Ultimul comunicat de presa remis publicatiilor de catre Asociatia Brokerilor Imobiliari (ABI) anunta ca a contorizat numarul vizitatorilor de la targurile imobiliare din acest an, inclusiv de la editiile din lunile martie si mai ale Project Expo.  

Cu toate acestea, niciun reprezentant al asociatiei mai sus mentionate nu a fost prezent in mod oficial la evenimentele Project Expo.  In aceste conditii, monitorizarea respectiva nu are nicio baza reala.
„Domus Expo a anuntat 4.000 de vizitatori, desi in realitate a avut sub 1.000, iar editia din martie a Project Expo a comunicat 7.000 de vizitatori, chiar daca in realitate acestia au fost doar 1.287”, se comunica in anuntul facut de catre reprezentantul de PR al ABI. Reprezentant de PR care numara printre conturi nu doar ABI, ci si principalul concurent al Project Expo, respectiv TIMON. In aceste conditii obiectivitatea unor astfel de materiale de presa devine cel putin indoielnica. In ceea ce priveste numarul de vizitatori al TIMON, respectiv peste 11.000, chiar mai mult decat au anuntat organizatorii, au fost numarati inclusiv cei care erau in cautare de bluze de la targul textil din acelasi amplasament? Doar asa se poate explica acest numar nerealist.

Numarul vizitatorilor Targurilor Project Expo din martie si mai 2010 poate fi demonstrat de catre organizatori cu ajutorul fiselor completate de cea mai mare parte dintre acestia.  Pe baza acestor fise in care potentialii clienti si-au exprimat preferintele cu privire la achizitia unei locuinte, organizatorii targului au realizat un studiu de piata pe care vi-l putem pune la dispozitie.

In contextul in care este a doua oara cand reprezentantii TIMON apeleaza la practici neconcurentiale pentru a ataca imaginea competitiei, luam in calcul inclusiv varianta actionarii in judecata a companiei, precum si a ABI pentru atac la imagine. In plus, conform practicilor deontologiei jurnalistice, in cazul unor acuzatii de orice natura trebuie mentionata atitudinea tuturor partilor implicate. Singura concluzie care poate fi trasa in urma actiunilor ABI si TIMON este ca Targul Imobiliar Project Expo a devenit un brand de care concurenta se simte amenintata.

Ii invitam pe reprezentantii ABI, precum si pe jurnalisti sa se convinga de importanta targului Project Expo la editia din 16-18 iulie.

10 June 2010