Mai mult decât imobiliare!
 
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Peste 100.000 de români executaţi de bănci

Publicat: 10 mar 2010 | Autor: Cristina Popa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 3507

Peste 100.000 de persoane fizice din România nu şi-au plătit ratele la bănci şi sunt în procedură de executare silită. Numai o bancă din primele cinci de la noi are 20.000 de cereri de executare silită.
sursa:money.ro"În luna februarie a fost o explozie de cereri de executare silită pentru persoanele fizice din partea băncilor, iar numărul acestora a depăşit 20.000 la o bancă din Top 5. Dintre acestea, cele mai multe solicitări sunt pentru credite de nevoi personale de 30.000-40.000 lei", a declarat pentru NewsIn avocatul Gheorghe Piperea, specialist în insolvenţă şi faliment.

"Este vorba despre acele persoane care au contractat credite în aşa-zisa perioadă de boom economic şi acum nu-şi mai pot plăti creditele pentru că li s-au redus salariile sau au fost trimişi în şomaj", a completat Piperea, fondator al societăţii "Piperea & Asociaţii".

Această creştere a numărului de executări silite se va reflecta în preţul caselor şi al terenurilor, care va atinge în luna iunie un minim al ultimilor trei ani, estimează avocatul.
"Preţul construcţiilor şi al terenurilor se va prăbuşi şi am putea vorbi despre o relansare a vânzărilor în acest domeniu, întrucât vom vorbi de preţuri aflate mai aproape de realitate, respectiv de 50% din valoarea caselor din 2007 sau de 30% din preţul terenurilor din acea perioadă", a apreciat Gheorghe Piperea, specialist în insolvenţă şi faliment.

Valoare de piaţă de 600 euro/mp la apartamente noi

Avocatul Gheorghe Piperea estimează că preţul real de vânzare a unui apartament nou este în acest moment de 700-800 de euro, însă va coborî în următoarele trei luni la 600 de euro "ca urmare a presiunii apărute în piaţă în urma vânzării activelor neperformante a băncilor".

"În două, trei luni putem vorbi despre o reaşezare a preţurilor, deoarece legea spune că după mai multe licitaţii banca poate vinde o casă şi la 1% din valoarea la care a fost evaluată iniţial. Vom asista la scăderea drastică a preţurilor de vânzare şi există potenţial pentru scăderea preţului de vânzare a unui apartament la 600 de euro pe metru pătrat.Acest lucru va atrage după sine scăderea preţului de vânzare a apartamentelor vechi, iar un apartament din zonele accesibile ale Bucureştiului va ajunge să coste 400-500 de euro pe metru pătrat", a explicat Piperea.
Preţul mediu de vânzare al terenurilor centrale va coborî la 500-600 euro/mp în zonele centrale ale Capitalei şi la 1.500-2.000 euro în zonele ultracentrale, precum Primăverii, anticipează avocatul.




Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (24)
#24. trump | 13.03.2010 | 22:55
2 (0/2)   
@radu
nota 10 pentru ultimul tau cometariu (#22) si tot respectul meu
#23. teren intravilan Magurele | 13.03.2010 | 21:05
1 (0/1)   
vand teren intravilan ,Magurele,str. Sabarului,suprafata 5000mp,dubla deschidere
15m,utilitati: gaze,curent,strada astfaltata;pret 10 euro/mp;telefon 0720009070sau0214574448
#22. radu | 12.03.2010 | 13:42
10 (0/10)   
Suntem nişte bieţi soricei care aleargă pe o rotiţă...suntem sclavi pe viaţă la bănci sub impresia unei aşa-zise libertăţi!
"Exploatarea omului de către om" zicea cineva odată şi noi zâmbeam şi credeam că nu e decât o lozincă împuţită...dar este doar tristul adevăr...vom muri la locul de muncă pentru a produce bani patronilor, fără a putea să ridicăm fruntea şi să ne cerem drepturile, că altfel nu avem bani de rată la credit!
HALAL LIBERTATE...uitaţi-vă la noi în ce hal ne-au adus....Până şi imnul de stat este parcă ironic...!
Românii sunt doriţi doar pentru a consuma ce produc alţii mai puternici...asta au vrut şi asta au realizat...!
Şi asta în toate domeniile: agricultură, imobiliare, sport, cultură, etc.
Clasa politică este un simplu executant al ideilor din afară...este cam târziu să mai putem face ceva...!
Încercaţi, pe cât posibil, chiar dacă vă e greu, să vă păstraţi LIBERTATEA!
#21. definitie subprime - prima coasa | 11.03.2010 | 20:07
3 (0/3)   
http://voxpublica.realitatea.net/business-economie/prima-casa-cum-sa-construiesti-un-subprime-romanesc-e-romania-too-big-to-fail-33718.html#comment-387394

uite de asta se "inghesuie" investitorii, stiu ca o sa piarda toti banii
#20. mihai | 11.03.2010 | 15:55
9 (0/9)   
Toti viseaza sa vanda o garsoniera si sa se mute pe Riviera Franceza!La terenuri e si mai si! Toti au cumparat terenuri la 5-10 Km dupa centura cicase vor fi "cartiere rezidentiale". In afara de zona pana in centura Bucurestiului care cat decat va fi urbanizata in 5-10 ani, restul e priveghi! Nu au vazut in viata lor 5000 Euro dar viseaza preturi de Paris, Geneva, sau Luxemburg. Parcul imobiliar e compus 90% din cocioabe comuniste care au 40 ani si pe un strain nu numai ca nu le-ar curmpara dar la cat sunt de periculoase ar fi sfatuiti sa le darame!
#19. gogu | 11.03.2010 | 15:43
8 (0/8)   
@ Felix, unde mama naibii sint speculatorii, ca nu-i mai vede nimeni la fata de peste 1 an de zile ... la 600 de euro inseamna circa 20-25 k pe o garsoniera comunista in militari, berceni, etc. si circa 30-35 k pe 2 cam etc.
Ce anume ti se pare tie "jignitor" la preturile astea, ca nu inteleg nici sa ma pici cu ceara de unde va vin voua gindurile astea de preamarire in preturi exorbitante.
25k la 150 chirie pe luna inseamna 13 ani de chin la care adaugi si cel putin 2-3 remobilari si reamenajari... adica te duci pe pustiu cu amortizarea. Cam asa se face un calcul de catre un investitor, ca au inceput si astia sa gindeasca acum. yield de 7% pe o rata de risc foarte mare cum are romania, in conditiile in care nu ai garantia ca nu se duce si mai jos pretul sau chiria.
Adaugi la un asa "parfum" de investitie riscul de cutremur si mai ales faptul ca la viitorul cutremur majoritatea celor facute vremea lu ceasca ajung pe bulina rosie, adicatelea adio asigurare iar valoarea o sa fie undeva pe la zero barat...
Felix, pe cuvint, parca ati ramas picati in cap, coboriti nene cu picioarele pe pamint ca uite din cauza asta este blocaj total pe piata, pt ca sinteti pierduti in spatiu si visati cai verzi pe pereti ... ne-am trezit "occidentali" peste noapte cu chilotii rupti in fund pe noi. Stai sa vezi ce pun astia biciurile pe noi de o sa ne cocoseze de taxe si impozite ca sa dam banii inapoi
#18. mihai | 11.03.2010 | 15:04
4 (0/4)   
Eu nu am afirmat ca un apartament va costa 10000 Euro. Asta e o utopie! Dar nici 40000 Euro pe o garsoniera de 30 m2 in Titan, bloc din 1980 nu e normal sa coste 40000 Euro. Dupa mine un pret rezonabil la o astfel de garsoniera ar trebui sa coste 20000-25000 Euro si depinde deusurinta cu care o poti inchiria sau vinde si acest lucru este dat distanta fata de metrou, usurinta de a avea acces la magazine si de ce nu vecinii din bloc!
#17. Lolek | 11.03.2010 | 14:49
2 (0/2)   
Pentru Felix.

Sunt de acord cu ideea ca preturile nu vor scadea "spectaculos".
2 camere intr-un cartier dormitor muncitoresc nu vor ajunge sa mai coste 10000 de euro sau dolar USA.
Dar pretul pe mp deja construit intre 100(curand vor fi si blocuri cu aceasta vechime) si minim ani 20 vechime in cel mai fericit caz va fi 600 euro pe mp.
Sunt blocuri construite in perioada de 1920-1990 care daca ar fi sa le demolam azi pe terenul ramas liber nu ofera nimeni 600 euro/mp.Sa nu se confuzie cu ceea ce cer in prezent speculatorii si agentii imobilari pe un mp.Ei cer dar nu inseamna ca si vand acel mp.
#16. Felix | 11.03.2010 | 13:39
-7 (8/1)   
Ma amuza comentariile in stil 'wishful thinking' proliferate de profetii apocalipsei imobiliare. Aceeasi placa invechita de un an de zile...
Nu zic ca preturile nu vor mai scadea, insa e absurd sa crezi ca vor ajunge la 600 de Euro/m.p. in blocurile gri din Bucuresti. In primul rand ca denota lipsa de maturitate sa iti doresti sa le vezi la acel nivel. Ar echivala cu a-ti dori o stare de anarhie in economia Romaniei, caz in care ai putea sa-ti faci linistit sepuku, cu apartament sau fara.
Stati linistiti, speculatorii vegheaza pentru linistea noastra, si nu are sens sa va faceti iluzii ca vom cumpara vreodata un apartament la pretul 'corect'.
#15. mihai | 11.03.2010 | 13:13
4 (1/5)   
Daca piata era lasata libera se ajungea demult la pretul corect. Programul Prima Casa nu a facut decat sa amane deznodamantul. E ca atunci cand ai cancer. Daca il operezi din timp ai sanse mari sa scapi. Daca nu l-ai descoperit la timp ai sanse mai mici. Iar daca nu o faci mori sigur. Pana cand piata nu se va autoregla iar tranzactiile nu se vor face cu bani reali si nu virtuali (sau o parte rezonabila sa fie facut pe credit) tranzactiile nu vor reincepe. Acum banca pentru un credit ipotecar normal,iti cere 50% avans tocmai pentru a dovedi ca esti solvabil si banii se reintorc. Mai mult deja creditele ipotecare clasice nu se intand pe mai mult de 20 ani!
#14. radu | 11.03.2010 | 12:42
6 (0/6)   
Da, Gogule, ai dreptate...ai spus exact ce aş fi spus şi eu, aşa că nu are rost să mă mai obosesc...
Vin vremuri nasoale...!
#13. gogu | 11.03.2010 | 12:17
10 (0/10)   
@ george, la cit crezi ca o sa se inchirieze un ap. dupa ce o sa fie scoasa subventia la apa calda si caldura iar gazele se vor scumpi cu cel putin 10%?! Veniturile scad in continuare la populatie !!! la o intretinere de 3-5 mil pe timp de vara si in jur de 10 mil pe iarna la un 2-3 cam nu cred ca o sa poti lua mai mult de 100-150 euro pe apartament ... daca faci calculul pe 5 ani si faptul ca valoarea locuintelor atunci o sa fie la fel sau mai mica cu cea de acum, te apuca turbarea pt ca trebuie sa mai remobilezi inca odata si sa ai grija si la chiriasii pe care-i bagi in casa si o sa-i rulezi de multe ori.
Vremurile astea au mai fost si in anii 90 ... ciclicitate, adaugata la faptul ca romania nu este o tara dezvoltata ci in curs de dezvoltare. Greseala majora pe care o fac multi a fost sa creada ca am devenit deja o tara dezvoltata doar prin faptul ca s-au parafat niste acte cu UE ... la nivel de putere economica reala sintem tot in **** si am "prosperat" pe baza banilor nemunciti din credite, bagati pe git de niste mafioti care se numesc sistemul bancar.

Sa nu cazi in iluzia autodistructiva a faptului ca se mai inchiriaza usor ... se inchiriaza din ce in ce mai greu si la chirii din ce in ce mai mici ... pretentiile sint din ce in ce mai mari iar banii bagati pt utilarea apartamentului incep sa fie din ce mai multi. Pentru rentieri vremurile sint de ce in ce mai grele iar perioadele pina la o reinchiriere devin extrem de mari, uneori te apuca disperarea.

Aici nu mai e un joc cine rabda mai mult ci este vorba de disparitia cumparatorilor pe zi ce trece tocmai din cauza preturilor nejustificat de mari inca. Blocajul continua, valoarea imobiliara scade, banii pt imobiliare iau deja alte directii pt ca acestea nu mai prezinta interes. Majoritatea s-au imbatat cu apa rece la prima coasa iar aceasta se intoarce ca un bumerang impotriva sectorului imobiliar.
#12. mihaitza | 11.03.2010 | 11:03
4 (0/4)   
@george
Scuza-ma te rog, dar se "lipeste" in acest moment cineva de aceste preturi?
Apoi, cred ca nu ai citit tot textul, aceste executari se fac ptr. sume de 30 - 40 000 lei, deci nici macar cat un avans (asa cum considera acum bancile).
Ideea care reiese de aici este ca populatia este atat de saraca, incat nu-si mai permite nici macar achitarea unor rate fff mici, ce sa mai vorbim de rate de peste 500-600 euro/luna, si inca pentru 25-30 de ani.
#11. george | 11.03.2010 | 10:57
-8 (8/0)   
Dupa cum spunea cineva...."cine are rabdare mai multa castiga". Dar mi se pare un pic distorsionata situatia in favoarea vanzatorilor. Cei care au de vanzare au posibilitatea sa inchiirieze imobilul si astfel pot astepta 2-3...5 ani. Cei care cumparara in schimb trebuie sa stea in chirie (da bani proprietarului fara sa mai primeasca nimic inapoi), nu este casa lor si nu o pot amenaja cum vor ei, nu se simt ca acasa, trebuie sa se mute in 6 luni sau mai putin ca nu mai vrea proprietarul sa-i tina, etc.

Eu cand am cumparat, in 2005, am asteptat 2 luni sa apara o noua garsoniera la vanzare in zona in care vroiam sa cumpar. Dupa ce vad acum prin anunturi situatia nu s-a imbunatatit prea mult. Partea cu oamenii care au datorii la banci si le ia casele este o aberatie dupa parerea mea. Majoritatea apartamentelor din Bucuresti au fost luate gratis de la stat sau cumparate in 2005-2006 pe 15-20000 Euro ( o suma nu foarte mare chiar si in conditiile de acum).

Eu am mers pe principiu: cumpar cand imi permit si gasesc ceva care imi place

PS: dupa iesirea din orice criza o sa urmeze mega inflatie....sa vedem atunci cine se mai lipeste de preturile la case
#10. ruben | 11.03.2010 | 09:29
6 (0/6)   
Este adevarat ca bancile amana tot mai mult executarile silite fie in speranta ca datornicii se vor redresa economic, fie in ideea ca piata imobiliara isi va reveni si vor putea sa vanda la preturi care sa acopere cat de cat pierderile. Cum economia nu isi va reveni din criza nici in urmatorii ani e greu de crezut ca cei care s-au inhamat la rate de de sute de euro isi vor gasi de lucru pe aceleasi salarii pe care le aveau inainte de criza. Am o cunostinta care lucreaza la sediul central al uneia dintre marile banci de pe piata si mi-a zis ca au maldare de dosare de credite ale datornicilor care urmeaza sa fie executati, dar se amana procedura de executare din motivele amintite. La un moment dat buboiul se va sparge pt. ca si bancile vor prefera sa vanda cu mai putin decat sa nu vanda deloc si sa ramana cu casele. De fapt situatia din leasingul la masini unde 1/3 din credite au fost neperformante reflecta si situatia din imobiliare. Apoi mai ganditi-va ca din iunie vom sti preturile reale cu care se vind casele, ceea ce nu va fi pe placul agentiilor, pt. ca nu le mai lasa loc de prostit clienti. Mai luati in calcul si impactul psihologic pe care il are criza asupra comportamentului posibililor clienti care nu se vor mai inhama asa usor la rate daca acest lucru nu este absolut necesar. Unii vor prefera sa stea cu chirie sau cu parintii, decat sa plateasca rate si dobanzi lunare, doar pt. a fi proprietari dupa 30 ani ai unor locuinte care vor avea 60 ani vechime.
#9. mihaitza | 11.03.2010 | 08:44
6 (0/6)   
Ceea ce este mai grav, si vad ca nimeni nu a remarcat asta, este valoarea ptr care acesti oameni sunt executati (30 000 - 40 000 lei, deci pana in 10 000 euro). Aceasta suma nu ajunge nici macar pentru avans. Si atunci de unde relansare domnule, daca acesti oameni nu-si permit nici macar sa-si plateasca avansul???????????????
Va hraniti cu himere.
Nimeni nu-si doreste un val de executari silite, fiindca nu cred ca ne putem cladi un viitor pe nefericirea altora, si sper sicer ca acest lucru sa nu se intample. In schimb, sunt ferm convins ca vom avea parte de scaderi mari de preturi, ele urmand a se aseza la un nicel mult inferior celui actual.
#8. mihaitza | 11.03.2010 | 08:15
7 (0/7)   
@ dragos dragoteanu
Simtitm cumva domnu' dragos niscai emotie si disperare in vocea dvs???
Chiar nu realizati ca romanii nu mai au bani pentru a-si plati datoriile. Ca s-au inhamat la ceva ce ei si urmasii lor nu vor putea platii in vecii vecilor???
Nu stiu daca cifrele vehiculate de domnul avocat sunt corecte, dar in mod sigur, preturile existente in acest moment pe piata sunt colosale (desi trebuie sa recunosc, ele au mai scazut).
Asa ca, inainte de a mai califica drept "tampenii" spusele altora, v-as ruga cu adanc respect sa reveniti cu picioarele pe pamant.
Cat de imbecil trebuie sa fii pentru a da mai mult de 300-500 eur/mp pe un apartament comunist, cat despre cele noi, cunosc cel putin 8-10 situatii in care ele s-au dovedit mai proaste decat cele vechi. Cui prefera aceasta forma se sclavie moderna, nu pot decat sa-i urez bafta...
#7. Dragoteanu Dragos | 10.03.2010 | 22:48
-9 (10/1)   
Desi sunt alaturi de d-nul avocat membru fondator la o asociatie noua in domeniu imobiliar,imi permit sa spun ca domnia sa vorbeste, la modul general ,numai timpenii! Propun sa vorbeasca fiecare la ceea ce se pricepe mai bine. Executarile despre care se vorbeste sunt valabile numai pentru "buruieni" imobiliare,pe care n-o sa le cumpere nimeni!
#6. andrei | 10.03.2010 | 22:41
1 (0/1)   
@andrei : PS. DUCETI SE SCRIE FARA -, cititi oricum
#5. andrei | 10.03.2010 | 22:38
4 (0/4)   
Daca aceste executari ar fi reale poate ca previziunile din articolul acesta sunt plauzibile. INSA! exista un mare INSA! daca va duce-ti sa zicem pe acest site http://www.raiffeisen.ro/licitatii-bunuri-in-executare si va uitati la ce au la executare si vedeti preturile de evaluare si pretul de la care porneste licitatia veti observa cu stupoare ca de fapt cele doua cifre sunt identice. Lucru care este interzis de lege. Legea spune ca trebuie sa incepa licitatia de la maxim 90% din pretul evaluat. Asta ar fi un lucru. Al doilea este ca pretul "evaluat" este cu MUUULT peste preturile actuale, asta tocmai ca sa amine vinderea lor. Ar trebui sa se inteleaga ca de fapt bancile nu vor sa vinda respectivele case pt ca evident ar iesi in pierdere. Nu vor de fapt decat sa dea clientilor timp sa adune bani si sa inceapa sa le achite ratele. Dar ca de obicei articolele de pe acest site sunt nefondate. “Reporterii” de pe imopedia, si nu numai, fa un reportaj despre ce au discutat cu colegii lor de biro in pauza de masa, adica numai niste zovonuri, ceea ce ii face doar niste coafori/coafeze. Pentru cei care au scriu la imopedia, daca citesc acest coment, ii intreb stiu despre prima regula a jurnalismului? Adica regula celor trei surse ale unei informatii? Anume pentru orice informatie pe care o publici trebuie sa ai cel putin trei surse credibile. A doua regula este aceea a investigatiei. In momentul in care nu gasesti a 2a sursa, incepi sa o cauti. Astfel dai peste informatii noi care iti schimba povestea. De exemplu. Eu nu am crezut aceste articole despre executari silite si concluziile la care ajungeati dumneavoastra "reporteriilor imopedia" si am dat si eu un search. Am gasit un site care m-a facut sa ma intreb: da domne vreau si eu apt cu 30 % mai mic decat e evaluat (asa cum imopedia ne spune de prin noiembrie cu vreo 3 sau 4 articole pe aceeasi tema: "executari silite"). SURPRIZA! acele anunturi era supraevaluate si departe de regula licitatia incepe de la 90% din pretul evaluat. Asa deci, prinde un articol substanta, si volum dealtfel.
#4. gogu | 10.03.2010 | 19:19
8 (0/8)   
acum a inceput adevarata dementa pe imobiliare ... cine nu s-a prins bine pina acum este kaput ... abia de acum inainte o sa vedem prabusirea sectorului imobiliar, pina acum ne-am hranit cu iluzii politice, stati sa vedeti ce ne paleste realitatea cu toata forta in moalele capului ... adio economie
#3. Zorro | 10.03.2010 | 19:09
-2 (5/3)   
Piperea e un geniu. Pana si numele lui dovedeste asta.
#2. JocK | 10.03.2010 | 19:03
9 (0/9)   
Domnul Piperea stie ce spune si dupa inceperea executarilor silite, pretul in imobiliare va scadea drastic si iremediabil pentru urmatorii cativa ani. Imi pare rau de cei care s-au imprumutat in perioada de boom economic, dar nu si de cei ce au vrut sa fac bani peste noapte prin specula imobiliara. Probabil ca cererea se va intalni cu oferta acolo unde spune si domnul Piperea, adica la puterea de cumparare a romanului. Trebuie sa invatam odata pentru totdeauna sa fim cumpatati si sa apreciem valoarea banului, sa stim cat de mult producem si cat de putin consumam, sa ne intindem cat ne tine plapuma.
#1. radu | 10.03.2010 | 15:46
5 (0/5)   
Eu am prevăzut ceea ce spune domnul aocat acum 6 luni...
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SC: 270 mp
Unirii , SC: 90 mp, 2 cam.
Blog IMOPEDIA
RUN
08 Februarie 2012
Studiile IMOPEDIA.ro au fost preluate de unul dintre cele mai puternice site-uri internaționale din domeniul imobiliar ...
Dragos Dragoteanu
06 Februarie 2012
2012. Un an ca oricare altul? Cui ii mai pasa de real estate-ul romanesc in actuala conjunctura economica ...
Giulio Angheloiu
10 Februarie 2012
Probabil că Rudyard Kipling ar mai fi luat un Premiu Nobel pentru literatură dacă ar fi pus pe hârtie şi conturat ...
Daniel Dobre
08 Ianuarie 2012
A trecut Craciunul, Sf. Stefan, Revelionul, Sf. Vasile, Boboteaza si astazi si Sf. Ion! Banuiesc ca de luni, ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video