Mai mult decât imobiliare!!!!!!
 

PRIMA CASĂ prinde foarte bine în Obor

Prima Casă a dezmorţit piaţa imobiliară din zona Obor-Colentina. De la lansarea programului, cererile au crescut simţitor, majoritatea acestora fiind pentru Prima Casă, spun agenţii imobiliari care se ocupă de această parte a Bucureştiului. De altfel, prima locuinţă vândută prin acest program a fost în Colentina, un apartament cu ...
Comentarii (71)
#71. jack berry | 28.07.2018 | 03:25
0 (0/0)   
Bună ziua, eu sunt numele de berry și sunt un om foarte simplu. Lucrez într-o companie numită aseiamicrofanance, în această companie oferim împrumuturi cu o rată a dobânzii foarte scăzută de 3%. Noi oferim tot felul de împrumuturi de care aveți nevoie. Avem nevoie doar de solicitanți serioși, deci nu veniți aici și jucați cu afacerea noastră. Simțiți-vă liber să ne contactați astăzi prin intermediul
adresa noastră de e-mail Mai jos: Email: [email protected]
#70. Obor | 26.08.2009 | 20:48
1 (0/1)   
# Zonă aglomerată, trafic aglomerat
De cand s-au terminat lucrarile la Calea Mosilor si la Obor traficul este acceptabil. Da sunt multe masini dar esti fluent. Problema o reprezinta cateva strazi mici din jur pe care ar trebui introduse sensuri unice.

# Lipsa spaţiilor verzi
Spatii verzi sunt destule problema este ca se incearca de unul altul sa construiasca fix acolo unde e spatiu verde ca parca e mai bine asa sau mai zis doar o spaga cand in mod normal ar trebui sa cumpere de la cei care vand terenuri.

Eu stau de multi ani in zona si sunt socat cu cata perseverenta tot incearca cineva sa distruga un monument istoric precum Moara lui Assan. Pe terenul viran din jurul cladirilor monument istoric ar trebui amenajat un parc. Dar mai bine facem niste blocuri ca nu avem destule si nici nu mai avem pamant in tara asta asa ca na.. ne descurcam si noi cum putem...

Pe termen lung monumente istorice vechi de peste 100 de ani vor creea un avantaj pentru anumite zone deci daca vrei sa faci pe afaceristu' mai bine gandeste.
#69. Ciss | 25.08.2009 | 19:08
-1 (1/0)   
#67,

@Stefan,

Foarte bine ca nu esti agent, nici eu, dar asta nu ne da dreptul sa calificam o meserie dupa bunul plac. Intr-adevar printre practicantii acestei meserii se afla si "uscaturi".
Cat priveste COLLIERS-ul, atata timp cat anii trecuti faceau estimari de cresteri bomba de pret, atata timp cat acum 10 MINUTE au facut pe un post de televiziune inca o evaluare a scaderilor de pret cu zeci de procente si a scaderii vanzarilor cu 80% in Bucuresti, afara de faptul ca ei au numarat 11.000 de apartamente noi in complexuri rezidentiale, nu cred ca este urat sa-i pomenesc tocmai eu. Este o mare companie imobiliara cotata foarte bine in piata si eu nu am denigrat-o ci numai i-am amintit numele...

Pasarile sau "uscaturile" de care am amintit nu au obligat pe nimeni sa lucreze cu ei. Asta a fost libera alegere a clientului.
Daca S65 AMG este vreun mercedes sa stii ca ironia pe care am folosit-o in cazul multor complexuri rezidentiale nu ai inteles-o !

Cat despre ultimul paragraf sa stii ca ma uimesti... Deci tu vrei ca pe ceea ce construiesti tu sa ma faci responsabil pe mine !?!?! Raportul de analiza la care te referi ce trebuie sa contina ? Nu crezi ca receptia unei constructii este raportul de analiza, daca la asta te referi ?
Nu mi-o lua in nume de rau dar esti subiectiv pe alocuri...
#68. red | 25.08.2009 | 18:43
0 (0/0)   
ptr stefan
daca cumparatorii au ridicat preturile in necunostinta tot ei or sa l scada
programul prima casa este pistol cu apa si nimic mai mult ...ptr ca se obtine f greu creditul
se vede clar ca oamenii nu vor sa mai faca plata si in momentul asta sunt si proprietari cu credite si cu probleme financiare care o sa fie nevoiti sa lase mult din pret
cand or sa lase astia or sa lase toti
#67. stefan | 25.08.2009 | 10:48
0 (0/0)   
pentru ciss... nu sunt agent imobiliar si nu este frumos sa dai nume de agentii...Pasarile de care tu vb pana sa moara au bagat o gramada de clienti in datorii,sunt proiecte in bucuresti mai slabute decat cel de care pomenesti tu,nu toata lumea poate avea S65AMG.
CLIENTII ar trebui sa ceara de la agentiile cu care lucreaza un raport analiaza semnat si stampilat pe zonele pe care le lucreaza.Vor sa faca bani sa investeasca si sa fie rsponsabili pentru apartamentele pe care le vand.
#66. Ciss | 25.08.2009 | 08:20
0 (0/0)   
@Stefan,

In privinta evaluatorilor, am mai afirmat, nu poti intocmi un dosar cu 3 poze si "zvonurile" din piata.
In privinta consultantei sunt de acord cu tine numai ca Luiza nu-ti solicita consultanta ci un sfat. De unde stii ca nu ai fi fost tu cel agreeat, poate ar fi apelat la serviciile tale.

Cat despre faptul ca-ti ridiculizezi colegii de breasla, asta chiar este urat ! Daca ai auzit de expresia " fiecare pasare pe limba ei piere" atunci sa stii ca asa se intampla cu toti amatorii in toate domeniile. Se exclud singuri !!!
Ai pomenit de agentiile mari. Defineste termenul de "mare" pentru ca am intalnit agenti de la "Agentiile mari" care nu faceau diferenta intre un Certificat fiscal si un Extras de Carte funciara ?

Apropo de ansamblurile rezidentiale, am intrat in ASMITA unde agenti de vanzari sunt cei de la departamentul rezidential al COLLIERS, detasati aici.
Intr-adevar am vazut un concept - occidental sa-l numesc - realizat cu mana de lucru autohtona, adica un Trabant cu fata de Mercedes. Nu ma mai refer la preturi pentru ca si la ora actuala acestea sunt o utopie pentru buzunarul celui de rand care nu-si permite sa dea 1500e/mp pe 30 mp de terasa ca doar nu doarme omul in balcon!
In rest gandesti pozitiv, dar esti putin coleric.
Intra pe celelalte bloguri si cauta comentariile unui anumit Daniel sa vezi intr-adevar stofa de agent imobiliar.
#65. Kasa Barnabas | 25.08.2009 | 07:55
0 (0/0)   
trebue intrebat ca de unde este asa diferenta de salar. Cel care trage mai greu are salar mai mic. Care sta in parlament si doarme de ce merita mai mult? de ce? de ce? explicati!!!
#64. Kasa Barnabas | 25.08.2009 | 07:52
0 (0/0)   
Au facut criza, multi sufera pana la sinucidere, si acuma vor sa pleaca diplomatic. Conducerea este un lup care manca oile, adica pe poporul.
#63. Kasa Barnabas | 25.08.2009 | 07:49
0 (0/0)   
Oamenii nu vad ca ce este in spate, doar numai ce vad in fata lor, ca mafiotii astea asa inseala pe popor cum vor. Jurnalistii nu lasati dupa iei. Intrebati continuu!!!.
#62. Kasa Barnabas | 25.08.2009 | 07:44
0 (0/0)   
Acuma Guvernul face orce sa iasa cumva din furt, dar nu asa trebue, ci la tribunal
#61. stefan | 24.08.2009 | 23:24
0 (0/0)   
si inca ceva , daca majoritatea dintre voi cumparatorii ati ales sa lucrati cu agentii care va luau un comision de 0,5-1% si nu faceau altceva decat sa va plimbe si sa va imbrobodeasca ca vai doamne ce vor mai creste preturile , pentru ca acesti bani insemnau rata lor de supravietuire , a-ti ajuns sa va inhamati pe 30 de ani la banci pe niste sume exagerat de mari , daca a-ti fi apelat la niste agentii din top ,sigur nu va indrumau catre apartamentele din blocurile vechi ci va indrumau catre complexele rezidentiale , care chiar isi fac banii si cu aceasta criza financiara pierderile voastre erau mult mai mici .
#60. stefan | 24.08.2009 | 22:56
0 (0/0)   
daca voi cumparatori ati plati o evaluare si nu propietari ca sa spaguiasca ati cumpara la preturi reale si ia-ti pune cu botu pe labe ,dar daca voi platiti pretul cerut.Dasta au crescut si preturile in halul asta iei au cerut voi ati platit de ce va mai suparati acum.
#59. red | 24.08.2009 | 22:33
0 (0/0)   
acum nu vreau sa spun ca un consultant bun nu ti da pretul corect la un apartament dar proprietarul il asculta pe consultant la cat e de cretin
t
#58. red | 24.08.2009 | 22:28
0 (0/0)   
consultanta se plateste...
dar consultanta nu ti garanteaza nici ea ce va fi...asa au jucat unii banii in bursa din america sfatuiti de consultanta si au luato in mana
in rest are dreptate baiatul ala care zice ca ne dam toti cu parerea dar fiecare are dreptul ptr ca este democratie si noi cei care am trait in tari mai civilizate incercam sa aratam ce se intampla acolo ptr ca suntem europeni acum si tindem si noi sa ajungem peste ani si ani ca aia...pai nu ?
daca spuneai acum un an ca vor scadea preturile te scuipau toti...acum...
#57. stefan | 24.08.2009 | 20:51
0 (0/0)   
consultanta se plateste
#56. luiza sima | 24.08.2009 | 20:27
0 (1/1)   
Am 33000 euro cash.Ce sa fac?Sa astept pana la anul in primavara?Nu pot lua nimic prin ,,prima casa'' deoarece sunt 1/4 mostenitoare la un apartament in provincie.Astept sfaturi de la profesionisti adevarati!
#55. agent imobiliar | 24.08.2009 | 20:13
-1 (1/0)   
Dupa parerea mea nici o agentie nar trebui sa lucreze ofertele dupa ureche sunt de acord cu mod de lucru profi,dar aceste servici nu sunt platite nici macar comisionul de 3% si atunci cum ??????
#54. stefan | 24.08.2009 | 20:05
0 (0/0)   
bai frate ma uit pe aceste comentarii si ma ingrozesc ,atatea pareri de la toti.Apelati ma nene la profesionisti pentr informatii de acest gen .Dar asa este ROMANUL stie el sa le faca pe toate si pe urma se mira de ce prostie a facut. Vreti preturi corecte apelati la un evaluator,aaaaaaaa dar nu vreti sa platiti pentru siguranta. Platiti si nu veti mai avea probleme in caz contrar aveti pe cine sa trageti de urechi.
#53. acciduzzu | 24.08.2009 | 17:41
0 (0/0)   
Ex.:Udrea care a luat 3 miliane de euro de la BRD si a ridicat 3 blocuri pe la Damaroia.Ea este nervoasa pe comisie, nu ca o ancheteaza aia, ci ca nu mai poate sa faca manevre sa ii dea inapoi ca sunt toti cu ochii pe ea!
#52. pt.agent imobiliar | 24.08.2009 | 17:36
0 (0/0)   
Cred ca cei cu cash si credite ipotecare sunt cei care s-au speriat un pic,ei mizau pe o scadere mai mare a caselor anul acesta,probabil nu au mai avut rabdare sa astepte pana la anul ,ca au venit astia cu ,,prima casa ''care cred ca au vrut sa-si salveze investitiile facute si au miscat preturile.Cred ca afecerea asta imobiliara din Romania este una de proportii ,caci cred ca 90%din politicieni+afaceristi +cei cu putin cheag ,au mizat pe imobiliare!Este o afarcere foarte mare cred ca singura care se facea in masa in Bucuresti,un fel de FNI cu cresteri de 20% la 5 luni.Tin cu dintii de ea si nu vor sa o lase sa cada!
#51. agent imobiliar | 24.08.2009 | 17:19
-2 (2/0)   
pt red, odata cu prima casa in piata imobiliara este agitatie f mare,sunt anumite cartiere in care s-au vandut ap. in proportie de 70-80% din ofertele intrate in agentie pe o luna , marea majoritate cu ches si credite ipotecare.ROMANUL ARE SIMTUL PROPIETATII FOARTE BINE DEZVOLTAT.
#50. Robert | 24.08.2009 | 15:57
2 (1/3)   
Am reusit sa citesc cateva comentarii de la acest articol. Pt mine prima casa este clar o actiune a acestui guvern de a salva si pe unii dintre dezvoltatorii imobiliari care au legatura si cu PSD si cu PDL. Si sa mai adaugam ceva...in august, un bun prieten de-al meu a plecat in Suedia si s-a cazat la 15 km de Stockolm iar din vorba in vorba a intrebat proprietarul acelei pensiuni despre preturile lor si a zis asa----garsoniera min 50 mp pleaca de la 15000 de euro pana la 20000, apart cu 2 camere de la 20000 pana la 40-45 de mii de euro in fct,bineinteles, de imbunatatiri, iar casele pornesc de la 50000 de euro cu mentiunea ca acolo aproape orice casa are si cateva imbunatatiri ecologice gen panouri solare spre exemplu. Deci, acum sa facem o simpla comparatie......salariul mediu al suedezilor cu salariul mediu al romanilor, apoi sa comparam infrastructura lor cu infrastructura noastra si daca vreti in ultimul rand lacomia noastra cu lacomia lor. Pai o vb din popor spune asa e prost cine da nu sicine cere. Pb la noi este ca in Buc ca si in alte orase exista deficit de locuinte de aceea inca preturile se mentin sus si sa nu uitam ca multi romani care au fost afara au fost ca sa-si cumpere un imobil in tara si de frica ca o sa se scumpeasca a cumparat si daca mai punem inca 100 de cazuri cum a facut acest roman automat a functionat principiul ca dc ala a luat atata pe un apartament de ce sa nu cer si eu tot la fel. Eu vreau,in incheiere, sa trag un semnal de alarma a faptului ca dc aceste preturi nu scad macar la valorile apropiate de cele mentionate mai sus, fff putini isi vor permite sa-si cumpere o casa si stiti de ce? simplu pt un credit de 40000 de euro la banca poti ajunge in situatia de a da aproximativ 100000 de euro inapoi bancii, dar puneti-va in situatia celor care si-au luat apart la 100000 de euro prin credit ipotecar.....a ajuns practiv sclavul bancii pt toata viata...oare merita?
#49. red | 24.08.2009 | 15:40
1 (0/1)   
d le agent ai dreptate cand spui ca nimeni nu stie ce va fi dar daca te uiti la economia romaneasca asta spune tot
zici ca un proprietar are vizionari dar in cat timp vinde dupa vizionari????????????
dupa luni de zile...si nici atunci la preturile astea
daca lasa din pret da vinde
am un prieten care are agentie imobiliara aici in timisoara si de abia vinde 2 apartamente pe luna pai acum un an vindea la zi asa
deci nu ne mai aburi ca nu tine
#48. agent imobiliar | 24.08.2009 | 14:45
-1 (1/0)   
ce tot va dati cu presupusul atata , ba scad , ba nu scad, nu vedeti ca habar nu aveti si nici macar analisti nu stiu.Atata timp cat exsa cerere casele se vor vinde.Poate mai greu dar se vor vinde.Cum credeti voi ca preturile vor scadea cand un propietar acum are 10 vizionari pe zi .
#47. jiordi | 24.08.2009 | 14:26
0 (0/0)   
Bai nu mai mintiti lumea! Prima casa este un fiasco! Manipulati opinia publica cu astfel de reportaje facute la comanda agentiilor imobiliare. Pe criza asta nu se vinde mai nimik. Eu nu inteleg cum in plina recesiune preturile ar putea sa creasca fata de acum 3-4 luni
#46. cip | 24.08.2009 | 13:26
0 (0/0)   
PTR BULA:
frate ai spus bine si ai atins un subiect foarte delicat cu scaderea populatiei
unele familii trebuia demult sa aibe o casa sa faca copii ...sa duca o viata
dar nu au facuto ptr ca nu au nenorocitele si blestematele astea de case
aici e marea problema si nu este nici vina proprietarului si nici a cumparatorului ci a hotilor din tara asta
este trist...este un adevarat genocid modern
#45. cip | 24.08.2009 | 13:20
1 (0/1)   
fratelo mai nou scad si chiriile...
au ramas multi cu apartamente nedate in chirie si au lasat din pret...
da este posibil ca piata sa ramana asa dar sa mai urce cum zic unii pe aici
slabe sanse
#44. eu | 24.08.2009 | 12:04
-1 (1/0)   
ma sunteti prea suparati!!!!! piata nu va mai scadea, preturile vor ramane asa cum sunt acuma ,dar le putem amortiza din chirii.
#43. Cipper | 24.08.2009 | 11:05
4 (1/5)   
Propietari? Voi nu stiti nici cum va cheama, d-apai sa numarati pana la 60 000 Euro. Bai baieti voi sunteti PROPRIETARI, atentie mai e un R!! Dar sunteti proprietarii unor cotete al caror pret tot scade de mai bine de un an si va mai scadea vreo 2 sau 3. Pana cand? Pana la pretul corect cerut oriunde in lumea asta. DOUA salarii medii pe economie, metrul patrat locuibil, intr-o zona medie (gen Titan). Cat inseamna asta? Va ajut eu, ca sunt convins ca nici la inmultit nu va pricepeti: 700 Euro. Cat tu, "propietarule" o sa-mi ceri mie 40 000 Euro pe un apartament decent, atunci o sa vezi si "chesu" (cash pt cititorii mai educati). Pana atunci rabdare si tutun!

PS: ce te faci daca "in numele crizei" or sa creasca astia de 4 5 ori impozitul pe locuinta?
#42. BULA IMOBILIARU | 24.08.2009 | 10:22
2 (1/3)   
ma abia a inceput criza si au pica preturile...dar in februarie cat va fi pretul pe mp???2000 euro??ma indoiesc...si eu am locuit in germania si o garsoniera decenta e intre 15000 si 25000 euro...si voi sperati ca lumea nu o sa aiba ce face si o sa va dea preturi astronomice?? va inselati..populatia ..scade drastic...sunt firme care construiesc inca la greu si vor vrea sa vanda...si incet incet piata o sa se autoregleze...lumea nu mai arunca cu bani...oricum dupa prima casa care cred ca in curand va fi suspendat....nu se vor vinde case??? eu zic ca da...dar mai aproape de realitatea noastra...adica maxim 700 euro mp...si nu vb de primaverii sau dorobanti...asa ca fac pariu pe 50000 euro ca o sa vorbim la anul de alte paliere de preturi...
#41. red | 24.08.2009 | 09:57
0 (1/1)   
bani multumesc lui d zeu am si pot sa mi cumpar cand vreau eu apartament sau sa stau in kirie
dar nu dau din principiu atatia bani pe un jeg de apartament
daca dadeam anul trecut?
si ma luase valul si pe mine care traisem 10 ani in germania si vedeam clar ca ce se intampla aici e o mizerie dar uite ca nu am luat si bine am facut
#40. red | 24.08.2009 | 09:53
0 (0/0)   
dar la mintea voastra care nu ati vandut anul trecut...probabil ati vrut sa deveniti miliardari precum becali dintr un apartament sau 2 :))))
#39. pt red | 23.08.2009 | 23:40
-1 (3/2)   
hahahahahaha, nostalgia si asteptarea o sa te omoare,compara capitalele orcum ar fi ele
dar la mintea ta nu am la ce sa ma astept. Asteapta si spera,poate urmatoarea ta generatie va reusi.
#38. red | 23.08.2009 | 22:29
0 (1/1)   
apropo
fara sa incerc sa va supar d lor proprietari eu sunt din timisoara
aici si chiriile s au ieftinit
se cerea 250 sau 300 acum tot este la 200
stiti cum este AZI LA TIMISOARA...MAINE IN TOATA TARA
stiti bine
#37. red | 23.08.2009 | 22:20
2 (2/4)   
unde in germania?
in marile orase din germania care oricum sunt cu 10 clase peste mizerabilul de bucuresti acolo...
si noi cumparatorii stam foarteeeeeee calmi domnilor
sa vedem cine rezista mai mult ca din moment ce vreti sa vindeti aveti voi motive...asteptam sa se duca caruta pana in fundul prapastiei si numai este mult
#36. andrei | 23.08.2009 | 14:34
-2 (3/1)   
pt, RED, KANDO si RUDA SARACA nu ne mai calculati voi preturile caselor altceva mai bun nu aveti de facut ca ex. stati si munciti sa puteti plati chiriile la timp ca avem si noi bilete de vacanta rezervate si sunt foarte scumpe
#35. pentru #33 | 23.08.2009 | 14:28
1 (1/2)   
Baiete cred ca tu esti frustrat de situatia actuala, sau cred ca esti unul dintre aia care au dat anul trecut 120000 pe 2 camere in militari intr-un bloc cu bulina rosie. DA sigur esti unul dintre ei :))))
#34. propietar | 23.08.2009 | 14:15
0 (2/2)   
pentru mine 60000euro inseamna vanzarea unui ap,pentru tine inseamna munca ta pe viata-dar trebuie sa stai undeva ,alege propietar sau chirias
#33. eu | 23.08.2009 | 14:10
-1 (2/1)   
unde in Germania un ap este 30.000?si noi in tara in alte orase avem preturile mult mai mici ca Bucuresti.Dar poti sta 30 de ani cu chirie nu este rau si propietari tot vor castiga minim 5000 euro pe an fara sa miste un deget asa ca va enervati degeaba.Nu va mai enervati ca viata este frumoasa mai ales a propietarilor....
#32. ruda saraca | 23.08.2009 | 13:35
1 (0/1)   
Da domne,1000 de clienti....pai astia sunt cam toti cei ce se pot incadra in acest program.Eu nu vad sa mai fie altii.Nu trebuie sa ai propietati,credite ipotecare,si sa treci de banci.Pai astia sunt toti cei care indeplinesc aceste conditii.
#31. Kando | 23.08.2009 | 11:14
0 (0/0)   
Ieri pe Realitatea scria pe banda aia de jos,ca Boc a zis ca s-a vandut 1000 case prin programul ,,prima casa''.Asa este?
#30. Kando | 23.08.2009 | 11:11
0 (0/0)   
Domne,totul este o facatura!Proietarii,se vede traba, s-au imbolnavit cu nervii ca nu au vandut anul trecut si au mai asteptat!Acum ei vor sa vanda la acelasu pret ca anul trecut.Pai,la 55000 euro o garsoniera cat cer ei acum dupa ''prima casa'',cu 20% cat a fost caderea leului,nu atata da?
#29. red | 23.08.2009 | 10:03
3 (0/3)   
fratilor nu cumparati ca nu este de cumparat
un apartament cu 2 camere in bucuresti vechi nu valoreaza mai mult de 30 000 si chiar si asa sunt foarte multi bani
ganditiva ca va bagati in datorii pe 30 ani
#28. red | 23.08.2009 | 09:59
2 (0/2)   
SA RESPECTAM PROPRIETARII
TE RESPECT DACA IMI RASPUNZI CORECT LA O INTREBARE:
DE CE IN GERMANIA APARTAMENTELE CU 2 CAMERE SUNT LA JUMATATE DE PRET FATA DE ASTEA DE LA NOI??????????????????????????????
...ca sa numai vorbim ca ati luat aceste apartamente care vi lea facut cadou petre roman dupa revolutie si cereti acum 60000 pe ele...pai voi stiti ce inseamna 60000?
toti va vreti becali in tara asta
#27. Mihai | 23.08.2009 | 00:41
4 (0/4)   
Până se mai liniştesc lucrurile, mai stai cu părinţii, cu alte rude, cu prietenii. E nebunie curată să bagi acum bani într-un apartament care ar putea valora cu zeci de mii de euro mai puţin peste câţiva ani. Nu cred că-şi doreşte cineva să ajungă în poziţia celor care au făcut credit de 150.000 de euro pentru o casă care acum abia mai valorează 100.000. Momentul de băgat bani într-o casă va fi abia atunci când preţurilor vor începe să crească pe fundamente economice (sigur, dacă eşti inspirat şi prinzi chiar momentul dinainte de începerea creşterii, cu atât mai bine). Totuşi, la cum se văd lucrurile, economia nu va reveni la nivelul de dinainte de criză mai devreme de 2-3 ani.
#26. propietar | 22.08.2009 | 17:00
-1 (2/1)   
Orice om are nevoie de o casa,rata la banca se ridica la valoarea unei chirii sau mai mica .Acum fiecare trebuie sa aleaga cum va locui propietar sau chirias!!!!!
#25. ando | 22.08.2009 | 12:19
2 (0/2)   
#24. propietar - da, se vindeau ptr ca exista premisa unei cresteri economice, insa acum ne adancim in criza si nu e nimeni nebun sa se inhame la cheltuieli pe 30 de ani in conditiile in care nu stie daca peste 3 luni va avea loc de munca
#24. DORU GEAMANU' | 22.08.2009 | 08:49
1 (0/1)   
Nevasta-mea, care lucreaza la banca, mi-a spus ca banca nu e deloc motivata sa dea credite, pentru ca ar fi auzit din surse neoficiale, legate de guvern, cum ca Basescu impinge guvernul sa anuleze programul prima casa. Motivul ar fi ca FMI n-ar fi de acord cu cheltuirea banilor publici pentru asa ceva, cand deficitul bugetar este asa de mare.
#23. propietar | 21.08.2009 | 22:38
0 (0/0)   
da,da din cauza vremurilor care sau dus apartamentele au crescut cu 10-15.000 euro,gandestete la ani 1990-2000 cand nu existau credite ,si salariul minim de atunci raportat la preturile apartamentelor din acea vreme si se vindeau cu gramada numai cu ches.
#22. Mihai | 21.08.2009 | 22:17
0 (0/0)   
S-a dus vremea in care preturile caselor cresteau intr-o luna cat la altii intr-un an. Ce-i drept, nici n-o sa se mai ajunga la preturile din anii '90, dar inca sunt excesiv de mari. Mai este loc de scazut si, tinand de cont de contextul economic, preturile vor continua sa scada (actuala crestere este conjuncturala; de fapt, cresterea este pentru preturile afisate, dar cei care chiar vand o fac la preturi semnificativ mai mici). In mod normal, un metru patrat ar trebui sa fie 7-800 de euro.
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SU: 160 mp
Pipera , SC: 500 mp
Bucurestii Noi , SC: 99 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video