Continuand politica de diversificare a portofoliului de produse si servicii, CEC Bank lanseaza serviciul de Mobile Banking, prin care clientii pot efectua diferite operatiuni bancare, prin intermediul unei aplicatii instalate pe un terminal mobil de tip smartphone sau tableta cu conexiune la Internet.

39579-cec_bank.jpgAplicatia de Mobile Banking permite efectuarea transferurilor de bani in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu. Costurile pentru tranzactiile efectuate sunt mai mici cu pana la 50% decat la ghiseul bancii. In plus, clientii care solicita acest serviciu in prima jumatate a anului 2016 beneficiaza de abonament gratuit timp de 6 luni. Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS) cat si pentru cele care ruleaza Android. O alta functionalitate a aplicatiei este plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare.

"Solutia de Mobile Banking oferita de CEC Bank reuneste principalele beneficii pe care clientii le asteapta de la serviciile financiare – simplitate, accesibilitate si tehnologie moderna, astfel incat utilizatorii sa-si poata efectua operatiunile dorite din orice loc s-ar afla", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte Director General CEC Bank.

Mai multe detalii despre serviciul de Mobile Banking de la CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul instituției.

22 February 2016