Mai mult decât imobiliare!
 
Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Evaluatorii REDUC TARIFELE

18 feb 2009 | Autor: Maria Seder Neda, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 6687
Compania DARIAN, lider pe piata evaluarilor, a redus costurile in firma cu circa 30% , fapt pentru care isi permite sa micsoreze si tariful perceput.

Evaluatorii REDUC TARIFELEMai citeste si ...Darian: Valoarea terenurilor ar putea sa scada cu pana la 90%"Aceasta este sansa de supravietuire", declara Adrian Crivii , General Manager DARIAN.

"Vin clientii si spun : stiu ca lucrarea face atat, dar nu-i putem da doar 40%, 50% sau 60%. Pentru a pastra o buna colaborare mergem mai departe ", completeaza Adrian Crivii.

Reducerea costurilor in firma s-a facut prin restrangerea parcului AUTO, a unor servicii de telefonie si prin renegocierea chiriilor pentru unele spatii de birouri.

Compania DARIAN detine o cota de 15% din piata evaluarilor in Romania. In 2008 veniturile firmei au crescut cu 12% in conditiile in care ultimele 3 luni au fost "dezastruoase" cum apreciaza managerul firmei.

In 2009 insa, piata se va situa sub nivelul celui din 2008.

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (16)
#16. expertevaluator | 16.09.2009 | 16:59
0 (0/0)   
fiecare boschetar isi da cu parerea despre evaluatori, de parca ar fi la targ.....mai lasati-o moarta ca nu stiti in ce consta meseria asta ......
#15. ingineru' | 15.04.2009 | 22:36
-1 (1/0)   
Nifon, baiatule, ce grozav esti tu ca stai la tine la firma, te scobesti in nas si, din cand in cand, mai vinzi cate o casa. E adevarat ca in ultima vreme, la cum merge piata,nu cred ca ti-ai mai schimbat hainele alea grozave, cu care te lauzi.
Evaluarea imobiliara este numai o parte a activitatii unui evaluator. Tin sa te anunt ca unii evaluatori care evalueaza, de exemplu, o intreprindere sau o afacere, trebuie sa aiba experienta si cunostinte cat voi toti de la firma de brokeraj, cu contabilii, avocati, si ce mai aveti voi pe acolo. In general, evaluatorii sunt oameni care au o anumita experienta intr-un domeniu, deci au o meserie. Deci, oricand pot reveni la activitatea anterioara. Pe cand agentii imobiliar, din cati am cunoscut eu, au mai putine optiuni.
Revenind, evaluatorul culege date, analizeaza si trage concluzii. Aceste concluzii se concretizeaza intr-un raport de evaluare scris. Deci este vorba de o munca de mare raspundere, verificabila. Si inca ceva, eu sunt platit foarte bine ca evaluator, chiar daca nu-mi afisez averea, asa cum faci tu sau clientii tai. Salutare.
#14. Miguel | 27.02.2009 | 12:31
0 (0/0)   
Nifon - In meseria de evaluator nu vinzi - nu cumperi dar constati pe baza informatiilor luate tot din piata sau faci diagnoza mersului pe piata, dar o faci in baza normelor si normativelor existente si in baza standardelor internationale de evaluare. Un evaluator se formeaza in ani de zile prin invatare continua si practica. La domeniul de practica nu gasesti pe cineva care sa te invete fiindca este o meserie care stimuleaza individualizarea si nicidecum lucrul in colectivitate pe cand a vinde este mai usor.Am fost si agent imobiliar; totul e sa ai un spirit comercial dezvoltat iar de bagajul de cunostinte nu este ata de mare precum cel pt. pozitia de evaluator, practic nu exista termeni de comparatie intre un job si celalalt. Un broker face mai mult decat un simplu agent imobiliar; colaborez cu brokeri si pot sa fac diferenta intre unul si celalalt.\
#13. Nifon | 26.02.2009 | 00:55
0 (0/0)   
In brokerajul imobiliar am observat ceva interesant. Cei care au facut reduceri au fost tocmai cei cu probleme care au disparut sau vor dispare in urmatoarea perioada.
Noi nu am acceptat niciodata reducerea comisionului pentru ca suntem o companie care ofera calitate si se respecta.
Am avut si noi mai multi evaluatori in firma, un colectiv destul de mare.
Toti se plangeau ca nu castiga bine in raport cu munca lor, comentau tot timpul in legatura cu comisionul perceput de brokeri la tranzactii.
Ei nu au inteles ca a vinde nu se invata la cursuri, este mult mai complex.
Tragand linie, in perioada de crestere brokerii au castigat mult mai bine decat evaluatorii amarati.
Tin minte cum veneau evaluatorii imbracati la vizionari. Glumeam pe seama lor cu clientii care ne spuneau ca au scapat ieftin cu evaluarea.
Fiecare si-a vandut pielea cum a putut in perioada de crestere.
Si inca o chestie, nu am inteles niciodata de ce evaluatorii cred ca stiu mai bine preturile decat brokerii ?
Ce au vandut ei ? La cate tranzactii au asistat ?
#12. Livia | 25.02.2009 | 19:05
0 (0/0)   
Miguel,ai perfecta dreptate,dar mai inteles gresit,tocmai ca eu nu sunt de acord cu evaluatorii care fac lucrari pe sume modice in comparatie cu prestatia si castigurile agentilor imobiliari.Notarii si arhitectii au niste tarife sub care nu coboara asa ar trebuii sa faca si evaluatorii daca vor sa fie respectati.
#11. Miguel | 25.02.2009 | 17:22
0 (0/0)   
Livia, un agent imobiliar incaseaza intre 1,5 si 3% din pretul de tranzactie al unui imobil adica poate sa isi ia si 1500 - 2000 euro pentru o tranzactie sau mai mult si el nu are nicio pregatire de specialitate, e un simplu vanzator. Un evaluator da o gramada de bani pe pregatire, invata o legislatie abstracta si greu de digerat si isi ia 100 - 150 euro pentru o evaluare, tise pare echitabil? e ceva corect in aceste adevaruri? nu exact ca in acest exemplu se intampla in toata zona denumita piata la nivelul tarii, iar de lucrat pe gratis nu se pune problema; nici tu nu muncesti pe gratis dar ti -ai dat cu parerea ca asa simtesi nevoia. Bafta!
#10. Livia | 24.02.2009 | 13:39
0 (0/0)   
In curand veti lucra pe gratis,numai sa nu pierdeti cota de piata.
#9. mirela | 24.02.2009 | 13:34
0 (0/0)   
John si Alex,voi v-ati trezit vorbind,habar nu aveti ce presupune munca unui evaluator,lasativa nu este nici fotbal nici politica.
#8. Gicu | 24.02.2009 | 12:00
0 (0/0)   
O stire de maxima importata.
O firma de cartier anunta ca nu mai merge bizinisul si ca vor reduce unele cheltuieli.
Care este rolul acestui articol, ce noutati prezinta el ?
Trebuie remarcat si ca afirmatia din titlu nu se regaseste in articol.
#7. Miguel | 23.02.2009 | 19:46
0 (0/0)   
"C" speculantii umfla preturile, evaluatorii constata specualtia din piata si ii da in cap, iar clientul striga " de ce nu mi-ai scos valoarea pe care o cere vanzatorul???".Raspuns: pt. ca e o minciuna pretul cerut de vanzator, nu este credibil pt. banca....deci "dinozaurii" constata valoarea si o reduc asta pt ca vad ca ai nevoie de abecedar....
#6. C | 22.02.2009 | 23:33
0 (0/0)   
Si evaluatorii si agentii imobiliari si bancile sunt mana in mana.
E evident ca sunt toti hoti - dar criza financiara ii afecteaza asa ca e si normal ca au scazut preturile - dar motivul e ca nu mai aveau clienti.

Ei cu evaluarile umflate fara simtul responsabilitatii, agentii cu minciunile si bancile cu banii dati prea usor si bazandu-se doar pe niste evaluari umflate grosolan si pe pretul pietei care nu era realist - au saltat preturile apartamentelor si caselor la niste valori inexplicabil de mari pentru Romania si nivelul de viata de aici - asa ca acum au de pierdut... dar eu nu le plang de mila - si-au incasat in anii trecuti toate tipurile posibile de comisioane, bonusuri, prime etc., ar trebui sa stranga din dinti acum... sau sa se reprofileze.
#5. fox | 21.02.2009 | 20:56
0 (0/0)   
Nu contest dreptatea pe care o are Miguel . John a pus punctul pe i . Sunt de acord cu el .
#4. Miguel | 21.02.2009 | 09:12
0 (0/0)   
In cele doua pagini evaluatorul se exonereaza de minciunile pe care vanzatorii le afiseaza fara niciun simt de raspundere, practic niste mincinosi si speculanti care se cred mari oameni de afaceri..pentru minciunile astea vrei tu sa -si asume raspunderea un evaluator?Fa o tu Alex, bagate tu garant al mincinosilor sa vezi ce inseamna concluziile torsionate pe care le ai vis a vis de problema. Evaluatorii aplica o legislatie internationala, cine este profesionist stie sa-si faca treaba cum trebuie dar si printre ei sunt pareristi asa cum si tu iti dai cu parerea despre ceva ce habar nu ai, dar esti un opinator ce naiba!
#3. alex | 18.02.2009 | 14:24
0 (0/0)   
Evaluarile acestea nu au cu nimic de a face cu economia de piata . In doua pagini din zece un evaluator nu face altceva decit sa-si justifice lipsa de raspundere pentru parerile lor ( vezi licitatii blocate din cauza unor evaluarai facute dupa ureche fara nici o legatura cu realitatea ) . Corect ar fi ca sa poata fi facuti raspunzatori pentru parerile lor de " experti "sau sa le pastreze pentru ei ( economia de piata se bazeaza pe cerere/oferta si nu pe parerile de doi bani ale"expertilor " )
#2. marin | 18.02.2009 | 12:35
0 (0/0)   
Johne, casca-ti ochii. E vorba de evaluatori, nu de dezvoltatori.
#1. john | 18.02.2009 | 12:15
0 (0/0)   
Hotilor! Ati redus pe mama dracului costurile!
V-ati pus adaosuri de 200% si acum v-ati trezit ca va ajunge si 30%-40%. Inca se mai poate.
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SC: 270 mp
Popesti-Leordeni , SU: 50 mp, 2 cam.
Popesti-Leordeni , SU: 66 mp, 2 cam.
telefoane mobile
Blog IMOPEDIA
RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
Giulio Angheloiu
22 Mai 2012
Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
Daniel Dobre
22 Mai 2012
FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video