728x90.jpg
Mai mult decât imobiliare!
 
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Therme București, o deziluzie de 50 de milioane de euro

Publicat: | Autor: Raluca Joiţa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 7767

A trecut o lună de la deschiderea mult așteptatului Therme București. Cel mai mare proiect de acest gen din Europa, ridicat de la zero cu o investiție fabuloasă, cu un design impecabil, a adunat, în acest moment, mai multe plângeri decât laude. Clienții se plâng de nivelul de siguranță, de mâncare, de limitările impuse celor cu copii dar, cel mai des, ei sunt nemulțumiți de abuzurile personalului. Capacitatea angajaților de a rezolva problemele clienților este la un nivel critic, ceea ce a împins o parte dintre clienți să își caute dreptatea la Protecția Consumatorului. Toate aceste probleme umbresc aspectul spectaculos al celui mai nou loc de entertainment din apropierea Bucureștiului.

therme bucurestiTherme București se prezintă drept cel mai mare centru de wellness, relaxare și extertainment cu apă termală din Europa. Cu toate acestea, prea mulți clienți sunt de părere că epitetele potrivite ar fi mai degrabă: supărare, frustrare sau plictiseală. Cele mai multe probleme par să vină din partea familiilor cu copii, care sunt limitate la zona Galaxy, zona catalogată drept low-cost. Paradoxal, copiii foarte mici, sub trei ani, au acces și în zona The Palm, categoria intermediară ca preț.

Este un non-sens. Copiii sub trei ani sunt cei mai gălăgioși, mai greu de stăpânit, cei care plâng cel mai mult. Logic ar fi fost ca această zonă să fie deschisă copiilor mai mari, eventual cu mențiunea de bun simț că vor fi scoși din sală dacă au un comportament neadecvat. Este absurd să ții copiii de 16 ani, care pot fi responsabili, blocați în același loc cu cei de grădiniță, la zona low-cost”, a declarat pentru IMOPEDIA.ro Florin Smarandache, client Therme.  

Zona destinată copiilor este cea mai puțin adecvată acestora

Zona Galaxy este singura în care au acces copiii cu vârsta de până la 16 ani, cu toate acestea, pare a fi cea mai puțin pregătită pentru a primi această categorie de clienți. Clienții acuză faptul că nu există mâncare sau băutură adecvate copiilor, nu sunt întrunite normele de siguranță, nu se asigură entertainment pentru toate vârstele și nu sunt respectate normele de funcționare.

Luni la ora 14 nu mai erau chifle pentru hot dog. Pizza se face foarte greu. Sandwishuri nu mai erau. Asta în condițiile în care nu poți intra la Palm cu copilul pentru a mânca. La o lună de la deschidere, două tobogane nu funcționează încă”, arată Ionuț Sitescu, vizitator Therme.

Mâncarea este de cea mai proasta calitate și în plus trebuie sa mănânci pe șezlong și foarte, foarte puține mese. O singură piscină pentru adulți și o mini piscinuță pentru copii. Se alunecă atât în piscină, cât și în exteriorul ei, cad adulți și copii pe capete”, arată Gabriela Bilboc, vizitator.

Am cerut apă la temperatura camerei, pentru copil. Nu aveau. Plată nu aveau deloc, minerală era doar rece sloi. Dar cel mai grav mi s-a părut faptul că, tocmai în zona cu cel mai mare risc de accidente, cabinetul medical era închis. Într-o singură oră, patru părinți cu copii loviți au încercat să acceseze cabinetul, fără succes. Ni s-a explicat de către personal că singurul cabinet funcțional este în zona Palm, iar în cazuri majore, salvamarii pot chema personalul medical de acolo. Consider acest lucru o batjocură la adresa clienților”, explică Mihaela Udrea, vizitator Therme.

Regulamentul este încălcat flagrant atât de cliențit, cât și de personal

Regulamentul de funcționare pare să fie opțional, atât pentru clienți cât și pentru personalul Therme București. Cea mai mare problemă a vizitatorilor pare să fie găsirea unui șezolong. Problemele apar din cauza faptului că numărului de șezlonguri este mult mai mic decât numărul persoanelor cărora li se permite accesul.

Deși 90% dintre șezlonguri au fost libere în toate cele trei ore cât am stat noi la Therme, ele erau ocupate cu prosoape, obiecte personale sau chiar mâncare. Chiar și primele două rânduri din față, unde scrie clar că nu pot fi ocupate decât dacă stă cineva acolo. Am fost la doi angajați Therme să îi rog să respecte regulamentul și să ridice prosoapele lăsate pe aceste șezlonguri, dar mi-au spus să caut alte șezlonguri libere”, explică Florin Smarandache.

Am făcut o plângere la final, din cauza rezervării abuzive a șezlongurilor. Ni s-a spus că nu pot fi ridicate obiectele personale ale vizitatorilor, deși regulamentul arată clar, îngroșat și subliniat, că aceia care își lasă obiectele pe șezlongurile marcate drept nerezervabile, își asumă tacit acordul ca Therme să le preia lucrurile și să le depoziteze în zonele special destinate”, spune Mihaela Udrea.

Clienții care au plângeri sunt sfătuiți să se resemneze. ANPC a fost solicitat în soluționarea problemelor

Pentru clienții care au făcut plângeri în mai multe rânduri, către personal, a existat surpriza răspunsurilor discrepante. Angajații Therme nu par să fie de acord între ei, iar regulamentul pare să aibă un înțeles diferit pentru fiecare în parte.

Dacă angajații din sală ne spuneau că dacă nu sunt șezlonguri, asta e situația, iar reprezentanții Therme din sala de intrare ne explicau că nu pot ridica bucurile personale, răspunsul oficial la plângerea pe care am făcut-o pe mail a fost că angajații Therme ridică „în mod consecvent” bunurile depozitate pe șezlongurile care nu pot fi rezervate. În acest context, am găsit drept necesar să fac o plângere la ANPC”, continuă Florin Smarandache.

Investiție austriacă + management românesc = lucrul făcut în pripă și după ureche, la mica înțelegere și cu scopul îmbogățirii peste noapte”, susține Daniel Badea, vizitator.  

Prea aglomerat și, din păcate, deservit de un număr de angajați mai mult sau mai puțin pregătiți. Sper ca feedback-ul trimis de către clienți să ajute compania să își armonizeze serviciile și politicile. Până acum, sunt dezamăgit de modul în care au răspuns la critici”, completează Dan Vioreanu, client.

Ni s-a spus că odată ce am plătit prețul de intrare, ne asumăm orice neplăcere. Am fost sfătuiți să „ținem cont de această precizare”, dar că se va ține cont de fiecare plângere depusă. Ultima parte a sunat mai degrabă ironic, în context”, arată Mihaela Udrea.

Prețurile afișate sunt estimative. Ele cresc cu până la 20%, în multiple scenarii

Printre alte probleme semnalate de vizitatori se numără și vestiarele. Au existat situații în care mai mulți vizitatori au primit, fără să li se spună clar acest lucru, mai puține vestiare decât numărul biletelor.

Există un fel de brățară blanc, inactivă, fără număr de vestiar. Nu ni s-a spus nimic referitor la acest lucru de la casă, unde le-am primit. Am observat abia la vestiar, iar când am vorbit cu angajații, ni s-a spus că probabil am solicitat noi să fie așa. Nu am solicitat, le-am spus, moment în care s-a găsit altă explicație: probabil nu mai erau vestiare disponibile. Ok, dar pe această logică, puteam să nu primim niciun vestiar, nu?”, arată Mihaela Udrea.

Când am încercat să lămurim toate aceste probleme cu angajații de la fața locului, ni s-a spus să fim indulgenți, că sunt la început și încă se acomodează la modul de funcționare. În regulă, cu o singură mențiune: eu am plătit bilet întreg, cu promisiunea celor mai înalte standarde, nu pentru amatori, începători. Dacă ei vor înțelegere, atunci mie mi se pare de bun simț să ofere un preț promoțional, până la perfecționarea mecanismului”, explică Florin Smarandache.

De altfel, prețul pare să fie o altă problemă a clienților. Deși nu este deloc restrictiv, i se aplică frecvent majorări, de până la 20%. Astfel, pentru fiecare jumătate de oră petrecută în plus, clienții trebuie să plătească 2,5 lei. În fiecare interval vineri-duminică, de sărbători sau chiar în vacanțele școlare, toți clienții trebuie să plătească un tarif suplimentar de cinci lei. Astfel, pe toată perioada verii este un tarif preferențial majorat. Tariful de schimbare a zonei ajunge la 27 de lei. În cazul în care se pierde brățara care servește drept cheie pentru vestiar, penalizarea este de 200 de lei.

Un sistem de valori foarte strict, aplicat în favoarea companiei și în defavoarea clienților”, conchide Mihaela Udrea.

CITEȘTE ȘI:

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (10)
#10. new2015spring | 30.07.2016 | 15:23
1 (1/2)   
Serviciile la Therme lasa de dorit!

Dupa ce am asteptat 30 de minute autobuzul gratuit la statia Piata Presei Libere am ineles ca nu se poate conta pe orarul afisat pe pagina de web si am folosit alte mijloace de transport sa ajungem la "Pomul Laudat!" Si la "Pomul Laudat" nu a a fost mai bine! Aerul in sala caselor de bilete era sufocant si umed. Inainte sa platim si nici dupa ce ce am platit intrarea nu ni s-a dat ocazia sa luam la cunostinta despre regulament dar am fost indrumati sa semnam ca am luat la cunostinta despre el. si numai dupa ce am intrebat care este detinatia bretarilor am aflat ca trebuie sa lasam chiar si gentile cu actele si bani la vestiar cea ce nu este acceptabil. Tot ce ne-a ramas de facut la punctul asta a fost sa ne luam banii inapoi, sa iesim pe usa afara si sa nu ne mai uitam inapoi.
#9. maicautatisialtetari | 26.02.2016 | 13:00
-8 (10/2)   
Sunt socat de acest articol. Este jenant. Toate "problemele" expuse de acesti asa-zisi clienti sunt generate de un singur factor - lipsa lor de bun simt. In toata lumea civilizata este asa: Copii de 3-16 ani sunt cei mai enervanti - au tot felul de frustrari specifice varstei si sar in apa, pleoscaie, vorbesc tare, etc. Ce va luati de un copil sub trei ani? Ala face doar ce-i zice ma-sa. Daca ea e o tiganca needucata, e alta problema. In Soelden e exact la fel la vestiare. In zilele in care se asteapta un trafic crescut se ofera un vestiar la doua persoane... ca sa aiba toti loc. In plus, zona de masa este restransa, si separata. Ca sa nu pluteasca carnatul in piscina. Deci sfatul meë e sa va mai civilizati un pic.
#8. Ana Maxim | 18.02.2016 | 14:12
8 (0/8)   
Intrebare. Unde face pipi populatia?....in spatiul de la **** sunt doar doua toalete pentru femei. In parcursul a trei ore cat am stat, am fost cu fetita mea de doua ori. Tot de atata ori ambele toalete erau libere. Mentionez ca am fost in vacanta cand anuntau din 10 in 10 min. ca nu mai sunt locuri. Normal ar trebui sa existe acea substanta care coloreaza apa pentrun nemernici. Si da, mancarea este oribila...mesele murdare si putine locuri....Sezlonguri? am gasit doar unul pt 3 copii si doi adulti. Pardoselile alunecoase, mult clor de te ustura ochii...si multe altele.... Un proiect Romanesc, condus de romani, la preturi nejustificate...
#7. Mishu Popirlica | 16.02.2016 | 20:36
5 (0/5)   
Tine de educatie.
#6. Vali | 16.02.2016 | 17:14
9 (0/9)   
N-as spune ca e o deziluzie, doar ca e foarte-foarte low cost. Se vede ca totul e facut cu maxima economie, de la angajatii luati din satele vecine pe salariu minim (ii vezi si dupa figuri si dupa modul de a vorbi) pana la mancarea gen "Gara de Nord".
Ce ma mira e ca nimeni nu observa diferenta imensa intre suma pe care nemtii declara c-au investit-o acolo (50 de milioane) si hala + piscinele construite care costa 2-3 milioane. O mai fi costat ceva terenul si dotarile dinauntru, dar nu Therme nu face nici cum 50 de milioane cum declara ei.
#5. frei_herr | 16.02.2016 | 17:07
23 (0/23)   
Dovada ca imopedia nu cred ca 'ia bani' de la ... clanurile de tzigani (rrrom poate esti tu), este chiar faptul ca ti s-a permis sa postezi o timpenie mai mare decit tine!
Banuiesc totusi ca esti una din lichelele proprietare ale stabilimentului sau vreo euglena bok-o-trofa pusa sa le sustina 'cauza' manglitorilor profesionisti de fonduri europene, in scopul spalarii banilor din alte 'afaceri'...
In fond, la cita apa calda e acolo ei sperau ca 'spalarea' sa fie cit mai usoara.
Stai sa vezi, 'eminentza', cam ce-o sa se intimple din partea UE atunci cind or sa ajunga reclamatiile de tot felul si la urechile celor de la Bruxelles!...
#4. Eu | 16.02.2016 | 15:28
-17 (22/5)   
Cati bani ati luat de la clanurile de rromi care nu au acces in Therme Bucuresti ? Serviciile sunt impecabile iar voi nu faceti altceva decat sa denigrati munca acelor oameni care nu vor ca acel loc sa fie transformat in satra !
#3. gicu | 16.02.2016 | 13:55
10 (1/11)   
Ma felicit ca nu am fost si nici nu ma voi duce. A fost sor-mea si a zis ca nu mai calca a doua oara. Ce a deranjat-o pe ea a fost meltenismul generalizat, atmosfera de strand comunal, de „mare ca pe timpul lui Ceausescu”, tarania tuturor celor care erau pe acolo. Cine a fost pe la terme prin afara (de pilda in Austria sau Germania) stie ca oamenii nu fac ca toti dracii in apa, nu racnesc tare unii la altii, nu isi lasa copiii nesupravegheati, nu sar aiurea balustradele dintr-un bazin in altul etc. etc. etc. Se respecta anumite reguli de conduita care se pare ca la termele astea de aici nu exista. Daca vreau **** si meltenism ma duc frumusel la strand cu 20 lei, n-are rost să mai cheltui si pe benzina si sa dau si milionul.
#2. frei_herr | 16.02.2016 | 12:59
16 (1/17)   
Foarte 'tare' echipa de ... agramaticieni de la imopedia: Au considerat absolut jignitor, grobian si poate chiar scabros, benignul cuvint ...'pannaramma"! De vreme ce l-au cenzurat...
Foarte multi deont-OLOGI in tzara asta!
Si din toate punctele de vedere...
#1. frei_herr | 16.02.2016 | 12:55
23 (1/24)   
Cind in urma cu vreo doua luni jumate avertizam ca 'uluitorul' spa romanesc o sa fie in cel mai scurt timp un fiasco general, unii s-au gasit sa-mi reproseze ca din cauza 'cirtitorilor' nu merg treburile bine in Romania!
Nci macar eu nu-mi imaginam ca turnura nefasta a 'bunelor' si arhicuniscutelot obiceiuri balcanice primitive o sa fie atit de rapida. Ma gindeam ca macar din orgoliu toata **** asta facuta cu surle si trimbite - da' si cu f. multe incalcari ale legii cit si ale dreptului de proprietate -, avea sa functioneze cit de cit macar vreun an...
Iata ca m-am inselat; in directia proasta, insa...
Asa cum am spus si atunci, luati de vedeti cine sint 'investitorii', cu cine s-au 'cuplat' ei, cine le sint prietenii si protectorii politici si de afaceri si o sa va lamuriti ca 'minunata' intreprindere nu s-a vrut decit o meseriasa incercare de ... spalare de bani. In buna traditie romaneasca post-decembrista...
Iar europenii astia de nu mai putem noi de ne 'raportam' mereu la ei si-i laudam tot timpul, sint si ei, 'bietii' de ei, niste euglene verzi nu de putine ori atit de timpite. Si cred eu ca si corupte...
Ai nostri insa sint ... ca brazii!
Da' doar in ochii stupizilor mioritici care-si imagineaza ca spa-urile creeaza locuri de munca sau plus valoare la PIB-ul national...

Cind nu s-a investit nici macar un leu in pregatirea profesionista (in strainatate, cu cei care fac lucrurile astea de zeci de ani) a personalului ce deserveste sandramaua numita spa, cun naiba sa vrei sa stie mitocanul roman ce-i ala ... CLIENT?
Adica taman ala de-i aduce bani in portofel patronului si-i plateste lui salariul...

"Clientul nostru stapinul nostru", da?
Romanul e insa teribil de ingimfat, prost crescut si necivilizat in materie de atitudine comerciala incit sa mai si suporte el atitia 'stapini', nu-i asa?!?...
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
300x250_curs.gif

300x250i.gif
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Cotroceni , SC: 44 mp, 1 cam.
Bucurestii Noi , SC: 140 mp, 4 cam.
gama300_250.jpg
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video