Numărul magazinelor cu care Plaza România își întâmpină clienții a crescut, după ce, la începutul lunii decembrie, s-au inaugurat două spații comerciale: restaurantul Oro Toro și o insulă a brandului de produse cosmetice Alix Avien Paris.

38859-alix_avien_paris_-_plaza_romania.jpgCentrul comercial Plaza România, aflat în plin proces de renovare și modernizare, își extinde și își diversifică oferta de magazine de la o lună la alta. Astfel, de la începutul lunii decembrie, clienții mall-ului se pot bucura de oferta unui nou restaurant, Oro Toro, și de produsele cosmetice marca Alix Avien Paris.

Oro Toro ocupă o suprafață de 83 de metri pătrați și este situat la etajul al doilea, în zona de food-court. Restaurantul le pune la dispoziție clienților un meniu variat, la prețuri accesibile: burgeri delicioși, dar și salate, sandvișuri și alte preparate. Preparatele pe bază de carne de vită au în compoziție carne pregatită în cadrul măcelăriei proprii. La Plaza România, clienții pot savura burgerii preferați – faimosul The Black Widow, preparat din carne Black Angus, The Godfather Burger, Cowboy Burger sau Oro Toro Burger, specialitatea casei.

Noua insulă a brandului Alix Avien Paris este amplasată la etajul al doilea în Plaza România, la intrarea în cinematograful Movieplex. În noul spațiu dedicat frumuseții, clienții au la dispoziție o gamă largă de produse de make-up de calitate - fond de ten, rimel, truse de machiaj, farduri, rujuri sau oje. Aici vor găsi cele mai noi culori, cele mai noi produse și tendințe în materie de machiaj, care împacă toate gusturile.

Deschiderea celor două magazine face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a Plaza România. Recent, a fost inaugurată și o nouă intrare în centrul comercial, pe latura de nord, precum și zona Rotondă.

Mai multe detalii: plazaromania.ro.

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

10 December 2015