Cei mai importanți jucători din industrie se vor reuni la Hotel Raddison Blu din București, unde vor analiza situația actuală a pieței de real estate, noile proiecte anunțate, așteptările și provocările anului 2020 pentru fiecare segment în parte: retail, industrial & logistics, office & residential.

Au confirmat participarea la eveniment, în calitate de speakeri:

  • ANA DUMITRACHE Country Head România, CTP INVEST;
  • COSTIN BLIDEANU, Head of Leasing Retail Division, AFI EUROPE ROMÂNIA;
  • RALUCA STANISLAV, Business Development Manager, Skanska ROMÂNIA;
  • EMMA TOMA, Head of Office Division, AFI EUROPE ROMÂNIA;
  • BOGDAN VOICA, Asset Director, ANA TOWER OFFICES;
  • LUCIAN ANGHEL, Founder & CEO, ENERGYPAL - TIMEPAL ROMÂNIA & FMS;
  • SÎNZIANA PARDHAN, Country Head, P3 ROMÂNIA;
  • CLAUDIU BISNEL, Partner & Co-Founder, BRISK GROUP;
  • DAN UNGUREANU, Business Development Coordinator, AON RISK SOLUTIONS;
  • VENERA MUNJEV, Senior Associate | Retail Agency, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA;
  • CRISTIAN TURCULEȚ, Expansion Director România & Bulgaria, AMREST (Starbucks, Burger King);
  • ȘERBAN JUVERDEANU, Head of Development, GLOBAL VISION;
  • DIMITRIS PERGAMALIS, Head Of Construction & Development, GLOBALWORTH
  • STEPHEN BURKE, Construction Director, FORTE PARTNERS
  • BEATRICE DUMITRAȘCU, Vice-President Residential Sales, ONE UNITED PROPERTIES
  • ANTOANELA COMȘA, General Manager, GRANVIA ROMANIA; Președinte, AREI
  • MIHAI PĂTRULESCU, Senior Associate, Investment Services, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA

Astfel, ei vor aborda subiecte de interes pentru profesionștii din domeniu, precum: influența noilor tehnologii asupra profitabilității investițiilor și redefinirea experienței utilizatorilor; poziționarea și avantajele României față de piețele din regiune, nivelul chiriilor și evoluția prețurilor, comparativ cu alte țări europene; tehnologii inovatoare pentru clădirile inteligente; analiza pieței spațiilor de coworking; eficiența și sustenabilitatea clădirilor. găsiți mai multe informații despre tematica evenimentului și modalitate de înscriere.

Prețul standard al unui bilet este de 572 RON + TVA. Discount de grup: 10% - 2 participanți, 15% - 3 participanți, 20% - 4+ participanți.

***

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: AON, BRISK, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA, CASAZELA.

Cu sprijinul: BCCBR – Billateral Chamber of Commerce Bulgaria – România

Digital Marketing Partner: Marketiu

Traducere Oferită de: Biroul de Traducere Champollion

Radio oficial: Europa FM

BusinessMark susține: Plantăm Fapte Bune în România, The Social Incubator

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spațiu profesionist de discuții și networking. Combinând  metode de comunicare și business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.

21 February 2020