Centrele comerciale sunt preferatele bucureștenilor, așa că astfel de proiecte imobiliare continuă să fie atractive în ochii marilor investitori. De data aceasta, zona Obor este cea care se va îmbogăți cu un nou centru de shopping: Veranda va fi „primul mall verde și de proximitate din București”, iar inaugurarea sa va avea loc peste doi ani.

35020-veranda_foto_1.jpgAstăzi au început lucrările de construcție la Veranda, promovat drept „primul mall verde și de proximitate din București”. Acesta va fi ridicat în zona Obor și, conform proiectului, va fi inaugurat în 2016. Spre deosebire de alte malluri bucureștene, Veranda va conține și o vastă zonă verde, de 15.000 mp, cu parcuri, locuri de joacă pentru copii, terenuri de sport și terase.

 „Am ales numele ‘Veranda’ pentru că aducem o gură de aer proaspăt în aglomerația din Obor. Construim un centru comercial de proximitate, care respectă tradiția zonei. Este un concept nou pentru piața din România - oferim magazine ușor accesibile, un spațiu de restaurante primitor și cea mai generoasă zonă verde dedicată până acum unui proiect de retail din România. Dorim să contribuim la revitalizarea comercială a cartierului Obor, dar și să oferim locuitorilor mai multe alternative pentru timpul liber. Va fi un loc unic în București, care transformă o fostă platformă industrială într-un spațiu viu, primitor, accesibil tuturor”, explică Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administrație al firmei Prodplast Imobiliare S.A.

  • Veranda va avea peste 100 magazine și un hipermarket Carrefour
  • Centrul comercial va include 1.200 locuri de parcare
  • Investiția în proiect se ridică la 60 milioane de euro

Centrul de shopping din zona Obor va fi organizat pe două niveluri, totalizând 25.000 de metri pătrați de spații comerciale, iar zona de restaurante va fi amplasată la intrarea principală. Proiectul este semnat de arhitecții englezi „Chapman Taylor", iar CBRE România este agentul exclusiv de închiriere a centrului comercial, se precizează în cel mai recent comunicat de presă al companiei.

„Aproape o jumătate de milion de persoane locuiește la mai puțin de 10 minute de mers pe jos sau cu mașina; dintre aceștia, câteva zeci de mii vin la cumpărături în zonă în fiecare zi. Centrul comercial va fi ușor accesibil, fiind deservit de 16 linii RATB de transport în comun și de stația de metrou "Obor", aflată la mai puțin de 400 m distanță”, conchid reprezentanții Prodplast Imobiliare.

CITEȘTE ȘI:

10 September 2014