Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Rahova:"Cumpărătorii sunt, în general, cei care au copilărit aici şi care cunosc cartierul destul de bine"

14 dec 2009 | Autor: Cristina Popa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 19242

Un cartier rău famat, de care mulţi se feresc! Aşa este perceput de mulţi cartierul Rahova despre care agenţii imobiliari spun că nu este atât de rău pe cât se spune. Dar, să nu uităm că fum, fără foc nu se poate.

Playerul flash nu este instalat.
Proprietarii cand aud de Prima Casa zic NU.

În această zonă cumpără, în general, cei care au copilărit aici şi care cunosc cartierul destul de bine. Persoanele care nu sunt familiarizate cu zona se feresc, în general. Despre valoarea locuinţelor, agenţii imobiliari spun că au scăzut la jumătate faţă de anul trecut.

"Comparativ cu anul trecut preţurile au scăzut cu cel puţin 50%. Proprietarii, cel puţin în momentul acesta nu au înţeles că piaţa este destul de dificilă în această perioadă. Ei, în continuare, vor să obţină preţuri destul de mari, însă e puţin mai greu" susţine, Daniela Cioarca - consilier imobiliar.  

Cel mai mult au scăzut garsonierele şi apartamentele cu două camere. O garsonieră cu o suprafaţă de 42 mp, decomandată se vinde cu aproximativ 40.000 de euro. În cazul apartamentelor cu trei şi patru camera preţurile au rămas pe loc. Sunt încă proprietari care visează să obţină 90-100.000 euro, pentru un apartament cu trei camere. Preţuri mult prea mari pentru această zonă, sunt de părere agenţii imobiliari.

"Proprietarii când aud că vor avea un potenţial cumpărător cu creditul Prima Casă spun nu, pentru că nu sunt bine informaţi şi nu ştiu ce presupune acest lucru, că au auzit de la rude, de la prieteni ca va dura foarte mult, cel puţin două luni. Cine vinde acum, o face pentru că este nevoit şi fortat. În concluzie, nu prea au fost vânzări prin Prima Casa" ne-a declarat Daniela Cioarca - consilier imobiliar.  

Chiriile au mers şi în Rahova mai bine decât vânzările. Un apartament cu două camere complet mobilat şi utilat se închiria anul trecut cu 450 euro/lună, astăzi nu dă nimeni mai mult de 300 de euro/lună. Pentru o garsonieră chiria variază între 200 şi 250 euro.  

Avantajele cartierului Rahova, potrivit agenţilor imobiliari
    * Preţuri accesibile
    * Aproape de centru
    * Mijloace de transport în comun de suprafaţă


Dezavantajele cartierului Rahova, potrivit agenţilor imobiliari: 

    * Trafic aglomerat/ zonă aglomerată
    * Lipsa spaţiilor verzi
    *  Mizeria din zona pieţei Rahova



Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (46)
#46. Abcdefghu | 11.11.2010 | 10:54
1 (0/1)   
#34. assante Te asigur ca nu toate cartierele din Bucuresti sunt cum spui tu de exemplu in cartierul tei in mare parte din acesta oamenii sunt foarte civilizati de 20 de ani de cand stau aici UN SCANDAL nam auzit fiecare noaptea am dormito fara zgomote si nu numai teiul sunt f multe cartiere civilizate ideea e sa vezi ;) nu sa spui dinainte de a sti vorbesti despre Rahova si drumul taberei ... mersi alea sunt cartierele rau famate oriunde o sa gasesti de astea adevarat ca la noi sunt mai multe dar asta e ... gasesti si la noi locuri placute te asigur :) si apropo fi sigur ca nu toti de aici "au o ramura provinciala" :) si sincer eu nu ma cred superior dar e invers provincialii AU IMPRESIA ca ne credem superiori si trebuie sa faca ceva sa fie cu nasu pe sus asta e toata treaba te asigur :)
#45. andu | 03.01.2010 | 12:07
-1 (2/1)   
" assante" are cea mai mare dreptate.... si cei mai vinovati sunt cei care au facut acest reportaj..numid cartieru rahova "un cartier rau famat" Mah nenorocitilor...daca rahova e cartier rau famat....atunci colentina ce mai e.......ca acolo vezi mai multi chinezi, turci, arabi, decat romani, ganditi-va de doua ori inainte de a face niste afirmatii......si totusi daca este un cartier rau famat ...un singur lucru il diferentiaza de celelalte cartiere si blocuri...nu uitati ca aici sunt cele mai noi blocuri construite dupa cutremuru din 77 in marea majoritatea alcatuite numai din grinde si pereti tunati....in caz de cutremur rahova este cartieru cel mai putin avariat.....asa ca ganditi-va de 1000 ori inainte de a cumpara un ap. o garsoniera, intr-un cartier in care blocurile sunt facute din caramizi...si mult mai vechi decat cartieru rahova..
#44. dana | 01.01.2010 | 16:54
-3 (4/1)   
nu locuiesc in romania.dar am locuit.in rahova.9 ani.pe pricopani.in fiecare zi mi.e dor de blocul meu,de vecinii mei simpli,de rahova mi.e dor.daca va vrea dumnezeu sa mai locuiesc in romania,asta se va intampla in RAHOVA.IN GRABA ASTA DE INNAVUTIRE AM UITAT SA NE VEDEM LUNGUL NASULUI.DECAT SA STAU IN PIPERA LANGA BECALI,PREFER SA STAU IN RAHOVA LANGA TOTI ACEI CARE REPREZINTA ETNIA ROMANA LA O ADICA.SUNT MEDIC,APROPO SI SOTUL MEU LA FEL.
#43. MARIUS | 29.12.2009 | 08:43
2 (0/2)   
DA, SI EU URASC 32
#42. MIKI | 26.12.2009 | 22:39
2 (0/2)   
Nu conteaza numarul ci prostia lor.In centru, pe str. Sfintii Voievozi la nr 52 ,langa Calea Victoriei ,sta unul taximetrist care iti distruge masina daca parchezi pe strada in fata poartii lui.Si casa are vreo 5 locuri de parcare libere.Atentie ca eu am patit-o pentru 5 minute de parcare.Daca ma puneam la mintea lui??
Mai bine treci pe trotoarul celalalt.
#41. Goguvasile | 26.12.2009 | 19:11
3 (0/3)   
Toate cartierele, repet, TOATE isi au la origine in aceeiasi idee muncitoreasca. NU au fost concepute pentru locuit ci pentru supravietuit. In ele au fost mutati la un loc incepand cu anii 50, muncitori, doctori, ingineri, tigani cum zicea cineva, cu un singur scop: egalizarea valorilor spre media inferioara. Fara sa jignesc pe nimeni, generatiile care au precedat aparitiiei cartierelor muncitoresti, cu cat ne apropiem de anii prezenti, au uitat de principiile care guverneaza convietuirea intr-o comunitate. Acest lucru a fost dorit de comunisti si iata dus la extrem acum de anii in care traim. Lipsa posibilitatii de deplasare, lipsa confortului minim in multe cazuri nu face decat sa aprofundeze aceasta stare de fapt care , dupa mine nu are cum sa evolueze in bine.
#40. Andrei | 25.12.2009 | 23:58
5 (0/5)   
ce bine "le-a zis" Calin :).

Stau pe granita cartierului, pe Sebastian si m-as muta instant si cu 2-3 statii macar mai aproape de centru.
vecinu de deasupra imi pune manele la fiecare sarbatoare si in fiecare sambata cand ii vin in vizita vecinii din superbul teleorman.lumea e clar mult mai indobitocita decat in alte zone, cred ca e vorba si de o concentrare a unui anumit fel de oameni in anumite zone ( vorbesc aici de majoritati, bineinteles ca exista si exceptii )

urasc cainii de aici, urasc jegul mai ceva decat pe vremuri in regie, urasc strazile si trotuarele lasate neterminate, urasc tramvaiul 32
#39. sylar | 24.12.2009 | 18:14
4 (0/4)   
oricum preturile sunt tot mari si umflate.
#38. cristi | 22.12.2009 | 23:43
-1 (1/0)   
ERATA : 150000 euro pentru acea garsoniera langa casa poporului
#37. cristi | 22.12.2009 | 23:42
0 (1/1)   
am uitat sa iti spun concluzia , CONCLUZIA este ca pretul vine de la proprietar care netiind cu ce se mananca imobiliarele spune clar si raspicat ca el vreo 80000 pe acel apartament . DIn experienta personala , o duduie mia spus ca vrea 15000 de euro pe o garsoniera langa casa poporului (acum 2 ani cand preturile erau de 100000-200000 pt un ap cu 3 camere in locuri precum mall vitan , calea calarasilor , rond alba iulia etc . deci vedeti nebunia unor proprietari care cer aceste sume este de vina nu agentul imobiliar . acest lucru este mentionat si in articol , vina este a proprietarilor care inca mai viseaza sa primeasca 100000 pe un ap :) multumesc si sper ca esti lamurita
#36. cristi | 22.12.2009 | 23:38
-3 (3/0)   
PT LAURA : nu stiu ce impresie ti-ai facut tu despre preturi insa tin sa te dezamagesc legat de "umflarea" agentiilor , un comision la o agentie imobiliara ca la carte este de 3% din valoarea totala a tranzactiei , ca si maxim ma refer , (cu toate ca nici o agentie nu ia 3 % si e criza asta se lucreaza si p 1 % , sau comision doar de la cumparator samd ) deci la un apartament de 80000 de euro , pretul va fi defapt 82000 din care cei 2000 au fost pusi peste ca sa aiba de unde negocia , pentru ca posibilul client va dori sa se tocmeasca , deci din 82000 se va ajunge pe la 81000 sau chiar mai putin , iar astfel comisionul agentiei va fi de sub 1000 de euro din care vreo 3 -4 -5 sute ajung la agent si restu la agentie , deci nu iti inteleg frustrarea "agentiile umfla preturile" hmmmm PS : Am lucrat in domeniu deci stiu despre ce vb
#35. GICA | 22.12.2009 | 22:57
1 (2/3)   
PTR GOGU -D-le in ceea ce priveste primaru ai dreptate ,in rest ....du-te in alt cartier !
#34. assante | 22.12.2009 | 21:54
1 (2/3)   
Caline nu mai lauda Drumul Taberei pt ca eu acum in momentul de fata locuiesc acolo pe Valea Argesului nu este deloc cum spui tu ,am locuit 32 de ani in Rahova si de 7 in Drumul Taberei si aici ca si in Rahova sunt astfel de oameni pe care i-ai descris tu si aici sunt tigani si aici sunt romani tiganizati si aici sunt oameni care zic ei se descurca si aici isi iau BMW-ri si stau in apartamente confort 2 si aici nu poti dormi noaptea de zgomotele motoarelor care participa la curse ilegale si aici sunt scandaluri noapte de noapte ,DAR daca ai un job petreci mai putin timp acasa si nu prea bagi in seama amanuntele acestea singurul lucru pe care il doresti este sa ai liniste si aceasta nu o poti avea in nici un cartier din Bucuresti,PENTRU CA LOCUIM LA COMUN SI este inevitabil ca intr-un bloc cu 30-40 de apartamente sa existe si oameni de care spui tu ,crezi ca daca stau in Drumul Taberei sunt mai destept sau mai cizelat EU ZIC CA NU ,si eu am facut greseala sa ma mut si regret, m-am luat dupa sotie ,ea crescand in Drumul Taberei si spunea ca este un cartier mai linistit si cu oameni de alta calitate ,dar nu este asa pentru ca toti bucuresteni sunt "emigranti"din provintie aici este un conglomerat de "etnii regionale"moldoveni,ardeleni,olteni ,basarabeni,etc aici au venit toti pt ca este Capitala si merg cainii cu covrigi in coada ,locuind la comun avem impresia ca toti sunt precum noi (sa respectam pe cel de langa noi)ei bine nu ,nu este asa..,problemele incep inca dacand ajung acasa ..ex :locul de parcare,mi-am gasit masina cu cauciucurile taiate siii .....nu sunt in Rahova deci calitatea umana nu am gasit-o nici aici ..M-AM gandit sa ma mut unde? poate pe camp singur ...V- ati gandit de ce nu ne suporta provincialii?VA SPUN EU :NOI BUCURESTENI NE CREDEM SUPERIORI asa ca comentariile superiorilor vis-a-vis de cartierele altora dovedesc ceea ce sunt .
Cred ca toti care am scris aici avem un arbore genealogic provincial.
#33. gogu | 22.12.2009 | 17:30
3 (3/6)   
un cartier mizer incepind cu primarul
#32. Mihaela | 22.12.2009 | 15:36
-2 (6/4)   
pentru toti care vorbesc in necunostinta de cauza, locuiesc in Rahova de 27 de ani si nu am avut niciodata probleme, am acut liceul in Amzei in centrul Bucurestiului, am lucrat in Drumul Taberei, m-am dus peste tot in Bucuresti si sunt aceleasi persoane in toate cartierele, hoti de buzunare poti gasii si in Pta. Romana cat si in Primaverii, Surfina daca tu crezi ca in acest cartier exista doar mizerie umana atunci tu esti mai mizerie decat ei, Nastase pentru cultura ta generala sunt femeie si ies la 3 noaptea pe strada si niciodata nu s-a luat nimeni de mine, merg pe jos de la Unirii in Rahova la 2 noatea si nu se nici draku de tine, asa ca ................... nu mai este nimic de adaugat decat ca habar nu aveti ce vorbiti.
#31. Alex | 22.12.2009 | 12:07
1 (2/3)   
Am si eu o intrebare pentru inteligentul care spunea ca isi ia app in Florida cu 80.000$. Sunt de acord cu tine dar te'ai gandit cat platesti impozit anual pe acel apartament???? In Romania intradevar iti iei un app cu 150.000 E si platesti impozit sa zicem 100 E/ an dar in SUA platesti de iti ies ochii.....
#30. calin | 22.12.2009 | 01:01
11 (2/13)   
Revin, pt ca vad ca nu m-am exprimat cum trebuie.

Problema in Rahova nu sunt tiganii. Intr-adevar, tiganii sunt peste tot. Iar daca locuiesti intre tigani nu ai nici o problema cu ei.
Problema in Rahova sunt romanii tiganizati. Muncitorii din uzine, "oameni ai munci" cum zice assante, si familiile lor.
Oameni carora le lipseste educatia civica pentru ca au fost mutati de la sat la periferia orasului unde au dat peste cultura de mahala. Si care nu au avut un sistem de valori pe care sa-l transmita copiilor lor, care au ajuns mai debusolati decat ei.
In fine.
Problema in Rahova nu e iti da cineva in cap, desi ai mai multe sanse decat in multe alte cartiere. Problema e ca trebuie sa traiesti zi de zi cu oamenii astia.
Oameni care nu vad mai departe de propriul interes, oameni care nu inteleg ca ideea de baza a convieturii este sa nu il deranjezi pe cel de langa tine. Oameni carora daca le zambesti cred ca esti nebun sau ca vrei sa ii faci la buzunare.
Sunt romanii nostri care nu prea stiu sa faca nimic, dar "se descurca", crescuti in cultura spagii si a bacsisului.
Baietii care prefera sa parcheze bemveul seria cinspe' in fata blocului confort 2 in loc sa foloseasca banii aia ca sa se mute intr-un loc mai civilizat.
De ce? Pentru ca ei chiar nu sesizeaza diferenta. Lor chiar nu li se pare ca exista o diferenta intre cartierul lor (rahova, berceni, dristor, pantelimon... ) si alte cartiere.
Pentru ca diferenta de fapt ar trebui sa fie ei.
Si lucrul asta i-ar durea.

Nu patesti nimic daca locuiesti in Rahova. Doar ca obosesti psihic foarte tare. Si incepi sa te intrebi daca nu cumva tu esti cel nebun.
#29. GICA | 21.12.2009 | 19:52
-1 (3/2)   
hei oameni buni ,nu vedeti ca se insista cu accest comentariu distrugator ptr acest cartier? Eu sunt sigur ca suntem "lasati" sa ne zbatem in aceste comentarii probabil in interesul vreunui STAB cu bani multi care vrea sa puna mina cu bani putini pe cit mai mult spatiu imobiliar.Mai bine sa ne uitam cine ne provoaca,ne neomeneste cu ipocrizia articolului sau.Aici e vorba de spatiu vital ,vor din ce in ce mai mult ,(ca de altfel orice patron la care lucrezi)dar sa ofere cit mai putin.Deci fiti atenti mai bine in jurul vostru,deschide-ti ochii larg si vedeti ce se intimpla .Vom mai vorbi poate inca luni de zile pe accelasi titlu de articol.De ce nu apare un alt articol in care sa se arate ca locuitorii cartierului FERENTARI combat vehement aceste neadevaruri (pe care un alt IDIOT, coleg de breasla cu scrintitu de Sabah le arunca aiurea in media ).Nu vedeti nici un rezultat pozitiv ,la toate luarile noastre de pozitie,ei vor spatiul nostru imobiliar la pret cit mai de nimic. Fiti sanatosi ! La multi ani !
Oare trebuie sa le aducem aminte accestor excroci imobiliari ca aici sau nascut,crescut,format mari oameni de arta ,stiinta,sport ?Ei hai sa le spunem ignorantilor ca o natiune se mindreste cu un actor ca GHEORGHE DINICA, ca mii de fosti suferizi isi datoreaza recistigarea sanatatii DOCTORULUI SORIN OPRESCU (chiar daca acum si-a ridicat vila la Ciolpani),clubul Dinamo Bucuresti isi datoreaza marile rezultate si vecinului nostru GIGI MULTESCU...si lista poate continua! Deci atentie cum vorbiti despre FERENTARI!
Fiti fericiti aici !in ciuda celor care va rivnesc spatiul.
SARBATORI FRUMOASE TUTUROR COLOCATARILOR DAR SI NECUNOSCATORILOR FERENTARIULUI NOSTRU!
#28. Alex | 21.12.2009 | 17:04
1 (3/4)   
Deja comentariile sunt pline de jena. M-am mutat in acest an pe Margeanului si nu am avut nici o problema. Am copilarit in Berceni. Pai acolo era sa mananc bataie in spatele blocului, cu toate ca ma cunoasteau baietasii. Am scapat tocmai pentru ca m-au recunoscut. Duceti-va la piata resita si apoi comentati de rahova. Toti pretiosii astia de pe aici ar trebui sa spuna unde stau. Pantelimon, Berceni, Aparatori, Grigorescu, tot Lipscani-ul, etc nu cred ca sunt adevarate paradisuri. Din 2003 am tot mers vara la ora 2:00-3:00, intorcandu-ma de la finii mei, prin Ferentari si absolut nimeni nu-ti spune nimic. Astea cu nu iesi din casa, sare cimpanzeul, apare Tarzan, poate si Rambo dupa bloc, sunt deja idei preconcepute. Dar gresite. Daca nu stiti, nu mai comentati. Intrati in Berceni, zona Big sau Resita, si mai discutam dupa aceea.
#27. assante | 21.12.2009 | 00:14
-3 (5/2)   
Ciocardele sa sti ca nu sunt fratii mei poate ai tai ,dupa parerea ta numele meu seamana a **** sau al tau ,oricum pari a fi un frustrat si inapoiat facand asemenea afirmatii ....BAI CROCODILULE SA STI CA IN TOT BUCURESTIUL SUNT TIGANI ar trebiu sa ceri sa se faca recesamant sa afli si tu mai Ciocardele cati tigani sunt in Rahova si cati sunt la tine in cartier sau in comuna ma VASILE ,asa mai CIOCARDEL VASILE mai plimbate prin bucuresti si apoi vb cred ca tu stai in casa de nu ai mai vazut tigani sau pe Marte.
#26. assante | 21.12.2009 | 00:01
-2 (5/3)   
Ciocardele spunemi si mie unde nu sunt tigani si sunt de acord cu tine ,daca ai urmarit comentariile poate ti-ai dat seama ca foarte multi au comentat despre rahova ,dar sa sti ca in Colentina,Pantelimon,Piata Resita ,Ferentari sunt mult mai multi decat in Rahova ,nu asta ar fi problema pentru ca tigani sunt peste tot ,sunt foarte multi si in centrul Capitalei,hai sa-ti dau doar cateva nume de strazi din centru si plimbate putin pe acolo apoi plimbate si prin rahova si vino si spune ce ai vazut,dute pe str. Selari ,Lipscani,Covaci,Sepcari,pe strazile adiacente b-dul Regina Maria,VIS AI VIS DE HOTEL MARRIOT o zona foarte scumpa a Capitalei care multi vor sa locuiasca acolo care se situeaza la 2,5 km de Rahova mergi pe str.Sabinelor si strazile din apropiere si vei vedea multi Romi,impotrtant este oriunde ai locui sa ai parte de vecini buni nu conteaza etnia,sigur ca si in Rahova sunt Tigani dar si ei ca si tine sut foarte pretentiosi si vor sa traiasca in cartiere zis bune asa ca dupa revolutie au migrat in cartiere asa zis bune alti au vandut si cu banii si-au luat masini puternice si case in comunele limitrofe Capitalei alti au plecat de unde isi au radacinile (prin tara )dealtfel ca si multi romani,marile cartiere Bucurestene sunt locuite de oameni ai munci care pe timpul comunismului au primit de la servici apartamente gratis printre care se aflau si tigani cu conditia sa fi muncit.ASA CA BAI NEA CIOCARDELE SPUNEMI SI ENUMARA CARTIERELE UNDENU AI VAZUT NICI UN ****
#25. mircean | 20.12.2009 | 11:16
-2 (5/3)   
pentru Ciocardel:
Ciocardele ai un nume neobisnuit pentru un etnic roman... nu cumva esti un rom mic si tupeist care a invatat sa scrie ?
Pentru cei care cred ca in Rahova sunt tigani - Fratilor asa este sunt si aici bruneti certati cu apa - tocami de asta, stati voi frumos acolo unde sunteti acum , mutati-va la coada vacii cat mai departe de Bucuresti, faceti-va casa pe pamant pe terenuri cu 10 e/ mp, pe care pina mai ieri se cultiva porumb si orzoaica, trageti-va gaze pe bani multi, chemati vidanja sa va goleasca fosele septice - si lasati-ne pe noi aia prostii sa traim in Cartier.
#24. Ciocardel Vasile | 20.12.2009 | 11:01
3 (2/5)   
Unul din dezavantaje este ca sunt prea multi tigani in Rahova. Fratii l;ui ASS..ANTE...!
#23. assante | 19.12.2009 | 23:58
0 (3/3)   
Ai dreptate ANONIMULE (unul)cu 80000 de euro faci casa pe pamant(vila),in Florida cumperi in dolari asta insenand circa 120000 $ si ce vila iei dar nu asta este problema ,problema este la nivel national ,toate locuintele sunt scumpe nu numai in rahova ,ce in alte cartiere sunt mai ieftine ,si daca tot comentati de rahova spuneti voi enumeratile cartierele care sunt ieftine si foarte sigure daca tot comentati.
#22. Unul | 19.12.2009 | 20:37
1 (4/5)   
Chiar de ras. Cu $ 80000 gasesti un apartament superb in Florida acum..trebuie sa fii chiar idiot sa iei in Rahova
#21. assante | 18.12.2009 | 21:23
-8 (12/4)   
CRACIUNITA care saraca s-a trezit cu hotul in pat cand era sotul la baie si saracuta care tocmai venise de la Londra (Rosiori de Vede),s-a speriat ca a uitat sa-i spuna hotului ca sotul vine mai devreme accasa,lasa-ne Craciunitoo cu aerele de Paris(Alexandria)ca ce vrei sa spui ca in alte cartiere nu se sparg locuinte,HAI SA-TI SPUN UN SECRET CRACIUNITOO(SCHIMONOSITO)Hotul acela putea foarte bine sa lociasca in Berceni sau Dristor si sa vina sa fure din Rahova de obicei hotii nu fura de langa casa(cartier) pt ca pot fi vazuti si recunoscuti mai repede asa ca fura la mai departare ,pai la tara la tine treaba mare se face langa casa sau putin mai in fundul curti?daca sa zicem ai avut tu nenorocul sa te calce hoti in casa in Rahova ce crezi tu ca in oricare cartier nu te putea vizita?Rahova este Rahova nu stiu ce ai vrut tu sa spui dar te intreb unde ai locuit inainte de Rahova la Ghimpati sau comunele limitrofe bucurestiului si de ce nu ai inchiriat la Unirii?ITI SPUN EU PT CA NU AI BANI EXACT CA MAI TOATA POPULATIA RAHOVEI SI DE ALTFEL A TUTUROR CARTIERELOR MUNCITORESTI DIN BUCURESTI ,Dca inchiriai in SATUL FRANCEZ POATE NU VENEA HOTUL pt ca acolo este cu circuit inchis si patrunde mai greu.
ASA CA LASANE CRACIUNITOO CRED CA ESTI O FRUSTRATA
#20. assante | 18.12.2009 | 20:37
-10 (13/3)   
Craciunit-ooo venise mos craciun pe geam de daca nu ai avut horn,spune ca nu-ti place zona nu ca a intrat hotul pe geam sau tu vroiai sa intre pe usa (amantul)si daca il prindea sotul... na barbate ce de hoti sunt in Rahova ,ca pe Primaverii nici nu sunt ca de ,de acea l-a impuscat IOVAN pe hot ,mai Craciunito sa sti ca in orice loc din lume nu din Rahova sunt hoti sau tu cred ca esti o EXTRATERESTRA.
APROPO SOTUL CRED CA ESTE NAIV ALA ERA AMANTUL SPUNEI ACUM ADEVARUL SI MOS CRACIUN TE VA IERTA
#19. vio | 18.12.2009 | 12:52
-5 (8/3)   
am trait si eu in rahova 35 de ani si sulfina deja exagereaza nu suntem in cuba
#18. craciunita | 18.12.2009 | 11:43
9 (3/12)   
Rahova........am stat cu chirie acolo la etajul 1 mi-a intrat un hot in casa pe geam .....cu mine in casa....a spart geamul...de asta ce mai ziceti? Cand l-a auzit sotul meu...a sarit la el si ..a fugit...un puscarias recidivist, am sunat la politie si l-au prins in 2 minute...acum il paste puscaria...sa nu aud de Rahova....Rahova e Rahova...si tineti cont ca am stat pe antiaeriana unde e zona mai linistita...
#17. Sache | 17.12.2009 | 18:19
3 (2/5)   
Am trait in Bucuresti 30 de ani. Am doi copii si am ales de doi ani Rm.Valcea. Nu am locuit in Rahova, dar si in cartierul unde am avut apartamentul te calcau pe trecerea de pietoni, nu aveai loc de parcare si ca sa te deplasezi cu masina era o aventura incredibila. In Valcea, cand prima masina a oprit si m-a lasat sa traversez cu copilul, cu toate ca nu era trecere de pietoni am fost pt prima data contrariat. Credeam ca numai in Europa se pot intampla asemenea gesturi. Am privit apoi masini lasate cu motorul pronit in fata buticului din cartier si iarasi am fost bulversat. Si sunt multe altele care tin in mare parte de bun simt. Rahova ca toate cartierele din Bucuresti ar trebui sa-si recapte Bunul simt si respectul pt cel care locuieste langa tine.
#16. simona maria | 16.12.2009 | 12:13
-2 (9/7)   
Sa nu uitam ca mizeria umana exista si in alte cartiere cum ar fi Dr Taberei.......exemplele pot continua,locuiesc in rahova de 23 de ani dar nimeni nu m-a oprit pe strada sa ma injure,daca nu intrii intr-un anturaj prost nu ai cum sa ai probleme "foc fara fum nu iese",degeba spune-ti voi ca e rau famat asa il concep oamenii care nu cunosc cartierul mizeriea in Bucuresti este la tot pasul. Mai pardon nu gasesti mizerie la Guvern la Presedintie.....................Nu trebuie sa generalizam ,hai sa fim realisti.............
#15. Bubu | 16.12.2009 | 04:15
3 (6/9)   
mai mult de 20 euro/m2 nu fac apartamentele alea infecte in Bucuresti; sa fiti multumiti cu atit ca sa aveti bani de tren sa mergeti la cules capsuni. la cutremur cad toate, mai astptati putin si nici atit nu o sa luati, cine o sa dea bani pe darimaturi si prafuri.
#14. GICA | 16.12.2009 | 00:35
-1 (10/9)   
Am locuinta in Ferentari ,capatul mas. 139;Am ajuns aici in urma demolarii casei .Locuiesc in cartier din 1974,nu ma laud,dar nu pot sa fiu de acord cu cei ce aplica aici povesti auzite sau aruncate fortat pe TV de timpitul de Sabah si asta ptr ca nici o sectie de politie nu dorea sa fie insotita de ziaristi in timpul serviciului lor ptr ca pierdeau SPERTUL pe care il luau .Numai cei de la sectia 24 politie au permis echipei lui Sabah sa -i insoteasca in misiuni! Si ce a iesit ....o super reclama PROASTA despre Ferentari,de parca in alte zone n-ar fi betivi ce-si deranjeaza vecinii,idioti care se drogheaza in scara blocului sau care vind droguri,...Asa a ajuns acest cartier care va garantez e un cartier ca oricare altul din Bucuresti,dar unde din cauza unui idiot preturile la locuinte au scazut de parca ar fi construite din chirpici ori paianta ca la el in cartierul unde a copilarit.aici locuintele" comuniste " sunt construite dupa aceleasi proiecte tip confort 1,confort 2 ,sau confort 3 dar in care nu te ninge , nu te ploua poti sa-ti cresti copii,poti sa-ti intemeiezi o familie,poti fi fericit ca toti ceilalti locuitori ai capitalei.Sa stiti ca nici cel mai prost borfas nu fura si nu jefuieste la el in sat,fura de la 7 sate departare ca sa poata juca table cu toti vecinii in parculetul de linga bloc.Asa ca fiti linistiti puteti intr in cartier fara frica ca nu veti mai iesi asa cum isi permitea idiotul de Sabah sa -si realizeze reportajul.Fiti bine veniti !
#13. assante | 15.12.2009 | 20:12
2 (5/7)   
Traiesc de 30 si ceva de ani in Rahova cred ca antescriitori mei au vazut prea multe filme si compara ceea ce au vazut acolo cu ceea ce este realitatea,mergeti in centrul Capitalei pe str.Covaci,Sepcari,Lipscani etc,megeti vis-a-vis de Marriot pe Sabinelor,in cartierul Militari pe Uverturi,Colentina zona Teiul Doamnei,Pantelimon zona spitalului si multe zone ale Capitalei si veti vedea aceleasi mizerii umane de care vb ,nu cred si nu cunosc un cartier Bucurestean in care sa nu avem etnii,in cartierul mult laudat de antescritori mei Drumul Taberei si Militari in zonele Cinema Favorit si Piata LUjerului s-au intamplat mai multe crime care au fost destul de mediatizate si exemlele pot fi in fiecare cartier,asa ca Rahova este un Cartier ca si toate cele din Bucuresti ZONE BUNE SUNT CELE DIN PRIMAVERI RESTUL SUNT LA FEL ASA CA NU VA MAI LAUDATI CARTIERELE.
SUNT TAXIMETRIST DE 12 ANI SI CUNOSC TOATE COLTISOARELE BUCURESTIULUI
#12. calin | 15.12.2009 | 19:25
10 (2/12)   
A, si legat de ce zice adriana mai jos:
"In toate cartiere se poate intampla sa te fure, sa te injure, sa te loveasca."
Am descoperit ca nici asta nu e adevarat. :)
Si tineti cont ca Drumul Taberei nu e mare r**t de zona. E tot un cartier muncitoresc. Doar ca e spalat.
#11. calin | 15.12.2009 | 19:21
14 (4/18)   
am crescut in rahova. cu conlocuitori si cu romani conlocuitorizati.
am locuit acolo pana la 20 ani.
am facut liceul si facultatea in centru, deci stiam ce e dincolo de granitele cartierului.
dar dupa ce m-am mutat in drumul taberei am descoperit ca:
- nu toti romanii sunt pamantii la fata, inraiti si indobitociti
- nu in orice mijloc de transport in comun trebuie sa **** a transpiratie
- nu trebuie sa stai cu mana pe portofel in orice tramvai
- nu la orice scara sunt baietzi care scuipa seminte
- nu trebuie sa se auda de fiecare data cand trece o fata "faaaai firiaadreq!".
si lista ar putea continua.
am avut o copilarie fericita in rahova. m-am jucat cu conlocuitori, m-am batut cu conlocuitori, imi face placere sa ii revad de fiecare data.
dar de fiecare data cand merg la mama, care locuieste inca in rahova, mi se pare ca ma intorc in timp, in saracia si mizeria anilor '90.
sincer.
#10. Stoinescu | 15.12.2009 | 18:59
2 (2/4)   
Este adevarat ca RAHOVA nu este PIPERA dar sunt zone noi construite "CARTIER" intre Sos. Magurele si Piata Pucheni de care nu se prea stie nimic, zona de constructii noi ,nu se promoveaza nicaieri desi sunt alte standarde ca:locuinte , locatari...... ,este mai usor sa promovezi Pipera,Baneasa.. de unde se ajunge greu in centru, nu au strazi, canalizare...
#9. adriana | 15.12.2009 | 13:29
-5 (16/11)   
Locuiesc in Rahova de 26 de ani, am copilarit aici, am facut scoala si liceul aici,am facut si o facultate( in centru) si traiesc in continuare aici. Am iesit afara la orice ora din zi si din noapte si NICIODATA nu mi s-a intamplat nimic, nici mie nici familiei mele nici prietenelor mele. Este un cartier ca oricare altul.In toate cartiere se poate intampla sa te fure, sa te injure, sa te loveasca.Tocmai pt ca este un cartier rau famat si multa lume se fereste sa vina, nimeni nu stie cu adevar cum este.
Nastase si Surfina **** de aici....ca habar nu aveti pe ce planeta traiti.....
#8. XXXXXXXX | 15.12.2009 | 12:45
-5 (11/6)   
am stat in rahova 4 ani si acum mi-am cump apart in sos Salaj,( ferentari ) si nu mi s-a intamplat nimic, nici mie nici sotiei, dar asta nu inseamna ca nu aveti dreptate..........oricum vorba lui adi, nu suntem in jungla
#7. laura | 15.12.2009 | 12:44
7 (3/10)   
Pentru Rahova pretul este enorm: lipsa metrou, blocuri construite unul langa altul, lipsa locurilor de parcare. Problema nu este a proprietarilor in privinta pretului ci a agentiilor care ridica pretul continuu in goana dupa profit desi habar nu au ce vand( nu de multe ori mi s-a intamplat sa merg la o vizionare si sa fie demisol si nu et 2 sau gars in loc de 2 cam) cat si mai ales a agentilor imobiliari care nu sunt de profesie si care, daca sunt refuzati la telefon in urma ofertei prea scumpe pe care o prezinta isi schimba vocabularul din unul amabil intr-unul foarte vulgar, chiar insistand ca la anul si la multi ani voi gasi casa. Iar cu Prima Casa: agentii imobiliari te descurajeaza sa nu accesezi creditul desi habar nu au despre ce e vorba de teama ca vor trebui sa astepte mai mult pana la obtinerea comisionului ( urias, dupa parerea mea).
Mai sunt agentii care vand apartamente direct de la constructor: cand anunti ca vrei sa cumperi prin Prima Casa nu te mai cauta nimeni.
Dupa parerea mea cumparatorii care au lichiditati s-au cam epuizat iar vanzatorii ar trebui sa isi indrepte atentia si spre tinerii care isi pot cumpara o locuinta cu un credit bancar ( si aceia putini).
In speranta ca preturile vor mai scadea pentru ca sunt exagerate multa bafta tinerilor ca mine in cautarea unei locuinte.
#6. Cristea Andreea | 15.12.2009 | 10:16
7 (2/9)   
Mi se pare scumpa o garsoniera in Rahova 40 000 eur in conditiile in care intr-un cartier noui construit e exact la acelasi pret.
Sa nu uitam si de zona.
#5. Gabi | 14.12.2009 | 19:21
1 (2/3)   
Transformati in Euro/metru patrat si aflam despre ce vorbim :-))
#4. JocK | 14.12.2009 | 17:30
10 (2/12)   
40000 o garsoniera comunista. Da, zau ca ma bufneste rasul. Piata imobiliara sta sa se prabuseasca in zone mult mai bune decat Rahova si astia vorbesc de sume de felul asta.
#3. Nastase | 14.12.2009 | 15:03
24 (4/28)   
E adevarat ca seara este mai bine sa stai in casa. Nici ziua nu este prea sigura zona, colcaie de etnia conlocuitoare si de shmekerashi care au fizionomii cu care un om normal nu isi doreste sa aiba de-a face. Da, nu este o zona sigura deloc, deci poate fi numita jungla, tocmai din cauza ca nu este sigura, mai ales daca esti femeie si iesi singura seara din casa... Traiesti in zona Rahova? Stii cum opereaza tziganii in zona? Ti s-a intamplat sa fii in 226, sa simti mana unei tziganci in buzunarul propriu si alt tzigan aratandu-ti cutzitul ca sa nu scoti nici un sunet? Nu doresc nimanui sa locuiasca in Rahova.
#2. Adi | 14.12.2009 | 14:00
-9 (21/12)   
Surfina, sa nu exageram... nu suntem in jungla. nu zic ca este cea mai sigura zona, dar nici ca nu poti iesi seara pe strada. sa fim seriosi!
#1. surfina | 14.12.2009 | 11:58
16 (7/23)   
Dar mizeria umana din acest cartier nu se trece la dezavantaje.
Sa fereasca sfantul sa iesi afar cand se insereaza pe aici(mai ales daca esti nou in bloc)
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Unirii , SU: 80 mp, 3 cam.
Berceni , SU: 31 mp, 1 cam.
Blog IMOPEDIA
RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
Giulio Angheloiu
22 Mai 2012
Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
Daniel Dobre
22 Mai 2012
FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video