Sun Plaza Shopping Center continuă să înregistreze îmbunătățiri ale performanței – cu o creștere a numărului de vizitatori de 10% față de anul trecut, mallul din Berceni se numără între primele trei centre comerciale din Capitală, fiind vizitat chiar și de 50.000 persoane, la sfârșit de săptămână.

35667-sunplaza.jpgLa aproape cinci ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center își consolidează poziția în preferințele bucureștenilor: din punct de vedere al numărului de vizitatori, mallul din Berceni se află în top trei centre comerciale din Capitală. Reușind să crească traficul anual cu 10%, Sun Plaza a ajuns să aibă în timpul săptămânii 36.000 vizitatori/zi, număr ce urcă la 50.000 persoane/zi în week-end. Prin comparație,  centrul comercial AFI Palace Cotroceni a raportat o medie de 55.000 vizitatori/zi (în primele șase luni ale lui 2014).

„La rândul său, procentul vizitatorilor loiali a bifat valori progresive în fiecare an de la inaugurare, de la 23% la sfârșitul lui 2010 la 64% în 2013. În prezent, categoria de vârstă cea mai întâlnită este cea de 25-44 ani, cu un grad ridicat de educație, fiind reprezentată preponderent de familii tinere formate din trei membri, ceea ce definește Sun Plaza ca fiind o destinație preferată de acestea atât pentru shopping cât și pentru petrecerea timpului liber”, constată reprezentanții celui mai mare centru comercial din zona de sud a Capitalei.

  • Sun Plaza deține o suprafață închiriabilă de 81.000 mp, având o suprafață construită de peste 210.000 mp
  • Inaugurat în februarie 2010, mallul din Berceni oferă peste 130 branduri internaționale și locale
  • Vizitatorii au la dispoziție 2.000 locuri parcare gratuite, dar și opțiuni de divertisment în cadrul complexului cinematografic Cinema City, o zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară la înălțime și numeroase restaurante

Mallul dezvoltat și deținut de S IMMO AG (cea mai veche companie de investiții imobiliare din Austria) a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 26,3 milioane euro, reprezentanții săi estimând o creștere pentru anul acesta. Potrivit rezultatelor după al treilea trimestru din 2014, centrul comercial a înregistrat o cifră de afaceri cu 11% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.

Tot în 2014, Sun Plaza a inițiat proiecte de reamenajare și redecorare în care a investit peste un milion de euro. Investițiile s-au concentrat asupra reamenajării parcării, a Piațetei Sud și dezvoltării unor puncte de atracție în interiorul centrului comercial, cum ar fi cel mai mare ecran full HD de interior din Europa, cu o suprafață de aproximativ 40 de metri pătrați.

„Am încercat să eliminăm toate magazinele neperformante sau mai puțin atractive pentru clienții noștri și să aducem numai nume interesante. Numele pe care le-am atras în Sun Plaza sunt o confirmare a valorii centrului comercial, astfel că, la sfârșitul acestui an, vom avea un grad de ocupare de 100%. Chiriașii noștri se bucură de cifre de vânzări mai mari, astfel că și bugetul de chirie a crescut (atât ca cifră absolută, cât și ca medie de chirii). La parter, o unitate fashion cu o suprafață de 100-150 mp se închiriază cu 45-55 euro/mp/lună, iar la etaj, chiriile variază între 38 și 55 euro/mp/lună”, încheie Luiza Moraru, Head of Retail & Property Management CBRE, companie ce a preluat administrarea Sun Plaza în septembrie 2013.

ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ:

 

29 October 2014