În lunile iulie și august, primul centru comercial modern din România își așteaptă vizitatorii cu reduceri de până la 90%. Campaniei de summer sales i s-au alăturat peste 50 de magazine din București Mall, iar valoarea premiilor puse în joc – 2.500 de vouchere - ajunge la 125.000 de lei.

40600-summer_sales_bucuresti_mall.jpgÎn iulie, primul centru comercial modern din România își întâmpină clienții cu reduceri care pornesc de la 30% și ajung până la 90% la produse disponibile în peste 50 de magazine. Mai mult, în perioada 20 iulie - 20 august, clienții care vor face cumpărături de minimum 100 de lei în orice magazin din București Mall vor primi vouchere de 50 de lei (în limita stocului disponibil), vouchere valabile în magazinele Mango, Debenhams, Colin’s, Sephora, Tommy Hilfiger și Collective în termen de 15 zile de la data primirii lor. Valoarea totală a celor 2.500 de vouchere se ridică la 125.000 de lei.

În campania de summer sales din București Mall, la categoria prețurilor reduse până la 70% intră numeroase branduri: Lee Cooper, Time Out, Optiplaza (rame și ochelari de soare), H&M (articole selecționate în limita stocului disponibil), Dehenhams (articole din colecția primăvară – vară 2016), Sensiblu (70% la produsele  L'Occitane), Accesorize, Splend'or, Sephora și CCC (produse selecționate) și Intersport. Totodată,  Samsonite a redus prețul articolelor cu 90%.

Reduceri de 60% oferă Office Shoes, Stefanel și Bata, iar articole disponibile la jumătate din preț se găsesc în București Mall la Bigotti, Yves Rocher, LC Waikiki, Tom Tailor, English Home, Tommy Hilfiger, BSB, Mothercare, Colin's, Noriel, Champion și Massini. În plus, ECCO oferă 20% reducere la a doua pereche de încălțări, inclusiv cele cu prețul deja redus cu 40%, iar Teilor pune la dispoziția clienților, pe lângă alte oferte, bijuterii cu diamante reduse cu 10%.

Magazinele Il Passo, Musette, Coccodrillo, Gant, Lacoste și Debenhams (produsele selecționate de parfumerie, machiaj și îngrijire a pielii) contribuie la campania de summer sales a București Mall cu reduceri de 40%, iar la Adidas, D'S Damat, Diverta și Opticris clienților primului centru comercial modern din România li s-au pregătit reduceri de 30%.

Campania de summer sales din București Mall se încheie pe 31 august.

Despre Anchor Grup:

Prezent în România din 1997, Grupul Anchor este unul dintre cei mai puternici jucători din sectorul dezvoltatorilor imobiliari, prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a dezvoltat în România București Mall, primul centru comercial modern din țară; centrul comercial Plaza România, care, alături de Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, a lansat conceptul de spații mixte de servicii și a contribuit la dezvoltarea imobiliară a regiunii centru-vest din București, InCity Residences, ansamblu rezidențial premium, situat în centrul Capitalei și Plaza România Offices, primul spațiu de birouri ce ia naștere prin transformarea unei extensii a unui centru comercial. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

19 July 2016