Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

În 2010, în “jungla” imobiliară vor supravieţui cei care ştiu ce vor

Publicat: 06 ian 2010 | Sursa: Diana Tanasescu, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 5662

În România, greul abia acum începe. O ştie toată lumea, de la directori, la muncitori necalificaţi. A fost dificil în 2009, dar efectele crizei se vor face cu adevărat simţite abia în 2010 şi în 2011. Este părerea specialiştilor, care nu sunt deloc optimişti în ceea ce priveşte revigorarea pieţei imobiliare.

"Dacă în 2009 pentru unele firme treaba a mers din inerţia anilor precedenţi, de anul acesta "motorul" trebuie repornit. Va fi anul initiaţivelor, anul celor care ştiu ce vor, al celor care demonstrează concret că pot", consideră Dragoş Dragoteanu.

Radu Zilisteanu
Părerea este împărtăţită de analistul imobiliar Radu Zilişteanu, care spune că, "cel puţin în prima jumătate a lui 2010, nu numai că nu vom asista la o stingere a crizei pe piaţa imobiliară, dar e posibil să asistăm în următoarele 6 luni la o adâncire a crizei.

Când spun adâncire a crizei mă refer la faptul că preţurile nu vor mai scădea în ritmul în care au scăzut până acum însă este posibil ca această tendinţă de scădere a preţurilor să mai continue cel puţin în prima jumătate a lui 2010." (www.bloombiz.ro)

Până acum piaţa imobiliară din România nu s-a mai confruntat cu un blocaj de o asemenea amploare. Astfel, cei care vor rămâne în picioare la sfârşit vor fi foarte puţini. Căci nu mai e loc pentru oricine în acest domeniu, aşa cum se întâmpla până de curând.

sursa:www.imopedia.ro/
"Criza economică din România va influenţa decisiv anul acesta ordinea primelor 10 firme din domeniul imobiliar, începând cu antreprenorii, constructorii, evaluatorii şi agenţiile imobiliare. Va fi anul zero pentru majoritatea jucătorilor din acest domeniu, pentru că cine-l va trece cu bine va rămâne mult timp în topul "greilor" din imobiliare.

Mulţi au fost, puţini vor rămâne şi extrem de puţini vor face cu adevărat performanţă", spune Dragoteanu, care este convins că anul acesta "vor fi falimente imobiliare de răsunet. Vom vorbi despre executări silite de referinţă, despre o nouă ordine imobiliară, exact ca în junglă."



Delicious Digg StumbleUpon Reddit Twitter Facebook
Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (25)
#25. manole | 15.01.2010 | 16:27
1 (0/1)   
Ionica , lasa meseriasii sa-si spuna parerea despre constructii . Anduranta nu este un parametru al betonului si daca ai vazut sa curga betoane inseamna ca erau sub jet de plasma . Documenteaza-te si vei vedea ca industria constructiilor consuma cam o treime din ce produc ramuri ca ind. siderurgica, ind. lemnului , si integral ind. materialelor de constructii (ciment , var , caramida , gresie , sticla , obiecte de instalatii ) . Pina si vechii comunisti si-au dat seama de angrenajul acesta si in acele timpuri s-au facut cele mai multe constructii ,fapt ce a dus la un somaj zero . Faptul ca vrei sa cumperi cu 200-250 E/mp nu inseamna ca poti debita aberatii . Mai asteapta si poate vei avea o sansa dar mi-e teama sa nu te prinda pensia .
#24. ionica46 | 13.01.2010 | 20:37
2 (1/3)   
Era sa uit!
Celalalt domn EXPERT vorbeste la fel de multe balarii!
Nu stiu ce studii are, dar in nici un caz "imobiliarele" nu sunt MOTORUL unei economii .. asa ca!
Daca doreste sa stie care este, cu adevarat motorul unei economii ii voi spune ca acesta incepe cu fabricarea unui surb care nu se mai imoporat si se termina cu cercetarea stiintifica!
Un distins economist si care nu se da in ... stamba prin presa si televiziuni spunea ca o tara avansata trebuie sa aibe case pentru toate buzunarele, infrastructura si cai ferate.
Casele nu inseamna ... imobiliarii care umfla pretul cu o nesimtire greu de crezut intro economie normala.
Oricum, bine ca marea majoritate au dat faliment, iar ceilalti asteapta ... la rand, deoarece sanatatea unei afaceri nu este teapa, cum sau invatat imobiliarii pe la noi.
#23. ionica46 | 13.01.2010 | 20:06
2 (1/3)   
Acest domn, expert in nu stiu ce ... se tot baga in sema si vorbeste numai ... balarii!
Este un amator in manipulare si nu are scoala altoara care se dadeau "grande" in urma cu ceva timp.
Pretul real la o teapa facuta de dezvoltatorii de ... mucava este undeva intre 200 - 250 euro/mp, daca cel care da nu are ce face cu banii, deoarece blocurile facute arata groaznic si nu indeplinesc nici cele mai elementare conditii de siguranta la cutremur si la diferentele de temperatura/
Domnul Zilisteanu este un manipulator deoarece nici nu intelege ca o constructie are si alte criterii de valoare decat mizeria de locatie. Acolo intra siguranta constructiei, izolarea fonica si termica si nu in ultimul rand anduranta si calitatea betonului si a instalatiilor, deoarece acestea, in cele mai multe cazuri au inceput sa curga si sa necesite interventii majore dupa cateva luni.
Asa ca, dezvoltatorii de .. mucava vor ramane cu ale lor minuate jafuri fara cumparatori si vor fi obligati, cu timpul sa le demoleze, deoarece altfel primul cutremur serios la va pune la pamant, asa cum vor ajunge si aceste mizerii numite Mall-uri.
#22. PT. RADU, DE LA NR.17! | 13.01.2010 | 10:30
3 (0/3)   
Radule, esti probabil, un proprietar de ap., vrei sa-l vinzi la un pret nesimtit, si nu apare nici picior de cumparator ! Realitatea cu tranzactiile de imobile in Romania, in urmatorii 5-10 ani, este urmatoarea : 1. Acum, sunt la vanzare, intoate orasele si statiunile de agrement, zeci de mii de apartamente, case, terenuri, case de vacanta. 2.Preturile sunt deja la 50-60% din cele practicate pana in 2008, si totusi, nimic nu se cumpara, sau aproape nimic. 3. Nu mai exista intentie de cumparare pt. imobile in Romania, trendul s-a schimbat.3.Avalansa de imobile scoase la vanzare prin licitatie publica, va creste drastic, in urmatorii 2-3 ani, caci Bancile si Fiscurile vor executa silit mii de imobile achizitonate pe credit (vezi anunturile deja aparute la Tribunale, Fiscuri, in ziare). Puterea de cumparare in Romania este in cadere libera, ca si calitatea vietii. Deci, nici o atractie pt. persoanele cu bani, acestea cumpara si vor continua sa cumpere, peste Ocean si in Vestul Europei. 4.Din motivele prezentate, preturile la imobile in Romania, vor contiuna sa scada. Sau, unele imobile vor deveni marfa nevandabila.
#21. Acel posibil client | 11.01.2010 | 17:44
4 (1/5)   
Draga Dragos, scuze de aliteratie, in locul tau as regreta cele spuse. In momentul de fata am aproximativ 14 000 Euro pregatiti pentru momentul potrivit. Pana in iarna 2010 - primavara 2011, atunci cand, eu ca un total neavizat in domeniu si cu atat mai putin specialist cum te pretinzi domnia ta, prevad ca ofertele vor fi decente. La momentul respectiv suma de avans preconizez ca se va afla in jurul a 22-23 000 Euro. Intr-adevar sunt un mic pestisor si nu am 100 mii cash de aruncat pe o cutie cu 4 pereti. Dar ce vroiam sa demonstrez este ca EU SUNT UN VIITOR CLIENT al pietei imobiliare si tu tocmai ai recunoscut ca esti tepar.
PS: eu unul in mai 2008 am prevazut o scadere cu minim 50% a pietei. Un prieten care la momentul respectiv a dat 135 mii pe 3 camere in Rahova recunoaste ca am avut dreptate. In zona se vand apartamentele la 70-75 mii si mai e pana sa atingem punctul de jos. Dar eu sunt un amator in domeniu, repet, doar posibil client, nu sunt infipt zilnic in piata asa cum sunteti voi "expertii"...
#20. Dragos Dragoteanu | 11.01.2010 | 16:04
-4 (5/1)   
@ Un posibil client
1 - Tu esti un posibil client cum sunt eu un tepar.
2 - Ai dreptate, daca te referi strict la DEX. In schimb, am eu dreptate daca iti spun ca, personal, am auzit in 98% din cazuri acest cuvant, cu semnificatie "localizare/amplasare". Limba evolueaza, poporul dicteaza si foloseste ce-i place. Vei vedea ca in urmatorii ani cuvantul locatie va avea si in DEX aceasta semnificatie. Localizeaza-te in realitatea imobiliara!
#19. Dragoteanu Dragos | 11.01.2010 | 15:47
-5 (6/1)   
@anonymus
Acum multi ani am citit in Academia Catavencu o chestie care m-a uns la suflet: "Daca toti economistii ar trebui sa moara impuscati, Ilie Serbanescu ar muri nevinovat!.."
Nimeni nu a prevazut ce se intampla astazi. Nici Mugurel Isarescu, nici fostul prim-ministru Calin Popescu Tariceanu, nici Emil Boc, nici Basescu, nici altii, nici eu. Ai dreptate. Singura deosebire dintre mine si ei e ca nu am o functie publica si nu pot avea la dispozitie datele adevarate din economie. Si "expertii", si "neexpertii" sunt in aceeasi situatie. Ca tine.
#18. anonymus | 11.01.2010 | 14:36
3 (1/4)   
To: dragoteanu dragos
Daca imi dovediti (printr-un articol scris) ca acum un an si ceva ati prevazut macar in pare aceasta situatie pe aceasta pseudo piata, va voi prezenta scuze. Atunci va voi putea considera "expert" in imobiliare.
Pana atunci insa, permiteti-mi sa ma indoiesc de aceasta "calitate". Cu exceptia catorva economisti (si as putea numi aici pe d-ul Ilie Serbanescu), toti spuneau ca preturile vor creste in continuare, si ne indemnau (oare de ce?) sa cumparam, alimentand in ontinuare aceasta bula.
Dar, dupa razboi, multi eroi se arata.
Eu cred intr-un mare adevar economic: Pietele se autoregleaza. Da, marii smecheri vor tine de preturi, se vor inchide in cochilia lor (cei care vor putea), dar ceva trebuie sa se miste, si vor aparea adevaratii afaceristi (nu spun ca acum nu exista cativa, nu ii putem baga pe toti in aceiasi oala), care vor construi ieftin (cu terenuri cumparate ieftin).

Asa ca d-ule Dragoteanu, va rog, aratati-ne link-ul (link-urile) care dateaza de cel putin un an si ceva, catre articole care anticipau macar in parte situatia actuala.
Altfel, sunteti o persoana lipsita de credibilitate.
Eu nu sunt "expert" in imobiliare, dar im doresc sa reluam aceasta discutie peste 6 luni, pentru a vedea cine a avut dreptate.
#17. radu_imobil | 11.01.2010 | 13:20
-5 (6/1)   
oameni buni!!! imobiliarele sunt si vor fi motoarele care sustin economia.ganditi-va bine si daca aveti lichiditati cumparati acum si investiti caci cu aceste preturi nu ne vom mai intalni cel putin in urmatorii 50 ani.la apartamente in urmatorii ani 2 camere va ajunge chiar si al 120000 euro,iar o casa pe pamant va fi un lux pentru majoritatea,si sunt mai multe de spus dar nu vreau sa ma dau destept.
#16. Un posibil client | 11.01.2010 | 11:01
3 (2/5)   
To Dragos:

Maestre imobiliar, niciun om normal nu va lua lectii de la un agent imobiliar, sau analist imobiliar sau ceva imobiliar, pentru ca ar lua doar lectii de dat teapa.
In al 2 - lea rand daca tot lucrezi in imobiliare ar trebui sa stii mai bine ce inseamna cuvantul LOCATIE. Cauta in DEX daca nu stii. Iti dau un indiciu. E legat de domeniul vostru de activitate si e cam singurul lucru care i-a mai tinut in viata pe multi agenti imobiliari anul trecut, insa nu are nicio legatura cu AMPLASAREA, LOCALIZAREA, POZITIONAREA etc.
#15. dragoteanu dragos | 10.01.2010 | 21:31
-5 (5/0)   
Pentru anonymus.Maestrule in imobiliare,ai idee cit % inseamna terenul din pretul final de constructie in functie de locatie?Intereseaza-te sau mai invata! Cat priveste specializarea mea,cand discut eu despre imobiliare,tu - ca un ilustru anonim ce esti,poti sa-ti iei notite linistit.S-ar putea sa-ti prinda bine pe viitor.
#14. katun | 10.01.2010 | 13:01
0 (2/2)   
In perioada asta nu dispar speculatorii imobiliari... dispar antreprenorii seriosi care platesc salarii catre angajati, leasing pt. utilaje, rate la banci, impozite si taxe catre stat!
Din pacate speculatiile se pot face la fel de bine si in perioada de criza... ba chiar mai bine!
Rezultatul va fi ca peste 2 ani in Romania vor construi doar antreprenori straini... cunosc cazuri de constructori si proiectanti romani care au inchis firmele pe care le aveau de multi ani si acum lucreaza la straini!
Iar preturile vor fi dictate in Romania de firmele multinationale, detinute de fonduri de investitii si banci straine... de la care vom lua credite scumpe pentru a cumpara case foarte scumpe!!!
#13. manole | 08.01.2010 | 20:41
-6 (7/1)   
Pt. Anonymus . Evident ca nu pot indica un grup care sa modifice brusc si vizibil tendinta in piata . Nici n-ar fii bine daca s-ar intimpla asa . Putem sa luam in calcul si urmatoarea varianta ?. La un pret dat al materialeleor si altor elemente de cost , pret pe care doar producatorii de marca , in general multinationale , pot sa -l modifice ( tinind seama de evolutia internationala si nu de cea interna ) , sa zicem ca rezulta 380E / mp. pret de productie , fara teren si utilitati . Daca nu vinzi la un pret comparabil pozitiv si tinind cont ca in jos nu mai este unde merge intrucit nu depinde de constructor , ce solutie ramine ? . Doar una : inchizi taraba si nu mai construiesti nimic . Cam asta se doreste oare ? . Daca da , atunci asteptati vreo doi -trei ani si veti cumpara tot apartamente vechi dar la un pret ceva mai mare . In legatura cu terenurile , sper sa ai dreptate dar dupa ceea ce cunosc eu , multi proprietari nici nu se gindesc sa scada , nefiind inghesuiti ei vor astepta vremuri mai bune .
#12. george | 08.01.2010 | 16:39
-5 (9/4)   
Si eu ii dau dreptate lui Yed.
Ia intrebati-i pe colegii vostri cat dau pe chirie.
Eu am o garsoniera cumparata in 2004 cu 10000 Euro.....vroiam sa o vand dar mai bine o tin inchiriata cu 300 Euro pe luna.
Pot sa astept vreo 5...10 ani asa. Cei care nu mai vor sa se plimbe de colo colo la fiecare 6 luni pot astepta atat? Sunt de acord ca acum cativa ani preturile erau mari, dar acum se incearca specularea pretului cat mai mic.
Cei care tot ii dau cu sperietoarea somajului sa citeasca statisticile pentru Bucuresti...aproximativ 2%.
Totusi o casa nu este un Logan....sa-l schimbi dupa 2 ani. Si spre deosebire de masina iti baga bani in buzunar nu iti scoate.

Toate bune!
#11. pt yed | 08.01.2010 | 14:48
6 (2/8)   
Yed, zi repede ce ai de vanzare, nu ne mai tine in suspans
#10. yed | 08.01.2010 | 10:22
-7 (9/2)   
Piata depinde in mare masura de banci si credite. Acum nu cumpara multi din cauza dobanzilor uriase. Multi au si construit pe stoc. E insa sigura treaba ca odata cu creditarea si revenirea economiei piata imobiliara se va relansa. Daca acum 2 ani se vindea la preturile alea mari, acum e mult mai usor sa se vanda la preturi mai mici cu 40%. Insa multi virtuali cumparatori se lasa ametiti de stirile cu viitoare scaderi bagate in mass-media de speculanti. Si acei cumparatori vor pierde, fiindca deja in multe ansambluri s-au vandut aproape toate apartamentele.
#9. anonymus | 08.01.2010 | 08:55
6 (3/9)   
FALS
Pretul de constructie este mult mai mic, de 300-400 (ptr. blocuri, acolo unde se atenueaza din costuri prin pereti comuni, constructia pe verticala, etc.)
Aceste valori mi-au fost date de catre constructori si arhitecti, deci nu le-am scos din burta.
Intradevar, multi smecheri au cumparat terenul la preturi uriase si nerealiste, in speranta unor profituri viitoare, dar nu ma intereseaza aceasta categorie, ei vor trebui sa vanda in cele din urma in pierdere.
Nu cred nici basmul cum ca ei au destul timp, deoarece majoritatea sunt la un pas de faliment, fiind imprumutati cu sume uriase la banci.
Iar cine isi mai imagineaza ca piata isi va reveni (ha ha, ce tare este expresia asta, cand noi nu avem asa ceva) sunt pur si simplu naivi.
Cred ca problema ar trebui abordata invers, nu la nivel de necesitate, ci la nivel de putere efectiva de cumparare (bani in mana, nu credit). Iar la intrebarea cine mai poate cumpara (ma refer acum evident la nivel de masa, nu la nivel de individ, deci la grupuri care pot efectiv stimula prin cerere si putere de cumparare acest sector), raspunsul este: NIMENI.
Il rog pe aceasta cale pe Manole sa-mi indice cel putin un grup de cumparatori care sa aiba puterea financiara de a modifica acest curs descendent al pseudo-pietei imobiliare (capsunar, bugetar, angajat in mediul privat, patron, etc.). Restul, studii de piata, pseudo-analisti imobiliari, pseodo-experti imobiliari, sunt apa de ploaie. Daca nimeni nu cumpara, trebuie sa cobori preturile, altfel dispari.
Nu am adus aminte aici despre datoriile pe care persoanele fizice le au la banci, si nu cred ca cineva imi poate spune cum aceste datorii or sa fie platite. Romanii sunt deja indatorati masiv catre sistemul bancar (adevaratul castigator), si nu vad cum sistemul isi mai poate permite mai multe datorii.
#8. Manole | 07.01.2010 | 20:52
-5 (9/4)   
Se continua confuzia , voita sau nu , legata de pret . Foarte multi fac trimitere la pretul de construire care ,fie el de 400-500 E/mp sau pe aproape , doar insumat cu pretul terenului si al utilitatilor da o valoare finala corecta . Degeaba spera unii ca pretul va cobori drastic atita timp cit in zonele favorabile ( n-am zis centrale ) pretul terenului este inca foarte mare iar detinatorii n-au nici o graba sa-l vinda , multi trezindu-se cu mosteniri nesperate . Nu uitati ca cei care construiesc efectiv au incasat cam tot atitia bani si in perioada anterioara , dezvoltatorii la prima sau a doua mina fiind cei perdanti deocamdata .
#7. Mircea | 07.01.2010 | 09:18
5 (2/7)   
Raspuns lui TEO :1).Immoest cumpara toate actiunile actionarilor pentru a pune oamenii lor la conducere.2).Singurul lucru care i-a interesat pe cei " 3 muschetari !! " care conduc acum societatea a fost sa faca niste scamatorii financiare rapide, sa castige multi bani si sa vanda apoi actiunile lor 3).Toti oamenii seriosi care au pus bazele acestei societati au plecat ( cu voia sau fara voia lor )4.)S-au schimbat ZECI de oameni la aceasta societate precum se schimba ciorapii in fiecare zii 5).Citeste rapoartele de la Bursa din Tel Aviv unde firma este listata si vei vedea ca au pierdut sute de milioane de euro.
#6. anonymus | 07.01.2010 | 08:42
10 (2/12)   
Acest domn si-a pierdut credibilitatea.
Nu aveti decat sa cautati link-uri pe acest portal, in care acelasi nega cu vehementa "balonul imobiliar" creat si desavarsit in mare parte chiar de oameni ca el.
Cat de fraieri putem fi ca in acest moment astfel incat noi sa-l mai credem???
Personal, cred ca preturile vor scadea pana in jurul valorii de 500-600 eur/mp (care este un pret corect ptr. toti).
Deci, inca 30-40% scadere. Atunci se va cumpara.
Pana atunci, sa-i lasam pe acesti autotintitulati specialisti in plata Domnului, nu merita atentia noastra.
#5. Pedro | 07.01.2010 | 00:06
-2 (5/3)   
Zilistene, iar ti-ai luat tainul de la Bloom?
#4. Teo | 06.01.2010 | 21:28
-4 (7/3)   
Mircea, de unde ai tu informatia despre Adama ?
#3. JocK | 06.01.2010 | 19:16
1 (6/7)   
Felicitari acestor doi domni care spun lucrurilor pe nume. Intr-adevar doi profesionisti adevarati care stiu sa si piarda, nu numai sa castige. Frumos articol..
#2. mircea | 06.01.2010 | 11:33
7 (2/9)   
Deja se vorbeste despre " debarcarea" conducerii societatii Adama( actionarii nu sant multumiti de gafele care s-au facut )
#1. gogu | 06.01.2010 | 10:56
10 (2/12)   
Corect! un singur amendament - preturile vor scadea, sanatos, direct proportional cu adincirea crizei SOCIALE
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
VIDEO                           vezi sectiunea video »
NUMARUL ASIGURARILOR DE LOCUINTE A ...
Get Adobe Flash Player to be able to see this content
Numarul asigurarilor de locuinte a crescut
Programul "Prima casa", deblocat? Asteptati, ne transmit bancherii!
Dezvoltatorii vor si nu vor Prima Casa 2
Constructiile in 2009, piatra de moara pentru Romania. Nici 2010 nu e bun
Blocaj în programul Prima Casă
Agentii imobiliari spera ca programul Prima casa sa dezghete piata
Tendinte imobiliare
Varianta a doua a programului Prima Casă dinamizează piaţa terenurilor
Cine mai face pretul locuintelor, in 2010?
Mai greu de luat

Newsletter
Cele mai interesante articole in contul tau de mail

Sondaj IMOPEDIA
Cand considerati ca este cel mai bun moment pentru achizitia unui apartament?
In primavara anului 2010
In vara anului 2010
In toamna anului 2010
In finalul anului 2010
In 2011 sau mai tarziu
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Blog IMOPEDIA
Dragos Dragoteanu
15-Mar-2010
Dupa ce am vazut ca aproape nimeni nu a fost dornic sa-si autoevalueze competentele in imobiliare, va propun saptamana ...
Maria Seder Neda
02-Feb-2010
Cumperi tot tortul sau doar o felie? Cam aşa se întâmplă mai nou cu oferta de case noi sau aflate în construcţie. ...
Victor Grigore
22-Oct-2009
Piata este in continuare la un nivel foarte scazut, cu mici vibratii (poate) de necesitate la suprafata inghetata de ...
RUN
14-Mar-2010
"Suntem cu totii diferiti. Din fericire." ... sub acest slogan a debutat prima campanie Mobexpert din acest an. Un ...
Valentin Ionescu
10-Mar-2010
Gata, m-am linistit! Asta apropo de preturi. Scad ceva de speriat, domnule! De la inceputul anului, pe segmentul de lux ...

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare