Mai mult decât imobiliare!
 
Tehnici profesionale de lucru în imobiliare (vezi mai mult)
29
MAI
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

(VIDEO) Am găsit cartierul perfect: Primăverii!

29 iun 2010 | Autor: Cristina Popa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 16132

Ce faci dacă vrei să vinzi un apartament şi nimeni nu-ţi bate la uşă? Mai aştepţi un pic, prima variantă! O luna, două, trei... dar dacă nici după jumătate de an nu se arată nimeni interesat de proprietatea ta, ce rămâne de făcut? O reanalizare a pretenţiilor materiale nu ar strica deloc!

Playerul flash nu este instalat.
Este o carte de vizită faptul că locuiesc în acest cartier.

Aşa au făcut mulţi dintre proprietarii din Primăverii care, obişnuiti cu preţuri abracadabrante cereau în plină criză imobiliară milioane de euro pe locuinţele lor şi care după ce au mai tăiat din sumele cerute au reuşit să vândă.  În prezent preţurile locuinţelor au scăzut cu circa 35%, dar proprietăţile sunt încă departe de a se fi ieftinit. De fapt, nu credem că este posibil să vorbim de ieftin într-o zonă ca Primăverii.

"În blocurile vechi, apartamentele în funcţie de mărimea lor au preţuri care încep undeva de la 1500 Euro/mp. În blocurile noi, preţurile sunt undeva în jurul valorii de 3000 Euro/mp, la unele chiar mai mult. Dar repet, şi aş vrea să se reţină acest aspect, sunt preţuri anunţate de proprietari", declara  Alexandru Apostol, Director General Apogeus International.

Piaţa terenurilor din zona Primăverii a cunoscut cu adevărat gloria, în urmă cu doi ani când cuvântul "criză" nu avea ce caută în vocabularul nostru, în cochetul cartier din partea de nord a Capitalei un metru pătrat de teren se vindea şi cu 8000 Euro. Astăzi, tot scump este, dar măcar putem spune că preţurile terenurilor au scăzut la jumătate.  

"Ne referim strict la oferta susţinută de proprietari, în urma negocierilor ele pot ajunge la alte valori, de aceea nu dau preţurile ca fiind fixe. Va dau un exemplu, avem un teren pe bulevardul Primăverii care a scăzut cu 50%. L-am avut în 2008, la 8000 Euro/mp. Astăzi este la 4000 Euro/mp. Este 4500 Euro/mp anunţat, dar sigur se mai poate negocia. Deşi s-au ieftinit, terenurile din zona Primăverii se menţin la cote mari, de la 3000 Euro/mp în sus", a mai declarat Alexandru Apostol.

Loc de negociere este în orice tranzacţie! Proprietarii din Primăverii care vor să vândă sunt constienti de faptul că locuinţele lor valorează sute chiar milioane de Euro, iar o reducere de 10-15% în acest caz înseamnă foarte mult. Chiriile merg mult mai bine decât vânzările. Proprietarii din aceata zonă preferă să îşi închirieze locuinţele pe mii de Euro pe luna, iar ei să locuiască în alte zone mai retrase, de obicei în afara oraşului, spun agenţii imobiliari. 

Nu prea avem imobile care să poată fi închiriate la mai puţin de 15Euro/mp, chiar dacă este pentru rezidenţial, la birouri nici nu discutăm.

"Se caută cu precădere apartamentele cu trei dormitoare sau patru dormitoare, unde chiria este în jur de 2500-3000 Euro/luna", declara Adrian Niţă, Office Manager Re Max Bastion.

Suma este exorbitantă pentru mulţi dintre noi, nu şi pentru cei care stau în Primăverii. 

"În acest cartier avem de regulă diplomaţi, ataşaţi ai ambasadelor, sunt angajaţi din companii multinaţionale, din top management care „trebuie" să locuiască în acest cartier. De ce? Pentru că este o carte de vizită faptul că locuiesc în acest cartier" explica  Adrian Niţă. Dar până la urmă ce cauta toţi aceşti oameni pe lângă faima de a locui într-un cartier exclusivist? O zonă verde, curată, liniştită în care să se simtă în siguranţă şi să fie totodată aproape de birou. "Singurul dezavantaj ar fi preţul practicat în această zona" sustine Niţă.

Am mai spune noi încă unul: lipsa locurilor de parcare, dar ţinând cont că aceasta este o probleme generală în tot Bucureştiul, nu putem da alte variante mai bune.  

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (27)
#27. SWEAIN | 14.01.2011 | 20:48
6 (0/6)   
aviatorilor si kiseleff sunt zone mai bune din toate punctele de vedere, singurul lucru bun la primaverii e ca este inconjurat pe 3 parti de spatii verzi, dar marimea parcelelor mai mica si aglomeratia cauzata de bloculetele de lux trag in jos cartierul serios. ordinea este urmatoarea 1.kiseleff,aviatorilor,dorobanti,cotroceni,primaverii,herastrau.Acestea sunt singurele cartiere de lux ale Capitalei, restul ( Victoriei, Domenii, ........sunt zone bune, dar nu de lux prin definitie
#26. Unul | 12.07.2010 | 02:32
5 (0/5)   
Numa' un nebun sau unu' care spala bani da preturile astea in Romania..cu banii astia iau casa in Hawaii sau Florida... si cald si frumos...sa fie la voi acolo!!:))
#25. Gogu | 11.07.2010 | 17:01
4 (0/4)   
ADINA ! Cine vinde , cere si un pret . Vrei sa faci licitatie ? . Cam greu in zilele astea . Ce mesaj vrei sa-ti las ? . Bezele , acadele ...?!.
#24. Adina | 11.07.2010 | 15:06
-2 (3/1)   
Am uitat sa precizez ca apartamentu de 2 camere din Tampa Gardens este din bloc 2009. Si cine vrea si mai mult , mai am un apartam 3 camere, conf 1 , decomand , 170 Mp , PENTHOUSE , la 15 min de mers pe jos de centrul Brasovului ( de Piata Sfatului - Biserica Neagra ), la ultimile 2 etaje in ansamblul rezidential Europe Residense de pe Str. Avram Iancu , centrala termica de apartament , nemobilat, loc de parcare in fata blocului , la parterul blocului este CLUBUL PASHA. Blocul este din 2007-2008. Lasati mesaj aici , nu in email.
#23. Adina | 11.07.2010 | 14:53
-1 (2/1)   
Apartament de 2 camere , conf 1 , decom , 90 mp , etaj 4 din 12 , chiar inspre orasul Brasov am privelistea din sufragerie cind ma uit la TV . Am o fereastra imensa. Este in Brasov , in ansamblul rezident Tampa Gardens, se face acuma Club Bamboo ,centru SPA, teren de sport etc , linga ansamblu. E complet mobilat pe comanda la Mobexpert, ultramodern cu centrala de apartament si loc de parcare. Ansamblu are structura de rezistenta construita in stinca , e mult mai sus decit nivelul orasului . Privelistea e de vis de pe balcon sau din sufragerie cind stai pe canapea. Sa vezi seara cum se ved luminile orasului... Locatarii au acces gratis la piscina complexului. Cine este interesat , il vand complet mobilat . Sa lase mesaj aici pe site , nu in email.
#22. Ioan Serban | 06.07.2010 | 20:28
0 (1/1)   
vand teren in zona 0 a cartierului Primaverii , zona Vila Lac 1 , 520,8 mp , astept oferte insotite de datele de contact la adresa ioanserbancamil@yahoo.com , ofer si rog seriozitate , multumesc
#21. Manole | 06.07.2010 | 19:24
0 (2/2)   
# Adi . N-am nici o treaba cu Impactul , ba as putea spune ca nu-i suport ca politica de firma , dar ceea ce spui este un fel de a bate campii . Nu stai bine nici cu aritmetica - 100 % din ce spui inseamna 18.000 E . Cu 9000 E nu face nimeni un apartament cu utilitati si teren ( daca respecta norma locuibila ) , chiar daca ar fii din cartoane . Cu respectarea normelor iar n-ai dreptate . Chiar daca esti frate cu Inspectia , nu poti trece de rigorile elementare . Nu confunda o tencuiala crapata sau un robinet care scapa cu normele de rezistenta . Cu acestea nu se joaca nici o firma ( nu vorbesc de mesteri cu echipe care zic ca le stiu pe toate ) .
#20. adi | 06.07.2010 | 10:25
5 (0/5)   
Eronat ! de ce ai impresia ca daca o casa e scumpa e pentru ca sau folosit materiale scumpe ? In nici un caz . Este scumpa pentru ca asta este specula si fiecare doreste sa traga cat mai mult . Un exemplu foarte bun este cel al grupului IMPACT . Oamenii construiesc cam cu 9000 de euro un apartament ( incluzand aici toate costurile) si il vand la preturi in jur de 100 000 E ( in jur de 100-110% profit). S-a mai intamplat ca unii clienti care doreau sa cumpere sa vina cu niste ingineri pentru expertiza . Acesti ingineri au dat un categoric NU . Blocurile au probleme extrem de serioase si nu respecta nici cele mai mici norme in constructii . Pur si simplu e vba de specula. SFAT : INAINTE DE ACHIZITIONAREA UNUI APARTAMENT CERETI NEAPARAT UN STUDIU DIN PARTEA UNUI INGINER
#19. CCC | 06.07.2010 | 08:55
0 (1/1)   
@MDD! Daca in Primaverii va costa 40-50 de mii, in restul cartierelor ar trebuii sa coste 5000 de euro! Iar asta nu se va intampla nici peste 2000 de ani! Nici daca vine APOCALIPSA! Mi se pare normal ca o casa istorica in Aviatorilor de ex. sa coste cat cea mai scumpa masina de serie (noua) din lume! Nu uita ca la noi preturile pe lux sunt mici! SI luxul e acelasi peste tot! Ca Bucuresti nu e luxos e una! Ca o constructie in care se investesc cele mai scumpe m,ateriale posibile nu ai cum sa o dai la pret mic! Doar daca scad preturile materialelor!
#18. gabriel | 06.07.2010 | 01:58
3 (0/3)   
Din moment ce indivizii astia de la companii imobiliare vehiculeaza preturile astea, e clar ca sunt exagerate, pentru ca e natura profesiei si interesul lor sa vrea sa sustina niste preturi cat mai mari pentru ca atunci si comisionul de vanzare e mai mare. Dar cererea conteaza mai mult decat oferta, ei pot sa ceara cit vor, chestia e daca plateste cineva, stiind ca preturile vor scade in continuare. In SUA, care a precedat criza din Romania cu un an, preturile au scazut cu 35% si urmeaza sa mai cada cu 15-20%. Asta in conditiile in care in SUA criza e pe terminate, iar in Ro abia acum incep concedierile. Deci nu vad nici un motiv pentru care preturile in Bucuresti ar fi mai mari ca la New York sau Boston. Pe vremuri, Primaverii era o oaza de verdeata, dar care e smecheria acum, sa te muti acolo ca sa stai tot la bloc? Nu mersi. Unele blocuri sunt asa de apropiate ca vecinul din blocul de alaturi iti poate scuipa pe geam. Cei care au considerat imobiliarele o investitie solida au luat plasa, pentru ca in mod istoric pretul imobilelor creste cu 2-3% anual, in timp ce la bursa se cistiga 6-7% anual, in medie. Nici macar chestia cu corpul diplomatic nu sta in picioare, pentru ca majoritatea guvernelor au luat masuri de austeritate si au scazut cheltuielile inclusiv ale diplomatilor. Bineinteles asta nu se aplica si la guvernul basescian, care traieste in alta tara decit a celor cu salariile taiate.
#17. MDD | 05.07.2010 | 19:39
3 (0/3)   
Cerere si oferta: " desi sint constienti ca apartamentele lor valoraza milioane de euro" ..
Hm, cred ca trebuie sa fii nebun ,sa spui ca ceva valoraza...milioane de euro, atita timp cit NU exista cumparatori,
In aceste conditii, acele faimoase apartamente , proprietati, ce-or fi ele, valoraza....ZERO euro !
Punem pariu ca in citeva luni si un luxos apartament in primaverii nu va fi mai mult de 30-40 MII euro ?????
Deja in cartiere sint apartamente de vinzare, cu 3 camere la 30-45 MII euro !!!!! Si Nu vorbesc de Ferentari ! Ci de Titan, de exemplu, in zone bune , cu parcuri si verdeata !
In Romania pretul pe metrul patrat construit ,NU poate f mai scump de 250-300 euro , chiar dac-l plachezi cu aur !!!! Ca exista si fraieri care au dat, sau inca dau mai mult, e problema lor
#16. unu altu | 05.07.2010 | 06:40
3 (0/3)   
intrebare: adi, meseriasul care crede ca valoreaza 200 euro ora, e tot acelasi care semneaza cu nickname-ul adrian home providers sau adrian total management bla bla....??
daca da, ii dau un sfat: ba baiete, lasa ca macaie dreacu rau de tot!!!
serios, esti penibil de-acuma cu sfaturile tale si aroganta cu care postezi pe aici....
te crezi de neinlocuit, nimic nu misca in bucuresti fara tine.....mai sa fie....
te intrebam intr-un alt articol: cum ramane ca ziceai ca ai vreo 2 masterate, si totusi esti un biet agent imobiliar.....
valabil si pt toti ceilalti super-agenti: cum se face anunturile cu angajari ca agenti imobiliari sunt cu sutele in toate ziarele???????????????????? trebuie sa fii "special"??
#15. Adrian | 03.07.2010 | 10:52
1 (0/1)   
Cel mai scump teren care s-a vindut in Bucuresti , nu mai stiu strada exacta, dar este linga Podul de peste Lacul Herastrau ( apropae de sediul Antena 1 ) , pe o strada laturalnica si din aia da in alta strada care la capatul ei , este Lacul Herastrau. S-a vindut in 2007 sau incep lui 2008 cu 9000 euro / mp fara TVA . A fost cel mai scump teren din Romania , vandul de la Revolutie si pana azi . Se poate cauta pe internet informatia. Nu mai stiu numele strazii , ca nu apare pe harta care o am .
#14. doru | 03.07.2010 | 09:29
1 (0/1)   
cred ca e exagerat pretul actual de 2500 Euro pe luna si minim 15 euro pe mp, cand in aceeasi zona Dorobanti stau apatamente neinchiriate excelente cu 8 euro pe mp, am adrese concrete...
#13. ileana | 03.07.2010 | 01:59
5 (0/5)   
fratilor sunteti nebuni, preturi de lux intr/un bucuresti de ****
#12. Dan | 02.07.2010 | 22:34
4 (0/4)   
Mariane las-o balta cu 200 pe ora. Ce esti PhD?
De cerut poti cere, ideea e cine iti da. La fel cu imobiliarele multi cer preturi SF, care trebuie sa se confrunte cu realitatea, care mai devreme sau mai tatziu isi face simtita prezenta.
#11. Marian | 02.07.2010 | 20:02
-3 (4/1)   
Ptr "red" si "adi" avand in vedere ca prima sedinta este gratis( in plus dau eu cafeaua) e la alegerea voastra sa hotarati daca se merita sa ne mai intalnim si sa ma platiti cu 200 euro pe ora.Iar va dati cu parerea inainte daca se merita sau nu fara sa incercati.Comparatia cu Viena este jenanta si fara logica.O intrebare pt Adi - ce te face sa crezi ca unii oameni s-au impiedicat de mine? astept un raspuns logic ,obiectiv si fara rautate( daca poti sa dai un astfel de raspuns,ceea ce in proportie de 95% nu cred avand in vedere prostiile pe care le-ai scris in comentariu).
#10. adi | 02.07.2010 | 11:26
3 (1/4)   
200 de euro pe ora :)))) . bravo ma ! sunt convins ca sunt unii oameni care platesc banii astia ..dar asta nu te face pe tine profesionist sau nu ...si nici nu inseamna ca aia 200 de euro reprezinta valoarea ta.. ci doar ca niste oameni cu bani s-au impiedicat de tine ( intamplator , puteau la fel de bine sa nu se impiedice). Ia mai umbla tu la preturile astea de 200 de euro ..ca nu cred ca esti chiar D-zeu pe pamant si informatiile tale ar putea salva lumea.
#9. Red | 02.07.2010 | 09:32
4 (0/4)   
in schimb ai mare dreptate in legatura cu manipularea...
#8. red | 02.07.2010 | 09:31
3 (1/4)   
bani am dar nu o sa iti dau 200 de euro pe ora...si aici esti neprofesionist
TE CREZI LA VIENA SA FII PLATIT CU 2OO PE ORA???????????
baiete esti in Romania o tara saraca si fara bani...dar nu vrei decat 200 euro pe ora....
PTR MARIAN
#7. CCC | 01.07.2010 | 11:42
3 (0/3)   
Clar ca Aviatorilor si Primaverii sunt nr 1 in BUCURESTI! Dar ce ne facem ca e BUCURESTI si nu PARIS! Sau un oras mai civilizat! E ca si cum ai sta intr-o rezervatie! Cand iesi de acolo, dai cu ochii de adevarata fata a capitalei! Iar asta nu e bine....asa ca peturile sunt putin cam mari!
#6. Marian | 30.06.2010 | 22:46
-1 (6/5)   
Pentru "RED" imi pare rau pentru tine ca te iei dupa ce scrie presa.Daca ai sta de vorba cu un consilier adevarat ti-ai schimba parerea.Probabil ai avut de a face cu "agenti taximetristi" care in mintea lor Pipera este super zona si din aceasta cauza ti-ai facut o impresie gresita.Daca vrei sa-ti schimbi impresia te invit la o cafea (doar daca ai bani de investit pt ca altfel nu se merita pt tine).Prima sedinta ( 1 ora) este gratis,urmatoarele 3 sedinte te costa 200 euro sedinta(1 ora).Sunt sigur ca iti vei schimba parerea dupa prima sedinta.Toate cele bune.Si am un sfat pt toti care citesc presa - NU CREDETI MAI MULT DE 10% DIN CE SCRIE IN PRESA SI DIN CE SE SPUNE LA TELEVIZOR.PRIN PRESA SI TELEVIZIUNE SE URMARESTE DOAR MANIPULAREA POPORULUI.Toate cele bune
#5. vlad ivascu | 30.06.2010 | 20:07
6 (0/6)   
Nu inteleg ce mai este frumos in cartierul Primaverii!? Faptul ca b.dul Primaverii, este ultra aglomerat in timpul zilei, este numai hartoape, iar vechile cladiri care intr-adevar aveau stil, si de care nu se atinsese nici Ceausescu, au fost inlocuite cu blocuri sticloase, unele mai inalte decat celelalte. Sau faptul ca vechile cladiri, alterneaza cu noile cladiri, alcatuind un kitsc? S-a ingramatit lumea sa se mute acolo, dar cartierul nu mai este la fel de cochet ca si inainte de Revolutie. S-a construit de-a valma, iar nivelul cartierului a crescut de la P+2 inainte de '89, la P+5, P+6. Sa fii prea snob ca sa te bucuri ca stai intr-o zona aglomerata, inconjurata din toate partile de santiere.
#4. ibus | 30.06.2010 | 14:47
7 (0/7)   
Un fâs ...

E frumos cartierul ... dar parcă cineva vroia să comunice celor "ştiutori" noile date.
#3. red | 30.06.2010 | 09:12
12 (0/12)   
parca are cineva habar de acest domeniu in romania
...pai nu voi profesionisti de doi bani si trei lulele ziceati ca o sa creasca preturile in 2010
....toate articolele de pe acest site incepeau anul trecut...ceva de genul ca profesionistii vad preturi mai mari la anul adica in 2010
...mai aveti si tupeu sa spuneti ca va pricepeti...da poate eu sunt un roman de am impresia ca ma pricep la toate dar voi sunteti niste profesionisti care nu exista
PTR MARIAN
#2. Marian | 29.06.2010 | 20:33
-10 (10/0)   
Asa destept sa fii tu prietene? sau esti vreo mama omida?Daca habar nu ai de acest domeniu ,de ce te bagi sa comentezi aiurea? sau esti romanul tipic care se pricepe la toate?
#1. Radu | 29.06.2010 | 17:45
8 (1/9)   
"acum e 4000 eur si anuntat 4500 mp"
Si veti sta cu el in catalog pana ajunge la valoarea lui reala.
Dar catalogul nu ne da de mancare si nici nu plateste intretinerea la iarna.

;)
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Unirii , SU: 100 mp, 4 cam.
Popesti-Leordeni , SU: 53.7 mp, 2 cam.
Nordului , SC: 85 mp, 2 cam.
Blog IMOPEDIA
RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, ...
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in ...
Giulio Angheloiu
22 Mai 2012
Cum putem ieşi cât de cât din mizerie? Cum putem scăpa de sărăcie? În principiu, nu există decât patru drumuri ...
Daniel Dobre
22 Mai 2012
FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda ...
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a ...
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici ...
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video