Ariston Thermo România, liderul pieţei autohtone de centrale termice, a lansat în această primăvară noua gamă de produse, o evoluţie a modelelor existente, răspunzând astfel cerinţelor consumatorilor locali.

30530-genus_premium_evo_ambient.jpg„În 2012 am putut observa o înclinare tot mai mare a românilor către centralele termice cu o eficienţă ridicată. Astfel, anul trecut am înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 40% pe segmentul centralelor termice în condensare, modele ce asigură o eficienţă ridicată şi, astfel, un consum mai mic”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Sales and Operations Manager Ariston Thermo România.

Potrivit afirmaţiilor sale, noua gamă de centrale termice lansată în această primăvară, GalEvo, răspunde actualelor cerinţe ale pieţei şi vine în întâmpinarea româniilor care îşi doresc achiziţionarea de sisteme de încălzire ce încorporează funcţii performante, aducând o eficienţă ridicată şi un consum redus.

“Prin lansarea noii game încercăm să fim cu un pas înainte, să susţinem direcţiile privind eficienţa energetică şi sperăm ca în scurt timp produsele cu funcţii de eficientizare a consumului să ocupe primul loc în vânzările Ariston”, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Acesta a subliniat că noua gamă se aliniază şi reglementărilor Europene privind reducerea consumului energetic, norme ce sprijină atingerea target-ului 20/20/20 până în 2020: reducerea consumului de gaz cu 20%, creşterea utilizării energiilor regenerabile cu 20% şi reducerea consumului energetic cu 20%.

Patru noi modele de centrale termice

Noua gamă GalEvo este compusă din patru modele de bază  şi variantele acestora doar pentru încălzire. Astfel, Ariston a lansat modelele convenţionale Clas Evo şi Genus Evo, cât şi modelele în condensare Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo.

„Modelele din noua gamă Ariston cu puteri de până la 35 KW dispun de un design deosebit, display în limba română, o interfaţă inteligentă şi uşor de folosit, dar mai ales asigură economie de energie. Alte avantaje oferite de noua gamă de centrale termice Ariston sunt silenţiozitatea în funcţionare, termoreglarea multizonă, cât şi posibilitatea de integrare cu un sistem solar”, a afirmat Cătălin Drăguleanu.

Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo, noile modele în condensare, asigură o economie de până la 35% la consumul de gaz şi un randament ridicat, beneficii ce se reflectă în costurile lunare. Modelele convenţionale, Clas Evo şi Genus Evo, dispun de funcţii precum Auto sau Confort ce asigură adaptabilitatea sistemului la nevoile fiecăriei familii.

Odată cu noile modele, Ariston a lansat şi Sensys, un dispozitiv de comandă inovativ care asigură o gestionare facilă a întregului sistem de încălzire.

„Cu ajutorul Sensys, utilizatorii au control complet asupra tuturor componentelor sistemului de încălzire şi îl pot adapta nevoilor lor. Astfel, îşi pot programa din timp momentele în care să pornească încălzirea locuinţei sau prepararea apei calde, reducând în acest fel energia consumată. De altfel, Sensys reduce la minim consumul de energie electrică şi combustibil, precum şi impactul asupra mediului înconjurător, oferind rapoarte referitoare la energia consumată (energia solară stocată - kWh, reducerea emisiilor de CO2 şi numărul de duşuri posibile)”, a mai spus reprezentantul companiei.

Noile modele Ariston sunt cuprinse şi în cadrul programului de Buy Back demarat la începutul lunii mai, dispunând de recuceri de până la 700 de lei. În plus, pentru modelele - Clas Evo/System, Genus Evo şi Genus Premium Evo/System, Ariston oferă, în perioada 01 iunie – 30 septembrie, o extindere automată a garanţiei de la 3 la 5 ani fără costuri suplimentare.

Despre Ariston Thermo România

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre cei mai importanţi jucători internaţionali în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat, pompe de căldură şi panouri solare.

Ariston Thermo Group a înregistrat în 2012 vânzări totale de 1,32  miliarde de euro, în creştere cu 5% faţă de 2011. Compania deţine 19 unităţi proprii de producţie în 10 ţări şi 15 centre de cercetare în 8 ţări, având în total 6.800 de angajaţi în cele 46 de filiale aflate în 30 de ţări. Compania asigură, de asemenea, o distribuţie ce acoperă peste 150 de state din întreaga lume.

 

28 May 2013