Primul centru comercial din România și-a înnoit identitatea vizuală, reflectând atât noua înfățișare a mall-ului, modernizat în urma unor lucrări complexe, cât și valorile acestuia: un spațiu urban dinamic și modern.

38980-bucuresti_mall_-_logo_nou.jpgCele trei nuanțe de albastru care definesc logo-ul București Mall întăresc ideea unui spațiu primitor și deschis. Logo-ul cuprinde elementul arhitectural cheie al București Mall – cupola. Design-ul cupolei sugerează un profil care zâmbește, subliniind, în combinație cu fontul jucăuș, alte trăsături: un loc dinamic și creativ, un mix modern de lifestyle & entertainment. Lansat acum 16 ani, București Mall este primul centru comercial modern care le-a oferit românilor o experiență reală de shopping & entertainment și rămâne unul dintre cele mai frecventate mall-uri din Capitală.

Noul logo este deja vizibil deasupra intrării principale în București Mall, dinspre Calea Vitan, recent inaugurată. Elementele vizuale noi vor apărea pe toate materialele informative și promoționale, în campanii online și offline: de la comunicate de presă până la afișe, flyere, broșuri, bannere, panouri outdoor, website, pagina de Facebook.

„Ne bucură faptul că ne apropiem de finalizarea lucrărilor și că am reușit să renovăm centrul comercial în etape, menținându-l deschis în toată această perioadă. Ne-am dorit să nu afectăm cifrele de business ale magazinelor noastre partenere și să nu-i privăm pe clienții noștri de confortul de a veni la cumpărături în mall-ul pe care îl îndrăgesc și care le este aproape”, declară Affan Yildirim, General Manager Anchor Grup.

În urma procesului amplu de renovare și modernizare, care se va încheia în următoarele luni, București Mall și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior. Circa 13 magazine noi au fost inaugurate de la începerea renovării și până astăzi, branduri importante ca Debenhams, iStyle, Ecco, Tom Tailor, Timeout, LC Waikiki, English Home, CCC, Penti, Sensiblu, Oro Toro, Salad Box, Subway intrând în portofoliul de clienți. Majoritatea brandurilor și-au renovat magazinele din mall, iar unele și-au extins suprafețele după lucrările de reamenajare. Printre ele se află H&M, Mango, Koton, Colin’s, Swarovski, Samsonite, Noriel, Pandora, Starbucks, Mega Image.

Alte lansări de magazine sunt programate în următoarele luni.

***

București Mall este primul centru comercial modern din România. În luna septembrie 2015, a împlinit 16 ani de la inaugurare.

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

22 December 2015