Coldwell Banker Affiliates of Romania – vizează extindereaCompania de origine americană continuă planul de dezvoltare. Unirea forţelor în 2009 cu cel puţin 10 parteneri locali va constitui o oportunitate de relansare intr-un context plin de provocări.

O dată cu preluarea mărcii, beneficiarii vor primi un produs complex: în primul rând portofoliul de proprietăţi şi apoi know how-ul şi reputaţia mărcii, pârghiile ce ţin de imagine, comunicare, publicitate, suport informatic al operaţiunilor. Aşadar, pe de o parte consultanţă şi susţinerea business-ului, pe de altă parte o bună expunere. Viitorii parteneri vor fi societăti cu experienţă în real-estate, motivaţie, spirit antreprenorial şi nu în ultimul rând fonduri pentru o investiţie care să susţină standardele impuse de compania americană. Acestea fac referire la amplasarea stradală, amenajarea interioară şi exterioară a reprezentanţei, identitatea de marcă, instruirea personalului, calitatea serviciilor.

Trebuie să ne pregătim pentru extindere, în pofida contextului actual al pieţei.

Momentan cererea este constrânsă de instituţiile financiare care întâmpină dificultăţi în evaluarea condiţiei proprii. Însă, situaţia actuală nu poate persista, acordarea de credite şi tranzacţiile trebuie să continue pentru ca acestea să-şi susţină afacerea.

În plus, deşi presa scrie despre o situaţie blocată în real estate, firmele vizionare caută de pe acum afiliere la branduri internaţionale reprezentate deja local. În acest fel vor face parte dintr-o reţea naţională puternică, vor fi pregătiţi şi funcţionali peste 3 – maxim 6 luni, moment în care ne aşteptăm la o deblocare a pieţei în care va exploda presiunea acumulată a cererii. Pe o piaţă de real-estate competitivă, societăţile de intermediere imobiliară trebuie să depăşească o masă critică de oferte pentru a fi relevante în ochii consumatorului şi acest lucru îl pot obţine cel mai uşor prin afilierea la o reţea. Cererea de locuinţe există şi este în creştere datorită concentrării populaţiei în zonele urbane. afirmă Norbert HÖCKL, Vice President Strategy, Coldwell Banker Affiliates of Romania.

În prezent, compania deţine 9 sucursale: 5 în Bucureşti şi 4 în ţară.

Prin intermediul susursalelor, consumatorii pot beneficia de consultanţă şi intermediere imobiliară atât pentru locuinţe în proiecte noi , cât şi pentru locuinţe în clădiri şi blocuri vechi. Serviciile de bază sunt: intermediarea de vânzări şi închirieri apartamente, case, terenuri, dar şi intermedierea de credite imobiliare, evaluări şi administrare patrimonială.

Despre Coldwell Banker:

Cu o istorie de peste 100 de ani, compania de origine americană este deţinută în prezent de Realogy Corporation, unul dintre cei mai mari francizori din domeniul imobiliar la nivel mondial. Prin reţeaua sa, Coldwell Banker acoperă 47 de ţări cu 3.600 de birouri şi 120.000 de brokeri.

 Coldwell Banker Affiliates of Romania oferă:

servicii de consultanţă şi brokeraj pe toate segmentele pieţei: rezidenţial, birouri, industrial, retail, terenuri şi investiţii;

servicii conexe: brokeraj de credit, servicii de evaluare şi studii de piaţă;

servicii de property şi facility management.

 

26 January 2009