Mai mult decât imobiliare!
 
Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Militari - apartamente de două camere de la 50.000 euro

22 sep 2009 | Autor: Cristina Popa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 37054

Este un cartier perfect pentru "Prima Casă", dar tranzacţiile nu dovedesc acest lucru şi se lasă aşteptate. Vorbim de Militari, o zonă unde mulţi vor să cumpere prin programul garantat de stat, dar unde deocamdată niciun proprietar nu s-a mutat în prima lui casă.

Playerul flash nu este instalat.
Dacă anul trecut întâlneam apartamente de două camere şi peste 100.000 de euro, acum găsim preţuri începând de la 50.000 de euro.
 

"Zona Militari este excelentă pentru programul Prima Casă pentru că majoritatea apartamentelor sunt construite după cutremur, iar garsonierele şi apartamentele cu două camere se încadrează perfect în acest program. Avem foarte multe cereri prin acest program" susţine Peter Racz, Director- Rubin Imobiliare.

"Programul a demarat destul de greoi, poate şi necunoaşterea, poate şi temerea oamenilor care nu au înţeles cum va evolua criza, poate şi din cauza băncilor" este de părere Alexandru Apostol, Director General - Apogeus International.

"La începutul anului, proprietarii au incercat să ridice preţul, dar după aceea până în mai au scăzut în medie cu 30%, în mai-iunie au stagnat. După ce s-a auzit de programul Prima Casă, proprietarii au ridicat preţurile cu 15%- 20%. În prezent preţurile stagnează" adaugă Peter Racz.

Dacă anul trecut întâlneam apartamente de două camere şi peste 100.000 de euro, acum găsim preţuri începând de la 50.000 de euro. În funcţie de îmbunătăţiri şi de poziţia apartamentului în cartier sau în bloc, ele pot creşte până la un 70.000 de euro. Sunt preţuri mici în comparaţie cu ce a fost. Garsonierele se înscriu în zona plus, minus 40.000 de euro. Deja preţurile au început să se aşeze. De scăzut nu vor mai scădea considerabil pentru că programele pe care le lansează băncile sunt din ce în ce mai atractive", apreciază Alexandru Apostol.

Dacă locuinţele se mai tranzacţionează, despre piaţa terenurilor agenţii imobiliari spun că este blocată, iar preţurile sunt acum la jumătate faţă de anul trecut.

"Un teren care anul trecut era anunţat la un minim de 500 euro/mp, în zona Belşugului, undeva lângă Turbomecanica, acum este anunţat la un preţ de 250 euro/mp, negociabil" declară Alexandru Apostol.

Şi chiriile au scăzut în Militari şi spre deosebire de alţi ani când venirea studenţilor la facultăţi creştea tarifele, în această perioadă proprietarii nu cer mai mult.

"Cele mai căutate sunt garsonierele, iar tot ce depăşeşte 250 euro/lună este deja mult, la două camere şi trei camere au scăzut foarte mult chiriile.

Două camere se găsesc de le 300 de euro în sus şi trei camere peste 350 de euro nu se caută" spune Peter Racz.

Criza imobiliară are şi părţile ei bune, spun agenţii imobiliari.

"Faţă de 2008, este o îmbunutăţire în relaţia cu proprietarii, din ce în ce mai mulţi colaborează cu agenţii şi sunt mulţi care sunt dispuşi să plătească un comision pentru că au nevoie de cumpărători. Majoritatea încearcă să negocieze comisionul, dar nu-şi dau seama că o dată cu scăderea preţurilor, au scăzut şi comisioanele, dar ne îneţelegem" spune Peter Racz.

"În comportamentul dezvoltatorilor este o schimbare în bine. Sunt mult mai cooperanţi, mai amabili. Dacă anul trecut niciodată nu aveau timp de noi, ne spuneau discutaţi cu secretara, nu se poate decât între ora şi ora, acum fac eforturi considerabile, vin în week end, de sărbători, ne prezintă casele, colaborează, au o poziţie mult mai amabilă"apreciază Alexandru Apostol.

În Militari, pe locul fostelor fabrici găsim astăzi ansambluri rezidenţiale noi, oferta de locuinţe noi fiind destul de mare în această zonă. Acest lucru poate fi trecut alături de existenţa metroului şi a centrelor comerciale la capitolul avantaje ale certierului Militari. Principalele dezavantaje sunt traficul foarte aglomerat şi lipsa spaţiilor verzi.  

 

Avantajele cartierului Militari, potrivit agenţilor imobiliari:

  • Linia tramvaiului 41
  • Metrou
  • Centre comerciale
  • Preţuri accesibile

Dezavantajele cartierului Militari, potrivit agenţilor imobiliari:

  • Blocuri înghesuite
  • Trafic aglomerat
  • Lipsa spaţiilor verzi


Oferte imobiliare in Militari: 

 Oportunitatile zonei Militari:-  click AICI

 Alte oferte din Militari:

  • Oferta de apartamente din Militari- vanzari | inchirieri
  • Oferta de case/vile din Militari- vanzari | inchirieri
  • Oferta de spatii comerciale din Militari- vanzari | inchirieri
  • Oferta de terenuri din Militari - vanzari
  •  

    Voteaza articolul:
    | Aprecierea vizitatorilor:
    Comentarii (51)
    #51. mrs susan | 18.07.2011 | 08:37
    0 (0/0)   
    Buna ziua Stimati clienti,
    SUNT dna Susan. O oferta de împrumut privat înregistrate aici, în Nigeria, am Oferta de împrumut la rata dobânzii de 2%. Contactati-ma astazi la ora mea
    prin e-mail: susanloancompany@gmail.com
    Multumesc.
    #50. Adrian | 20.01.2010 | 19:44
    0 (0/0)   
    Uite aici ce se vede cand te plimbi prin militari http://www.youtube.com/watch?v=sVADXh-rv4E
    #49. Harrol | 21.11.2009 | 17:51
    -1 (1/0)   
    Ai facturi neplătite? Ai datoria pe care doriţi să clar? Eşti financiar în jos şi aveţi nevoie pentru a stabili o afacere? Are banca sa transformat te în jos, ca rezultat al dvs. de credit rău? Worry nu mai mult ca serviciile financiare Progresul este dispus să vă dau un împrumut la rate.If scăzute ale dobânzilor, sunteti interesati de oferta noastra de împrumut şi de dorinţa de a aplica pentru un credit, sa ne contactati prin e-mail azi
    #48. George | 01.10.2009 | 00:47
    2 (0/2)   
    Copii tatei, vine mare foame! Stati pe locurile vostre! Si aia cu apartamente de vanzare tot pe locurile lor stau, ca nu prea cumpara decat cei carora le-a ajuns cutitul la os sau le plange copilul in leagan si au destul sange intr-insii sa se bage sclavi la banca pe 20 de ani minim. Eu stiu unul care a luat o garsoniera de catziva mp cu 75.000EU si acum vorbeste singur pe strada. Nici cu 30.000 nu gaseste sa o dea (e presat de evenimente sa treaca la ceva mai mare). Si mai am un bun amic care are apartamentul de 3 camere publicat la vanzare de 3 ani (sau 4?)...n-a cerut niciodata mai mult decat "pretul pietei".
    #47. Ciss | 30.09.2009 | 23:23
    0 (1/1)   
    GAGO GRAGO, # 40 sau 46,

    Cu scuzele de rigoare pentru intarziere # 44 sau 46, raspunsul este ca nu pot sa ma lansez in a face aprecieri pe banii TAI pentru ca asta ar suna cam asa : EU PREVAD, CA....... EU CRED CA ....., EU APRECIEZ CA...., etc, IAR TU PLATESTI !!!
    Nu eu fac preturile, cererea sau oferta, incerc sa inteleg de ce trebuie sa ne jicnim si sa ne consideram DEJA dusmani inainte de a ne cunoaste ... Ce vina am, ca am crescut intr-un anumit cartier multi, multi ani, ce vina am ca mai locuiesc sau nu acolo si de ce trebuie sa fiu catalogat "MUNCITOR sau TARAN", apelative cu care ma MANDRESC. Nu sunt de acord cu "TZ"igan, asta nu sunt !!!

    Daca vrei sa-ti spun o cifra, atunci iti spun "2", dar daca vrei un numar care reprezinta un pret pentru vara viitoare la apartamentele de 2 camere in Militari, atunci te inteb cat va fi biletul de intrare la Strandul Ciurel, vara viitoare... Cand imi vei spune pretul sau "APROXIMAREA" ta pentru acel bilet, atunci voi "APROXIMA" si eu pretul apartamentului de 2 camere in Militari...

    Parerea mea nu conteaza si nu fac previziuni, vedem destule fetze pe sticla care se baga in seama ... Aia pot face aprecieri...
    Multumesc,

    P.S. Nu mai da COPY/PASTE ca iese cu aceleasi greseli si nu te caracterizeaza ...
    #46. GAGO DRAGO | 26.09.2009 | 13:52
    0 (0/0)   
    Draga Ciss ,spune su tu un lucru concret,o cifra ,...ceva !Nu mai filozofa atata!Uite ,de exemplu ,spune cat va fi pretul in Militari la 2 camere, in vara viitoare si cat va fi euro!Parerea ta!
    #45. DODE ADRIAN | 26.09.2009 | 13:50
    4 (0/4)   
    NU MAI ACCEPTATI ABUZIRILE.

    ROMANIA NU ESTE O TARA PREA BOGATA.

    1000 EURO/MP PENTRU APARTAMENTELE DIN ROMANIA ESTE FOARTE MULT.
    #44. Maria | 26.09.2009 | 13:18
    5 (0/5)   
    nu inteleg de ce va agitati atata ... acum preturile sunt imense, dar dupa cum stie toata lumea in scurt timp acestea se vor injumatati .... pana atunci se poate sta lejer in chirie ... 2 camere renovat costa cam 200e/luna (nu va luati dupa preturile cerute in anunturi ... alea sunt scrise asa sa vada daca musca vreun fazan ... in realitate tranzactiile se fac la preturil muuuult mai mici) ....
    #43. DQ | 25.09.2009 | 20:49
    1 (0/1)   
    SCUMP DOM LE,SCUMP!!!! DEJA BANCILE EVALUEAZA APARTAMENTELE VECHI LA JUMATATE DIN CAT CER PROPRIETARII. ASTA E DE FAPT PRETUL REAL!!!
    #42. Ionut | 25.09.2009 | 17:15
    -4 (5/1)   
    Vreau si eu 10 apartamente in militari CF1 decomandat etaje intermediare cu 50.000 euro.Bai fratilor asta e manareala pe fata la 50.000 de euro nu se poate lua decat un confort II de 40 mp.Nu stiu cine are interese dar eu sigur cred in continuare ca Romanii nu sunt ****.
    #41. MARIAN | 25.09.2009 | 16:55
    -4 (5/1)   
    Buna ziua, ma numesc Ion Marian, sunt contrariat de faptul ca toata lumea cauta apartamente pentru Programul - Prima Casa - acestea fiind la preturi f. mari eu detin in proprietate un ansamblu rezidential alexandraresidence.ro in Comuna Tunari -Ilfov, am incercat sa ma asociez cu mai multi dezvoltatori si asocierea cu acestia nu facea decat sa creasca pretul final. Asa ca am hotarat sa devin prprietar de teren si dezvoltator, am contactat 4 firme de constructii, am negociat preturile/mp de constructie la cheie am adaugat pretul terenului si al utilitatiilor si a rezultat:
    1. CASA PE STRUCTURA DE LEMN-100 MP LA CHEIE +GRADINA 185 MP + 52,6 MP SERVITUTE +UTILITATI + COMUNITATE(GRADINITA,CAFE RESTAURANT, CLUB, MARKET)=60.000 EURO TVA INCLUS ****;
    2. CASA PE STRUCTURA DE METAL-100 MP LA CHEIE +GRADINA 185 MP + 52,6 MP SERVITUTE +UTILITATI + COMUNITATE(GRADINITA,CAFE RESTAURANT, CLUB, MARKET)=65.000 EURO TVA INCLUS ****;
    3. CASA PE STRUCTURA DE ZIDARIE-100 MP LA CHEIE +GRADINA 185 MP + 52,6 MP SERVITUTE +UTILITATI + COMUNITATE(GRADINITA,CAFE RESTAURANT, CLUB, MARKET)=75.000 EURO TVA INCLUS ****;
    4. CASA PE STRUCTURA MIXTA PARTER ZIDARIE SI ETAJ DE LEMN-100 MP LA CHEIE +GRADINA 185 MP + 52,6 MP SERVITUTE +UTILITATI + COMUNITATE(GRADINITA,CAFE RESTAURANT, CLUB, MARKET)=68.000 EURO TVA INCLUS ****;

    SI ACUM FACETI SI VOI SOCOTELA CE SE MERITA LA PRETURILE ACESTEA CASA SAU APARTAMENT, poateca unii rau intentionati vor spune ca este distanta mare, da sunt 14 km pana in Bucuresti pe soseaua Pipera- Tunari-Dimieni dar sunt microbuze si autobuze sunt cai de acces catre munte,mare, centrul comercial baneasa, catre cele doua aeroporturi, sunt dua pasarele una la calea ferata de la Porche-Nord aproape finalizata si una la calea ferata de la centura Bucurestiului la intrare in Tunari care estein curs de executie se poate ajunge la noua autostrada Buc.-Bv- 3 km, se va face intrare la Aero
    #40. GAGO DRAGO | 25.09.2009 | 16:25
    0 (0/0)   
    Draga Ciss ,spune su tu un lucru concret,o cifra ,...ceva !Nu mai filozofa atata!Uite ,de exemplu ,spune cat va fi pretul in Militari la 2 camere, in vara viitoare si cat va fi euro!Parerea ta!
    #39. florin piersic | 25.09.2009 | 16:20
    0 (2/2)   
    50000 euro minim la 2 camere?Este un pret ...extraordinar !....De mare!
    #38. George | 25.09.2009 | 13:27
    1 (0/1)   
    Nu conteaza, mah, pretul caselor. Conteaza cererea si oferta si daca poti sa iti permiti cei patru pereti. Ca, pana la urma, tot intr-o camera doua traiesti si mai si mori.

    Conteaza, ca in orice specula, care e prostul si care e desteptul. Eu, ca la 35 de ani, de banii respectivi m-am mutat in provincie si imi permit toate placerile pe care mi le-am taiat de pe lista pana la varsta asta, si mai imi ramane si de bere toata viata sau prietenul meu, care la 33 de ani si-a luat o garsoniera in Drumul Taberei (cu 30.000 din economii + 40.000 din credite pe care le mai plateste 10 ani, asta ca are 2 joburi 8AM-11PM), unde parcheaza masina la 1 km departare de casa, pe geam vede peretele blocului vecin, doarme in bucatarie ca in dormitor e sotia si copilul care a facut sinuzita de la aer conditionat si ma suna emotionat cand merge odata la 2 luni la munte.
    #37. Ciss | 25.09.2009 | 05:52
    0 (0/0)   
    Reiau cu ultima fraza continuare la #36,

    Cat despre chestia cu vanzarea in profit adica bisnita sau business, daca puteai o faceai si tu, sa nu-mi spui ca nici usturoi nu ai mancat, nici gura nu-ti miroase !

    As avea o ultima intrebare, crezi ca ne indreptam spre cOMUNISM iar ? De ce intreb, pentru ca iata ce citat am gasit odata :

    http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/in-pantelimon-garsonierele-sunt--intre-29-000-34-000-de-euro-9747.html

    la #17

    Pleca ca ma da IMGB-ul afara !
    #36. Ciss | 25.09.2009 | 05:39
    0 (0/0)   
    #35

    Cred ca o sa discutam in contradictoriu si nu pe tema ""Cartierul M.Tz.Tz.-ist"" pentru care nu ti-am inteles logica, ci pentru ce ""prevezi tu "".
    Pentru ca nicio banca nu a dat faliment, CRIZA nu a venit in Romania, dupa cum spui !
    Nu iti cer definitii ale CRIZEI pentru ca presupun ca mi le dai pe alea din DEX, dar sa-ti spun eu ceva, noi suntem in criza din 1990 incoace, am distrus tot de la agricultura, industrie pana si amarata aia de flota!
    Banci care au dat faliment : ROMEXTERA, TURCO-ROMANA, A RELIGIILOR etc.

    Bancile executa silit in acest moment si scot la licitatie locuinte, una din politicile lor este ca la prima licitatie sa nu fie intrunit numarul minim de licitanti, adica 2, pentru a putea reduce pretul proprietatii. Asta, pentru proprietatile la care s-au achitat rate serioase ca sa aibe de unde sa faca scaderea de pret.
    La celelalte la care nu s-au achitat destule rate intervine cealalta politica ""a SENSIBILITATII fata de creditat"", adica " vai saracul, hai sa-i facem o reesalonare ca sa mai dea niste bani in timp si o sa-l executam cand ne facem suma".
    Adevarat ca nu ii executa pe AIA pe care ar trebui, cei cu 3.000.000 E credit si care vor sa "inventeze TURISMUL ECUMENIC", ci le reesaloneaza imprumutul si anul asta platesc NUMAI 10.000 E dobanda ! Apropo de turism, acesta se facea si se face de pe vrema cand doamna nici macar nu stia sa scrie "carnat de Plescoi" ...
    Aminteai de imprumuturi externe. Cine a dat cate o bucatica din aceste imprumuturi bancilor straine ? Nu cel mai mare Ctitor la Romaniei contemporane ? Ce s-a intamplat cu fondurile ? Au plecat la bancile mama...
    Adica noi ne imprumutam si platim dobanzi ca sa scoatem alte tari din criza ?
    Intr-adevar, este cea mai buna politica facuta de Gestionarul Nr.1 al tarii..

    Cat despre chestia cu vanzarea in profit adica bisnita sau business, daca puteai o faceai si tu, sa nu-mi spui
    #35. GAGO DRAGO | 24.09.2009 | 21:20
    1 (0/1)   
    Jupane Ciss ,uite cum sta treaba:criza in Romania nu a venit.De ce?Pentru ca inca nici o banca nu a dat faliment.Nici un dezvoltator nu a fost executat.Bancile cu banii mai imprumuta statul si astfel mai rostogolesc creditele astora cu casele.Afacerea cu case a fost o afacere nationala,toti cu cheag au luat terenuri si case sa le vanda mai tarziu in profit.Criza va incepe cand se vor termina transele de la FMI ,cand euro va creste si cand cei ce stau cu casele luate vor vinde cu orice pret pentru lichiditati.
    #34. Ciss | 23.09.2009 | 21:10
    -2 (2/0)   
    Pt. #31, #32,

    As avea o intrebare la remarca "" Cartierul M.Tz.Tz.-ist "" .
    Ai ceva impotriva muncitorilor si a taranilor ?
    Stii sa faci o mica istorie a acestui cartier, cam de cand este inclus intre granitele Bucurestiului si pana acum, sau numai te bagi in seama ?

    In articol ti se prezinta realitatea, cam prea "realista", pentru ca agentii aia au mai multe unelte de a sonda piata decat tine...
    Nu vrei sfaturi, OK, nu le lua in considerare, dar pretul afisat in titlu face parte din categoria CHILIPIRURILOR.
    Daca vorbim de preturi nu numai in Militari sunt umflate ci in tot Bucurestiul, dar daca tot vrei informatii te-ai uitat ce preturi se practica in Constanta ? Sunt sensibil egale cu cele de aici...

    De fapt ce te deranjeaza, preturile sau agentii ?
    Am mai afirmat-o si o afirm inca odata : I-am sustinut si am sa-i sustin in continuare pe agentii imobiliari, nu pe Agentii, pentru ca sunt "muncitori sau tarani" cum spui tu, adica asta fac pentru a-si asigura existenta.

    NU mi-o lua in nume de rau dar este usor sa jicnesti este mai greu sa-i intelegi.
    #33. Ciss | 23.09.2009 | 20:39
    0 (0/0)   
    Pt. # 29,

    Asta spuneam si eu, cauta cea mai buna varianta pentru tine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa denigrezi o meserie pentru ca la ora actuala este intr-adevar meserie recunoscuta si abilitata de Ministerul Muncii, aceea de agent.
    Apelezi la agent/Agentie chiar si pentru 5 minute, platesti, nu apelezi la aceste servicii, nu platesti prestarile. Nu iti baga nimeni mana in buzunar esti liber sa alegi.
    Iti doresc bafta si noroc ca sa-ti gasesti o locuinta.
    #32. GAGO DRAGO | 23.09.2009 | 17:24
    1 (1/2)   
    Scump domne 50000 euro!Este o avere si pentru un occidental,mai ales ca o sa dai bancii cam la 100000 -150000 euro.Colosal!Dragi agenti imobiliari voi pe ce lume traiti?
    #31. GAGO DRAGO | 23.09.2009 | 17:22
    1 (0/1)   
    Domne,stii cum se spune despre miliatari?Cartierul M.Tz.Tz.-ist,adica:muncitori,tarani,tigani
    #30. militariboy | 23.09.2009 | 14:43
    3 (1/4)   
    Eu stau in Militari, dar nu as cumpara aici nici cu pistolul la tampla. E foarte aglomareat, o tiganie la propriu. Mizerie cat curprinde, multi oameni veniti de la tara in tranzit, si parca te sufoci in el.

    Bd, Iuliu Maniu e tot timpul aglomerat, e foarte greu sa ajungi dintr-o parte in alta a cartierului dar sa-l mai si tranzitezi zilnic. Galagie mare si noxe de la trafic, blocuri comuniste (majoritatea), manele si oamenii cu cel mult un liceu terminat. Parcari nu exista.
    Articolul e plin de neadevaruri.
    #29. vaimamalor | 23.09.2009 | 14:16
    -1 (1/0)   
    pt 27. :))hai ca m-ai facut sa rad pe ziua de azi, iti multumesc!tu poti sa crezi ce vrei, ma doare fix in cot de agentii din pantelimon si nu numai. singura diferenta intre astia doi de care zici tu si ceilalti agenti imobiliari care si-au dat cu presupusul prin articole este ca astia nu au spus ca "preturile vor creste pentru ca romanii si-au dat seama ca preturile nu mai pot merge in jos, etc, etc...", au fost singurii care au recunoscut ca preturile vor scadea in continuare. de aici aprecierea mea pt ei. capisci? in rest, din punctul meu de vedere nu recomand sa se lucreze cu agenti imobiliari nici in militari, nici in pantelimon, nici pe luna. Se poate la fel de bine ca o tranzactie imobiliara sa se faca direct cu proprietarul. Ciss asta incerc eu sa spun da vad ca nu ma fac inteles de catre tine. Spui de adaosuri de 100%, ei bine, daca eu am neaparata nevoie de un bun anume, o sa merg pe varianta cea mai convenabila pt mine, existand intr-adevar posibilitatea sa platesc un pret care nu se justifica. dar nu am de ales, ce **** sa fac, sa ma duc in munti? In schimb, eu tot incerc sa explic un lucru, si anume faptul ca eu pot foarte bine sa imi cumpar un apartament direct de la proprietar, nu neaparat prin intermediul unei agentii imobiliare. Tu imi dai exemplu de nevoi, eu iti raspund ca ai dreptate, dar in cazul de fata, eu nu de un agent imobiliar am nevoie, ci de o casa:) Pricepusi ideea? Hai ca e simplu, ce ****!
    #28. Ciss | 23.09.2009 | 13:44
    1 (0/1)   
    #20, #21, Pt. vaimamalor,

    Nu crezi ca fiecare domeniu are si buni si rai ?
    De ce nu te deranjeaza de exemplu adaosul comercial la anumite produse care poate ajunge si la 100% ?
    De ce nu toti zugravii sunt niste neseriosi doar pentru ca ultimii au dat chix ?
    De ce NIMENI nu este deranjat de accizele impuse de sTAT pentru ca la articolele purtatoare de acciza este acelasi proces tehnologic ? Doar pentru ca unde-i lege nu-i tocmeala ?

    Am vazut pe cineva care tinea partea avocatului in comentariu si sugera ca actele sa fie verificate in prezenta acestuia.
    Daca ii spun Domnului ca pentru obtinerea unui teren in instanta un alt avocat a solicitat un onorariu de 50% din valoarea terenului ?????????? Asta inseamna ca toti avocatii sunt rai ?
    Sugestia mea este ca actele trebuiesc citite de catre notar !!!

    Nu fiecare padure are si uscaturi ?
    #27. pt vaimamalor | 23.09.2009 | 13:05
    -1 (1/0)   
    vaimamaei de logica! daca dintre toate reportajele singurii pe care i-ai apreciat au fost agentii imobiliari din pantelimon, ce sa intelegem? DA! ca esti unul dintre cei 2 agenti prezentati, nu?..pai, nu e coincidenta prea mare?!!..Acum tre' sa vedem care din ei doi esti.. Dani sau Adishor? hmmmm
    #26. IMOPEDIA.ro | 23.09.2009 | 12:27
    0 (0/0)   
    Va rugam sa pastrati o nota de decenta in comentariile postate. Toate cometariile licentioase si jignitoare precum si atacurile la persoane au fost sterse.
    #25. mihai | 23.09.2009 | 12:09
    1 (1/2)   
    Cine platreste pe 2 camere in Militari sau alte cartiere 50000 Euro e NEBUN! Ori are bani de aruncat ori e incostient si nu are valoarea banului. In militari sau orice alt cartier muncitoresc 2 camere confort 1 (50 m2) mai mult nu merita mai mult de 15000 Euro.
    #24. NO COMMENT | 23.09.2009 | 12:02
    1 (0/1)   
    Mare dreptate ai... La CV, la rubrica "Experienta in domeniul imobiliar" scrie somptuos:

    2006 - intoarcere in Bucuresti dupa 14 ani in strainatate.
    #23. FILUTZA | 23.09.2009 | 11:39
    0 (1/1)   
    50000 DE EURO ESTE UN PRET MIC....ESTE INCREDIBIL CE OAMENI POT EMITE ASA CEVA...
    #22. un patit | 23.09.2009 | 10:58
    7 (0/7)   
    Nesimtirea jupanilor din imobiliare si ale bancherilor trag acum ponoasele lacomiei lor din anii trecuti. Nu doar criza sperie potentialii clienti al apartamentelor, ci comportamentul bancilor si minciunile fara scrupule ale celor care incearca sa vanda niste MIZERII de apartamente la niste bani pe care un roman de rand ii strange in vreo suta de luni (asta DACA se straduie sa puna deoparte 500 de euro pe luna, ceea ce-i greu de crezut). In plus, bancile, cu sistemul lor de creditare in forma actuala, SPER DIN TOT SUFLETUL sa-si dea ultima suflare in acest deceniu, daca nu, macar in urmatorii 20 de ani. E cumplit ca gloata romaneasca nu vede ca-i batjocorita asemenea dobanzi, demne de camatari. Plus ca la noi inca se dau cele mai nesimtite tunuri in imobiliare (vezi complexele Planorama, Terra Residences, Lacul Morii, Omega Drumul Taberei, etc etc. Niste inconstienti care ridica niste pereti cu 100 euro / mp, le vand in faza de proiect cu 1200 euro / mp, iar apoi isi iau ADIO de la finalizarea constructiilor. Bancile nici nu vor sa auda de problemele pagubitilor, dau afara in strada familii fara sa clipeasca. Grav e ca statul roman inchide ochii in fata acestor dementi veniti sa fure aici in tara, si-i lasa sa dispara ca prin minune peste hotare, cu contracte facute in neregula, cu avocati mituiti, etc etc.
    Sigur sunt si multi care se tin de treaba, dar parca prea multi tepari pusi pe furt se gasesc in imobiliare.
    AVETI MARE GRIJA, OAMENI BUNI: CITITI IMPREUNA CU UN AVOCAT CONTRACTELE BAGATE SUB NAS DE DEZVOLTATORI, NU DOAR IMPREUNA CU SOTIA / SOTUL!!! UITATI-VA SI INTERESATIVA DE 10 ORI DE AVIZE, DACA SUNT UTILITATI ETC! Pentru ca uneori aveti de-a face cu niste mafioti care jupoaie tineri casatoriti si familii cu copii, doar pentru ca-s mai creduli si mai optimisti...
    #21. vaimamalor | 23.09.2009 | 10:49
    0 (1/1)   
    Tot pt Ciss. si daca tot zici ca te-ai mai uitat pe ce am postat eu pe aici,inseamna ca ai vazut ca si eu m-am legat de greselile gramaticale pe care le fac agentii imobiliari. si imi mentin parerea ca sunt niste mincinosi neseriosi si neprofesionisti care au influentat negativ piata imobiliara si care nu isi justifica banii pe care ii cer. Majoritatea.
    #20. vaimamalor | 23.09.2009 | 10:45
    1 (0/1)   
    Pt Ciss. Stai putin, intr-adevar, la articolul mentionat de tine am apreciat ca agentii imobiliari au fost cat de cat sinceri cu informatiile pe care le-au transmis,cei de acolo sunt exceptia care intaresc regula. Din contra, cred ca e o dovada ca sunt cat de cat obiectiv. Dar asta nu inseamna ca as fi fost dispus sa lucrez cu agentii imobiliari respectivi, nicidecum, am apreciat doar ca ei nu au scos niste gogosi...pe unde mananca;)
    #19. Ciss | 23.09.2009 | 08:23
    1 (1/2)   
    #19,

    Nu te supara dar atunci muta-te acolo si fa zi de zi naveta IMGB - Florida ca acolo ai 3 camere in banii astia !
    Ai vazut pe acolo vreun caine cu covrigi in coada, eu unul nu !!!
    #18. I. T. | 22.09.2009 | 23:39
    1 (0/1)   
    Oferta imobiliara: URGENT schimbam apartament din Piatra Neamt cu apartament in Iasi


    Doamnelor si Domnilor din Iasi,


    URGENT cautam sa schimbam apartament cu 3 camere din Piatra Neamt cu apartament 2 camere in Iasi ,,,,

    Va rugam sa observati din start ca:
    oferim ca recompensa (sulta) o camera de apartament, circa 10 mp
    adica cu alte cuvinte
    desi avem apartament cu 3 camere in Piatra Neamt
    acceptam sa-l schimbam cu un apartament cu 2 camere in Iasi, minimum 52 mp ,,,,


    Apartamentul nostru este situat in Zona Garii din Piatra Neamt ('Perla Moldovei'), la circa 150 m de Gara,
    este la etajul 2 in bloc cu 4 etaje, este decomandat,
    are circa 70 mp, are 2 grupuri sanitare,
    sunt mari si spatioase TOATE: sufrageria, 2 dormitoare, bucataria, baia, holul,
    apartamentul este foarte luminos, este liber imediat,
    are balcon inchis si cu priveliste frumoasa spre munte,
    avem si boxa mare de circa 10 mp la demisol etc ,,,,


    Pentru apartamentul de 2 camere in Iasi avem PRETENTIILE urmatoare:
    -- sa fie intr-o zona a Iasului de unde sa se poata ajunge USOR
    in zona Universitatii 'Al. I. Cuza', ca de exemplu Zona Pacurari,
    -- sa fie la ETAJUL 1 sau 2 sau 3,
    -- mai conteaza pentru noi foarte mult ce SUPRAFATA are si cum este apartamentul in Iasi ....


    Avem 4 moduri de contact:
    -- Telefon mobil: 0751.929.737 intre orele 09:00 si 21:00 ...
    -- Telefon fix: 0233.787.075 tot intre orele 09:00 si 21:00 ...
    -- ID de Yahoo! Messenger: i_todiroae
    -- E-mail: i_todiroae@yahoo.fr
    (am .fr si nu .com la adresa mea de e-mail)


    Ne gandim ca prin aceasta solutie rezonabila a noastra
    -- de schimb avantajos de apartamente --
    sa evitam impreuna, noi cu apartamentul de 3 camere si Dumneavoastra cu apartamentul de 2 camere,
    perioada grea de:
    -- criza imobiliara,
    -- preturi mai mici la imobiliare (cu aproximativ 50 %)
    -- blocaj si stagnare a pietii imobiliare,
    -- numar redus de tranzactii pe piata imobiliara,
    -- recesiune economica de 1 an,
    --
    #17. Ciss | 22.09.2009 | 22:55
    -2 (2/0)   
    #14,

    AGENT IMOBILIAR,

    Te rog sa stai linistit pentru ca daca te exprimi precum scrii, atunci cu parere de rau faci reclama negativa agentilor imobiliari. Ai scoala aia de agenti care seamana cu liceul la ora asta ?

    Eu iti inteleg supararea si sunt de acord cu ideile tale, dar cu exprimarea asta nu o sa poti sa depasesti nici macar 2% comision !

    De unde ai scos 5% ????????????????????
    #16. Ciss | 22.09.2009 | 22:27
    -4 (4/0)   
    In primul rand iti multumesc pentru ca esti singurul care ma vei vota in minus.

    Numarul doi, nu mi-ai raspuns la intrebare.....

    3. Mancatul este o necesitate fiziolgica si nu una jicnitoare, cum ai folosit-o tu !

    Exemplu :
    http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/in-pantelimon-garsonierele-sunt--intre-29-000-34-000-de-euro-9747.html

    #1, #4,

    Intelege ca nu iti baga nimeni mana in buzunar esti liber sa-ti cauti si singur sau sa vinzi singur... De ce sunt agentii vinovati ? Daca, oare, patronii sunt raspunzatori si dam vina pe agenti ? Sunt ei angajati (agenttii ), da sau nu ?
    #15. EU | 22.09.2009 | 22:09
    1 (0/1)   
    Ma IMOPEDIA cine sunt astia care vau dat interviu ???? am cautat la voi pe site nu au nici macar o oferta cu ftc ,asta inseamna ca nu vad ofertele inainte,nu au nici macar agenti angajati din ce se veda la voi pe site,sunt exact incurca lume.Cum sa nu ii apuce si pe clienti nervi cand vad la vizionari ca nu stiu nimic despre oferta la care ii duc .Unul dintre ei a pus poza de pe buletin la voi pe site.Chiar asa!!!!! RUSINE
    #14. agent imobiliar | 22.09.2009 | 21:50
    -4 (4/0)   
    in unele privinte sunt de acord cu voi,si va cred ca nu vreti sa platiti comisioane doar pentru o plimbare cum spuneti voi,dar cine este de vina? Tot voi sunteti de vina ca nu cascati bine ochi la agentiile cu care iesiti la vizionari si va multumiti cu servici de proasta calitate pentru o reducere de comision.....daca vreti servici de calitate platiti comisioanele agentiilor care se respecta si isi asuma responsabilitatea pentru ce fac dar....comisionul depaseste 5%.SI CU *********** SI CU SUFLETUL IN RAI!!!!!
    #13. cristimate | 22.09.2009 | 21:46
    -6 (6/0)   
    pentru cel care a scris articolul rog putin respect: am un apartament cu 2 cam inchirat acum 1 sapt cu 350 euro si m-au sunat de m-au inebunit (cred ca pretul e 400) si o gars cu 300... rog macar verificati cu propietarii nu aruncati preturi asa in van!
    #12. vaimamalor | 22.09.2009 | 21:19
    0 (1/1)   
    ia da bre niste opinii de-ale mele de pe alte bloguri, sa vedem ce mananci tu si ce mananc eu...si apropo, pofta buna! eu nu am zis ca avocatii sunt niste ingeri, da de bine de rau, unii dintre ei chiar stiu meserie si nu te poti descurca fara ei uneori(si nu sunt avocat, aici iti dau dreptate, si ei sunt niste profitori. da un agent imobil? pai pot foarte bine sa caut si eu pe net anunturi de la particulari. si daca to zici ca ai vazut postari de ale mele, inseamna ca ai vazut ca am descris experienta mea cu neste agenti imobili atunci cand cautam sa inchiriez o garsoniera.de ****. si pana la urma tot singur mi-am gasit, si asa am sa fac si cand o sa-mi cumpar;)asta era ideea, ca nu avem neaparat nevoie de serviciile lor (voastre-uite ca imi mai iau o data teapa si te banuiesc ca esti de-ai lor) inca o data, pofta buna!
    #11. Ciss | 22.09.2009 | 20:40
    -7 (7/0)   
    #7,

    Stii ce se numeste "macac" ?
    Stii ce se numeste aia teapa cu "tz" ? Este ceea ce ai luat tu cand m-ai catalogat AGENT Imobiliar !!! Sa-mi dai raspunsul la prima intrebare....

    Agentul iti solicita un comision care poate ajunge pana la 8%, bineinteles incepand de la 0%, dar 3% ti se pare mare ? Sau vrei munca pe" de-a moaca" ?
    Atunci ce zici de avocati care neoficial iti solicita intre 10 si 50% ? Nu sunt tot prestatori de servicii ?

    Sa iti dau exemple de "opinii" pe care le-ai avut pe alte blog-uri ?
    Eu zic sa fii mai putin pesimist ca asta dauneaza si o sa luam "moda" de a avea "psiholog propriu" !!! Da' astia nu ne cer tot bani ? Ce fac ei pentru banii cu care ii platesti ?

    P.S. Apropo, daca vrei mai ieftin, du-te la producator, dar vezi ca daca ai "pofta de inghetata" sa nu fii obligat sa iti iei minim un camion !!!

    Ca sa concluzionam, atunci cand cineva face treaba in locul tau PLATESTI !!! Daca vrei sa o faci tu fara sa platesti, atunci CHELTUIESTI !!! Banii tai, adica, asta se numeste COMISION !
    Multumesc.
    #10. Matei | 22.09.2009 | 20:02
    3 (0/3)   
    Continuare:trebuie sa se chinuie mult unii sa mai ia suma pe o cloaca mult timp de acum incolo
    #9. matei | 22.09.2009 | 19:59
    3 (0/3)   
    militari nu e zona de 50.000EUr apartamentul....restul e vrajeala sau marketing agesiv
    #8. eu | 22.09.2009 | 19:58
    -7 (10/3)   
    daca te duci la magazin platesti adaosul comercial nu????? eu nu va inteleg, de ce apelati la agentii???? de ce nu va cautati case singuri, care este problema!!!!
    Eu sunt agent imobiliar si comisionul de care vorbiti cel de 3 %,este foarte mic ,eu unul lucrez pe 10% cine vrea bine cine nu iara bine.
    #7. vaimamalor | 22.09.2009 | 19:40
    1 (1/2)   
    bai ciss gandire incurcata, eu inteleg ca tu te scarpini la urechea stanga cu piciorul drept dar tu faci niste comaratii cam aiurea. ei bine, iti confirm ca daca m-as duce la un magazin si s-ar gasi unu sa spuna ca daca ii dau 3% comision din cat cumpar el poate sa imi faca cunostinta cu vanzatorul de la tejghea, ei bine atunci am sa-ti ascult sfatul si nu o sa mai cumpar....pricepusi acum ce ai zis mata de fapt? nea agentule care nu esti agent.
    #6. Ciss | 22.09.2009 | 19:21
    -5 (8/3)   
    #1, #2, #5,

    Brava baieti,

    Ati sintetizat si ati concluzionat !!!

    Nu mai apelati la agenti/Agentii, nu mai cumparati din magazine, nu mai faceti credite la banci, nu mai apelati nici la evaluatori nici la avocati sau la notari !!!!!

    Faceti-le voi, diezilor 1,2,5, pe toate astea singuri !

    Inteligenta gandire, oare ati citit articolul ?

    Nu sunt agent, dar ma bucur ca am reusit sa-l cunosc pe GIGI CONTRA in persoana voastra.

    Va multumesc si va doresc Bafta si Succes !
    #5. JocK | 22.09.2009 | 18:48
    0 (4/4)   
    Faceti bine si nu mai colaborati cu agentiile imobiliare, pardon cu aceste capuse ale societatii, pentru ca doar in felul asta piata se va relansa iar preturile vor ajunge acolo unde este normal pentru buzunaru' romanului. Incercati sa ignorati tot felul de articole platite sau tot felul de afirmatii mincinoase gen "Peter Racz si Alexandru Apostol", caci si asa multi dintre romani sunt supraindatorati din anii trecuti tot datorita dezinformarii
    #4. surfina | 22.09.2009 | 17:40
    6 (0/6)   
    Unde mama **** preturile sunt mici acum?
    Si unde vor stagna....?
    O sa faca bancile programe insa cine o sa mai vina daca majoritatea s-au cumparat case si restul ,,nu se incadreaza,,?
    Prima casa va cadea cu primul cutremur.
    Sa traiti bine pe lumea cealalta!
    #3. FILUTZA | 22.09.2009 | 15:02
    8 (1/9)   
    Cam scump frate...cascati bine ochii !Cat era un apartament anul trecut?85000-100000 euro.Cu cat s-a devalorizat leul?De la 34000 la 43000 LEI pentru un euro!Deci s-au ieftinit casele cu adevarat fata de anul trecut?Cascati ochii dragi plebei mancatori de fasole la borcan pe ziarul de ieri !
    #2. vaimamalor | 22.09.2009 | 14:55
    1 (3/4)   
    Geo te felicit! Ai sintetizat foarte bine exact ce gandesc si eu, doar ca eu nu am fost in stare sa formulez, m-am legat doar de agentii imobiliari pe ici pe colo. Asa este, nu fac nimic si cer o caruta de bani...dar uite ca usor, usor, s-a desteptat si romanasu nostru, nu se mai arunca aiurea doar pt ca zic marii specialisti ai lu peste ca preturile vor creste....
    Adauga comentariu
    Nume:*
    Email:
    Comentariu:*
     Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
    NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

    Ai un comunicat de presă de publicat?

     
    RSS
    Primeste stirile pe e-mail
    OFERTE RECOMANDATE
    Titan , SC: 100 mp, 2 cam.
    Decebal , SC: 82 mp, 2 cam.
    Rahova , SU: 78 mp, 3 cam.
    Blog IMOPEDIA
    RUN
    16 Mai 2012
    Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
    Dragos Dragoteanu
    21 Mai 2012
    Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
    Giulio Angheloiu
    22 Mai 2012
    Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
    Daniel Dobre
    22 Mai 2012
    FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
    Adrian Crivii
    22 Octombrie 2011
    We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
    Gabriel Alexandru
    14 Octombrie 2011
    A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
    TOPURI IMOPEDIA.ro
    Cele mai noi comentarii
    Cele mai citite stiri
    Cele mai comentate stiri
    Top Likes

    Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

    Blog RUN
    Adrian Crivii
    Gabriel Alexandru
    Dragos Dragoteanu
    Daniel Dobre

    Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

    Ştiri imobiliare
    Analize imobiliare
    Evenimente imobiliare
    Ghidul Prima Casă
    Știri Prima Casă
    Comunicate de presă
    Arhiva video