Grija față de mediu devine un obiectiv prioritar pe segmentul de grădină din magazinele Hornbach

Publicat: | Numar afişări: 1092

Începând cu această lună, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, vine în întâmpinarea specialiștilor care aspiră la o producție 100% sănătoasă, cu soluții avantajoase în materie de îngrijire și protecție a culturilor, dar și a insectelor, fluturilor și păsărilor din grădină.  

HornbachAstfel, având în vedere beneficiile pe care insectele le aduc mediului și rolul lor important în ceea ce privește polenizarea plantelor, Hornbach va pune la dispoziția clienților un sistem inovativ compus din produse certificate, precum hrană pentru fluturi, dar și adăposturi confecționate din lemn, precum căsuțe de odihnă pentru fluturi, hotel cu acoperiș pentru insecte, dar și cuiburi din lemn de mesteacăn.

Pentru a-și demonstra grija față de mediul înconjurător, toate produsele confecționate din lemn beneficiază de certificatul FSC (Forest Stewardship Council), atestând astfel faptul că lemnul provine din surse regenerabile și este exploatat corespunzător.   

Furnizori responsabili pentru culturi sustenabile

De asemenea, începând cu 1 aprilie, furnizorii de plante pentru interior ai retailer-ului sunt înregistrați în sistemul MPS Sustainable Quality, ceea ce înseamnă că fiecare client se va putea asigura, dintr-o privire, de originea sustenabilă a produselor.

„Această certificare suplimentară demonstrează, în primul rând, faptul că toate plantele se supun unor norme de calitate în ceea ce privește valorile substanțelor din compoziția produselor”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Potrivit declarațiilor sale, sistemul MPS îmbunătățește imaginea sectorului internațional de grădinărit, făcând astfel vizibilă sustenabilitatea și calitatea produselor, și pune bazele pentru o îmbunătățire permanentă a protecției plantelor.

Pe termen mediu, obiectivul companiei vizează extinderea acestui certificat la nivelul întregii game de plante prezente în toate cele șase magazine din țară. 

„Unul dintre cele mai importante aspecte în acest sens este faptul că, pentru a ne proteja clienții de riscul unei posibile utilizări necorespunzătoare și pentru a reduce impactul asupra mediului prin utilizarea pesticidelor, produsele disponibile în gama noastră nu conțin glifosat, o substanță periculoasă atât pentru plante, cât și pentru oameni”, a menționat reprezentantul companiei.

În plus, clienții beneficiază permanent și de garanția creșterii plantelor, acestea având o calitate superioară. În cazul reclamațiilor îndreptățite, banii sunt returnați sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni, pentru arbuști, tufe, copaci sau trandafiri.

# # # 

Despre Hornbach România

HORNBACH  este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri   (netă)  de  peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul construcțiilor  și  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generații.  În  acest  moment,  concernul  deține  154 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul  comercial  și  gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clienților.  HORNBACH garantează acestora prețuri mereu  mici,  fiind  lider  de  piață  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă  a  consultanței  și  a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin  pionierat,  ca  de  exemplu  deschiderea  primului  magazin  mixt  de materiale  de  construcție  și  articole  de  grădinărit (1968), a primului megastore  (1980)  și  a  primului  magazin  de materiale de construcții cu conceptul  drive-in  (2003),  HORNBACH  își  dovedește  în permanență forța inovatoare.  De  decenii,  HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest    moment   având  peste   17.000  de  angajați  care  contribuie  la succesul companiei

# # #

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comunicatele de presa de la aceasta rubrica sunt oferite redactiei IMOPEDIA.ro spre publicare.

Daca doriti si Dvs sa publicati un comunicat de interes imobiliar, puteti contacta departamentul MEDIA:

contact: dep Media
tel fix: 021/318.25.45
e-mail: media@imopedia.ro

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Iancului , SC: 280 mp
Magheru , SU: 50 mp, 2 cam.
Splaiul Unirii , SC: 95 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite articole
Cele mai comentate articole
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video