Cele mai vechi malluril din Capitală au trecut prin lucrări masive de renovare și reconstrucție. După doi ani de lucrări și o notă de plată de 26 de milioane de euro, Plaza România și București Mall revin în forță, cu noi branduri și spații regândite pentru a răspunde mai bine dorințelor clienților.

40214-plaza_romania_2016.jpgIntrat pe piața locală de aproape două decenii, Grupul Anchor a investit o sumă impresionantă în renovarea și reconstrucția celor două malluri din portofoliu: 26 de milioane de euro a costat reinventarea pionierilor centrelor comerciale din Capitală, Plaza România și București Mall.

„După aproape doi ani și peste 26 de milioane de euro investiți, Anchor Grup finalizează renovarea București Mall și Plaza România și anunță un grad de ocupare de peste 95% pentru cele două centre comerciale. Compania își confirmă poziția de pionier pe piața dezvoltărilor imobiliare din România, lucrările de modernizare a celor două centre comerciale fiind primele de acest gen ce se realizează cu ambele mall-uri deschise”, subliniază reprezentanții Grupului Anchor.

  • 80% dintre chiriașii București Mall și Plaza România au urmat exemplul, remodelându-și  magazinele conform ultimelor lor concepte de design
  • Peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri – ale căror suprafață se ridică la peste 25.000 de metri pătrați – au fost relocate și extinse pe parcursul acestui proces complex de renovare (de exemplu, H&M, Koton, Colin`s și Mango și-au dublat suprafața în București Mall)
  • Printre magazinele renovate și remodelate se află Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks în Plaza Romania și Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel în București Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane în București Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite în Plaza România

40215-bucuresti_mall_2016.jpg„Când am planificat renovarea celor două mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat în considerare au fost nevoile clienților și chiriașilor noștri. Ne-am dorit să le oferim clienților produsele și serviciile cu care aceștia s-au obișnuit, în același timp asigurându-ne că cei mai importanți parteneri ai noștri, chiriașii, își vor putea continua activitățile lor comerciale de zi cu zi, la fel ca întotdeauna. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovând ambele mall-uri în timp ce acestea au rămas deschise publicului. Renovarea a fost un efort comun – al nostru și al chiriașilor noștri – și sunt mândru de faptul că aceștia ne-au urmat exemplul, renovându-și, la rândul lor, magazinele”, a declarat Affan Yildirim, General Manager al Anchor Grup.

În urma investițiilor, ambele malluri au atras noi chiriași: 28 de magazine noi au fost lansate în Plaza România (printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris), iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În ceea ce privește București Mall, există 23 de magazine noi (printre care Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home), dintre care șase vor fi deschise în curând. Per total, în timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% în Plaza România și 96% în București Mall.

Spații de birouri au înlocuit zone de magazine

O premieră pentru piața locală o reprezintă transformarea zonei de retail în spații de birouri: Anchor Group lansează Plaza România Offices cu Mega Image ca principal chiriaș. Astfel, suprafața de închiriat de 47.000 de metri pătrați înainte de renovare s-a convertit într-o suprafață de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.

„București Mall rămâne centrul de modă al Bucureștiului, în timp ce Plaza România își păstrează statutul de parte integrantă a comunității rezidențiale. Cu toate acestea, ambele clădiri s-au schimbat considerabil, scopul renovărilor planificate cu ajutorul Altoon Partners fiind de a revitaliza look-ului ambelor mall-uri și de a crea noi experiențe, în linie cu tendințele actuale și menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților”, punctează reprezentanții companiei.

Orientarea către modă a București Mall este exprimată prin culorile și texturile utilizate, în timp ce Plaza România este despre comunitate, fiind locul în care oamenilor le place să își petreacă timpul liber și să socializeze. Această poziționare a fost transpusă în terasele, verdele urban și materialele naturale, în completarea mediului înconjurător, elemente ce fac experiența de shopping mai plăcută. Mai mult, primul centru comercial modern din România are o nouă fațadă pe Calea Vitan, fântâna emblematică a fost reinventată, iar noile terase au fost amenajate. În ceea ce privește Plaza România, în urma renovărilor, centrul comercial benbeficiază de o nouă intrare de pe Bulevardul Timișoara, un interior mai luminos, elemente și tipare liniare, o zonă de food court extinsă, terase exterioare și noi spații verzi.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

18 May 2016