CEC Bank faciliteaza acordarea de credite clientilor persoane fizice, prin implementarea unui pachet complex de masuri de simplificare, optimizare si flexibilizare a fluxului de lucru.

38523-cec_bank.jpgIn acest sens, CEC Bank a implementat protocolul cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), prin care poate obtine informatii despre clientii eligibili si, totodata, a restructurat documentatia suport, oferind posibilitatea contractarii de credite intr-un interval de timp mai redus. In plus, prin accesarea unor pachete de produse de creditare ce includ si credite prin card, clientii beneficiaza si de costuri avantajoase (marja de dobanda este redusa cu pana la 0,50 p.p. la creditele standard incluse in pachet), dar si de un efort minim, prin documentatia unificata.

“Cei peste 150 de ani de experienta ne indeamna sa imbunatatim in permanenta atat calitatea produselor si serviciilor oferite de banca, cat si fluxurile de lucru care in final impacteaza relatia directa cu clientul. Astfel, suntem in masura sa propunem solutii financiare optime celor peste 2,6 milioane de clienti, tinand cont totodata de respectarea principiului prudential bancar si de asigurare a unui grad de risc confortabil pentru activitatea desfasurata”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte Director General CEC Bank.

Clientii CEC Bank beneficiaza de consultanta gratuita in ceea ce priveste pregatirea documentatiei de accesare a creditului. Informatii suplimentare despre produsele de creditare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul Bancii.

21 October 2015