Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Pentru unii mumă, pentru alţii ciumă - criza imobiliară poate însemna momentul de glorie al zonei de sud

Piata imobiliara in Popesti Leordeni si Zona de Sud
03 feb 2011 | Autor: Cristina Tamas, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 9123

Zona de sud a Bucureştiului a fost multă vreme ocolită, atât de dezvoltatorii imobiliari cât şi de clienţi. În condiţiile în care Nordul şi Vestul s-au dezvoltat rapid, cu oferte pentru toate segmentele, gusturile şi buzunarele, nimeni nu mai avea interesul să se uite şi în altă parte. Acum, odată cu criza, toată lumea a început să caute oportunităţi şi deci Sudul a intrat în sfârşit în cărţi.

sursa: bloculgerman.roDezvoltatorii din zona Popeşti Leordeni au alergat întotdeauna mai mult după clienţi decât colegii lor din nord sau vest. Tocmai de aceea, au înţeles că trebuie să lupte cu cea mai puternică armă pe care o au: preţul. Cu atât mai mult acum, în vremuri de criză.

„Dezvoltatorul din sud a înţeles că nu poate vinde cu 1.400 sau 1.500 euro/mp şi este foarte atent la calculul primar care se face atunci când se pleacă la drum. Nu găsiţi în acest moment un preţ care să treacă de 850 euro/mp" susţine Cătălin Grigore, manager Sud Rezidentiaal.

Într-o situaţie mai dificilă au fost puşi investitorii care au construit acolo înainte să apară problemele financiare. Ei au construit ceea ce piaţa cerea în 2008: case mari şi curţi spaţioase. Problema este că aceste proiecte au obligatoriu şi un preţ mare, iar astăzi, toată lumea caută să cumpere ieftin. Cum proiectele erau deja ridicate şi nu îşi găseau clienţi, s-a impus o schimbare urgentă. Altfel, ar fi fost nevoiţi să pună lacătul pe afacere. Ca şi mulţi alţi dezvoltatori din piaţă, cei care s-au găsit în această situaţie au ales recompartimentarea. Astfel, numeroase vile din Popesti, in prima faza concepute ca fiind vile individuale, au fost transformate în vile comune.

„În urmă cu doi ani se căutau în special casele spaţioase, cu suprafeţe mari de teren, mai puţin apartamentele. Acum dezvoltatorii au încercat să fie atractivi pentru beneficiari, s-au construit blocuri gen vilă, cu puţine apartamente şi s-a făcut o atragere a cumpărătorilor din zona sectorului 4 sau zona de sud, către această soră vitregă a zonei de nord şi zonei de vest" spune Giulio Angheloiu, preşedinte Premier.

„Avantajele sunt simple: ai trei sau patru vecini maximum, ai un vecin sus, un vecin jos şi gata, intimitatea e la cote înalte acolo. Curtea de regulă are 500 mp şi fiecare îşi poate construi un foişor, un loc de luat masa, îşi poate pune un barbecue, îşi poate parca cu uşurinţă două maşini" adaugă Cătălin Grigore.

Playerul flash nu este instalat.
Dezvoltatorii din zona Popeşti Leordeni au alergat întotdeauna mai mult după clienţi decât colegii lor din nord sau vest. Tocmai de aceea, au înţeles că trebuie să lupte cu cea mai puternică armă pe care o au: preţul

Dezvoltatorii care au construit după începerea crizei, au simţit imediat trendul pieţei şi s-au adaptat nevoilor clienţilor. Nu se mai construieşte pentru a obţine profit uriaş pe puţine proprietăţi, ci pentru a obţine profituri mai mici.

„Pe piaţa vilelor in Popesti Leordeni, locuinţele au suferit ca suprafaţă: nu mai construim mare, nu mai construim pe 150 mp amprentă, 450 mp o vilă, construim mediu, mediu spre mic, construim o amprentă care nu depăşeşte 80 mp, oferim un teren nu mai mare de 300 mp în ultima vreme. Totul la un preţ foarte atractiv, vă dau un exemplu - undeva între 80-90.000 euro pentru o vilă branşată la toate utilităţile, în care te poţi muta mâine" afirmă Cătălin Grigore.

Dincolo de lupta investitorilor pentru a creşte zona de sud, există nişte impedimente în atragerea clienţilor care nu pot fi rezolvate de ei.

„Popeşti Leordeni a atras dezvoltatorii imobiliari, dar primăria şi autorităţile nu au putut să ţină pasul cu puterea financiară. S-au dezvoltat cartiere care din păcate în momentul acesta au doar potenţial, dar nu şi infrastructura necesară. Sunt încă din păcate străzile neasfaltate, ca în multe zone din Ilfov, dar se lucrează şi sperăm că va fi bine" ne-a declarat Giulio Angheloiu, preşedinte Premier.

Şi totuşi, interesul autorităţilor se simte. Pe piaţa terenurile se intenţionează în foarte scurt timp să se aprobe un PUG prin care se trece în intravilan o suprafaţă foarte generoasă de teren, în jur de 5.000 de hectare. Acest lucru va atrage cu siguranţă dezvoltatorii, dar şi persoanele fizice care vor să îşi construiască pe viitor o locuinţă. În acest ritm, prin dezvoltarea care se simte în Popeşti Leordeni, zona de sud nu are cum să rămână în continuare sora vitregă a nordului şi vestului, ci are toate premisele necesare pentru a deveni un pol de interes la fel de puternic în următoarea perioadă.

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (30)
#30. elena | 13.03.2011 | 02:51
0 (0/0)   
Cu 45 mii euro,sa ma mut in 2 camere la bloc construit dupa 1980(indiferent de zona) sau in zona imgb la vila construita in 2010 cu toate utilitatile?Multumesc
#29. MihaiCC | 08.02.2011 | 21:52
-1 (1/0)   
Domnule Cornel,daca respirati la fel cum ganditi atunci sigur sunteti....mic si negru.O deductie logica...ce spuneti?Nu acelasi lucru pot sa-l afirm si despre demonstratia dumneavoastra...iar faptul ca incercati sa fiti ironic nu va avantajeaza deloc...lipsa de inteligenta este la fel de vizibila ca si piramida lui Keops pe platoul din Gizeh...
#28. Cipper | 07.02.2011 | 11:37
3 (0/3)   
Dle Dobre va flatati singur. Nu sunt un fan al blogului, am citit o singura postare care culmea continea si povestea ulcerului. Nu vad de ce m-ar deranja ulcerul dvstra. Dar cum spuneam va flatati singur.

In al 2 lea rand ce baze reale vreti sa va dau? Nu am voie sa am prieteni? Prietenii mei nu au voie sa construiasca? Am voie sa am prieteni cu firme de constructii? Dar colegi care tocmai si-au construit case? Ei bine toti astia au ceva in comun. Cost de constructie 400 E/mp. Fara teren, repet!
Mai mult, vedeti ca mai jos e un comentariu al unui constructor. Culmea si el tot de 400 E/mp vorbeste...

Eu v-am atras atentia ca exagerati cu "nu gasesc in Bucuresti" si ca e plauzibil sa nu gasiti in Nerva Traian. DAR!!! nu am dat niciun pret corect. Asa ca atacati pe langa subiect.
Preturile in medie au scazut cu 45-50%. 70% pe alocuri si v-am dat exemple. Unele doar 25%, dar asta e farmecul matematicii. D-aia da media 45-50%!!
#27. Moldovan G. | 07.02.2011 | 09:41
1 (1/2)   
Din istoria economică a lumi rezultă că pe tim de criză cei bogaţi se imbogăţesc iar cei săraci sut tot mai săraci.Este voarte clar pentrucă cei bogaţi au bani şi cumpără imobile cu bani puţini şi după criză aceste imobile îş dublează preţul.De ce Actuali guvernanţi ţin cu dinţi de putere pentrucă ei se imbogătesc in timp ce ţara sărăceşte.Şi uneori prelungesc starea de criză pentru a profita.Aşa face şi Băsescu-Boc-PDL-UDMR profitînd de necunoaşterea celor mulţi şi săraci.Dacă aceştea sar trezi la realitate şi iar obliga să îşi dea demisia ar scăpa mai repede de greutăti si dictatură.
#26. dan | 06.02.2011 | 19:41
2 (0/2)   
Conclzie : mutati-va in popesti leordeni,zona buna ,ieftina(700euro/m) lume civilizata???? in 2-3 ore la ora de virf esti in centrul capitalei(ups) pai hai mai bine la ploiesti sau balotesti ajungi mai repede.
#25. Daniel Dobre | 06.02.2011 | 00:49
-2 (3/1)   
@ "Cornel":
1) ai gresit de trei ori, pe parcursul scenariului; te las sa intelegi unde;
2) data viitoare, semneaza cu numele real; sau nu esti destul de sigur pe tine incat sa o faci ? stiu ca iti plac pseudonimele.
#24. Cornel | 05.02.2011 | 23:02
4 (1/5)   
Da, sunt de acord, e greu de inteles atunci cand esti analfabet.
"****ţi-s posmagii"
Daca stii sa citesti uite un link,
http://ro.wikisource.org/wiki/Povestea_unui_om_lene%C5%9F
Eu stiu snoava de pe vremea cand eram elev in clasa a cincea.
Tu pesemne ai cu 2 clase mai multe ca trenul.
Sa-ti traduc ceea ce trebuia sa intelegi tu plecand de la exemplul tau ca daca nu cumpar azi o paine cu 1 leu o sa mi-o vinzi tu peste 5 zile cu 5 lei.
1.Painea e un produs perisabil. Costul de productie + distributie + marja de profit brut = 1 leu.
+ , plus.Sa nu crezi ca-i cumva o cruce.
Se mai adauga 30% marja comerciantului.
Pret 1,3 lei per jimbla.
Daca ramane productie nevanduta ea se periseaza.Motive pot fi destule, pretul mai mic la concurenta, calitate indoielnica...
Dupa 5 zile producatorul are in stoc o cantitate de paine uscata.Dobre intentioneaza sa o vanda cu 5 lei ca atat il duce capul.Capul e chestia ai de deasupra umerilor cu rol de protectie, sa nu-i ploua in gat.Agentii imobilari 2+2 au creierul in stomac, cand li se face foame incep sa abereze,aiureze,fac profetii...
Sa revin, dupa cele 5 zile producatorul are de ales intre doar 3 solutii:
- transforma productia nevanduta in pesmeti.In Moldova li se mai spun si posmegi.Aceasta solutie insa necesita costuri.Am cheltuit bani cu productia unei marfuri nevandabile, sa risc din nou?
- aruncarea la gunoi a intregii productii, cu asumarea pierderii.
- vinderea productie pesrisate la un pret mic pentru a reduce din pierderi.
0,1 lei per jimbla.
Pentru a ajuta pe cei saraci cu duhul voi cumpara productia perisata pe care o sa impart gratis.
Cei saraci cu duhul nu au altceva de facut decat sa inmoaie in apa painea uscat si tare sau pesmete sau pasmag in apa si sa manance.
Un apartament/garsoniera dintr-un bloc vechi peste 5 zile va fi si mai vechi.Si structural mai "moale".
Nu sfatuiesc pe cei ce apara de ploaie cu capul(banca iti da umbrela cand e soare si ti-o ia cand ploua, asta ca sa se inteleaga afirmatia domnului consilier BNR Adrian Vasilescu) sa incerce
sa le inmoaie in apa pentru a le "creste" valoarea care scade pe zi ce trece.
Pentru incheiere, daca "puchisesti" cat de cat la citit sa stii ca si celebrele "almanahe" pot face minuni.
Valabil si pentru toti ceilalti cu "capul gol mare si tare pe umeri".
#23. Daniel Dobre | 05.02.2011 | 17:09
-1 (2/1)   
@eusitu: ca de obicei, nu ai nimic de spus. Punct.
#22. Daniel Dobre | 05.02.2011 | 15:49
-3 (4/1)   
@Cipper: bun, cititi blogul. Asta e bine. Si inteleg ca va derajeaza ca am ulcer......O fi din cauza ca va pasa de mine...
In ce priveste costul unui metru patrat de constructie, nu cred ca sunteti in masura sa afirmati care este valoarea corecta la care cineva poate construi acum in Bucuresti. Daca ati sti, ati ramane surprins. Prin natura meseriei, am ocazia sa discut constant cu dezvoltatori si constructori si sa inteleg ce si cum se poate construi. Acum.
Nu am afirmat niciodata ca XEuro/mp ar fi pretul corect, pentru ca nu sunt eu cel in masura sa o fac. Nici acum, nici alta data.
La comentariul nr. 5, @adi spunea ca intr-o zona buna, gasesti garsoniere cu 20.000 Euro. Il rog si pe el, va rog si pe dumneavoastra sa exemplificati. Ma tem ca nu puteti.
In Titan, o garsoniera buna se vinde cu peste 35.000 Euro. O garsoniera de 29 mp pe Chisinau, s-a vandut intr-o saptamana cu 32.000 Euro. Sunt sau nu normale preturile acestea? Nu sunt in masura sa afirm. Tot ce pot afirma este ca sunt reale.
Puneti-va in locul meu : daca ati sti ce proprietati se tranzactioneaza si la ce preturi si ar veni cineva sa va spuna in fata ca "stie el" ca de fapt preturile sunt la jumatate fata de realitate si ca au scazut cu 70 %, cum ati reactiona ?
Pastrez un dialog cu dumneavoastra, la fel ca si cu toti cei interesati. As vrea insa ca dialogul sa aiba la baza lucruri reale, verificate si actuale. Fara speculatii, fara "stiu eu, cas-s smecher", fara aruncat pisica si aratat cu degetul. Haideti sa vorbim cinstit, corect, actual. Si nu din auzite. Multumesc.
#21. eusitu | 05.02.2011 | 15:47
2 (2/4)   
Daniel Dobre un adevarat specialist din imobiliare: Arogant si plin de ifose!
#20. Cipper | 05.02.2011 | 15:06
4 (1/5)   
Vorbim vorbe. Nu ti-e foame dle Dobre, ca mananci orez fiert sa-ti vindeci ulcerul. Dar nu port eu grija nimanui. Doar spuneam ca bagati fitile. Fiti corect si sopuneti: nu gasesc cu 45000 garsoniera in Nerva Traian. Ceea ce e plauzibil. Dar dvs spuneti "nu gasesc in Bucuresti". Si intra un neavizat si va crede ca doar sunteti un jucator important in domeniu.
2 la mana. Vorbim de apartamente noi sau vechi? Ca banuiesc ca va interesau garsoniere in bloc vechi deci nu prea merge exemplul cu painea. Da, aveti dreptate, dar iar denaturati. Eu nu am zis nicaieri de 500 E/mp in bloc nou, dar haideti sa va surprind cu niste calcule.
Constructie la cheie cu utilitati, fara pamant: 450 E/mp. Aici ma refer la o casa. Luam un bloc de 10 etaje, costul scade cu minim 10-15%. Deci undeva la 380-400 E/mp la cheie! Adaugam un pret de 2000 E/mp al pamantului pe care-l impartim la 10. Mai vin inca 200 E/mp. Si 2000 e un pret extrem de bun... Deci 600 E/mp. Vindem cu 30% profit. Rezulta 780 E/mp.
Buuun. Atunci de ce toti imobiliarii sustineati ca normale preturi de 1500-2000 E/mp? De ...... *aici completeaza fiecare ce vrea.
#19. Daniel Dobre | 05.02.2011 | 14:45
-6 (7/1)   
@Calin: nu inteleg daca radeti sau glumiti cu exemplul dat in Rahova......
@Cornel: intai invata sa intelegi ce spui. Abia apoi poti incepe sa emiti pareri.
#18. calin | 05.02.2011 | 14:12
5 (0/5)   
Dle Dobre daca observati in ultimul timp painea sa scumpit tot din cauza celor care si-au batut joc de saraci tarani , importand cereale pentru comisioane grase in schimb cerand un pret mic pentru graul taranului roman ..... hai sa fim seriosi cam asa este si in schema imobiliarelor!
#17. calin | 05.02.2011 | 14:07
5 (0/5)   
ce zici Dle Dobre eu va gasesc garsoniere la 45 mii in ce zona vreti Dvs la un comision de 10.000 :) cam asa merg afacerile :P
#16. calin | 05.02.2011 | 14:04
3 (1/4)   
rahova amurgului, cf3,imbunatatiri U.M+t+p+g+f+A.C,apometre,situata central,instalatii sanitare noi,mobilata si utilata modern,interfon,internet.et2/4.bloc foarte curat,proprietar. 0733698436 >>> harta 05 Feb 12:52 16.000€ -
mai sant si oferte daca omul cauta :)
#15. calin | 05.02.2011 | 14:00
3 (1/4)   
Ia nu va mai certatii atat ca au iesit grila notarilor pe piata si aleea sant preturile reale cate despre astia cu firme de constructii normal sa lucreze mai scump au oameni de platit acte etc.. sa fim seriosi nu reprrezinta pretul real ....
#14. Daniel Dobre | 05.02.2011 | 13:51
-4 (5/1)   
Preturile au scazut, insa nu cu 70 % domnilor. Poate ar fost bine sa scada atat, din pacate ma tem ca este imposibil.
Eu vorbeam de faptul ca am cumparatori cu 45.000 euro si nu gasesc garsoniere, Cornele. Cum insa tu nu stii sa citesti, ai concluzionat exact invers. Uite, acum caut o garsoniera la 45.000 euro, pe stazile adiacente Nervei Traian. Etaj intermediar, locuibila, bloc mixt. Nu gasesc. Daca aveti voi cunostinte despre asa ceva, de ce nu ne spuneti si noua ?
#13. Daniel Dobre | 05.02.2011 | 13:48
-5 (6/1)   
Cornel si Cipper, va multumesc pentru grija. Sunt miscat. Cu toate astea, Cornele stai linistit, nu ma plang de foame. :)
Domnilor, haideti sa privim problema asa : daca costul de fabricatie al unei paini, cu transport, vanzare, etc, este de 1 leu, voi vreti ca fabrica de paine sa va dea voua painea cu 50 de bani, doar pentru ca va este voua foame ? Niciodata. Mai bine nu vinde, stopeaza productia si va vinde painea peste 5 zile cand muriti de foame. Si n-o sa va mai pese atunci ca e veche si tare.
#12. razvan | 05.02.2011 | 13:22
-4 (7/3)   
bai astia fara bani nu mai tot comentati atata daca habar nu aveti ce inseaman sa construiesti...eu am o firma de c-tii mica si construiesc pentru persoane fizice fie case fie bloculete mici...pai costa in jurd e 400euro/mp + Tva numai sa construiesti ( de calitate )..ia mai puneti voi terenul, prouiectul, avize , utilitati, etc...sa vezi cum iasa pe la 7-800Euro/mp...pai si cu cat sa vinzi dupa un an jumate de munca?...cu 850?...nici dobanda la banca nu o scoti...tot vorbiti voi atata ca le stiti pe toate..
#11. Cornel | 05.02.2011 | 13:15
5 (2/7)   
Nu va mai luati de Daniel Dobre.De foame (cititi blogul) vorbeste gura fara el.
Are niste cotete confort 3 in portofoliu dar nu gaseste amatori la 45000 euro.
#10. Adi Licu | 05.02.2011 | 12:59
7 (2/9)   
Peste un an - doi vor incerca sa vanda disperati cu 500 euro\mp si nu vor avea cui... :)
Vor creste taxele si impozitele pe proprietati deoarece este o modalitate f buna de a suplimenta veniturile la bugetul de stat. Daca va dispare si programul "Prima Casa" care tine pretul in jur de 60000 euro, atunci sa vezi caderi de pret. Vor apare executarile silite si multe falimente... E suficient ca un dezvoltator ce detine un nr. mare de apartamente sa lase la pret, pentru a trage dupa el intreaga piata imobiliara. 800 euro\mp e putin ? Unde in Monaco ? In Romania si 500 va fi mult.... "Nu e bani"... :))))
#9. Cipper | 04.02.2011 | 16:23
12 (2/14)   
Dle Dobre va faceti singur antireclama? Cum adica nu gasiti garsoniere in Bucuresti cu 45000 Euro? Poate nu gasiti pe Nordului sau Primaverii. Dar in rest inseamna ca va primiti comisionul degeaba...

Cat despre scadere va zic eu unde au scazut cu 70%? Imi dati si mie comision? Au scazut la periferie. Case pe care se cerea 250-300 k Euro se dau si cu 130 numai sa le ia cineva...

Vreti sa va mai zic unde au scazut cu 70%?? Au scazut chiriile in apartamente de 4 camere din centru de la 1800-2000 E, la 6-700 Euro.

Va rog sa ma contraziceti ca doar sunteti "jucator" nu "spectator" ca mine.
#8. Daniel Dobre | 04.02.2011 | 14:10
-13 (15/2)   
Daaa! Corect, asa este. Au scazut cu 70 % preturile.....Unde domnilor ? Dar var rog, exemple concrete, nu aberatii.
#7. Carlos J | 04.02.2011 | 13:59
11 (1/12)   
Toate piata imobiliara a scazut cu peste 70%, iar agenti imobiliari vor sa ne convinga ca nu este adevarat. Succes domnilor !!!
#6. Daniel Dobre | 04.02.2011 | 09:48
-15 (17/2)   
@adi : Amice, am si eu niste clienti care vor sa cumpere garsoniere in Bucuresti cu 45.000 Euro. Nu vrei sa te ocupi tu de ei, daca gasesti asa usor proprietari care "se roaga" de cumparatori cu 20.000 Euro ? Pe bune, tu cand te-ai trezit de dimineata, stiai in ce an esti ? Dar pe ce lume ?
#5. adi | 04.02.2011 | 00:47
8 (2/10)   
850E/mp,nu la periferie, in afara Bcurestiului,in vecinatatea glinei si a protanului care aduc un miros imbietor mi se pare cel putin exagerat...parerea mea, in bucuresti a inceput lumea sa se roage sa vanda o garsoniera conf 1 in zona buna cu doua zeci si ceva de mii E, un apartament 2 camere conf 1 tot in zona buna in jur de 40000E
#4. cristi | 03.02.2011 | 23:07
-3 (4/1)   
mai roberte iti urez somn usor la tine acolo in ferentexas.
#3. george | 03.02.2011 | 19:46
-2 (3/1)   
popesti leordeni are si cateva dezavantaje, insa are si multe avantaje care il fac sa fie cautat chiar si pe timp de criza : preturi mici, apropierea de bucuresti, zona este in continua dezvoltareapropierea de complexe comerciale, accesul la metrou pe partea cu imgb-ul, etc...
#2. robert | 03.02.2011 | 18:17
1 (2/3)   
daca si in 2011 mai auzim de "potentialul zonei de sud" inseamna ca inca nu au disparut toti abramburicii din imobiliare. Corest este sa zica asa : "zona de sud este o parte paupera si ingalata a Bucurestiului si a periferiei Capitalei. Asa va si ramane. Noroc (pentru "dezvoltatorii" de ocazie de pe acolo) ca exista oameni care au nevoie sa stea pe acolo pentru ca au interese legate de servici sau rude. In rest - ar fi jale."
#1. GEORGE | 03.02.2011 | 15:18
1 (2/3)   
VRAJEALA DOMNILOR(NE-AM SATURAT DE CONFLICTELE DINTRE PRIMAR SI VICE)
IN 2008 CAND AM CUMPARAT UN TEREN PE BIRUINTEI ,TOATA LUMEA DE LA PRIMARIE MI-A SPUS CA IN 2,3 LUNI SE VA FACE ACEST PUG , FIIND DE LUAT 2 AVIZE ,ASA AM FOST PACALIT SA CUMPAR SI CA MINE SUNT POATE SUTE DE CUMPARATORI CARE ASTEAPTA SA CONSTRUIASCA DE ANI SI ANI.
DACA AVETI INFORMATII MAI CLARE IN ACEST SENS ,VA RUGAM SA NE INFORMATI SI PE NOI
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Oltenitei , SU: 74.19 mp, 3 cam.
Popesti-Leordeni , SU: 190 mp
Blog IMOPEDIA
RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
Giulio Angheloiu
22 Mai 2012
Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
Daniel Dobre
22 Mai 2012
FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video