud si alti "analisti" din domeniu si mai citesc ceva in acest sens.Aviz amatorilor!
#24. Mistrie | 30.03.2009 | 21:03
0 (0/0)   
Puri . O garsoniera noua , pe la periferie , cu max. 30 mp. ( incalca totusi prevederile din legislatia privind locuintele , unde se prevad spatii mai mari ) ,poate ajunge la acest pret . Am spus , poate . La cele vechi , sigur , chiar mai jos .
#23. puri puri | 30.03.2009 | 18:05
0 (0/0)   
Gogule,caci te vad in tema,va ajunge o garsoniera 30000 euro in Buc?
#22. Gogu | 29.03.2009 | 00:00
0 (0/0)   
Lucrez in bransa asta de prea multi ani .Este o vorba : mistria nu mi-o ia nimeni din mina , fie pace sau razboi . Cu umblatul prin alte zone , m-am cam saturat . Au si altii bune si rele . N-o fi Bucurestiul un oras prea european ( am vazut si alte capitale cam la fel ) dar nu poti spune ca nu sunt si zone super . Chestia cu canalizarea ,apa, gazele , nu se pune decit daca vrei o casa pe la periferie sau prin cimpuri . Viziteaza zone ca Primaverii. Dorobanti , Baneasa ( pe linga Academia de Politie ) si vei vedea meserie si la noi in tara . Sunt si alte locuri de pomenit dar trebuie sa ai ochi fara patima . Ai dreptate insa cind spui ca Bucurestiul este cam sufocat . Toata lumea vrea sa fie capitalista dar cu timpul se vor mai rezolva unele din probleme . Altele , probabil, nu .
#21. vali | 28.03.2009 | 20:29
0 (0/0)   
Gogule,
Castig bani care nici nu as fi visat in RO. Dar de ce sa investesc in Buc. un oras sufocat care numai european nu este. Mai umbla si tu prin lume si vezi cum traieste lumea si pe ce se cere pret european. La Buc. nu ai parcare, apa, gaze, canalizare..../.././././
Imi pare rau daca ti-ai bagat banii acolo
#20. Gogu | 28.03.2009 | 19:31
0 (0/0)   
Bai nea Vali ! Dar daca o sa fie cum e prin Germania , Franta , alte europene din vest , ce zici ? . Pina peste balta e cam departe . Urmareste pretul la imobiliare in aceste tari si vei invata ceva care-ti va fi de folos . Cum vom intra in zona Euro ( financiar vorbesc ) , in citiva ani - criza asta va scurta mult perioada - trebuie sa te obisnuiesti cu doua cuvinte : pret european . Pentru asta ai o singura solutie : munceste si cistiga in stil european si uita cit mai repede notiunea " dimbovitean " .
#19. vali | 28.03.2009 | 17:04
0 (0/0)   
Bai Gogule,
Ai dreptate o casa nu va costa cat un trabant. Va fi gratis si o va lua cel care ii va plati impozitul. In America poti sa-ti iei mii de case daca le platesti taxele. Va veni si in RO.
mai vorbim noi. Daca ai fost nesatul si ti-ai bagat toti banii in "proiecte imobiliare" sa-ti fie de bine.
#18. Gelu | 26.03.2009 | 23:06
0 (0/0)   
Semnele din piata (tranzactiile efectuate) sunt clare. Declinul (revenirea la normal) este evident.
Pana in august 2009 pretul unui metru patrat de bloc cenusiu ceausist va deveni maxim 300 de euro. Asta inseamna ca 2 camere la vreo 60 de metri vor costa maxim 18.000 de euro. Toate celelalte imobile se vor alinia in consecinta ca si preturi. Metru patrat de constructie la cheie (fara comisioane, taxe, profituri exorbitante ale agentilor imobiliari, investitorilor, constructorilor - la un nivel mediu de finisaje) nu are voie sa depaseasca 3-400 euro.
Multa sanatate celor care s-au imprumutat la achizitia caselor la peste 1000 euro metrul patrat... si sa aiba grija la balustrada cand se apleaca sa se arunce in gol...
#17. ana | 18.03.2009 | 10:52
0 (0/0)   
ce va tot jigniti? Cine vrea sa cumpere, bine cine nu la revedere. Nu toata lumea trebuie sa aiba casa. Chiar credeti ca parerile voastre pot influenta ceva? sunt cativa smecheri care conduc lumea, la un gest de-al lor orice se poate schimba dintr-o data. vreti sa spuneti ca daca la un moment primit bani de la banca 100000 E sa cumparati o garsoniera, bani pe care sa ii returnati cu dobanda de 2% n-o luati? Eu sunt convinsa ca da, asa ca...ciocul mic.
#16. mike | 14.03.2009 | 18:55
0 (0/0)   
vreau sa coste 2 camere 1000000 Euro sa plateasac toti prostii , si bancile alaturi de acestia sa dea faliment! Oameni buni , o garsoniera va costa 7000 E ro , 2 camere -11000 Euro, 3 camere - 15000 Euro , 4 camere -20000 euro.
#15. Gogu | 11.03.2009 | 19:20
0 (0/0)   
Exista o gramada de complexati ,de oameni orbiti de invidie si persecutati de mania neputintei, din intimplare si inutili minuitori ai tastaturii, incit , dupa mintea lor , o casa ar trebui sa coste cit un Trabant iar o masina ,cit o umbrela . Mai baieti, nu veti pupa niciodata o casa cu pret mai mic decit cel european , in cazul unei locatii cit de cit apropiate ca mod de comparare . In rest : ciini latra , ursul trece .
#14. kaycee | 11.03.2009 | 15:15
0 (0/0)   
si 15000-20.000eur dc ajung aceste cloace nici **** nu le mai cumpara...
#13. kaycee | 11.03.2009 | 15:13
0 (0/0)   
tata mare o sa mai cumpere case si masini ,de abia o sa ne mai ajunga de mancare,vai de mama noastra......
#12. AristotelCostel | 11.03.2009 | 13:41
0 (0/0)   
Negulescule, nu numai ca nu ai date pe care sa te poti baza, dar n-ai minime cunostinte elementare. Asta nu te poate opri pe tine, un tembel care nu face diferenta intre preturile cloacelor si piata imobiliara, sa arunci in media toate elucubratiile care ti se petrec in cap. Exista posibilitatea sa creasca ceva pe termen scurt? Si care ar fi fundamentele? Va dona FMI-ul bani cetatenilor romani?

@bagatorii de organe

Stimabililor, vine o perioada de toata frumusetea de DEFLATIE pe plan mondial. Creditacii consumeristi de pe intreg globul au DATORII, iar in sistem au ramas banii celor CALCULATI. Acesti bani vor lua drumul exclusiv investitiilor viabile si produselor necesare, iar Caritasul imobiliar, schema Ponzi imobiliara sau jocul piramidal imobiliar mondial tocmai S-A INCHEIAT! Cu cat amanati momentul vanzarii cloacelor din Romania cu atat veti avea mai mult de pierdut. Nu pot sa nu va recomand sa va pastrati CLOACELE!!!
#11. mihai | 11.03.2009 | 12:24
0 (0/0)   
Evaluatorii deja sunt in corzi cu bancile pentru ca la instantele de judecata au ajuns dosare la care preturile apartamentelor din Bucuresti au scazut ca evaluare fata de anul trecut si cu 70%. Evaluarile se fac pentru procesele de partaj dar si pentru procesela care vor incepe intre clienti si banci! Preturile reale sunt cele din 2000-2002. Garsoniera 7000 Euro, Ap2 camere 11000 Euro, Ap 3 camere 16000 Euro, 4 camere 20000 Euro. Dar nici la acesti bani nu vor putea fi cumparate pentru ca si cu FMI si fara in Romania somajul va fi enorm iar cine va avea un salariu de 3000Euro va fericit! Ne intoarcem prin cresterea cursului si prin inchiderea fabricilor la nivelul ecinomic din 1997 -2000! Cam grav!
#10. un cititor | 11.03.2009 | 12:00
0 (0/0)   
Am auzit si eu,bine ca am datorii.
#9. base | 11.03.2009 | 11:58
0 (0/0)   
Asa e frate,aia cu bani o s-o suga putin.Nu fiti fraieri si nu vindeti acum ca vine inflatia si banii nu o sa mai valoreze nimic.Tineti de case si cumparati cat mai puteti face ceva cu banii.
#8. CAREVA | 11.03.2009 | 11:54
0 (0/0)   
INcateva luni o s avedeti inflatie cum n-ati vazut niciodata voi aia care stati cu banii la tescherea.si o sa vedeti ca nu mai au nici o valoare,asa ca stati si asteptati .cine are case si pamant sau aur sau altceva ina afara de bani la banci o s atreaca cine are bani cash o sa planga.
#7. talla | 11.03.2009 | 10:32
0 (0/0)   
Ne-am plictisit de atata piata imobiliara in tara asta,mai sunt si alte domenii de interes,de aceea a ajuns tara asta unde e acum,toata lumea are in cap numai speculatii imobiliare ca asa fost ultimi 2-3 ani,dar cu MUNCA aia cum mai e....productivitatea????
#6. cata | 11.03.2009 | 09:44
0 (0/0)   
Domnule Negulescu , mai scutiti-ne !!!!!!!!!!!!
#5. oceanes | 11.03.2009 | 09:05
0 (0/0)   
Dan Negulescu: „Proprietatea imobiliară este cea mai bună investiţie” MARE DREPTATE ARE OMUL ASTA .!!!!
#4. john | 11.03.2009 | 08:34
0 (0/0)   
Pt. xxxx: voi, adica agentii imobiliari. mai bine le spuneti oamenilor adevarul, decat sa-i mintiti ca acum e cel mai bine sa cumperi. Asta e ca si cum le-ai spune ca acum e cel mai bine sa plece la mare, pentru ca s-ar putea ca la vara sa fie o tornada si sa nu mai poata sa mearga. Sa va duceti voi iarna la mare si o sa ramanem noi in tornada.
#3. xxxxxxxxxxx | 11.03.2009 | 00:45
0 (0/0)   
care VOI????...pe cine falimentam?:)))))) jonh....vrem un raspuns!!!!!!
#2. kotor | 11.03.2009 | 00:17
0 (0/0)   
Nu mai smecheria asta,S-A terminat cu PIata imobiliara/Speculatii de 2lei
#1. john | 10.03.2009 | 23:28
0 (0/0)   
Amice esti un visator. Cum crezi tu ca acum e cel mai bine sa cumperi? Pana in vara se vor prabusi preturile. Daca voi sunteti faliti, vreti sa ne falimentati si pe noi?
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Crangasi , SC: 90 mp, 4 cam.
Berceni , SU: 144 mp
telefoane mobile
Blog IMOPEDIA
RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
Giulio Angheloiu
22 Mai 2012
Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
Daniel Dobre
22 Mai 2012
FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video