Ruxandra Cleciu: Foarte puţini cumpărători mai enunţă "mai aştept să coboare preţurile"

Piaţa imobiliară se mişcă mult mai bine comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Clienţii care sună în agenţii chiar caută să cumpere şi foarte putini mai enunţă « mai aştept să coboare preţurile». Există totuşi şi ceva sceptici care afirmă că din cauza situaţiei economice complicate, preţurile vor mai coborî, ne-a ...
Comentarii (120)
#120. Karin Sabine | 13.11.2020 | 04:14
0 (0/0)   
Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Trebuie să ****ătiți împrumuturile datoriei lor sau să vă achitați facturile sau să începeți o afacere ****ăcută? Aveți un scor de credit scăzut și vă va fi greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale / alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut sau finanțare din orice motiv, cum ar fi: e-mail: [email protected] sau whatsapp la +79267494861
#119. Maria | 24.11.2019 | 16:20
0 (0/0)   
Salutare tuturor!
Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi ****ătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: [email protected] El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: [email protected] pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

Mulțumiri
Maria
#118. josiah | 11.04.2019 | 00:14
0 (0/0)   
Aveți nevoie de un împrumut de urgență, de fonduri de proiect, de capital de afaceri sau de investiții? Oferim o gamă largă de servicii financiare la 3%, care include: Planificarea afacerii, Finanțarea comercială și de dezvoltare, proprietățile și creditele ipotecare, consolidarea datoriilor, Numerar, Numerar de afaceri, Numerar privat, împrumuturi, împrumuturi de petrol și gaz, împrumuturi de aur, împrumuturi imobiliare și altele. contactați-ne prin e-mail: ([email protected]) Oferim diferite tipuri de împrumuturi, finanțări, oferte de bani și multe altele. Serviciile noastre de împrumut sunt 100% garantate, vă putem aranja orice dorință la rata dobânzii de 3% cu planuri de instalații moi. Pentru mai multe informații, istorii, mărturii, dovezi ale tranzacției de succes, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la:
WhatsApp: +1 631 386 8061
[email protected]
#117. josiah | 11.04.2019 | 00:13
0 (0/0)   
Aveți nevoie de un împrumut de urgență, de fonduri de proiect, de capital de afaceri sau de investiții? Oferim o gamă largă de servicii financiare la 3%, care include: Planificarea afacerii, Finanțarea comercială și de dezvoltare, proprietățile și creditele ipotecare, consolidarea datoriilor, Numerar, Numerar de afaceri, Numerar privat, împrumuturi, împrumuturi de petrol și gaz, împrumuturi de aur, împrumuturi imobiliare și altele. contactați-ne prin e-mail: ([email protected]) Oferim diferite tipuri de împrumuturi, finanțări, oferte de bani și multe altele. Serviciile noastre de împrumut sunt 100% garantate, vă putem aranja orice dorință la rata dobânzii de 3% cu planuri de instalații moi. Pentru mai multe informații, istorii, mărturii, dovezi ale tranzacției de succes, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la:
WhatsApp: +1 631 386 8061
#116. Kumah James | 10.04.2019 | 05:35
0 (0/0)   
Sunteți interesat de un împrumut? oferim tot felul de asistență financiară tuturor persoanelor. "Imprumut de afaceri, împrumut personal, împrumut de investiții, consolidare acasă Împrumut, împrumut de împrumut și împrumut de companie la nivel mondial.Rata noastră de dobândă este de 3% pe an.importăm, de asemenea, consultanță financiară clienților noștri.if aveți un proiect bun sau doriți să începeți o afacere și aveți nevoie de împrumut pentru al finanța, contactați-ne imediat, pentru a putea discuta, a semna acordul și apoi a vă finanța proiectul sau afacerea pentru dvs. Vă rugăm să ne contactați astăzi pentru toate nevoile dvs. financiare Contactați-ne prin e-mail: [email protected]
#115. Kate Lisa Credit | 06.07.2018 | 02:44
0 (0/0)   
Noi oferim împrumuturi pentru tot felul de scopuri. Oferim de la o sumă minimă de 5.000.00 dolari la 10 milioane de dolari Și la o rată a dobânzii scăzută de 3% Termen de împrumut: maxim 25 de ani, în funcție de suma creditului de care aveți nevoie. clienții trebuie să aibă o vârstă de peste 18 ani Această tranzacție este 100% garanție pentru clienții serioși Pentru mai multe informații despre împrumut, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: [email protected]
#114. Suca a lu nea Marin | 04.09.2010 | 21:07
2 (0/2)   
E clar! Daca doamna Cleciu spune asta, preturile vor mai scadea cu min. 25-30%. Nu pe ultra-central, dar pe semi-central si periferie fara nici un dubiu.
#113. SURDU | 04.09.2010 | 19:57
1 (0/1)   
112. Manole, Manole! Daca ar durea prostia, tu ai urla! Faci parte din tagma jefuitorilor din imobiliare, cu siguranta! Daca nu stii despre ce=i vorba in ce-am spus eu cu case de 2600$, mai bine taci si nu ametii pe aaltii. Cauta la Case export USA si vei vedea ce case ultra inteligente se ofera la2600$ si 26mp extensibila pana la 120mp!!!. Inteleg ca pretzul este un cosmar pt cei ce au trait din jefuiala clientilor ametiti de o reclama ordinara dar, din pacate, preturile vor cadea in abis. 4-10 mii ron/mp pt Romania este o aberatie! Nefericitii care cred ca cu 1000-2000 ron-luna salariu pot plati ratele vor deveni sclavii bancilor si vor fi scosi la licitatie.. In plus, multe, f f f multe constructii noi sunt sub orice critica construite (am lucrat in constructii ) si la primul MARE cutremur care 100% va veni vor fi toate molz si cu cadavrele dedesubt. Ai auzit de stilpi, plansee si ziduri ”din beton” unde numai 10% din cimentul necesar s-a folosit??? Eu da!!! Astea sunt ruine (noi) ce se tin pe picioare numai prin mila lu Dzeu.
#112. Manole | 04.09.2010 | 17:37
-2 (2/0)   
#110 . Inteleg sa fii surd , dar chiar si orb ? . In Romania exista asa ceva la preturi asemanatoare . Se cheama containere de santier , in general , cu doua birouri ( camere ) si grup sanitar . Dimensiunea pe care o invoci vine de la marimea containerului care este standardizata - cel de 40 ft. are 12 m pe 2.2 m , adica circa 26 mp. Nu cred ca este vorba de altceva .
#111. teddy | 04.09.2010 | 10:26
0 (0/0)   
Poti sa dai mai mai multe detalii despre chestia cu americanii?
Un link, etc.
#110. surdu | 04.09.2010 | 09:56
0 (0/0)   
$2600 (doua mii sase sute) pretind americanii pt o locuinta de 26 mp, extensibila ulterior. Livrarea orisiunde in lume, inclusiv Romania!! Chiar si pt Bucurestul care la urmatorul cutremur nu se stie cate cladiri vor mai ramane in picioare sau cati vor plati rate pt casa ce a devenit o gramada de moloz, casele americane sunt garantate pana la seism de gradul 7,5. Cei ce vor sa plateasca mii de roni/mp ar trebui sa sa mai gandeasca ce fac inainte de a deveni sclavii bancilor si a tuturor jefuitorilor ce s-au inghesuit in afacerile imobiliare.
#109. je | 19.06.2010 | 17:11
3 (0/3)   
si pe langa asta sunt si odiaose.nu stiu cine ar cumpara acolo avand in vedere traficul nonstop - e o galagie de nesuportat si un aer imbacsit cu praf.plus ca sunt si 3 centre de colectare a fierului exact acolo in fata blocurilor.
#108. je | 19.06.2010 | 17:10
3 (0/3)   
Teddy exact alea.sunt goale
#107. Mihai | 17.06.2010 | 08:49
4 (0/4)   
In curand preturile vor reveni la adevar - 10 000 o garsoniera 15 000 2 camere ma. 25000 3 camere - in Romania, in septembrie pentru 10 lei se va taia lumea pe strada, ganditi-va cati mai sunt de ramas fara servici. Cate locuinte se vor duce la banca plus alea cumparate de speculanti sa le dea repede cu 10 - 20 000 profit plus ce e in constructie si la preturile alea nu le mai ia nimeni....
Bravo Boc.
#106. Teddy | 17.06.2010 | 08:15
0 (1/1)   
#105. je
Poti sa fi mai explicit unde sunt zici ca sunt acele blocuri construite si sunt neocupate, langa XXL Pantelimon.
#105. je | 17.06.2010 | 01:39
6 (0/6)   
Sal.va recomand sa nu cumparati nimic in urmatoarea perioada pentru a va ava loc un crush si vor scadea preturile aproape de perioada anilor 2000 . sunt cartierea rezidentiale abia construite care sunt goale,nu cumpara nimeni.ex blocurile construite langa pennymarket pantelimon sunt de 1 an si ceva terminate si sunt goale,nici un apartament nu e ocupat.
piata imobiliara se va prabusi si va ajunge la adeavarata valoare.niciodata nu vor mai fi preturile de acum 2 ani
#104. Catalin Marin | 10.06.2010 | 23:56
10 (2/12)   
@ andreea # 100

Stai ca te-am prins cu minciuna!
Colegu' ala al tau a facut semnarea in aceeasi zi in care a scos cele doua acte din primarie????
Chiar ne crezi ****? Nu aveai cum sa programezi notariatul in aceeasi, cel mai degraba cu o intarziere de 24 de ore. NOTARUL NICI MACAR NU REDACTEAZA ACTUL DE VANZARE CUMPARARE DACA NU ARE ,LA DOSAR, TOATE DOCUMENTELE NECESARE VANZARII!
Dar, sigur, pentru voi se poate sa redacteze notarul actul de vanzare cumparare si fara toate actele necesare.....voi sunteti smekerii din COMPANIE!
Si Prigoana are o COMPANIE, se numeste ROSAL si ar putea sa-ti ofere un loc de munca, la anul, cand vom intra in blocaj total....
#103. Catalin Marin | 10.06.2010 | 23:32
16 (2/18)   
@prohodu #102

Foarte tare analiza ta, prohodu! Nu vor sa se reprofileze , fac din imobiliare ceva asemanator Sfantului Graal! Treaba asta o sa-i termine. Mobilitatea profesionala va deveni vitala in viitor....nu numai pentru imobiliare, pentru orice!

@george #102

Da, ai dreptate! Andreea habar nu are de meserie, se umfla singura si crede ca ma face pe mine invidios daca ei, ea si colegii ei, au fost toti 894598 de insi sa faca o tranzactie. O sa-i raspund imediat, nico grija.
Culmea e , George , ca si eu am facut undeva o comasare de teren agricol, la un moment dat. Vreo 80 de hectare, cu vreo 250 de proprietari. A durat ........4 ani! Si asta in conditiile in care aveam pile, pe filiere de partid (nu spun care), in primaria locala si in oficiul judetean de cadastru (nu spun care....). Andreea e o fomista si atat! Si ma face pe mine nesimtit, care m-am apucat de imobiliare cand ea nu terminase liceul......

@ Andreea #100

Nu voiam initial sa-ti raspund, dar trebuie sa o fac, altfel ai sa crezi ca esti desteapta! Ceea ce e un neadevar!
Uite cum sta treaba: cate degete ai tu la cele doua maini ale tale? Zece?
Ei, bine, draga mea, eu am mai multe diplome UNIVERSAL RECUNOSCUTE!
Incepem enumerarea:
-doua diplome universitare in facultati de stat, la zi, una cu taxa (ca asa spune legea, daca ai o facultate la stat, pe a doua o faci cu taxa)
-o diploma master, obtinuta la Politehnica din Londra (vorbesc perfect :engleza, franceza, germana)
-o diploma la CECCAR (stii ce e aia?) , care imi atesta calitatea de expert contabil.....
-doua atestari ANEVAR (ca tot intrebai asa, ironic...) pe :evaluare imobiliara si evaluari active financiare (stii ce e aia :evaluari active financiare si cum se face? habar nu ai...).
In baza ultimelor trei diplome enuntate am mai multe colaborari cu banci ,IMM-uri si alte institutii de pe urma carora castig intr-o luna cat tu in toata vietisoara ta scurta de agent imobiliar.
Diplome si atestate in domeniul programarii si tehnologiei informatice:
-certificat ZEND PHP 5. Sunt numai vreo 200 de astfel de atestate in toata tara....Unul e al meu.
-certificate de excelenta in domeniul programarii :UNIX/LINUX obtinute la M.I.T. din Statele Unite (stii ce e aia M.I.T. ? ia pune mana si cauta pe google ce e asta.....e cea mai tare universitate politehnica DIN LUME, draga mea, n-ai sa ajungi acolo in veci amin!)
-certificate de excelenta si aptitudini exceptionale in domeniul programarii, dezvoltarii, administrarii si intretinerii bazelor de date SQL si Oracle! 4 diplome am pe baze de date. In veci nu vei avea ceva similar.
Proiecte informatice in derulare:
-portal adresat tuturor profesiunilor liberale, ce va avea mai mult de 50 de baze de date in spate.
-portal educational in colaborare cu unul din ministere 9nu spun care, sunt legat contractual)

Rezultate in imobiliare:

Eu mai multe PUD-uri si PUZ-uri aprobate , ca agent imobiliar, pe Bucuresti si pe Ilfov, in 8 ani de imobiliare de cate degete ai tu la AMBELE MAINI.
Interviuri la The Money Channel (2005-2006), interviu la "Nasul" (B 1 TV, alaturi de regretatul "parinte" al imobiliarelor din Romania, Artur Silvestri, pe care l-am cunoscut atunci).
Dupa doi ani de la demisia din imobiliare....inca mai suna telefonul! Si nu-mi "fentez" fostul patron. Ma duc la el in firma si fac tranzactia ( o data la trei luni...), nu mi se pare normal sa fac tranzactia pe cont propriu daca pe client l-am cunoscut la el in firma.
Am 4 terenuri in Bucuresti si 12 pe Ilfov, vandute de mine, pe care acum sunt blocuri sau complexe de case/vile.
Tranzactii cu apartamente si loturi de casa nu mai punem la socoteala, nu are rost....sunt multe.

Ce zici? Am facut ceva pana la 37 de ani de viata? Poti sa te lauzi cu ceva asemanator?
Daca raspunsul e "da", imi scot palaria in fata ta! Daca raspunsul e "nu"...lasa-ma , surioara , in pace.......

Am demisionat din imobiliare in momentul in care sotia mea mi-a daruit un copil ,vedeam ca piata merge cumplit de prost si aveam ganduri mari in domeniul tehnologiei informatice. Plus atestarile Ceccar si Anevar......

Cand o sa fii la nivelul meu...sa-ti permiti sa-mi vorbesti cum vrei! pana atunci......ciocu' mic!
#102. prohodu | 10.06.2010 | 22:41
8 (2/10)   
Foamea si disperarea, frica de faliment e mare, nici un agent nu vrea sa se reprofileze...asa ca nu au decat sa tot indruge gogosi!
#101. george | 10.06.2010 | 19:27
9 (2/11)   
nu am nici cea mai vaga idee cine esti si de ce scrii pe imopedia stimata andreea, dar cred ca nu ai idee despre ce vorbesti. totul in imobiliare, acum, este o inselatorie pe fata, este o manipulare., ceea ce ma face sa cred ca habar nu ai este ca vorbesti despre vanzarile altora si nu de ale tale. draga andreea nu ne mai minti, NU VINDETI NIMIC si mai ales nu terenuri, sunteti in groapa, rau de tot. nu mai trageti cu dintii sa tineti piata pe loc, nu va ramane pe loc, se duce in jos. ati castigat destul, lasati-ne si pe noi sa mai castigam si sa traim o viata decenta!sa vorbesti cand o sa stai in notariat luni de zile si sa comasezi un teren de 50 ha de la 120 de proprietari!
#100. andreea | 10.06.2010 | 18:05
-15 (17/2)   
Sunt intr-o mica pauza de lucru..., abia acum Catalin Marin, pentru ca pana acum am fost in teren cu oameni care chiar isi doresc sa cumpare. Mai mult decat atat...., 2 dintre ei dispun de cash. Unul dintre colegii mei astazi a transpirat intr o primarie unde birocratia este de **** si a alergat de la un ghiseu la altul sa poata scoate 2 documente pentru a se inchide tranzactia. A reusit! Vinde un teren.Tot procesul asta de alergatura a durat 4 saptamani. Acum este in notariat si semneaza. Sa poti pune la punct o documentatie pentru terenuri iti trebuie capacitate. Pentru a vinde un apartament, o casa, un imobil sau un teren, trebuie sa ai informatii despre:tipuri de constructie, materiale, studii Anevar, juridic, plus abilitati de negociator. In spatele unei companii real estate ( retine, companii!)stau oameni cu capacitati dezvoltate care nici macar nu-si bat capul sa ti raspunda tie sau altor nerusinati la rautatile voastre. Crede ma, am facut aceste comentarii absolut mahnita de nesimtirea unora dintre voi de a generaliza si a transforma bransa din care fac parte intr o pubela. Mai mult, tu lasi sa se inteleaga ca ai activat in domeniu. Poate intr un ,,apartimob,,. Aici tine de abilitatea ta de a evolua. Ma tem ca este limitata. Sunt convinsa ca nici macar nu ai visat sa vinzi sau sa inchiriezi un intreg imobil. De ce? Pentru ca este extrem de complex. Ma opresc aici deoarece consider ca am irosit prea mult timp si energie....Prefer sa le transform in beneficii. Salutare!
#99. george | 10.06.2010 | 18:01
8 (2/10)   
oameni buni, nu mai dati articole in care vreti sa manipulati oamenii. voi sunteti pertinenti sau luati partea leului. terminati cu prostiile. pe piata imobiliara nu se misca nimic sau aptope nimic.
#98. mihai | 10.06.2010 | 14:00
11 (2/13)   
In 2000 cand m-am angajat aveam un salariu + bonusuri de 250-300 dolari / luna. am strans bani si in anul 2002 am achizitionat cu credit prin BCR un apartamentv de 2 camere cu 13000 dolari in titan. avansul a fost de 30% si durata creditului a fost de 10 ani (mai am 2 si scap). Am strans foate greu banii si ma-am imprumutat pentru o parte din avans. Astazi salariile sunt sunt tot atat dar in Euro. Ce a fact economia ca astazi (dupa 2 ani de criza) sa coste acelasi apartament 60000 Euro. Eu cred ca prostia oamenilor si banii castigati sau luati de la banca usor!
Insa eu ma bucur. Daca vor mai exista tampiti cu banii acestia im vand apartamentul peste 2 ani si fara nici o problema imi cumpar 2 camere in Spania sau chiar Franta pe malul marii si acea investitie mai produce si bani!
Daca vreti sa platiti preturi aberante pentru niste imobile careau deja 40 ani eu personal va urez succes. Dar nu am mila si nu o sa ii plang pe **** si figuranti!
#97. Catalin Marin | 10.06.2010 | 13:41
10 (2/12)   
@ gogu #94

Respect, Gogu!
Asa este, preturile nu scad pentru ca banca vinde apartamentele celor care nu mai pot sa plateasca ratele.
Preturile scad pentru ca cererea de apartamente nu se mai poate inchega. Iar cu taierea salariilor si aparitia incapacitatii de plata....prafu' si pulberea se va alege de Romania si de renumita ei piata imobiliara cu profit 100% pe an in 2006.....
Am avut un client milionar, american get-beget, care mi-a spus exact aceasta chestie in 2006:
"Faptul ca tu, Catalin, imi spui ca in 2006 piata creste cu 100% pe mine, ca investitor, ma face sa NU scot banii din buzunar!"
Voi ,romanii, sunteti niste inconstienti, inca nu stiti cat de mare va fi caderea!"
Omul s-a plimbat cateva saptamani pe piata si-a luat catrafusele si a plecat peste Ocean.....
Am mai discutat cu el pe mail, a zis ca prefera sa investeasca in Australia, unde obtine un randament de 4% pe an......dar e sigur de randamentul asta pe termen lung!
#96. mihai | 10.06.2010 | 13:28
12 (2/14)   
Gogule trebuie sa intelegi ca doamna isi sustine propria afacere si daca preturile vor scadea (lucru elementar si pentru tampiti) ea va pierde comisionul din tranzactie! Aceasta breasla din care fac parte oameni profesionisti ADEVARATI dar si multe gunoaie nu va avea o revenire decat atunci cand agentul imobiliar va fi un consilier si va reprezenta o singura parte; astfel incat AGENTUL DE VANZARI va fi investit ca SINGURA persoana care va reprezenta vanzatorul sau cumparatorul in negociere. Atunci agentul nu va fugi din casa in casa dupa un mic comision ci va avea siguranta ca daca are 3-4 contracte ferme isi va face treaba pana la capat.
Insa trebuie sa acceptam ca si vanzatorii sau cumparatorii trebuie sa inteleaga ca a avea un consultant inseamn sa platesti si sa iti asumi responsabilitati si obligatii fata de omul care te reprezinta. Daca nu acela va merge in instanta de judecata cu contractul semnat si iti va executa bunurile daca nu ii achiti comisionul pentru ca asa e just!
#95. rafa | 10.06.2010 | 11:50
5 (1/6)   
Pt. Gogu
Respect!
#94. gogu | 10.06.2010 | 11:24
10 (2/12)   
Ruxandra Cleciu,

cind cauti saminta de scandal de asta ai parte, comentariul tau a fost asimilat cu inca o incercare de manipulare a pietei pe tema "cumparati acum ca pe urma nu mai apucati - sa vedeti ce o sa cresca preturile", cu parere de rau asta-i adevarul.

Multi "experti" fac corelatia scoaterea la licitatie a apartamentelor cu scaderea preturilor... sau mai pe intelesul tuturor: daca nu sint scoase la licitatie apartamente de catre mafia bancara atunci preturile nu au cum sa scada.
moise guran este unul dintre adeptii acestei "teorii" de manipulare media ... ei bine preturile nu scad din aceasta cauza - surpriza totala pt voi (adeptii teoriei)!!!

Caderea in primul rind este legata de puterea scazuta de cumparare, frica din ce in ce mai mare de credite (in special ipotecare), instabilitatea economico-sociala din ce in ce mai accentuata precum si intrarea in incapacitate de plata (partiala) a statului roman.

Daca nu stiai, faptul ca un stat nu-si mai poate plati datoriile, ma refer la pensii, inseamna o incapacitate de plata si este perceputa pe toate pietele financiare internationale ca atare - adio investitii.

Interpretarile tale au fost si sint privite ca fiind pur subiective legate de un interes financiar stresant si nici de cum ca o parere obiectiva bazata pe elemente reale, macar de moment.

Atragerea de clienti pe baza de "cumpara acum ca pe urma sa vezi ce cresc preturile" inseamna o autoflagelare media in momentul asta ... poate e kinky

Cit priveste istoria citatelor, mi-aduc aminte ca plafonarea urmata de scaderea preturilor a inceput inca din primavara lui 2008 .... in 2009 deja era picaj liber atunci cind zici tu ca ai comentat.

Si totusi sa nu uitam faptul ca tu ai spus intr-un interviu tv ca centrul bucurestiului trebuie darimat in totalitate (ca sa faca loc noilor clienti pt potentiale proiecte ultra-banoase)... o adevarata parere "obiectiva" de "expert" imobiliar.

p.s. o buna parte din potentialii cumparatori (pe investitii) au devenit vinzatori certi in momentul asta
#93. D'Artagnan | 10.06.2010 | 10:56
-9 (11/2)   
cei care au contractat credite in 2006-2008 aveau Euribor 3,5-4%. Acum au Euribor 0,5-1%. probabil cat va fi criza se va mentine si acest Euribor. am auzit pe multi spunand ca li s-a injumatatit rata de vreun an incoace. putin probabil ca in aceste conditii nu vor putea plati rata si vor fi executati silit.
#92. Silvestru Stallone | 10.06.2010 | 09:53
8 (3/11)   
@ #90. Catalin Marin | 10.06.2010 | 09:21

Man, pana acum cred ca am fost la 20-30 vizionari. Majoritatea au fost prin agentii (au monopolizat toate site-urile cu anunturi) Toate la care am fost erau legate de anunturi date la rubricile gratuite. NICI UNUL nu a fost de la cele platite care apar sus, primele pe pagina. Da te rog un google si vei vedea ca la majoritatea anunturilor gratuite scrie chestii de genul "exclus intermediari" si altele de felul asta. Automat te gandesti ca asta este un proprietar, nu? Mai incearca. Cred ca 90 % din aceste anunturi sunt ale agentiilor. Deci un intermediar striga ca nu vrea intermediari :)))) Probabil ca agentiile acelea care dau la anunturi platite si isi asuma si niste costuri pentru miile de euro care ii incaseaza au cam disparut(daca au existat vr'odata), acum sunt numai jepcari de doi lei care se vaieta ca ii costa carburantul pentru cateva plimbari. Tipa aia buna care mi-a aratat apartamentul a venit cu RATB ul. Probabil ca era o agentie de apartament (garsoniera). Ma gandeam sa-mi fac si eu o agentie, dar cred ca sunt prea simtit pentru treaba asta, nu m-as descurca.
In rest numai pertinenta.
#91. Catalin Marin | 10.06.2010 | 09:23
5 (1/6)   
@ Teddy #89

Ca sa fiu cinstit.......abia astept ca supertehnologizata "civilizatie" sa colapseze!
Dar nu se va intampla.......
#90. Catalin Marin | 10.06.2010 | 09:21
9 (2/11)   
@ Silvestru Stallone
@ Andreea

Bre, Silvestru, asa e, majoritatea portalurilor imobiliare sunt gratuite. Dar au si servicii "pe bani" daca vrei o pozitionare a anunturilor inaintea altora, daca vrei banner cu ofertele tale pe site si alte chestii de-astea, care intradevar, pot face oferta mai vizibila.
Dar pentru o agentie medie 400 de euro nu e mai nimic!
Cand te macina suma asta inseamna ca nu poti sa dormi noaptea de zgomot, iti ghioraie matzele in burta!
In ceea ce priveste costurile referitoare la combustibil si telefonie, sa ma ierti , Andreea, inseamna ca nu ai eficienta, de-aia ai asa niste costuri mari!
Dar ,hai sa facem o socoteala!
Sa zicem ca dai 200 de euro pe benzina in fiecare luna. Dupa care mai dai 150 de euro la telefon. Leasingul la masina ta il costa pe patron 250 de euro (cred ca ai o masina buna). Cartea ta de munca (ai acolo trecut salariul minim pe economie) costa 150 de euro pe luna. Se mai plateste publicitate pentru tine si ofertele tale in valoare de 150 de euro pe luna. Partea din chiria sediului care ti-ar reveni este de 100 de euro.
Toate astea, cumulat, fac 1 000 de euro, corect!
Ei, bine, draga mea, tu, cu o singura tranzactie aduci firma pe profit in cazul tau!
Dar, daca te vaiti de costuri, inseamna ca treaba asta NU se intampla, esti in aceeasi foame ingrozitoare in care se afla 95% din angajatii din imobiliare!
#89. Teddy | 10.06.2010 | 09:14
0 (2/2)   
Deci, ce va spuneam?

http://news.yahoo.com/s/space/20100609/sc_space/moreactivesunmeansnastysolarstormsahead
#88. Silvestru Stallone | 10.06.2010 | 09:06
7 (3/10)   
@ doamna zambareatza din poza (aka Cleciu)
Cred ca ai perfecta dreptate, acest reportaj grohaie de atata sinceritate.
Ati spus asa:
"Piaţa imobiliară se mişcă mult mai bine comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Clienţii care sună în agenţii chiar caută să cumpere şi foarte putini mai enunţă « mai aştept să coboare preţurile». Există totuşi şi ceva sceptici care afirmă că din cauza situaţiei economice complicate, preţurile vor mai coborî, ne-a declarat într-un interviu noul preşedinte ARAI, Ruxandra Cleciu. "

Nimic mai adevarat. Cheia este acolo la fraza " Clientii care suna..." Cu alte cuvinte, daca nu mai suna nimeni normal ca nici nu mai formuleaza « mai aştept să coboare preţurile». Logic, nu? Bineintzeles, restul reportajului este o minciuna nesimtita, asta stie toata lumea, nu mai trebuie discutat.

@andreea cu portaluri
Bre, chiar trebuie sa iti dau 5-6 siteuri de anunturi imobiliare MOCA? NU COSTA NIMIC. INTZELEGI SEMNIFICATIA CUVANTULUI "NIMIC" Publicitatea le este de ajuns, probabil ca nu sunt jepcari ca agentia dumitale. Am dat search pe google si 6 din primele 12 site-uri sunt cu anunturi gratuite. Chiar nu mai intzeleg de ce sa apelez la o agentie. Ca sa imi trimita o fetita care d'abia stie sa citeasca sa faca o plimbare cu mine pana la proprietar? Interesant... 3 % comision vanzator+ 3% cumparator pentru o plimbare (nu exagerez cu nimic, este o simpla plimbare, agentii cu care se merge pe teren nu stiu nimic, dar absolut nimic legat de imobiliare) Este adevarat ca ultima fetita trimisa de agentie sa-mi arate un apartament era hot, buna rau. Probabil ca era menita pentru altceva nu pentru imobiliare.
A draqului de scumpa plimbarea asta, nu crezi?
Just Google it. De unde vii bre? Mai sunt multi ca tine acolo?
#87. Cristi | 10.06.2010 | 08:29
5 (2/7)   
@ Dna Cleciu: Eu inteleg ca e disperare mare si imobiliarii considera ca cateva mii de para investitie sa apara un articol de genu asta se merita a mai manipuleze piata putin. Si-i inteleg. Multi din ei sunt au ajuns aproape la sapa de lemn, cu rate de platit si diperati. Dar tocmai din motivul asta ar trebui sa fie mai realisti. Nu merge sa fi si disperat ca nu ai nici un cumparator, dar pe de alta parte sa ai si tupeul sa te gandeti ca te vei imbogati dintr-o singura tranzactie. Asta e marea problema a imobiliarilor. Nu au viziune pe termen lung, doar pe termen foarte scurt, sa fur cat e poate de la cumparatorul asta pentru ca nu se stie cand o sa mai vad unul. Sa fim seriosi acum. Pete 100.000 pentru un apartament de 3-4 camere? Ce-i asta? Toate apartamentele sunt la fel, de aceeasi dimensiune, cu aceeai priveliste? Ati ramas tot la stadiul copilaresc, sa nu zic altfel, in care singurele avantaje sunt gresia si termopanul, care de altfel se pot rezolva cu cateva sute de euro? Mai uhureanu cu incercarile astea penibile de a **** oamenii in fatza. Avand in vedere stadiul de sofisticare la care au ajuns cumparatorii de imobiliare, clientii cu alte cuvinte, si modul in care imobiliarii isi practica meseria nu ma face decat sa ma duc cu gandul la un singur lucru: imobiliarii romani au ramas la stadiul de abordare de valutist de dupa '90, retardat si analfabet, rupt in fund si cu papucii scalciatzi, care mai incearca a mai gaseaca o victima, poate poate se imbogatete dintr-un singur client.
#86. Catalin Marin | 10.06.2010 | 08:17
7 (1/8)   
@ Andreea, tot la #73

Ma simt nevoit sa-ti dau un raspuns complet, ca altfel ramai cu impresia ca ai castigat acest dialog si ar fi un neadevar!
Portalurile imobiliare costa intre 10 si 50 de euro pe luna (exista si optiunea de a alege servicii gratuite, ceea ce nu e recomandat, pentru ca in aceasta versiune nu obtii toate facilitatile) si sunt vreo 7 sau 8 care , intradevar, merita interesul.
Cu maxim 350-400 de euro pentru toata firma poti posta mii de anunturi pe luna. Numai sa ai ce sa postezi.
Eu, unul, sunt de parere ca ofertele foarte bune nu se arunca asa, arbitrar, pe piata, astea se dau numai in cerc restrans, sa fii sigur ca faci treaba cu ele.
Deci, nu ma lua cu faze de-astea ca e o suma exorbitanta sa platesti abonamentele la portalurile imobiliare ca stiu foarte bine cum stau lucrurile.
Si , apoi, daca va zgarciti la 400 de euro pe luna ....asta denota niste lucruri:
-nu aveti venituri.
-sunteti ,efectiv, disperati
-in afara de portalurile imobiliare ...alte solutii de a face rost de clienti nu mai aveti.
Adica, toate ingredientele esecului total, intr-o chintesenta excelenta!
#85. Catalin Marin | 10.06.2010 | 07:39
6 (2/8)   
@ Dna Cleciu

Efectiv, incercati sa ne prostiti in fata, credeti ca avem 2 ani....
Dupa ce in articolul imopedia vorbeati de lapte si miere si de multi cumparatori.....acum reveniti si recunoasteti ca piata nu e roza si tranzactiile se fac greu.
Care e adevarul ,de fapt?
Raman la ideea mea, ati publicat acel articol pe imopedia doar pentru brandul personal, sa faceti rost si de alti clienti, asta e tot.....
Pe de alta parte , negarea problemelor nu ajuta in procesul de vanzari in situatia "rezolvarii obiectiilor'. Sper ca stiti asta.......
#84. Catalin Marin | 10.06.2010 | 07:12
6 (1/7)   
@ Andreea #75

In afara ca nu iti dai numele complet si ,poate, nici pe cel real atunci cand nu ai argumente incepi si jignesti!
Da, atitudinea cea mai buna a unui mare om de vanzari.
Vezi cum te dai de gol ca esti la pamant cu psihicul??????
#83. Catalin Marin | 10.06.2010 | 07:09
5 (2/7)   
@Necunoscut ......#76

Lumea n-a venit la miting pentru ca romanii actioneaza inertial. Asteapta sa vina sa-i scoata cineva din criza.
Exista exemplul acela cu inundatiile din 2005. Militarii lucrau la diguri in Ialomita, iar satenii respectivi sedeau in carciuma, la bautura , si se uitau cum vine apa. Se intrebau : ne inunda casele sau nu?
Si i-a inundat!.
Sau, la Vadu Rosca, aceeasi perioada de timp. 12 cazuri de batrani care au ignorat avertismentele de evacuare ale autoritatilor. Au murit in casa pentru ca NU AU CREZUT CA VA FI FOARTE RAU.
Absolut la fel se pune problema si aici.
Cand vor vedea ca e foarte rau......va fi mai multa violenta la in decembrie 1989!
..............................................................................
Nu vine nicio apocalipsa, vine saracia!
Sincer, preferam apocalipsa!
#82. Eu | 10.06.2010 | 07:05
4 (2/6)   
Ruxandra Cleciu
Mai citeste mama draga, nu lua pe NU in brate...
#81. Catalin Marin | 10.06.2010 | 07:04
6 (1/7)   
@ Dna Cleciu #79

Da, stiu, cunosc si celelalte tipuri de placute de inmatriculare si, de asemenea, se asterne praful pe ele, in colt, in Piata Victoriei.
Cum ramane cu Planorama, pe care ati girat-o de la inceputurile ei?
Sau ramane cum am zis eu, responsabilitatea dvs contine numai comisionul?
#80. Catalin Marin | 10.06.2010 | 07:01
3 (1/4)   
@Necunoscut....#77

N-am de ce sa vand si sa cumpar la jumatate de pret. Ma simt excelent aici unde sunt.
Pasiunea e pasiune ....si gata!
N-ar mai fi pasiune daca nu m-ar pasiona! :)))))
#79. Catalin Marin | 10.06.2010 | 06:55
5 (1/6)   
@Andreea #73

Da, stiu ce inseamna munca imobiliara. Tocmai de-aia nu ma intereseaza.
Nu ma intereseaza comisioanele tale, keep it for you.
Oricum, daca inca esti la stadiul in care pui anunturi pe net...........inseamna ca esti praf ca agent!
Inseamna ca de fapt NU AI NICIUN CLIENT in acest moment! Asta inseamna!
#78. Ruxandra Cleciu | 10.06.2010 | 03:00
-7 (11/4)   
Am avut curiozitatea sa intru pe site-ul bancii cu ceea mai mare retea nationala la rubrica executari silite...recomand si distinsilor comentatori sa o faca. In mare in oferta, (si probabil la mare cautare) am gasit apartamente "minunate" situate in zone "de exceptie" binenteles " decomandate, gresie, faianta, termopan". Ca si potential cumparator nefiind satisfacut de oferta construita am cercetat si posibilitatea achizitie unui teren ca de….. daca sau ieftinit asa de mult toate cu banii care ii dadeam pe o garsoniera acum 1 an zau ca mi-as face o vila. Oferta de terenuri mai bogata dar dupa o scurta analiza in afara de un teren la tara - fara acces si binenteles fara utilitati- cam greu de gasit ceva urban si rezonabil.
Dupa o scurta analiza a comentarilor de mai jos am identificat:
-persoane care dupa exprimare ar fi cumparatori; ce mai mult mi-a placut faza cu ...ofer maxim 400/mp dar sa fie cu imbunatatiri, confort 1 evident.....Nu pot decat sa le recomand sa fie statornici in atitudine, adica sa ofere permanent juma' din pretul de pe piata. 400 s-a facut, in niciun caz sa nu oferiti mai mult de 200! Recomand de asemenea tranzactia fara intermediar, direct de la proprietar (veti economisi si comisionul….pastrati-l 6/12 luni ca veti lua o garsoniera);
-persoane care declara ca au lucrat ca si agenti imobiliari in trecut…dar care nu mai lucreaza…….insa vigilenti fiind observa piata in continuare si numara masinile din Piata Victoriei (nb. avem si argintii, si alte marcii decat Renault, si alte numere decat NEO…recomand la numaratoarea de maine sa cercetati si varianta NEA sau RES);
-persoane care colectioneaza citate (si de ale mele); recomand pentru a detine o bibliografie completa asa cum sade bine un colectionar rafinat sa le cercetati si pe cele din 2006 ( toamna) cand spre marea suparare a colegilor de breasla estimam o apropiata scadere a preturilor apartamentelor vechi, si pe cele incepand cu 2007 cand recomandam evitarea achizitiei apartamentelor vechi sau de ce nu cel din primavera anului 2009 cand in direct pe post la ProTv am afirmat ca preturile se afla in coborare si ca nu recomand celor ce pot astepta achizitia la acel moment. Sau daca au o nevoie urgenta sa se orienteze catre cladiri noi si in zone bune pentru ca in mod sigur vor obtine discounturi de la dezvoltatori. Evident din nou colegii s-au suparat; se pare ca ar fi dorit sa afirm ca pe piata este liniste si pace, preturile scartie usor, dar mai in surdina.
Este simplu stimate domn filozof sa scoti fraze din context si sa le postezi superior. Daca aveti o problema va pot oferi un bilet dus-intors de la Lehliu Gara pentru o discutie. Evident dupa ce va veti prezenta cu numele real si nu in spatele unei glume!
-agenti care sunt activi in piata unii mai pesimisiti alti ceva mai optimisti si care in mod evident sunt nemultumiti si ingrijorati. Asa cum de altfel sunt si eu. Tranzactii se fac…greu dar se fac ( si nu neaparat numarandu-le pe cele derulate prin firma mea ci prin analize permanente ale proprietatilor clasate(vandute) sau a clientilor ( care au cumparat). Probabil ca nelucrand tranzactii in bugetele “Prima Casa” este mai greu sa estimez daca acestia cumpara prin agentii sau nu. Din informatiile mele ( si chestionare pe la targuri), avand bani numarati la centima, incearca evitarea comisionului. Referitor la cererea prezenta, fiind in piata din 1995 am reusit sa constitui o baza de clienti fideli care sau revin sau genereaza permanent recomandari. Ceea ce duce la faptul ca exista cerere, nu la fel de multa ca in anii de glorie dar mai calificata. De asemenea un numar rezonabil de clienti pe cap de agent permite acestuia sa lucreze la un nivel bun, calitativ si nu cantitativ.
In ceea ce priveste articolul care a produs aceste comentarii probabil ca majoritatea comentatorilor nu au citit decat titlu intrucat a generat niste considerente absolute incredibile.
Imi voi permite sa va adresez eu cateva intrebari:
- Am spus eu ca piata este roza?
- Am afirmat ca nu mai exista criza in piata?
- Am vorbit de o crestere a preturilor?
Sigur probabil ca ar fi fost mai bine sa am o atitudine specifica telenovelelor:
ATITUDINEA DRAMATICA:
“2009 a mai fost cum a mai fost sa vedeti voi in 2010/2010…..prapad si cele 10 urgii ale egiptului vor cobara pe pamant…iar in 2012…….”
ATITUDINEA COMICA:
“ Hai sa radem de fraierii care isi pierd casele si le vom lua pe nimic la anu’”
ATITUDINEA EXPERTULUI;
“ Voi sunteti niste ****…..singurul care are dreptate sunt eu”.
Imi pare rau dar intrucat nu pot corespunde acestor asteptari nu pot decat sa intervin cu acest comentariu (cam lung) si sa ma retrag nedorind sa intru in polemica.
Succes! si nu uitati: un agent serios si pregatit va avea clienti si va tranzactiona indiferent de momentul in care se afla piata.
#77. Necunoscut ce va fi lichidat | 10.06.2010 | 02:01
-7 (9/2)   
@Catalin Marin:
- te citez: "Eu ,personal, privesc problema mai mult pasional. fac parte dintre norocosi, n-a fost nevoie sa cumpar o proprietate, am primit-o mostenire"... cam pasional pentru unul care n-are nici un interes. Oricum, exista acest sfat care sa da acestor "dezinteresati": - daca la anul se va vinde la jumatate sau la sfert din pretul de acum, pai n-ar fi mai bine sa vinzi tu chiar acum si la anul sa-ti iei ceva asemanator (sau mai bun) la jumatate de pret ? Mai ramai si cu cateva zeci (sau sute, depinde de ce ai mostenit) de mii de Euro profit. Mergi la sigur, nu?
#76. Necunoscut ce va fi lichidat... valeu! | 10.06.2010 | 01:43
-5 (8/3)   
@Dragoteanu Dragos
- scuze, crezusem ca cineva posteaza cu numele ala, prea semanau ideile cu ale altora
- mi se falfaie ca ma "lichideaza" X sau Y. Fiti linistiti, n-o sa ma avetii pe constiinta, o sa supravietuiesc acestei mari probleme a vietii mele.
- cu ocazia asta sper ca s-a lamurit lumea ce politica au agentiile imobiliare... nu de alta, dar tipau unii ca agentiile maresc preturile... se pare ca e exact invers.

@Catalin Marin
- vine cumva apocalipsa? Lumea va ajunge in masa sa doarma pe strada? Hai sa fi seriosi. Dealtfel n-ai vazut cam putina lume la mitingurile astea, daca sunt asa disperati?
Daca stam sa judecam rece, treaba e ca avem de platit o datorie si de asta s-au facut aceste reduceri de venituri. Cu ajutorul acestor reduceri, economia se va redresa in parte. Chiar daca va fi mai rau pt bugetari, pt economie va fi mai bine. Iar daca pt economie va fi mai bine, inseamna ca apocalipsa va mai intarzia. Plus ca va veni imprumutul de la FMI, asa ca ce Euro la 6,5lei? Poate pana peste un an vor intra si bani de la UE, etc. Acum e o devalorizare de moment datorita politicului.
- ai zis bine "daca fenomenele descrise mai sus se amplifica"... daca... Daca se amplifica, s-ar putea sa-ti iasa, dar nu neaparat. Tranzactii nu vor fi la fel de multe ca acum, doar cazurile disperate... agentiile vor fi "lichidate" ele insele.. sa nu uitam ca un mare procent au inchis portile la ultima destabilizare a pietei de anul trecut.
- deocamdata veniturile populatiei "acopera" un credit normal. Am mai scis la articolul cu Bulgaria si ma vad nevoit sa repet:

1. am spus eu ca au facut bine aia care au cumparat acum 2 ani? NU, am spus doar ca ATUNCI SE FACEAU TRANZACTII MULT MAI MULTE IN CONDITIILE IN CARE SALARIILE ERAU MAI MICI SI PRETURILE MAI MARI, MULT MAI MARI. de aici rezulta ca ARGUMENTUL CUM CA LUMEA NU-SI PERMITE ACUM SA CUMPERE, LA PRETURILE SI SALARIILE DE ACUM, E EGAL CU ZERO.
...
- puterea de cumparare a unei locuinte in acest moment este NET SUPERIOARA celei de acum 2 ani (salariu mai mare, preturi mai mici, dobanda la banca - prin Prima Casa - cam la fel, daca nu mai buna)
- ca sa ajunga preturile la 700E/mp, dupa calculele facute de mine, pai salariul mediu net pe economie ar trebui sa fie pe la 150E.
(http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/preturi-incredibile-in-bulgaria---apartamente-de-lux-la-24-000-de-euro-12640.html)

Deci:
NU o sa vanda la anul, de foame, la 40% din pretul de acum,
Si NU se va ruga de cumparator sa-i dea si atat.....

#Leonardo
- "Tu pe ce canal de televiziune te uiti?" - nu pe Hantena.
- "atunci intra personal pe siteul bancilor unde sunt date statistici ref la numarul apartamentelor ce vor fi scoase la licitatie. In ultima vizita facuta personal, acum 1,5 luni, numarul acestora pe tara depasea 125 000 ! nu pot da nr real prezent, te las sa verifici personal" - macar da-mi ceva linkuri... dar daca e asa cum zici, de ce n-au scazut deja preturile?
#75. andreea | 09.06.2010 | 22:17
-15 (16/1)   
Pentru Daria Muresan! Muraturo! de unde **** avea agentul ala care te a sunat numarul tau de telefon daca nu de la tine? De ce i l ai dat daca nu ai nevoie de serviciile lui? Esti mai rau decat o muratura..., sper ca agentul care te a sunat sa fie printre cititori si sa te taxeze. Daca ai fi fost in portofoliul meu de potentiali cumparatori, te as fi determinat sa ti ceri scuze pe acest blog fata de toti agentii imobiliari. Paparudo!
#74. Leonardo | 09.06.2010 | 22:11
8 (1/9)   
#61. Doru
Sunt uimit de replica ta! Tu pe ce canal de televiziune te uiti? Daca noi suntem neinformati sau gresit informati, atunci intra personal pe siteul bancilor unde sunt date statistici ref la numarul apartamentelor ce vor fi scoase la licitatie. In ultima vizita facuta personal, acum 1,5 luni, numarul acestora pe tara depasea 125 000 ! nu pot da nr real prezent, te las sa verifici personal. Cat despre someri si pensionari... tu in ce tara traiesti??? Oare sa ma bucur ca am inteles gresit pana acum ce am vazut si auzit la tv? ???
#73. andreea | 09.06.2010 | 22:05
-13 (13/0)   
Catalin Marin, ai tu idee cat costa sa postezi niste anuturi pe portalurile de specialitate? Ai tu idee ce munca psihica faci pentru a filtra graul de neghina ( aici fac referire la clienti) ? Ai tu idee cat combustibil, timp, nervi, implicare in procesul de negocere, cati bani se investesc in logistica unei companii imobiliare? Nu ai habar! Altfel comentariile tale nu ar fi atat de acide, de catastrofale...In privinta numelui tau, exista in lume si tizi.., asta este...., daca nu esti tu respectivul, nu esti si gata. Dar treaba asta este exact ca previziunea ta. Daca este sa fie tragedie, va fi, daca nu..., oricum tu ai scos porumbelul. PS: astazi chiar am muncit, mai mult am creat premise. Te anunt cand semnez la notariat sa ti arat comisionul!
#72. Teddy | 09.06.2010 | 21:44
-9 (9/0)   
Vezi ce gasesti pe Google - 2012
#71. Catalin Marin | 09.06.2010 | 21:16
7 (1/8)   
@ Tedy la #70

stii sigur???
ca , daca e asa, ma apuc si fac datorii peste tot, la toate bancile, ipotechez si Casa Poporului.
bani sa iasa!
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SU: 160 mp
Pipera , SC: 500 mp
Bucurestii Noi , SC: 99 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video