În lunile iulie și august, mall-ul își așteaptă clienții cu reduceri de până la 70% la o multitudine de produse, de la articole de grădină și camping până la ochelari de soare, cosmetice, prosoape și articole de baie.
Zeci de magazine din Plaza România dau tonul
sezonului estival, punând la dispoziția amatorilor de shopping reduceri și oferte promoționale la colecțiile de vară. Timeout, Marks&Spencer, Lee Cooper, Accesorize, Lashez, L'Occitane,
Sephora și Optiplaza le oferă clienților mall-ului reduceri de până la 60% și 70%.
Campania de reduceri și de promoții acoperă o largă varietate de produse. Dacă în această perioadă de la Massini se pot achiziționa trei cămași la prețul de 390 lei și o cămașă la 99 lei, Splend'or le-a pregătit clienților reduceri până la 50% la bijuteriile de oțel și la ceasurile selecționate (Diesel, Armani, Pierre Cardin, Police, Timex, Festina etc). Cât despre cosmetice, Flormar și Yves Rocher diversifică oferta: dacă din primul se pot cumpăra farduri, rujuri și oje la jumătate din preț, în al doilea se aplică o reducere de 30% la produsele de protecție solară. Cât despre Melvita și Plafar, acești retaileri oferă discounturi de 50%, în timp ce la Adidas și Nike reducerile variază între 25% și 40%.
Pentru acest sezon, Tekzen le-a rezervat clienților o ofertă promoțională ce include produse selecționate de mobilier, de menaj, lustre și articole de gradină și camping. Între 17 și 23 iulie, English Home face reduceri de 50% la prosoape și articole de baie, iar, între 24 și 31 iulie, toate produsele din magazin pot fi achiziționate la jumătate din preț. Tot de reduceri de 50% beneficiază în această perioadă fanii brandurilor ECCO, Koton, CCC, BSB, Bata, Bigotti, Tommy Hilfiger, Swarovski, BSB, Il Passo, Mango, Mothercare, Penti, Colin's și LC Waikiki.
15 July 2015